- N€T0X|N: SSD cserék
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- weiss: Pant* rant
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- zebra_hun: Hűthető-e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- bitpork: MOD Júni 28- Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
-
janaman01
addikt
válasz
matteo_szg #42 üzenetére
Jogos...nem folyamatosan néztem én sem
-
janaman01
addikt
Durva hogy a videón 78% ról közel 15-20 perc alatt lement 48% ra ? Ehhh
-
Cynicelectro
aktív tag
válasz
matteo_szg #39 üzenetére
Angliában vásároltam e-bayen. A doboz szerint Z3560-as CN ROM-mal. Valamilyen gány TW ROM volt rajta ami tele volt bug-gal, ha véletlenűl WiFi-n felejtettem éjaszakára 4-5 alkalmazást telepített reggelre, még a launch-ert is lecserélte. Ezt a ROM-ot lecseréltem a hivatalos WW ROMra ADB-vel.
Random fagynak be aplikációk, olyat produkálva mint amikor elfogy a memória.
Pl.: Runtastic app-ot használok futáshoz amely a GoogleMaps-en megjeleníti merre futok, mennyi kalóriát égetek, pulzus, satőbbi. Mellette a gyári zenelejátszó applikáció fut, tíz perc elteltével "megakad" és elkezd dadogni mint amikor megakad a CD. Nem reagál semmire, majd újraindítja magát...
A készülékben gyári Samsung 32GB Class10-es SD kártyát használok, de az alkalmazások nincsenek áthelyezve rá. Egyébként a nagy memóriaigényű appok nem fagynak (pl. Real Racing)
És persze fájó pont, hogy a videó akadozik felvételkor és persze lejátszáskor is.
Kétszer kifagyott már a második SIM. Hívást akartam kezdeményezni, amikor kimegy a hívás nem csöng ki, a készülék lefagy, semmire sem reagál, nem lehet kikapcsolni sem, negyed óra elteltével újra indul. Néha megjelenik a médiataroló csatlakoztatva ikon, ez azt jelenti, hogy a készülék magától újraindult. Mindez kb. három hónap alatt, jelezném, hogy a Z-m két év alatt nem produkálta ezt.
Nem szeretném senkinek elvenni a kedvét, csak a saját tapasztalataimat osztottam meg. -
matteo_szg
őstag
válasz
Cynicelectro #38 üzenetére
Ezek szerint kínai vagy TW verzió a telefonod; ennek megfelelő firmware van rajta? Illetve Intel Z3560-as verzió? Illetve mi fagy le pontosan?
-
Cynicelectro
aktív tag
Három hónapja használom a 4/16GB változatot. Nem vagyok tőle elájulva. Xperia Z-ről nyergeltem át. Azt a sebességet hozza amit a Z, csak többször fagy le... Akadozik a FullHD-s videó felvétel mindegy, hogy a belső memóriába, vagy a Class10-es SD kártyára írja. Gépelés közben gyakran megnyomom a Home-ot szóköz helyett, lett volna pedig elég hely az alsó káván. Lecserélni már nem fogom, de a Z-t jobban szerettem.
-
d@vee
őstag
Mint minden videójukban...
De most tényleg. Maga a videó tartalmával nincs baj, csak a sok öööö, meg akadozó beszéd. Most komolyan, nem hiszem hogy ötvenen néznek titeket miközben veszitek fel a videókat. Vagy az lenne a legegyszerűbb ha a szövegeteket előre megírnátok és amikor már csak a telót mutatja a kamera, felolvassátok, punktum.
Ja és....nem "szmúúúúsz" a rendszerHanem gyors, sima, akadozás mentes. Magyar vagy, ne erőltesd az angolt ha az egyébként full magyar videóba nem illik.
A telót elfogadnám. Már csak azért is mert annyi ram-van benne mint a laposomban
-
SUPREME7
őstag
válasz
matteo_szg #32 üzenetére
És a zsarolással hogy állsz? Mert szólok a főnöködnek, hogy munkaidőben PH-zgatsz
Egyébként meg akkor korrekten zárult a dolog, csak tényleg szomorú, hogy nem megy elsőre.
-
matteo_szg
őstag
Egy ZenCare jellegű program elindítása szimplán üzleti döntés; egyelőre nem indítjuk el ezt a programot, de lehet, hogy ez hamarosan változhat.
ZenPad táblagépekre egyébként érvényes a Bizalom Program.Mármint a magyar call centerre gondolsz? Mert a kollégák itt ülnek velem egy irodában, csak egy másik szobában.
-
viano
aktív tag
válasz
matteo_szg #32 üzenetére
Ha már felajánlottad . . .
Lenne egy kérdésem:
Miért nincs nálunk ZenCare+ (vagy akármi, mert mindenhol máshogy nevezik)
szóval 1 éves ingyenes készülékbiztosításos akció az akostel és táblagépekre?(Hasonló, mint az itt szóba került notis akció.)
Hol van ASUS illetékes call centere?
(Gondolom ez nem titok.) -
matteo_szg
őstag
Az ügyfél-elégedettség fontos, és mivel a Bizalom Ügyfélszolgálat teljesen máshova tartozik, ezért nem jutnak el hozzánk ilyen problémák. Homár Hilda átküldte az elérhetőségeket, az ügyféllel pedig tisztáztuk, mi is történt pontosan.
Lehet hozzám fordulni, de csak bizonyos szintig. Az irreális követeléseket, fenyegetéseket nem tűröm természetesen.
-
SUPREME7
őstag
válasz
matteo_szg #30 üzenetére
"közbeléptem"
Ez nagyon szigorúan hangzott. Az a baj, hogy sokszor már csak akkor oldódnak meg a dolgok amikor nyilvánosságra kerül. De azért jó tudni, hogy hova lehet fordulni ASUS ügyintézéssel
-
matteo_szg
őstag
Mint írtam, az ügy rendezve lett.
Egyrészt nem indoklás nélkül utasították el, ugyanakkor az indoklással volt baj, valamint a szerviz-ügyfélszolgálat kommunikációjával.Közbeléptem, ügyféllel felvettük a kapcsolatot, és a természetes medrében zajlott végül a Bizalom Program. Ahogy sok más usernél is, akik jogosulttá váltak.
-
SUPREME7
őstag
válasz
matteo_szg #28 üzenetére
Igen? Akkor nem ugyanazt olvastuk, indoklás nélkül elutasították.
Oké, a noti javítva lett, de minek vállal olyat az asus amit utána nem tart?
-
matteo_szg
őstag
válasz
Luck Dragon #27 üzenetére
Az ügy rendezve lett, az ügyfél pedig elégedetten zárta a kálváriát. End of story.
-
-
SUPREME7
őstag
-
viano
aktív tag
Pedig elég türelmes lehetsz, ha addig eljutottál .. . .
Nekem a bekapcsolásig sem sikerült, mert 6 perc után már telítődtem az állandó "készülék"-ezéssel.
Egyébként is túl gyakori a szóismétlés, valakinek nagyon mini lehet a szókészlete.
Szókincsnek ez már jóindulattal sem nevezhető, de akkor miért akar szerepelni?!Az igazi tragédia persze nem ez, hanem az, hogy ezzel a szerepléssel nem kelt általános felháborodást.
Mit lehet erre mondani? Lehetne sok mindent, de csak annyit mondok igénytelenség, lecsúszás, lejtő . . .
----------------
Valaki pihent összeszámolhatná, (de szoftveresen is biztos megoldható) hogy hányszor hangzik el a "készülék", érdekes lenne a teljes-szószámmal összehasonlítani. -
viano
aktív tag
Nyugaton több helyen is ingyen 1 éves biztosítással árulták/ják.
Többek között garanciális hiba esetén, a javítás mellett fájdalomdíjként visszakapod a teló árát is.Ha valaki ezt bevállalja, az azért jelent valamit a minőségre vonatkozólag.
pl. ZenCare+ ha valakit érdekelnek a részletek. -
viano
aktív tag
válasz
Armagedown #1 üzenetére
Mondod te, közben meg világsiker lett, mert ezt a telefont nem mostanában mutatták be, már jó pár változat is kijött a sikerére alapozva.
Mellesleg még az ASUS mobilágazata is szépen fel lett futtatva ennek a sikernek a hátán.
Biztos, hogy a legjobban teljesítők között lesznek az éves adatok alapján.
Ja és a legtöbb típusnak hasonló a dizájnja.
Ezek szerint pár ember csak lenyeli ezt a rettenetes bakit. -
Šolaire
veterán
Messengert tényleg kilőhetted volna végig se néztem a videót mert idegesített. Egyébként nekem a telefon bejön jól néz ki. Összeszerelés is biztos rendben van asus-ok szerintem ebben jók szivesen megvenném árban se rosz.
-
batai15
félisten
Facebuk messenger némítást nem ismered? Rohadt idegesítő azt a lányt ,vagy fiút (lehet mind2 ) Nézegetni !
-
petipetya
nagyúr
válasz
Jeanne d'Arc #14 üzenetére
Abban biztos vagyok.
-
válasz
Luck Dragon #9 üzenetére
Valahogy egyszer csak hozzajutok.
-
lalika740
aktív tag
vettem egyet mikor kijött hát engem maga a készülék kinézete nem tetszett.az mind igaz amit leirtatok ram bol képes visszatölteni nagy méretű játékokat is tehát jo a 4 gb ram egyedül a kinézet ami NEKEM nem tetszett
-
andras87
tag
720p-s videóban "demonstráljátok" a FULL-HD-s telefon képminőségét?
-
Nigér
őstag
Nekem is volt ilyen telóm, meg voltam vele elégedve, de Z Ultráról áttérve nekem egyszerűen kicsi volt az Asus 5,5"-os "egérmozija". Így háta Zenfone-t anyukámnak adtam, én meg tűkön ülve várom a Z6 Ultrát
-
amisis
aktív tag
válasz
Jeanne d'Arc #8 üzenetére
Méretén kívül másért nem kell aggódnod
Remek készülék
-
válasz
Jeanne d'Arc #8 üzenetére
Remek készülék, nekem tetszett mikor az évfolyam társamét kipróbálhattam ,két napot velem töltőt.
-
Régóta szemezek vele, ki kellene próbálnom végre.
-
viano
aktív tag
Kár, hogy az első képen nem ez a ZenFone 2 (ZE551ML) látható, (hanem a ZenFone 2 Laser) így a színválasztékról megtévesztő tájékoztatást nyújt.
Nem a legszerencsésebb kedvcsináló egy teszthez . . .
Remélhetőleg a műsor többi része ettől kicsit szakszerűbb volt. -
ncsicso
tag
Asszonykám ilyet kapott karácsonyra. Azt meg tudja valaki mondani tutira, hogy a ZE551ML és a ZE550ML külsejét tekintve azonos-e? Az érdekel, hogy a ZE550ML-tokok kompatibilisek-e. Ahogy elnéztem, igen.
-
Joe.36
addikt
Fél éve van meg nagyon jó cucc, az eddigi legjobb telefonom, multitasking ban leveri az összes csúcs drága telefont.
Ár/érték arányban is nagyon ott van. -
Rodi 4.80
senior tag
Pár hónapja használom, mint munkaeszközt, aktív dual sim-es, 32GB/ 4 GB ramos LTE verzió.
Napi több órás telefonálás is csak kb. 50%-ot merít rajta, minden felkapcsolva, a háttérben 10-20 alkalmazás úgy áll, hogy egy pillanat alatt betölt akkor is, ha napok óta nem használtam. Feltöltés: 1 óra alatt 60% -
QwErTy42
addikt
Az a káva!
-
Armagedown
őstag
Ezt a mobiljukat is sikerült elrontani a vastag dupla alsó kerettel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lèpj be a jövőbe! Kamatmentes rèszletre is!
- Akciós dokkolók, Lenovo Legion Pro 7 RTX 4080/4090 laptopok, licencek, antivírusok
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 PRO 2TB Digital játékkonzol extrákkal garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! MSI Z690 i7 12700K 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Phanteks P600S Cooler Master 750W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest