Hirdetés

2019. augusztus 24., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Armagedown


Armagedown
(senior tag)

Ezt a mobiljukat is sikerült elrontani a vastag dupla alsó kerettel.

[ Szerkesztve ]

“If you don't read the newspaper, you're uninformed. If you read the newspaper, you're mis-informed.”

(#2) QwErTy42


QwErTy42
(addikt)

Az a káva! :Y

...oktalan embert észérvekkel meggyőzni nem lehet...

(#3) Rodi 4.80


Rodi 4.80
(aktív tag)

Pár hónapja használom, mint munkaeszközt, aktív dual sim-es, 32GB/ 4 GB ramos LTE verzió.
Napi több órás telefonálás is csak kb. 50%-ot merít rajta, minden felkapcsolva, a háttérben 10-20 alkalmazás úgy áll, hogy egy pillanat alatt betölt akkor is, ha napok óta nem használtam. Feltöltés: 1 óra alatt 60%

(#4) Joe.36


Joe.36
(őstag)

Fél éve van meg nagyon jó cucc, az eddigi legjobb telefonom, multitasking ban leveri az összes csúcs drága telefont.
Ár/érték arányban is nagyon ott van.

[ Szerkesztve ]

A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Samsung Note 9 + Samsung Gear S3 Frontier /

(#5) Joe.36


Joe.36
(őstag)

[Az ára ennyi most, ha levonod a PowerBankot akkor olyan 90 körül van. ]

A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Samsung Note 9 + Samsung Gear S3 Frontier /

(#6) ncsicso


ncsicso
(tag)

Asszonykám ilyet kapott karácsonyra. Azt meg tudja valaki mondani tutira, hogy a ZE551ML és a ZE550ML külsejét tekintve azonos-e? Az érdekel, hogy a ZE550ML-tokok kompatibilisek-e. Ahogy elnéztem, igen.

[ Szerkesztve ]

ha véleményed van, ellenséged is van

(#7) viano


viano
(aktív tag)

Kár, hogy az első képen nem ez a ZenFone 2 (ZE551ML) látható, (hanem a ZenFone 2 Laser) így a színválasztékról megtévesztő tájékoztatást nyújt.

Nem a legszerencsésebb kedvcsináló egy teszthez . . . :(
Remélhetőleg a műsor többi része ettől kicsit szakszerűbb volt.

(#8) laleh


laleh
(addikt)

Régóta szemezek vele, ki kellene próbálnom végre.

Ha fontos, inkább telefonon: 06302832078 Apple garainciális ügyintézés törött , ázott is!

(#9) Luck Dragon válasza laleh (#8) üzenetére


Luck Dragon
(veterán)

Remek készülék, nekem tetszett mikor az évfolyam társamét kipróbálhattam ,két napot velem töltőt. :)

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line. iPad Pro Lte. Android One.

(#10) amisis válasza laleh (#8) üzenetére


amisis
(aktív tag)

Méretén kívül másért nem kell aggódnod :) Remek készülék

Apple iPhone 8 Plus

(#11) Nigér


Nigér
(őstag)

Nekem is volt ilyen telóm, meg voltam vele elégedve, de Z Ultráról áttérve nekem egyszerűen kicsi volt az Asus 5,5"-os "egérmozija". Így háta Zenfone-t anyukámnak adtam, én meg tűkön ülve várom a Z6 Ultrát :D

(#12) andras87


andras87
(tag)

720p-s videóban "demonstráljátok" a FULL-HD-s telefon képminőségét? :Y

Üdv: András [ NVIDIA™ FAN ] | Ha több pirosad van, mint nekem, akkor előre utalok!

(#13) lalika740


lalika740
(tag)

vettem egyet mikor kijött hát engem maga a készülék kinézete nem tetszett.az mind igaz amit leirtatok ram bol képes visszatölteni nagy méretű játékokat is tehát jo a 4 gb ram egyedül a kinézet ami NEKEM nem tetszett

Troublemaker

(#14) laleh válasza Luck Dragon (#9) üzenetére


laleh
(addikt)

Valahogy egyszer csak hozzajutok. :)

Ha fontos, inkább telefonon: 06302832078 Apple garainciális ügyintézés törött , ázott is!

(#15) igori válasza andras87 (#12) üzenetére


igori
(tag)

És tényleg! Hatalmas! XD

(#16) petipetya válasza laleh (#14) üzenetére


petipetya
(nagyúr)
LOGOUT blog

Abban biztos vagyok.
:)

(#17) petipetya válasza andras87 (#12) üzenetére


petipetya
(nagyúr)
LOGOUT blog

-

[ Szerkesztve ]

(#18) batai15


batai15
(veterán)

Facebuk messenger némítást nem ismered? Rohadt idegesítő azt a lányt ,vagy fiút (lehet mind2 ) Nézegetni !

"A tűzoltó nem azért rohan be az égő házba, mert rettenthetetlen, hanem mert az elhivatottsága erősebb a félelménél". John C. Maxwell*******

(#19) Šolaire


Šolaire
(addikt)

Messengert tényleg kilőhetted volna végig se néztem a videót mert idegesített. Egyébként nekem a telefon bejön jól néz ki. Összeszerelés is biztos rendben van asus-ok szerintem ebben jók szivesen megvenném árban se rosz.

[ Szerkesztve ]

“Praise The Sun” \[T]/

(#20) viano válasza Armagedown (#1) üzenetére


viano
(aktív tag)

Mondod te, közben meg világsiker lett, mert ezt a telefont nem mostanában mutatták be, már jó pár változat is kijött a sikerére alapozva.
Mellesleg még az ASUS mobilágazata is szépen fel lett futtatva ennek a sikernek a hátán.
Biztos, hogy a legjobban teljesítők között lesznek az éves adatok alapján.
Ja és a legtöbb típusnak hasonló a dizájnja.
Ezek szerint pár ember csak lenyeli ezt a rettenetes bakit.

(#21) petipetya válasza batai15 (#18) üzenetére


petipetya
(nagyúr)
LOGOUT blog

Szerintem az a lány látszódott a chat fejeknél 10:17 után, aki 21:30-nál is szerepel a galériában.

[ Szerkesztve ]

(#22) viano válasza Šolaire (#19) üzenetére


viano
(aktív tag)

Nyugaton több helyen is ingyen 1 éves biztosítással árulták/ják.
Többek között garanciális hiba esetén, a javítás mellett fájdalomdíjként visszakapod a teló árát is.

Ha valaki ezt bevállalja, az azért jelent valamit a minőségre vonatkozólag.
pl. ZenCare+ ha valakit érdekelnek a részletek.

(#23) Šolaire válasza viano (#22) üzenetére


Šolaire
(addikt)

Szimpatikus😊 Köszi az infót

“Praise The Sun” \[T]/

(#24) viano válasza batai15 (#18) üzenetére


viano
(aktív tag)

Pedig elég türelmes lehetsz, ha addig eljutottál .. . .
Nekem a bekapcsolásig sem sikerült, mert 6 perc után már telítődtem az állandó "készülék"-ezéssel.
Egyébként is túl gyakori a szóismétlés, valakinek nagyon mini lehet a szókészlete.
Szókincsnek ez már jóindulattal sem nevezhető, de akkor miért akar szerepelni?!

Az igazi tragédia persze nem ez, hanem az, hogy ezzel a szerepléssel nem kelt általános felháborodást.
Mit lehet erre mondani? Lehetne sok mindent, de csak annyit mondok igénytelenség, lecsúszás, lejtő . . .
----------------
Valaki pihent összeszámolhatná, (de szoftveresen is biztos megoldható) hogy hányszor hangzik el a "készülék", érdekes lenne a teljes-szószámmal összehasonlítani.

(#25) batai15 válasza viano (#24) üzenetére


batai15
(veterán)

A sok öö ,meg hasonlókat ne is említsed.

"A tűzoltó nem azért rohan be az égő házba, mert rettenthetetlen, hanem mert az elhivatottsága erősebb a félelménél". John C. Maxwell*******

(#26) SUPREME7 válasza viano (#22) üzenetére


SUPREME7
(őstag)

(#27) Luck Dragon válasza SUPREME7 (#26) üzenetére


Luck Dragon
(veterán)

Hát azért az illetőt sajnálom ha (igaz) a történet. Jó pár hónapig elhúzódott az ügy.

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line. iPad Pro Lte. Android One.

(#28) matteo_szg válasza Luck Dragon (#27) üzenetére


matteo_szg
(őstag)

Az ügy rendezve lett, az ügyfél pedig elégedetten zárta a kálváriát. End of story.

jupiiii

(#29) SUPREME7 válasza matteo_szg (#28) üzenetére


SUPREME7
(őstag)

Igen? Akkor nem ugyanazt olvastuk, indoklás nélkül elutasították. :U

Oké, a noti javítva lett, de minek vállal olyat az asus amit utána nem tart?

[ Szerkesztve ]

(#30) matteo_szg válasza SUPREME7 (#29) üzenetére


matteo_szg
(őstag)

Mint írtam, az ügy rendezve lett. :)
Egyrészt nem indoklás nélkül utasították el, ugyanakkor az indoklással volt baj, valamint a szerviz-ügyfélszolgálat kommunikációjával.

Közbeléptem, ügyféllel felvettük a kapcsolatot, és a természetes medrében zajlott végül a Bizalom Program. Ahogy sok más usernél is, akik jogosulttá váltak. :)

jupiiii

(#31) SUPREME7 válasza matteo_szg (#30) üzenetére


SUPREME7
(őstag)

"közbeléptem" :D Ez nagyon szigorúan hangzott. Az a baj, hogy sokszor már csak akkor oldódnak meg a dolgok amikor nyilvánosságra kerül. De azért jó tudni, hogy hova lehet fordulni ASUS ügyintézéssel ;]

(#32) matteo_szg válasza SUPREME7 (#31) üzenetére


matteo_szg
(őstag)

Az ügyfél-elégedettség fontos, és mivel a Bizalom Ügyfélszolgálat teljesen máshova tartozik, ezért nem jutnak el hozzánk ilyen problémák. Homár Hilda átküldte az elérhetőségeket, az ügyféllel pedig tisztáztuk, mi is történt pontosan.

Lehet hozzám fordulni, de csak bizonyos szintig. Az irreális követeléseket, fenyegetéseket nem tűröm természetesen. :)

jupiiii

(#33) viano válasza matteo_szg (#32) üzenetére


viano
(aktív tag)

Ha már felajánlottad . . . :)

Lenne egy kérdésem:
Miért nincs nálunk ZenCare+ (vagy akármi, mert mindenhol máshogy nevezik)
szóval 1 éves ingyenes készülékbiztosításos akció az akostel és táblagépekre?

(Hasonló, mint az itt szóba került notis akció.)

Hol van ASUS illetékes call centere?
(Gondolom ez nem titok.)

(#34) matteo_szg válasza viano (#33) üzenetére


matteo_szg
(őstag)

Egy ZenCare jellegű program elindítása szimplán üzleti döntés; egyelőre nem indítjuk el ezt a programot, de lehet, hogy ez hamarosan változhat.
ZenPad táblagépekre egyébként érvényes a Bizalom Program.

Mármint a magyar call centerre gondolsz? Mert a kollégák itt ülnek velem egy irodában, csak egy másik szobában. :)

jupiiii

(#35) SUPREME7 válasza matteo_szg (#32) üzenetére


SUPREME7
(őstag)

És a zsarolással hogy állsz? Mert szólok a főnöködnek, hogy munkaidőben PH-zgatsz :D ;]

Egyébként meg akkor korrekten zárult a dolog, csak tényleg szomorú, hogy nem megy elsőre.

(#36) matteo_szg válasza SUPREME7 (#35) üzenetére


matteo_szg
(őstag)

A munkakör része a fórumozás. :)

jupiiii

(#37) d@vee válasza batai15 (#25) üzenetére


d@vee
(aktív tag)

Mint minden videójukban...
De most tényleg. Maga a videó tartalmával nincs baj, csak a sok öööö, meg akadozó beszéd. Most komolyan, nem hiszem hogy ötvenen néznek titeket miközben veszitek fel a videókat. Vagy az lenne a legegyszerűbb ha a szövegeteket előre megírnátok és amikor már csak a telót mutatja a kamera, felolvassátok, punktum.
Ja és....nem "szmúúúúsz" a rendszer :((( Hanem gyors, sima, akadozás mentes. Magyar vagy, ne erőltesd az angolt ha az egyébként full magyar videóba nem illik.

A telót elfogadnám. Már csak azért is mert annyi ram-van benne mint a laposomban :DDD

[ Szerkesztve ]

"Kétségtelen, hogy kemény vagy. Amikor leérsz a terembe, megdöglenek a kismacskák és vér folyik a falból akkor is, ha lány vagy. Az edzést pedig nem neked kell bírni, hanem a gépeknek"

(#38) bza1980


bza1980
(aktív tag)

Három hónapja használom a 4/16GB változatot. Nem vagyok tőle elájulva. Xperia Z-ről nyergeltem át. Azt a sebességet hozza amit a Z, csak többször fagy le... Akadozik a FullHD-s videó felvétel mindegy, hogy a belső memóriába, vagy a Class10-es SD kártyára írja. Gépelés közben gyakran megnyomom a Home-ot szóköz helyett, lett volna pedig elég hely az alsó káván. Lecserélni már nem fogom, de a Z-t jobban szerettem.

Dell Venue 11 Pro 7140, Huawei Mate 10 Pro stock ROM

(#39) matteo_szg válasza bza1980 (#38) üzenetére


matteo_szg
(őstag)

Ezek szerint kínai vagy TW verzió a telefonod; ennek megfelelő firmware van rajta? Illetve Intel Z3560-as verzió? Illetve mi fagy le pontosan?

jupiiii

(#40) bza1980 válasza matteo_szg (#39) üzenetére


bza1980
(aktív tag)

Angliában vásároltam e-bayen. A doboz szerint Z3560-as CN ROM-mal. Valamilyen gány TW ROM volt rajta ami tele volt bug-gal, ha véletlenűl WiFi-n felejtettem éjaszakára 4-5 alkalmazást telepített reggelre, még a launch-ert is lecserélte. Ezt a ROM-ot lecseréltem a hivatalos WW ROMra ADB-vel.
Random fagynak be aplikációk, olyat produkálva mint amikor elfogy a memória.
Pl.: Runtastic app-ot használok futáshoz amely a GoogleMaps-en megjeleníti merre futok, mennyi kalóriát égetek, pulzus, satőbbi. Mellette a gyári zenelejátszó applikáció fut, tíz perc elteltével "megakad" és elkezd dadogni mint amikor megakad a CD. Nem reagál semmire, majd újraindítja magát...
A készülékben gyári Samsung 32GB Class10-es SD kártyát használok, de az alkalmazások nincsenek áthelyezve rá. Egyébként a nagy memóriaigényű appok nem fagynak (pl. Real Racing)
És persze fájó pont, hogy a videó akadozik felvételkor és persze lejátszáskor is.
Kétszer kifagyott már a második SIM. Hívást akartam kezdeményezni, amikor kimegy a hívás nem csöng ki, a készülék lefagy, semmire sem reagál, nem lehet kikapcsolni sem, negyed óra elteltével újra indul. Néha megjelenik a médiataroló csatlakoztatva ikon, ez azt jelenti, hogy a készülék magától újraindult. Mindez kb. három hónap alatt, jelezném, hogy a Z-m két év alatt nem produkálta ezt.
Nem szeretném senkinek elvenni a kedvét, csak a saját tapasztalataimat osztottam meg.

Dell Venue 11 Pro 7140, Huawei Mate 10 Pro stock ROM

(#41) janaman01


janaman01
(addikt)

Durva hogy a videón 78% ról közel 15-20 perc alatt lement 48% ra ? Ehhh

**** COMMODORE 64 BASIC V2 ****

(#42) matteo_szg válasza janaman01 (#41) üzenetére


matteo_szg
(őstag)

Egyik percben még 77%, másik percben 55%; látható a vágás. Nyilván nem egy snitt a videó.

jupiiii

(#43) janaman01 válasza matteo_szg (#42) üzenetére


janaman01
(addikt)

Jogos...nem folyamatosan néztem én sem :D

**** COMMODORE 64 BASIC V2 ****

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.