Kicsit nehezen kapott észbe a Crytek.
\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
Kicsit nehezen kapott észbe a Crytek.
\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
Hmm, akkor elhárult az utolsó akadály a Linuxos Star Citizen és egyéb AAA címek elől?
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
Nem lenne rossz
Üdv. core2
Ez iOS és Android fejlesztői oldalról nézve ez jobb lesz mint az unity3d vagy az unreal mobil?
Könnyebb fejleszteni, vagy melyikre lehet hatékonyabban?
Majd megmondom. Most csináljuk
egyik fejlesztő
... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
Király.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Unity elég jó, könnyű rá fejleszteni. Meglepően stabil is, egyetlen crash-t nem látok a dev consolon (persze lehet nem oda reportol ) Ahogy elnéztem ez a motor grafikában semmivel nem tud többet. Szerintem nehéz dolga lesz
játékot vagy az engine-t fejleszted?
Ilyen graffal megnéznék egy Cannon Fodder-t.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
Most melyik mondtad? CryEngine-ra?
Unity
A jatektol fugg, hogy melyiket erdemes valasztani. Arban a Unity viszonylag draga (1500 dollar egy unity pro licensz, az ingyenesbol meg annyi minden ki van vagva, hogy szerintem nem erdemes foglalkozni vele). A udk indie licensz 99dollar+revenue share, a cryenginehez meg szemelyre szabott licensz jar, de altalaban nagyon kedvezo.
Latvanyban termeszetesen a cryengine a nyero, eselye sincs egy kissebb csapatnak azt a latvanyt hozni unityvel. Ez tobbnyire azert van mert cryengineben rengeteg dolog magas szinten van integralva es szenne optimalizalva (fejlett grafikus feluletu shader szerkeszto, terep es novenyzet rendszer, stb.) Pont emiatt talan nehezebb egyedi kodot/modulokat hozzaadni mint unityhez (unityben nagyon konnyu es gyors kodolni) es a minimalis gepigeny is nagyobb lesz. Cryengine tud nativ c++ es lua kodot kezelni (+ beepitett node graph), unity - unity script es c#, udk pedig unreal scriptes (ezt lecserelik c++-ra unreal4-el).
Udk/unityben statikus vilagitas van, cryengineben minden egyes fenyforras dinamikus. (viszont bugosabb ) Egy masik nagy elonye a ce/udk parosnak, hogy az ingyenes verzioban minden feature benne van, lehet veluk kiserletezni (de kereskedelmi celokra nem hasznalhato); az ingyenes unitybol alapveto dolgok hianyoznak.
De észbe kapott.. ez a jövő.
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
Na, szuper. Nincs semmi bajom a winnel egeszen a 7-ig bezarolag, de ha jonnek nativ linux tamogatassal is (pl cryengine) aaa jatekok, akkor teljesen atpartolok a pingvinhez.
For the God Emperor!
na végre..
még a végén tényleg eljön a linux éve..
http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)
Furcsa nekem ez a támogatás osztogatás minden platformra lassan....ennyire nem megy az engine? Senkinek nem kell és már erre kényszerül az egykor szebb napokat is látott engine gyártója? Valószínűleg nem viszik úgy a cuccot mint tervezték...
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
hm.. és mennyire fog szaggatni?
Elkezdtem olvasni a cikket, Cryengine androidon, és iOS-en... hmmm gondoltam ez süti lesz.
Aztán megnéztem a videót: Azért ez úgy odab*sz.
...Szeretem leracsniztatni...
Minel tobben versengenek ugyanazert a tortaert, annal jobb nekem a fejlesztonek
Robi
az ingyenes unitybol alapveto dolgok hianyoznak
Azért ez erős túlzás, szvsz semmi nem hiányzik ahhoz, hogy egy kezdő fejlesztő kidobja vele az első játékát. A videolejátszás és a splash screen az ami hiányzik, de az sem halálosan. Van 30 napos trial verzió full funkcionalitással.
Itt tudod összehasonlítani:
http://unity3d.com/unity/licenses
Egy jó hír: tegnaptól megnyílt elöttünk is az android market, hogy fizetős alkalmazásokat tegyünk fel.
Fosszatok ki!
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
Hat... video lejatszas; LOD, occlusion culling (ezek nelkul a kezdo fejleszto jateka lassu lesz es optimalizalatlan); deferred render, valos ideju arnyekok, light probe, gi, hdr es post process effektek (ezek nelkul a kezdo fejleszto jateka csuf lesz). Ilyesmikkel az elso 2-3 ora utan mar kiserleteztem cryengineben, tehat nem is kell tapasztalt csapat kihasznalni oket. Nem igazan tudok modern jatekot elkepzelni ha ez nincs meg.
Cryengine-ben tetszik a c++ es lua.
Udk pedig unreal script Java-hoz hasonló rendszer, első látásra nem jön be, BÁR! Nem lehet annyira rossz, mert elég sok játék épül erre.
C# unityben nagyon könnyű es gyors kódolni, na ez tetszik nekem.
Hobby-ként terveznék Android-ra valami 2D-s vagy gyenge 3D játékot összedobni, c++-ben csak az alapokat tudom.
Csak android-dal együtt jár a java.
[ Szerkesztve ]
aha
csak ilyet nem a kezdő fejlesztő csinál, hanem egy AAA játékot fejleztő csapat
Dehogynem! A felsorolt eszkozoket lekodolni remalom lehet, de hasznalni gyerekjatek - epp ezert elengedhetetlen, hogy egy indieknek szant motorban mar kesz implementacio legyen. Ezert sem ertem a unity strategiajat, a kezdok dolgat jelentosen megneheziti a profikkal szemben. Persze ki lehet adni jatekot multszazadi grafikaval is, ha stilizalt nem is akkora baj, de minek ha a tobbi motorral nincs ilyen limitacio. Ha felnezel a ce vagy az udk forumaira (vagy akar az en oldalamra ) lathatod, hogy egy ember is kepes mar csaknem aaa jatekba illo latvanyt eloallitani ezekkel az eszkozokkel. (animaciot leszamitva persze, oda nem art a mocap studio)
bbTamas77: hat leginkabb teljesitmeny vs osszetettseg kerdese: a script nyelvek lassuak, de egyszeruek, a c++ pedig gyors es osszetett, tele buktatoval. Az androidos ce meg nem erheto el, nem is lehet tudni mikor lesz az. Unity talan a legegyszerubb, ha egyutt tudsz elni a hianyossagokkal. Hanem pedig marad a udk koztes utkent. Az asset pipelinet is erdemes megvizsgalni dontes elott, beleolvasni a dokumentaciokba, stb. (cryenginel eleg nehez az elet photoshop es maya/max nelkul pl, a tobbi motorral megy az fbx is)