Hirdetés

2024. március 29., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:08:16

LOGOUT.hu

LG G2 témaösszefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22151) sefan67 válasza Sragi (#22149) üzenetére


sefan67
aktív tag

Bp-n Telekom elég jó sztem, 80-90%
[link]

(#22152) h3lios válasza Sragi (#22149) üzenetére


h3lios
addikt

Igen, 3 teljes hetet volt szervizben. Hivatalosan 15 nap alatt törekednie kell arra a gyártónak, hogy kijavítsa a hibát. Ha bármilyen külső tényező felmerül írásban kell értesíteniük. Értesítést nem kaptam, csak határidőm túl ugyan azt a hibás telefont. :)
Innentől kezdve alapból nálam a lap, tehát a bejelentésem pláne jogos lesz. Nálunk sem olyan gyors a szerviz (voda), de volt már hogy 5 nap alatt megjárta a teló a szervizt, és alkatrészcserével jött vissza. És az nem egy 150 ezerért vásárolt telefon volt, hanem egy szaros Galaxy Mini 2.

(#22150) Looserke

Önköltségen 5,5k az út Pestre, ha garanciám van had ne fizessek már ennyit érte. Egyébként abszolút jogos a felvetés, viszont az már más kérdés, hogy érdekes módon Samsung Márkaszerviz van Kecskeméten, de LG nincs.

[ Szerkesztve ]

B-tag: H3lios#2825

(#22153) Looserke válasza h3lios (#22152) üzenetére


Looserke
őstag

és az önerő mennyi a telefonra ha földhöz vágod és fizet a biztosító? :)

a hibabejelentő lapra egyébként mi volt írva, amivel küldték a szervizbe a telót?

[ Szerkesztve ]

(#22154) Sragi válasza Looserke (#22150) üzenetére


Sragi
őstag

Na igen...szóval már ezért is el lehetne őket marasztalni...

(#22151) sefan67 BP oké ,de mi a helyzet vidéken? :U Tudom csak a nagyobb városokban és a környékükön van ,de kérdem én akkor meg mire veri mind a 3 szolgáltató a nyálát,hogy válts LTE-re meg a többi ostoba reklámjuk.... :U
Inkább normális térerő kellene mindenhová aztán jöhet a 3G mindenhol és utána az LTE. Szépen sorban kellene előbb fejlődni szerintem.

(#22155) sefan67 válasza Sragi (#22154) üzenetére


sefan67
aktív tag

Részben igazad van, de gondolj bele, ha Neked van egy terméked amit el akarsz adni, akkor hol kezded?
egy X ezer fős településen vagy 1millióson? Természetesen ettől még megértem, vidéken tényleg szinte 0

(#22156) gusthy válasza sefan67 (#22155) üzenetére


gusthy
veterán

Ez azért egy érdekes kérdés, mert pl. a Telenor vidéken kezdte.

(#22157) sefan67 válasza gusthy (#22156) üzenetére


sefan67
aktív tag

Adótornyok szállítása közben kifogyott a benzin... :DD

Érdekes üzletpolitika mindenesetre. :)

[ Szerkesztve ]

(#22158) Sragi válasza h3lios (#22152) üzenetére


Sragi
őstag

Innentől kezdve csúnyán szopó ágon lesz az LG! :C Remélem a fogy.védelem odacsap majd nekik :K

(#22155) sefan67: Ebben igazad van én is ezt tenném.De nekem azzal a parasztvakítással amit művelnek az LTE "hájpolására" na azzal van bajom.Inkább arról kellene hangosan beszélniük amiben le vannak maradva! Mert még mindig képtelenek sok helyen (nem az Északi középhegység eldugott részein) hanem pl itt a Szigetközben a határ mentén vagy Sopron-ban normális lefedettséget összehozni.Az Osztrák vagy a Szlovák
szolgáltatók meg érdekes módon képesek hátáron átívelő szolgáltatásra :DDD
Na nem akarom szét offolni a topikot.

(#22159) sefan67 válasza Sragi (#22158) üzenetére


sefan67
aktív tag

Ezt úgy hívják: Marketing. Gusztustalan egy dolog.

(#22160) gusthy válasza sefan67 (#22157) üzenetére


gusthy
veterán

Azért így csinálták, ha jól tudom, mert tesztüzem volt az tulajdonképpen.

(#22161) gusthy válasza Sragi (#22158) üzenetére


gusthy
veterán

Várjuk meg a végét.
Az jogos, hogy az ügyfél anyázik.
Kevésbé jogos, hogy "csak új készüléket fogadok el", csodálkoznék, ha erre azt mondaná a fogyvéd, hogy oké.

(#22162) whbear válasza Maxtreme (#22125) üzenetére


whbear
senior tag

Én egyetértek veled maximálisan! Tapasztalat alapján...

Arch Linux, Void Linux, Network Radios, VoIP, HAM

(#22163) Sragi válasza gusthy (#22161) üzenetére


Sragi
őstag

Nyilván.De az,hogy képesek voltak ülni rajta 22 napot na az a durva... :U

(#22164) Bubukain válasza Sragi (#22163) üzenetére


Bubukain
senior tag

lehet hogy 22 napig keresték a porszemet mert esetleg a "kedves" ügyfél nem jelölte meg a helyét a készüléken, és alig látható.

(#22165) mcguyver válasza Bubukain (#22164) üzenetére


mcguyver
csendes tag

Porszem volt a gépezetben (LG szervíz) , emiatt nem javították :D

(#22166) Looserke válasza Bubukain (#22164) üzenetére


Looserke
őstag

ezért érdekelne engem is hogy mi volt a szerviz bejelentő lapon leírva, mint hiba pontosan

(#22167) mcguyver


mcguyver
csendes tag

Most tervezek venni egy 32Gb-os készüléket Budapesten, mit javasoltok? (S4-et néztem először, ez a készülék lesz mégis belőle)

(#22168) gusthy válasza mcguyver (#22165) üzenetére


gusthy
veterán

Tehát a gépezetben levő porszem megakadályozta a készülékben levő porszem eltávolítását.
Lehet, hogy ugyanaz a porszem volt?...

(#22169) h3lios válasza gusthy (#22161) üzenetére


h3lios
addikt

Nem érted a lényeget.
Próbáld meg az én szemszögemből nézni a dolgokat. Veszel egy telefont, 150k- ért, és még biztonság képpen kötsz rá egy 9 ezres biztosítást is. Majd amikor 1 hónap múlva visszaviszed a telefont szervizeltetni közlik, hogy NINCS lehetőség semmilyen csere telefonra.
Ezek után 22 napig telefon nélkül vagy (150 ezerért cserében), majd visszakapod ugyan azt a telefont, ugyan azzal a hibával.

Az a másik, hogy ezeknek a telefonoknak az esetében egy kijelző csere a készülék teljes szétbontását igényli. Ha nem az én hibámból került be a por a kijelző alá (hogy lenne az én hibám amikor ragasztott ?!), akkor uram bocsá had ne fogadjam már el azt a kijelző cserét, amit már az első alkalommal meg kellett volna csinálniuk. A másik, hogy nem a kőkorszakban élünk, ha kijelző cserét akar az ember vágja földhöz a telefonját ?! (biztosítás)

Kb. egy hónappal ezelőtt valaki linkelt egy nagy felbontású képet egy ugyan úgy MM -ben vásárolt G2-ről, ami szintén ilyen hibával rendelkezik.

(#22166) Looserke
A bejelentési lapon az állt, hogy a kijelző és az érintő képernyő között porszem található. Ami 100% -ban leírja a fennálló problémát.
Valaki írta hogy nem jelöltem meg a porszemet... :DDD Gondoltam rá, hogy filctollal bekarikázom, de végül komolytalannak találtam, de úgy látszik mégis ez kellett volna.... :U

[ Szerkesztve ]

B-tag: H3lios#2825

(#22170) Looserke válasza h3lios (#22169) üzenetére


Looserke
őstag

MM nem fog neked cseretelefont adni, ő nem egy mobilcég hol erre fel vannak készülve, mosógépet sem kapsz másikat amíg javíttatod a hibásat. Először javítania kell ha ez nem lehetséges, akkor jöhet a csere újra. Egyébként 1 hónap alatt derült ki hogy van egy jól látható zavaró több pixelt kitakaró porszem a kijelző alatt? Ha 3 nap alatt visszaviszed szó nélkül cserélniük kellett volna.

[ Szerkesztve ]

(#22171) h3lios


h3lios
addikt

itt a korábban linkelt kép.
Nálam is hasonló por / szemcse / piszok, vagy tudom is én mi van a kijelző belső felén.

(#22170) Looserke Mivel melómból kifolyólag nem igazán tudok telefont használni igen, 3 nap után vettem észre a problémát. És mivel már 3 napon túl voltunk tök mindegy volt, hogy mikor viszem vissza. Egyébként idő hiányában kellett rá várnom 1 hónapot, ugyanis szükségem volt egy telefonra.... :U

[ Szerkesztve ]

B-tag: H3lios#2825

(#22172) gusthy válasza h3lios (#22169) üzenetére


gusthy
veterán

De értem a lényeget, teljesen jogosan lila a fejed.

Ellenben a jog mindenfélét mond erről:

[garancia]

Ebben ez a lényeg:

Elsősorban kijavítást vagy kicserélést kérhetünk, melyek közül főszabály szerint a fogyasztó választ, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen (például a meghibásodott termék már egy kifutott szériába tartozik,, és emiatt a csere nem lehetséges), vagy ha az az eladónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget (pld: egy nagy értékű terméknél egy néhány ezer forintos, kicserélhető alkatrész hibája miatt nem indokolt az egész termék cseréje) jelentene, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget.

Namost a porszem kiszedésének költségéhez képest nyilván aránytalan teher a csere, más kérdés, hogy a 22 nap telefontalanságot hozzászámolva mi a helyzet.
Erre mondtam, hogy nem egyszerű a kérdés.
(Másfelől a szöveget végigolvasva a porszem ez esetben szinte biztos, hogy "jelentéktelen hibának" fog minősülni).

(#22173) Sragi válasza h3lios (#22169) üzenetére


Sragi
őstag

Teljesen egyet értek abban,hogy egy ilyen telefonnál ,de legyen az 30k-s Samu Galaxy ace vagy akármi ne legyen por a kijelző alatt. Idegesítő tud lenni.De még egy csere telefont sem kaptál az is durva azért.Bár nem tudom,hogy MM-nél ez ,hogy megy.

(#22164) Bubukain Szerintem ha le van írva a hiba forrása akkor csak észre veszik....

(#22172) gusthy Jelentéktelen hibának minősül,de hiba! Ami gyárilag került bele :DDD Lényeg a lényeg,hogy 22 napot ültek a semmin ami önmagában felháborító.Az más kérdés,hogy szartak megoldani a dolgot.De 22 napot szerintem semmilyen körülmények között nem szabadna ülni rajta úgy,hogy a vevőt nem értesítik erről.

[ Szerkesztve ]

(#22174) gusthy válasza Sragi (#22173) üzenetére


gusthy
veterán

Ami a cseretelefont illeti, jó tudni, hogy bár lehet emiatt méltatlankodni egy prémium készülék esetén, de nem "jár".
Sőt, annyival rosszabb a helyzet, hogy bár régebben voltak határidők a jogban, hogy mennyi idő alatt kell javítani a cuccot, de már nincsenek. Annyi van, hogy ésszerű időn belül, meg hogy törekedni kell a 15 napra, de ha nem annyi, akkor nem annyi.

@Sragi: Attól függ, honnan nézzük. Jogilag lehet, üzletileg mondjuk úgy, hogy nem szerencsés :) A "jelentéktelen hiba" annyiban releváns, hogy egyrészt kizártnak látom, hogy elállj, másrészt a cserét valószínűleg aránytalannak fogja tartani a fogyvéd is.

[ Szerkesztve ]

(#22175) h3lios válasza gusthy (#22172) üzenetére


h3lios
addikt

Ezekkel nyilván tisztában vagyok és ha felajánlanak egy kijelző cserét akkor elfogadom azt is. Majd meglátjuk, hogy mi lesz belőle. A helyzet az, hogy nem akarok újabb 3 hetet várni arra, hogy megjavítsák a telefonom, mivel nem ezért fizettem ennyit.

(#22173) Sragi

A vicc ráadásul az, hogy a szokásos sablon szöveg jött vissza. A készülékez bevizsgáltuk, és a mérési eredmények azt mutatták, hogy nincs ok sem cserére, sem javításra.
Namármost, ha ránéz arra a mocskos kijelzőre akár fény felé tartva látja, hogy ott van az a valami.

B-tag: H3lios#2825

(#22176) stilo18


stilo18
addikt

Engem meg ez a kijelző sárgulás zavar, de úgy vagyok vele, hogy fél év múlva már úgy sem lesz nálam a telo, majd a következő tulaj ha akarja megjavítatja garanciában...

#PS5#C9/QN95#Xiaomi13TPro#SSArctisPro+DAC#Aonic50

(#22177) gusthy válasza h3lios (#22175) üzenetére


gusthy
veterán

Ez így nem vitás :) amúgy egy zsír új kijelző is jó dolog :) A telefon többi része nem valószínű, hogy számottevően kopik.
Mennyi idős a cucc?

(#22178) Sragi válasza h3lios (#22175) üzenetére


Sragi
őstag

Na a sablon duma...Be is k@phatják...
(#22174) gusthy Elég szomorú sajnos..
Nyilván ha a fogy védelem a kijelző cserét megállapítja már azzal jól jársz.

(#22179) Bubukain válasza h3lios (#22169) üzenetére


Bubukain
senior tag

A bejelentési lapon az állt, hogy a kijelző és az érintő képernyő között porszem található. Ami 100% -ban leírja a fennálló problémát.
Valaki írta hogy nem jelöltem meg a porszemet... :DDD Gondoltam rá, hogy filctollal bekarikázom, de végül komolytalannak találtam, de úgy látszik mégis ez kellett volna.... :U

A hibát lehet hogy leírja 100%-ban csak nem biztos hogy a szervizes látja is, ezért írtam a jelölést.
Lehet rajta vigyorogni, de érdekes módon működik.
Én is szervizben dolgozom, és eddig 2 eset volt amikor úgy kaptam az eszközt hogy megjelölték rajta a hibát.
Nem úgy ahogy te írtad hanem az egyik pl fogott egy kis téglalap alakú papírt, kiszúrta a közepét valamivel és a lyukat odarakta a hibához, majd a papírt celluxal odaragasztotta a kijelzőhöz.
A másik esetben lerajzolták a kijelzőt egy papírra és azon jelölték be hogy hol található a hiba.
És képzeld el rögtön megtaláltam a hibákat.
Értem én hogy mérges vagy, meg mindenkinek a jó édes anyukáját, de azért tedd fel magadnak a kérdést, hogy mindent megtettél-e a hiba pontos behatárolásához.

(#22180) h3lios válasza Bubukain (#22179) üzenetére


h3lios
addikt

Ők ezért kapják a pénzüket, hogy megkeressék a hibát. Már nem azért, de tudom jól hogy hogy működnek ezek a dolgok, mivel mi is adunk le illetve, veszünk át szerviztől telefonokat.
Nagyon sok olyan eset van amikor visszajön a telefon érintetlenül, és ugyan olyan sz.r mint előtte volt.
Egyébként mérgesnek egyáltalán nem vagyok mérges, mert a hiba nem akkora, hogy ne tudjam tőle maradéktalanul használni a telefont, csak egyszerűen ott van, amit nem fogadok el. :)

Egyszóval jól hangzik ez a mindent megtesznek az ügy érdekében duma, de ez valahogy úgy nézett ki, hogy fogták ránéztek, és átrakták a másik ládába.

(#22177) gusthy
01.24-én vettem, tehát nincs két hónapos...

[ Szerkesztve ]

B-tag: H3lios#2825

(#22181) Koktail


Koktail
tag

Sziasztok!

A service menüben való babrálás garancia vesztéssel jár? Pl az LTE megoldás? A #3301 hozzászólásban olvastam hogy ott is be lehet állítani az LTE-t ha hiányzik a menüből!

Köszi

Üdv.:

Koktail

(#22182) Bubukain válasza h3lios (#22180) üzenetére


Bubukain
senior tag

Egyszóval jól hangzik ez a mindent megtesznek az ügy érdekében duma, de ez valahogy úgy nézett ki, hogy fogták ránéztek, és átrakták a másik ládába.

Szerinted meddig kellene nézegetni?
vagy látom vagy nem látom, ennyi.
sokszor az sem mindegy milyen színű háttérnél nézi az ember.
Szerintem nem megfelelően küldted be a szervizbe a készüléket.
Én a helyedben nem fogyasztóvédelemhez szaladgálnék hanem visszavinném a szervizbe és megmutatnám a hiba pontos helyét.

(#22183) h3lios


h3lios
addikt

Egyébként a témától eltérve olvastam a 4G-s ügyeket itt fórumon.
A véleményem az, hogy amit a két T nyomat csak Marketing Bullshit, ugyanis a valós 4G letöltési sebesség nem teljesül szinte sehol az országban. (Mozgás közben 500 Mbit /sec, álló helyzetben 1 Gbit/sec a hivatalos 4G )
A normál 3G hálózataik finoman szólva is hiányosak, de azért nyomassuk a 4G-t ezerrel. Nagyvárosban élek, de még egyszer nem sikerült összehozni az ennek megfelelő letöltési sebességet, pedig T-s kártyát is használok.

Kicsit elfogult vagyok, mert Vodánál melózom, de tényleg jó a 3G lefedettség az országban. Amikor vonattal mentem fel Pestre akkor végig Youtube-ról néztem videót a mobilnetemen. A másfél órás út során azt hiszem 1 vagy 2 alkalommal kapcsolt szét a net, ami szerintem több mint kielégítő teljesítmény.

(#22182) Bubukain
Fizessék ki az adott napom ameddig felmegyek Pestre és minden további nélkül megmutatom nekik. A másik opció, hogy össze kellene dobni az LG részéről egy vállalható szervizhálózatot, mert vér gáz, hogy csak Pesten van egy hely, ahol javítást végeznek.

[ Szerkesztve ]

B-tag: H3lios#2825

(#22184) gusthy válasza h3lios (#22183) üzenetére


gusthy
veterán

Nos, én meg a Telekomnál melózok, és sehol se látom, hogy bárkinek is 1Gbitet ígértünk volna :)
Amúgy az LTE esetén az elméleti maximum 326Mbit/sec, aki mást állít, az hazudik:) tessék elolvasni a szabványt.

(#22185) Bubukain válasza h3lios (#22183) üzenetére


Bubukain
senior tag

Fizessék ki az adott napom ameddig felmegyek Pestre

sok sikert..... ;)

(#22186) Danny365 válasza h3lios (#22183) üzenetére


Danny365
őstag

"(Mozgás közben 500 Mbit /sec, álló helyzetben 1 Gbit/sec a hivatalos 4G )" - ilyen nemhogy az országban, az egész világon nincs.

A leggyorsabb sebesség, amit eddig telefonon mértek publikus LTE hálózaton, az épp a G2 nevéhez kötődik és 113.6 Mbps sebesség volt...

(#22187) h3lios válasza Danny365 (#22186) üzenetére


h3lios
addikt

Akkor ez nem 4G. :D
Ugyanis a 4G szabvány a fent leírt adatokat takarja. Ami ennél kisebb az csak egy tupírozott 3G.

". Az „IMT-Advanced”, (4G Wireless and International Mobile Telecommunication) 4G technológia jelenleg a mobil távközlési rendszerek közül a legfejlettebb, amely fix környezetben 1 Gbps, mobilkörnyezetben pedig akár 100 Mbps adatátviteli sebességet is biztosíthat."

Wikipédiáról idézett. A fontos adat a fent leírt mondatban is szerepel. Az már más, hogy a mobil eszközök ezt a sebességet egyelőre nem tudják biztosítani.

[ Szerkesztve ]

B-tag: H3lios#2825

(#22188) Sragi válasza h3lios (#22183) üzenetére


Sragi
őstag

Mondjuk elég vicces,hogy 1 azaz egyetlen egy db szervizük van az országban.

LTE/3G téma: Mosonmagyaróvár mellett lakom.Itt a környéken elég jó a 3G-vel ellátott terület,település.De kapásból tudok 2 helyet ahol van vakfolt és nem képesek megoldani sajnos.

(#22189) Danny365 válasza h3lios (#22187) üzenetére


Danny365
őstag

Akkor légyszives linkelj nekem egy olyan sebességtesztet, ami akárcsak megközeliti azokat az értékeket. Sok sikert.

Érdekes, hogy a világ leggyorsabb 4g hálózata (ami még el sem startolt) is "csak" 300Mbps-re lesz képes, mikor ugye az is bőven kevesebb, aminek kéne lennie.

edit: akkor meg miről beszélünk, te magad is tudod, hogy a készülék nem képes rá?

[ Szerkesztve ]

(#22190) h3lios válasza Danny365 (#22189) üzenetére


h3lios
addikt

Nem én találtam ki ezeket a számokat, hanem ez a szabvány ekkora számokra lett kitalálva.
Tudom, hogy ez erősen tesztkörnyezet, de a HSPA+ szabvány ezt tudja.
Nézz utána a neten, hogy melyik szabványhoz mekkora számok tartoznak. Más kérdés, hogy ezt a szolgáltatók, hogy nevezik el.

Az LTE megint más szabvány, csak ezt a szolgáltatók mára összemosták a 4G-vel, de a kettő nem egy és ugyanaz.

[ Szerkesztve ]

B-tag: H3lios#2825

(#22191) INFINITYzz válasza Danny365 (#22189) üzenetére


INFINITYzz
tag

Ott van a szo, hogy "akár".
Erre lehet kepes a 4g maximum kihasznaltsag mellett

[ Szerkesztve ]

(#22192) mcguyver


mcguyver
csendes tag

Tudnátok ajánlani Budapesti megbízható boltot?
32Gb-os telefont szeretnék venni, lehetőleg jó áron.
Köszönöm, ha segítetek.

(#22193) Looserke válasza mcguyver (#22192) üzenetére


Looserke
őstag

PartneroGSM :D

....el ne hidd :DDD

(#22194) Danny365


Danny365
őstag

Jólvan, akkor köcsög' Té, hogy nem tudok 1 gigabittel tölteni, miközben más országban meg lehet!.. Ja nem, máshol sincs ilyen.

(#22195) kali válasza h3lios (#22183) üzenetére


kali
legenda

jesszus... :U
nem baj, hogy a legtöbb lte képes telefon csak 100 megabit/sec maximális letöltési sebességet tud, illetve a g2 és még néhány újabb típus 150 megabit/sec képes, és itt a vége?
a telekom 60 megabit/sec maximális lte letöltési sebességet ad papíron, a gyakorlatban valamivel többet, sokszor mérni 65 - 68 megabit/sec értékeket; link, link
nem sok országban van még 150-es lte háló sem...

[ Szerkesztve ]

(#22196) dave_gahan válasza mcguyver (#22192) üzenetére


dave_gahan
aktív tag

XXLGsm

(#22197) h3lios válasza kali (#22195) üzenetére


h3lios
addikt

Nem mondtam, hogy az LTE értékei rosszak, csak a két T -s szolgáltatónál ezt bazi nagy plakátokkal 4G-nek nevezik, holott nem az (szabvány szerint).

Az már a másik kérdés, hogy mennyire elterjedt a hálózatuk. Szerintem inkább legyen egy elterjedt 42Mbit/s -es 3G, mint egy 2 - 3 helyen elérhető LTE hálózat.

B-tag: H3lios#2825

(#22198) sonice


sonice
tag

udv

optikai képstabilizátor automata vagy be kell kapcsolni valahol? kosz

(#22199) Looserke válasza sonice (#22198) üzenetére


Looserke
őstag

szvsz auto

(#22200) trobi28


trobi28
addikt

Kamerárol jut eszembe nekem is hogy miként lehet lassított felvételt készíteni?

Boldogok a tudatlanok, akiket nem terhel gondolat súlya!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.