Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#11) RandomName


RandomName
aktív tag

Vagyis akkor a neurodiverzitás az új "divat" a hiperaktivitás után?
Mármint, abban az értelemben, hogy külső szemlélőként az látszik, hogy az oktatás nem hajlandó az átlag halmazból kilógókkal foglalkozni, hanem skatulyáz. (És innentől "kinlódjon" vele más, akit azért fizetnek.)
És itt jegyezném meg, hogy ahogy a hiperaktivitás esetén is gyakran kiderült, hogy egyszerű otthoni neveltetés/foglalkozáshiány miatt húzták rá a cimkét a valósan hiperaktív gyerekek mellett sokakra.

A valós betegek mellett hány fiatalra lesz ráhúzva, hogy diszleksziás, csak azért, mert az iskolában próbálják tanítani, de az otthoni rész, ami az olvasás megtanulásához szükséges elmarad?
Szerintem ma amikor a csecsemő is time shifted médiát fogyaszt tableten és csökken a klasszikus olvasó-, és mesekönyvek jelenléte a nevelésben nehezebb az olvasást (is) oktatni. Egyszerűen nem találkozik a gyerek elég tartalommal ami az olvasást segítené. Mert önmagában az iskola megtanítja az olvasás módszertanát, de a stabil használathoz szükséges mennyiségű olvasásra nem tud időt adni. Azt otthon kellene, szülői segítséggel.

"A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.