Kliensoldali védelem. Nagyon komoly.
A Game Monitort meg erős a gyanúm hogy annyira fogják a játékosok szeretni, mint egy jóféle spyware-t.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
Kliensoldali védelem. Nagyon komoly.
A Game Monitort meg erős a gyanúm hogy annyira fogják a játékosok szeretni, mint egy jóféle spyware-t.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
Ingoványos az egész működés. Legalábbis a leírás alapján. Mindamellett az is érdekelne (nagyon), hogy ez csak a MS store-ban vásárolt játékokra vonatkozik-e. Gondolom igen.
Play nice!
Stabilitás, hibajavítás nuku?
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
Mivel a steam nem támogatja az UWP-t így igen only M$ $tore...
Next PC Upgrade: 2022
Rohadjon meg mindenhol minden csaló
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
Ez azért nem biztos, hogy a hagyományos értelemben vett kliens oldali védelem. Ha ez a kapcsoló kernel szinten tiltja le azt, hogy a processz memóriájához hozzá lehessen férni, akkor az szerintem sokat javítana a multiplayer játékok színvonalán. Ez egyből kiszórná az external wallhack jellegű dolgokat, meg a szimpla dll injektorokat is ellehetetlenítené. Lényegében egy tört Windows kellene a csaláshoz, amit már jóval kevesebben vállalnának be. A free hackeket ez biztos tizedelné. Szerintem eddig is hülyeség volt, hogy hagytuk, hogy egy sima OpenProcess winapi megnyithasson egy tetszőleges proceszt és onnantól kezdve lehetett olvasni, meg írni a memóriájába. Ha legalább az ilyen dolgokat kiszűrné, már sokat jelentene.
És egy csaló játékos miért ne kapcsolná ki szimplán ezt a funkciót?
Illetve milyen célt szolgál a megfigyelés, ha a MS ugyanúgy letölthetné maga is az összes csalást segítő programot és közvetlenül megnézhetné, hogyan működnek
Gondolom úgy menne, hogy a Windows Store jelentené a játék fejlesztőjének, hogy ez az app nincs ellenőrzés alatt és amikor a játékos menne be multiba, akkor nem engedné be a játék szervere. Tehát kb. az lenne, ami az Android Play esetén van.
[ Szerkesztve ]
Ha jól értem, ha egy játék implementálja a védelmet akkor megszabhatja ,hogy csak akkor lehessen elindítani a játékot, ha ez a funkció be van kapcsolva.
Tehát kikapcsolt esetben a játék se indulna el
"A TruePlay API beépítéséről a fejlesztők gondoskodnak, illetve megszabhatják azt is, hogy a játék futtatásához szükséges-e az aktív Game Monitor szolgáltatás, vagy sem. Amennyiben a kötelező működés mellett döntenek, úgy a játék vissza fogja utasítani a működést, amennyiben a felhasználó opcionálisan kikapcsolja az új lehetőséget."
A másodikra meg: Azért az egy kicsit brutálisan sok idő lenne (főleg, ha nem csak a legnépszerűbb játékokkal akarsz fogalkozni), naponta jelennek meg újak, plusz vannak fizetős hackek is.
[ Szerkesztve ]
Mert ki fogja írni a játék, hogy az elindításához szükséges ez a funkció. Még fel is ajánlja, hogy bekapcsolja, és nem kell manuálisan elvégezni, és akkor indítható a program.
A hatékonyság a kulcs. A csalás egyes formáit nem lehet megakadályozni. A Microsoft sem tud ellene sokat tenni. Viszont azzal, hogy a fejlesztőket minden nap potenciális adatok várnák a potenciális csalásokról, lényegesen egyszerűsödne a munka. Akár egy napon belül lehetne egy csalást biztosító eszközre reagálni, szemben a ma jellemző egy hónappal. Azért nagy különbség, hogy amint megjön egy ilyen eszköz, másnap már használhatatlanná válik. Eddig azért fejlesztettek speciális segédprogramokat, mert ugyan később lekapcsolták őket, de előtte hetekig működtek.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Így hogy csak Win Store alkalmazásokat figyel így semmi értelme, az emberek más platformokon játszanak. No meg ha valaki csalni akar szimplán kikapcsolja ezt, vagy ha kikapcsolni nem tudja akkor nem rakja fel a Fall Creators Update-et és kész, ugyan úgy csal tovább...
Ezenkívül az is érdekes kérdés lehet, hogy mennyi CPU időt vesz el a játékoktól a (felhasználók 99%-nál tök felesleges) monitorozásával... Szerintem ez a heurisztikus csaló-keresés meg adatgyűjtögetés egy hülye ötlet, senkinek nem fog tetszeni. Inkább tényleg csak az kéne, hogy egyes programok jelezhessék az OS felé, hogy egy abszolút zárt környezetben kívánnak futni amihez más program sehogy sem fér hozzá. Ezek után már csak egy Whitelist kéne M$ oldaláról amelyik a fenti kérés ellenére bizonyos programoknak (főleg víruskergetőknek) mégis megengedi hogy hozzáférjenek a zártan futtatott alkalmazásokhoz is, és kb. meg is vagyunk.
[ Szerkesztve ]
Turenkarn
Szerintem ez kevés lenne, mert akkor a csalás egyszerűen tartalmazna egy hacket arra, hogy ezt az ellenőrzést kiiktassa. Szerintem az ellenőrzés a Windows Storeban lenne, hogy az a program fut-e, ami alá van írva és ha nem, akkor a Windows Store jelentené az eseményt egy külső, játékfejlesztő által fenntartott szerver felé. És ha a Windows Store azt jelenti, hogy rendben van, csak akkor engedné be a szerver. De ez csak az én elméletem, sajnos leírást még nem láttam erről a featúráról.
"A cheat tönkreteszi a játékélményt." - mondtuk a haverokkal, miközben hexa-editorral a Civilization mentéseket bütyköltük.
sauita
sequator
Az UWP-hez van kötve nem a Windows Store-hoz. Az UWP API akármelyik store-ból támogatható.
Amibe be van építve a TruePlay, az alapvetően követeli az API jelenlétét, tehát a Fall Creators frissítést is. Nem fog elindulni nélküle.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Nem olyan egyszerű, mert 1-2 éven belül elő lehet írni, hogy a multi feltétele a Fall Creator vagy frissebb verzió. De már az is sokakat visszatartana, ha Windows 7 kellene a csaláshoz vagy egy megadott Windows verzió.
A monitorozás alatt én sem tudom mit értenek. Lehet pl. detour függvényeket keresni vagy ilyesmi, esetleg azt figyelni, hogy megváltozott-e a kód szegmens.
És ezt tényleg megengedik majd maguknak a fejlesztők, hogy Fall Creator's Update meglétéhez kössék egy játék futását? Sok játék még Win7-et is támogat, még az is csak idén kezdett jobban terjedni hogy az x86 Windows verziókon már nem futnak.
Minden egyes ilyen limitációval potenciális vásárlókat veszíthetnek - a baj meg ugye ott van, hogy a menedzsereket meg a befektetőket elsősorban nem az érdekli, hogy Pistike a vásárlás után 2 héttel ripityára töri a billentyűzetét egy csaló miatt, hanem az hogy Pistike megvette-e a játékot... Értsd. a csalók szerintem sokkal kevésbé érdeklik őket mint a játék potenciális vásárlóinak aránya, a döntéseket meg ugye ők hozzák...
[ Szerkesztve ]
Turenkarn
A Forzának és a többi UWP-s címnek ez teljesen reális alternatíva. Ezek úgyis Windows 10-zel működnek, onnan pedig már csak egy ingyenes frissítés a Fall Creators.
A Windows 7-nek vége. Már olyan DX11-es cím is van, amit a Creators Update-es Windows 10-en sokkal jobban megy, mint Windows 7-en, ugye a Shadow of War. Hiába DX11 maga a felhasznált API, akkor is device5-ös erőforrást csak Creators Update-es Windows 10-en tud létrehozni, tehát az ehhez kötött funkciók elérhetetlenek device1-es erőforráson, amit Creators Update nélkül hoz létre. Aki játékos, annak váltania kell, ha akarja, ha nem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Gondolom arra gondol, hogy a trükkös hacker odarak egy TruePlay.dll-t a játék mappájába és egyből kap egy implementált API-t. Esetleg kihackelik azt a függvény hívást. Szerintem kell lenni egy Windows - Játék szerver kommunikációnak valahol. Windows rendszerfájlokat nem olyan egyszerű módosítani, mert azok alá vannak írva. Gondolom odáig akarják elvinni a dolgot, hogy egy tört Windowsra legyen szükség a hackhez.
Hát, ha ez tényleg terjedni fog úgy legyen, legalább is szerintem a döntő többség örülne neki (kivéve a cheaterek meg azok akik valami számomra érthetetlen oknál fogva foggal-körömmel ragaszkodnak 1-1 elavult Win verzióhoz)
BF1-et pl. 2 játékos fajta miatt hagytam ott, az egyik a cheater a másik meg a camper... hát ha még ez utóbbiak ellenszerét is megtalálnák az lenne az igazi kánaán.
[ Szerkesztve ]
Turenkarn
NA de így hogyan fogok aimbotozni COD-ban?
Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.
Cod = steam szóval ugyanúgy ahogy eddig
Nem hiszem hogy hirtelen mindenki fejvesztve rohanna $tore exlúzivitásért feladva a steam miatti nagyobb eladási számokat...
Next PC Upgrade: 2022
Majd mikor az MS nem szerez elég bevételt ezek után sem akkor megoldja hogy a steames játékokkal is jó legyen az anticheater
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
"Majd mikor az MS nem szerez elég bevételt ezek után sem" Ez őket nem gátolja semmiben lásd pc-s bármi game eladása a $torejukban.... Ha az nem döbbentette rá őket akkor a pénz nem számít nekik.. Ez van ha valahol balfaszok dolgoznak ,ne várj tőlük nagy és értelmes ötleteket
Next PC Upgrade: 2022
Az a gond, hogy a hardverek terén is van különbség a Win10 különböző update-jeinél - nemrég még talán Ti is írtatok róla, hogy bizonyos hardvereken bizonyos update-ek nem is rakhatóak fel (konkrétan nem emlékszem, de talán neked vagy másoknak beugrik a konkrét hír is). Így pedig nem is várható el, hogy mindenki felrakja majd a Win10-ére a FC update-et, hiába ingyenes.
azért a cheat védettséget én a játék fejlesztőktöl várnám...
nem tanultam programozást, de nem hiszem hogy nem lehet megoldani
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
Megtennéd hogy küldesz akár egyetlen linket is, amely azt sugallja, hogy UWP-t lehet használni desktop alkalmazásból? Nem vagyok konkrét UWP fejlesztő, de követem a híreket.
Win32/WinAPI kontra UWP/WinRT
hagyományos exe kontra appx
bárhonnan telepíthető kontra Store-only
Lehet ugyan keverni a kettőt, de szerintem a sarokköve az egésznek a program azonosítása, amit megbízhatóan szerintem csak az app identityn keresztül lehet elérni. (bővebb infó itt)
nem tanultál programozást, de azt állítod, hogy az a sok sok sok ezer profi, tanult programozó aki játékokat fejleszt, mind képtelen erre, pedig meg lehetne csinálni...
A vér nem válik VAZZE!™
ha elolvastad volna a cikket tudnád hogy ez a dolog ezt csinálja
szerintem készül majd egy olyan hack, ami ezt a megfigyelő rendszert iktatja ki első körben, és akkor nem lesz probléma
A vér nem válik VAZZE!™
Semmi gondom vele ha kizárólag Multiplayerhez kötik.Szoktam trainereket használni néhány okból: Csomó játékba nincs New Game+ mod, trainerrel kiváltható.Némely trainer tartalmaz Rapdid Fire modot,én a Cod Modern Warfare 3 Spec Ops modját toltam így 10 sima végigjátszás után(9500Gt-vel nem igazán tudtam válogatni,szóval minden játékomat rongyosra játszottam), am rendesen meg van csinálva a fegyver visszarugás fizika, szóval gyorsabban lő a fegyver de nehezebb is kontrollálni, lényeg hogy eléggé más játékélmányt kapsz, nehezebb ugyanakkor izgalmasabb így lövöldözni(mikor 1 másodperc alatt kiürited az egész tárat,vagy csak 1 pillanatra húzod meg a ravaszt és máris kijön 4-5 golyó és elkezd táncolni kezedve a fegyver,na az elég izgalmas). GTA4-hez is van ilyen trainer,de ott nincs visszarúgás ,csak limitálva van a Rate Of Fire, ergo ugyanolyan pontos marad a fegyver,csak ontod az ólmot, tényleg csalás,rengeteget levesz az akció faktorból.Anno még Men of Warba szorakoztam Rapid Fire Trainerrel, szóval el lehet ezekkel bohóckodni.Ja igen még a Need For Speed Hot Pursuit 2010-et rendőrös versenyeit játszom mai napig végtelen EMP-vel,cserébe ha egyszer is szögre futok, útzárba hajtok stb(szóval mikor beadja az ütközés kamerát,nem használom ki az autó ,,életerő" csíkját) automatikusan Restartolok.
[ Szerkesztve ]
Nekem a címből hirtelen az jött le hogy akik nem legális Windows - t használnak azokat kiszűrik. Remélhetőleg ez is eljön egyszer, habár a Denuvo sem volt hosszú életű ha a játékokat nézzük, a csalók mindig előbbre járnak.
Van a Windows 10-ben sideload lehetőség a developer résznél. Ez ugyan alapértelmezetten inaktív, de az operációs rendszerbe be van építve. Főleg amiatt, hogy ha a Valve úgy dönt, hogy a Steamet frissíti az UWP applikációk előtt, akkor már meglegyen az alap arra, hogy működjön az alkalmazások betöltése Steamből is.
A Microsoft innentől kezdve az érdeklődőkre vár.
Egy nem Store-ból indított UWP app. ettől nem lesz desktop applikáció, de ugyanúgy működni fog például Steam alól indítva, csak be kell építeni a támogatást, amint a Valve és a Microsoft megegyezett egymással.
Előbb-utóbb mindenki meg fog egyezni a Microsofttal. A Valve-nak nem jött be a SteamOS, szóval a tárgyalási pozíciójuk sem javult, ergo nem sok értelme van ezt húzni. A Microsoft pedig nyitott a tárgyalásokra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Na de ezt hogy akarják úgy, hogy a UWP API-t szinte senki sem használja. Részemről nem is hiányzik, nem úgy volt hogy az erőforrás igénye még az x86-tól is nagyobb UWP-nek?
protonmail.com Secure Email Based in Switzerland . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . startpage.com The world's most private search engine from Netherland
Majd jön a csoda ARK (azóta is uton van) és jól megmutatja mennyivel gyorsabb mint a steam-es ...
Next PC Upgrade: 2022
Nem hiszem, hogy a Valve nagyon törné magát ez ügyben, pedig jó lenne egy OP rendszer szintű védelem is a meglévő megoldások mellé, ártani biztos nem ártana..
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”
Ehhez nem értek és nem is teljesen tiszta ez az egész számomra de egyet tudok: GYŰLÖLÖM az UWP-s appokat, azt is ütném aki kitalálta.
.
[ Szerkesztve ]
Védd a természetet!
Akció reakciót követ a Hackerek is biztos kitalálnak valamit és feltörik.
Legegyszerűbb dolog lenne hogy a játék készítője a saját szerverein futtatná a játékot amit nem lehet feltörni külsőleg.
Intel i7-4770, MSI GTX 1060 GAMING X 3G, Chieftec A80 750w, Coolermaster Hyper 212+ 76.8 CFM! LG 24" 1920x1200
Már miért ne lenne értelme ezt húzni a valve részéről? Pontosan mit nyernének vele? A szekér így is nagyon megy.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
azt írják róla, hogy sandboxban fog így futni a játék, szóval azért annyira nem lesz evidens.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
Az UWP is lehet x86... Az architektúrának ehhez az egéegyadta világon semmi köze. Amire te gondolsz, az a win32 és amúgy meg nem feltétlenül
Ez abszolút jó megoldás de ahogy láttuk (OnLive) a jelenlegi késleltetések miatt lehangoló az élmény ha pl first person shooterről van szó és a legnagyobb probléma fps téren van.
Tekintettel hogy a user azt csinál kliens oldalon amit akar ezért nem hiszek ebben a windowos megoldásban. Csak úgy lehet megfogni kliens oldalon a dolgot ha megoldják azt hogy túl drága legyen lefejleszteni a csalásokat.
Tetszik ez a megoldás, én a steamtől vártam valami komolyabb átfogó VAC-updatet, vagy más anticheat rendszert, de ők semmit nem csinálnak a pénzükért ahogy látom.
Csak sajnos baromira nem fog elterjedni a következő 5 év alatt.
http://store.steampowered.com/hwsurvey
40% win 7, a win 10 aránya csökkent a teljes felhasználók között 5%-ot...
Szerk:
Amúgy meg ne aggódjatok, hogyha a csalókon múlik akkor lesz windows cheater edition, amit használni is fognak. Egy időben pl nem működött a VAC a linuxos rendszereken, rögtön megjelentek az free cheatek rá, és minden Pistike linuxról kezdett csgo-zni hirtelen.
[ Szerkesztve ]
Egyszeruen ra biznam a jatekosokra a dolgot.
Kikkeljek ki az adott korbol es pappa. Regen ezt admin csinalta vagy a jatekosok kezdemenyeztek Dontson a kozosseg.
Es lehet a kempert a spawnkillert is kidobni a francba .
Azt a jatekost akit rendszeresen kidobalnak, meg lehet vizsgalni.
Tulsagosan is kivettek a jatekosok kezebol ezt a dontesi jogot. Ez a bejelentesi mizeria nem mukodik.
Nincs olyan szoftveres vedelem, hogy feltorhetetlen.
Azt a jatekost, akit surun kidobalnak, meg lehet figyelni.
Illetve rangsorolni kell a jatekos szinteket a szerverekre belepeskor. Lasd War Thunder.
Es akkor nem lesz fullos szintu jatekos az 1es ellen. Tudom, most jon majd.. a valo eletben sincs ilyen.... valasz. A valo eletben nem is fogsz ugrabugralni ellenem, meg csipobol lovoldozve eltalalni. Illetve nem lesz lehetoseg elszaladni ugralva 3 talalat utan. . Nem fogsz hangtalanul futni...nem latod a lovedek ballisztikus palyat 60 meterre leadott lovesnel.....Nem veszik el a dorrenes hangja 100-en mikor sniperrel lonek rad... es meg sorolhatnam mennyi bullshit van a jatekokban.
Nem is a játékokra mennek itt rá, értve ez alatt az FPS, RTS gámékat, hanem az online szerencsejátékokra. Azokban egy-egy csalás igencsak pénz kérdés. Szerintem ezt a piacot akarják megtámogatni kicsit, és beirányítani az M$ store-ba.
"A számítógép embertelen: egyrészt tökéletesen programozott és szabályosan működik, ráadásul teljesen őszinte." - Asimov
HÁH! Vajon 5 vagy 15 másodperc lenne feltörni ezt a hatalmas "védelmet"...?!
Nyilván akik megtörik a windowst meg az atombiztos játékokat, kihívást fog okozni...
-Anti-
Mert már nem tudnak jobb alkupozíciót kiharcolni. A SteamOS elbukott, hiszen nem nő a részesedése, hanem csökken. Innentől kezdve a Microsoft alkupozíciója lesz erősebb, mert a Windows 10 részesedése nő. Ahogy húzzák az időt, úgy fog a Microsoft egyre nagyobb részesedést kérni a Steam platform későbbi UWP-s eladásaiból.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.