Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Ed3r_X_


Ed3r_X_
nagyúr

Folytatódik még a sorozat? Kicsit olyan befejezetlen a vége. Végül akkor megvetted?

“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”

(#2) Lenry válasza Ed3r_X_ (#1) üzenetére


Lenry
félisten

persze, lesz negyedik rész

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#3) Mr X


Mr X
veterán

Vajon a sztori csattanója az lesz, hogy vettél egy Passatot? :D

(#4) 8th


8th
addikt

"Az előd hírhedt arról, hogy mindenhol is képes rohadni, a 211-es tervezésekor ezért különösen nagy figyelmet szenteltek a korrózióvédelemnek, így itt ez már sokkal kevésbé probléma..."

(#5) Lenry válasza 8th (#4) üzenetére


Lenry
félisten

Igen, igen, ezt írtad már korábban is. Egészen biztosan igazad van, lépjünk tovább.

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#6) PDA_FAN


PDA_FAN
tag

Ha én egy relatíve problémamentes autót akarnék venni, ami kombi és automata, akkor vennék egy Toyota Avensist. Persze azt veszel, amit akarsz, de olvasva az előző részeket, csupa olyan európai típust nézel, ami használtan egy időzített bomba.

(#7) Adam289 válasza PDA_FAN (#6) üzenetére


Adam289
csendes tag

Persze, csak egy Avensis ehhez képest olyan beltérrel, felszereltséggel és kényelemmel rendelkezik, mintha visszaülnél Frédi lábhajtású autójába. Az írásból ítélve azért képben van mire számíthat, szerintem szuper vétel lesz :) Még annyit, hogy a felsorolt azonos kategóriájú és évjáratú német konkurensek között az E széria a legmegbízhatóbb, nem igényel különösebb szervízt mint egy 10+ éves autó. Ja, és ami nem volt törve az nem rohad :R

(#8) Lenry válasza PDA_FAN (#6) üzenetére


Lenry
félisten

abszolút egyetértek veled.
a probléma azzal van, hogy nem akarnék sokmillió forintot kiadni egy olyan autóra, aminél egy kávésbögréhez is jobban kötődök.
ahogy írtam is: én elismerem pl a Toyotákat, hogy jó autók, de nem akarnék pénzt adni értük. nem tetszenek. pont

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#9) .Szaki. válasza PDA_FAN (#6) üzenetére


.Szaki.
addikt

Igazság szerint ahogy átfutottam az előző részeket és ezt is, nekem az jön le, hogy durván 2,5m forint az, ami jelenleg az író rendelkezésére állhat. Ennyiből olyan autót, amiben nincs lutri, az egy kisautó lehetne, mert abból lehet relatív fiatalt találni, de valójában ha nem te jössz ki vele a szalonból, akkor minden autóban van lutri.

Az Avensis nekem is megfordult a fejemben a 2. részt olvasva, de Toyotából benzines és manuál váltó lenne szerintem a jó választás, ezért nem is írtam.

Őszintén szólva ennyi pénzért én eleve szívó benzin/manuál váltóban gondolkodnék és alsóközép kategóriában. (Alsó-középkategória: Corolla, Astra, Focus, Golf, Civic, ... stb.)Minél feljebb megyünk, annál nagyobb az esély arra, hogy egy vödör csavart sikerül venni sok pénzért, ami később még sokkal többe fog kerülni. De ez csak az én meglátásom.

(#10) Lenry válasza .Szaki. (#9) üzenetére


Lenry
félisten

nem ellened, meg nem megbántásként, de amúgy pont ezért írom ezt a sztorit utólag: évekkel ezelőtt leszoktam arról, hogy tanácsot kérjek online (pláne a PH!-n), mert valahogy mindig ugyanaz a sztori:
- sziasztok, szeretnék egy Izét, X forintom van rá, milyet vegyek?
- szerintünk ennyiért egy marék taknyos zsepit kapsz, tegyél hozzá még négyszer annyit és akkor egy alsó kategóriás teszkósat már talán kapsz. de inkább azt se.

mindegy, hogy egérről, fejhallgatóról, autóról, bármiről van szó. amikor a házépítésről írtam, még ott is előjött, hogy miért nem inkább így meg úgy... mintha a delikvens amúgy nem rágta volna át már az egészet és ne ő lenne a leginkább tisztában a lehetőségeivel... ne már.

és még egyszer bocs, csak ezt már le akartam írni és most a te hszedre tudtam leginkább ráfűzni

[ Szerkesztve ]

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#11) zoli03 válasza .Szaki. (#9) üzenetére


zoli03
őstag

Én is ezen a véleményen vagyok. Ma Magyarországon 2,5 millió Ft-ért a kinézett középkategóriában 10-15 éves autók vannak 300e vagy több km-rel dízel fronton. Kb mindenki akkor adja el, mikor jön a fél milliós üzemanyagrendszer felújítás, turbó felújítás, itt-ott csöpög az olaj, a kínálat teli van automata váltóval, aminél vadászni kell a megbízhatóbb típusokat, stb.
Persze ha nem gond ennyit rákölteni fél év múlva, akkor simán meg lehet venni őket.

[ Szerkesztve ]

(#12) tserrof77 válasza .Szaki. (#9) üzenetére


tserrof77
senior tag

Ez a baj, hogy csak átfutottad az egészet. Lenry egy széép naaagy kombit akar venni, 5-10 éveset. ÉS nem egy 1-3 éves aszfaltpattanást.

Kicsit hasonló ez így, mint amikor egyik pécsi fórumtárs keres olcsó autót adott pénzkeret és egyéb paraméterek alapján, aztán ott is seperc eljutottunk a páréves luxusterepjárókig.

Tudom, én is meg fogom erre kapni, hogy maradtam volna inkább csendben. :(((

De így, a harmadik blgobejegyzés alapján Lenry elmeséli egy autó keresés és vásárlás minden kis nyűgét, te meg jössz "tanácsotadni". :U

Két informatikus beszélget: Neked milyen hosszú volt az eddigi legjobb kapcsolatod? Válasz: 8Mbites DSL 2 év hűségnyilatkozattal :)) Laptopszerviz (is)

(#13) .Szaki. válasza tserrof77 (#12) üzenetére


.Szaki.
addikt

Igen, valóban jobb lett volna ha csendben maradsz, ugyanis sosem adok senkinek tanácsot, most sem tettem ilyet. " :((( "Az sem baj ha félreérted, csak akkor ne ebben a stílusban, hogy jövök "tanácsotadni." Írtam valahol olyat, hogy "Figyu Lenry naon fasssza amit írtál, de mié akarol ilyen szutykot venni, vegyé' inkább japót azafasza!!4!4!" vagy valami hasonlót? Én is utálom ha a pálya széléről osztja valaki az észt.

Ez egy blogbejegyzés, egyébként rendkívül összeszedett teljesen jól meg van írva. Az átfutás alatt azt értettem, hogy újra átfutottam, hogy van-e valahova keret írva, mert lehet elsiklottam felette és nem találtam. Ennyi. A blogbejegyzéseknél pedig van lehetőség hozzászólni, hacsak az író ezt nem kapcsolja ki. Én is írtam már pár blogbejegyzést, tudom hogy működik. A hozzászólásoknál pedig az ember általában a saját véleményét osztja meg a másikkal, de ez nem tanácsadás. Annyit írtam, hogy ennyi pénzből én mit tennék, nem pedig azt, hogy ennyi pénzből te mit tegyél. Baromira nem ugyanaz. Ráadásul az író nem is volt megcímezve, egy másik fórumtárs hozzászólására reagáltam. Amit pedig írtam egy olyan alapigazság, amivel nyilván mindenki tisztában van.

Ha hiszed ha nem, én leszek a legboldogabb ha talál egy olyan W211-et, ami be tud válni, mert kifejezetten szeretem a típust, és azon kevés emberek egyike vagyok, aki baromira tud örülni ha valakinek beteljesül a vágya.

Lenry

Amiről Te írsz azt teljesen megértem, de ez egy kicsit más tészta, hiszen amikor Neked van igényed valamire, ezt pontosan leírod a "Milyen xy-t vegyek?" topicba, ahol leginkább olyan hardcore tagok vannak, akik szerint a zászlóshajókon kívül minden sz*r és mivel képtelenek megérteni, hogy vannak emberek, akiknek másra van igényük, ezért a büdös életben nem fogsz olyan tanácsot kapni, ami hasznos lenne a számodra.

Pont nemrég volt nekem is ilyen példám, leírtam mit szeretnék lecserélni, mit néztem ki és ott is ment, hogy ez milyen elavult szar már, ..stb. Aztán végül vettem egy hasonlót és köszönöm kiváló a cucc.

Autós berkeken belül itthon ez kicsit másabb, sok esetben látom azt, hogy ha valakinek egy fiatalabb kompakt autóra volna szüksége, vagy esetleg új autóra, a pálya széléről akkor is ordítanak, hogy hahh, ennyiért már autót is vehettél volna, meg ennyiből van már lefosott E46 is és az "prémijum".

Egyébként annyiban csúsztattam az előbb, hogy régen adtam tanácsot másoknak, de ez már 10 éves sztori és a "Milyen mobiltelefont vegyek?" topicnak voltam aktív tagja, ahol gond nélkül tudtunk a kérdésekre válaszolni a basic szinttől egészen a zászlóshajókig tudtunk különböző típusokat ajánlani a kérdezőknek. Aztán kihaltak a butatelefonok, azóta meg nincs semmi olyan téma, amiben úgy tudnék ajánlani, hogy őszintén úgy gondoljam, hogy azzal másnak tényleg tudnék segíteni, ezért nem is vagyok jelen egy ilyen topicban sem. Max ha kérdeznek, akkor válaszolok.

De mindegy is, mert ez az egész most nem erről szólt, távol álljon tőlem, hogy tanácsot adjak bárkinek is és nem is ez volt a célom.

zoli03

Így van.

(#14) Lenry válasza .Szaki. (#13) üzenetére


Lenry
félisten

köszönöm, hogy ezt leírtad :R

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#15) Hieronymus


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

"...egy fiatalabb kompakt autóra volna szüksége, vagy esetleg új autóra, a pálya széléről akkor is ordítanak, hogy hahh, ennyiért már autót is vehettél volna, ...."

Ugyan ez működik a notebook szegmensben is. " hahh, ennyiért már autóthasznált üzleti laptopot is vehettél volna,"

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#16) tserrof77 válasza .Szaki. (#13) üzenetére


tserrof77
senior tag

Ez esetben ÉN kérek elnézést! Újra elolvasva azt a hozzászólást, amire válaszoltam, másodszori olvasásra sem ez jött le. :R :R

Két informatikus beszélget: Neked milyen hosszú volt az eddigi legjobb kapcsolatod? Válasz: 8Mbites DSL 2 év hűségnyilatkozattal :)) Laptopszerviz (is)

(#17) D1Rect válasza .Szaki. (#13) üzenetére


D1Rect
félisten

Képtelen vagyok megérteni, hogy miért prémium a kicsi-közepes bmw.

(#18) Hieronymus válasza D1Rect (#17) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

A prémium kategória nem a jármű méretétől függ.
A legkisebb BMW kétszemélyes. Amikor beül a tulajdonosa, akkor a vezető ülés felveszi a tulaj beállított alakját. A háttámla legalább hat beállításra emlékszik. Ha egy másik kulccsal indítják a motort, a kulcshoz tartozó beállításra áll át az ülés.

Ugyan így a legkisebb Volvo is prémium autó. De a legnagyobb Dacia nem prémium kategória. A SMART mikró kategóriás autó, de van prémium minőségű/felszereltségű kínálata is. Mondjuk az alapfelszereltségű változatban is kényelmesebb ülésekkel van szerelve, mint például a Mondeo, (A te gondolatmeneted követve, már prémium autónak kellene lennie a Mondeonak, de nem az.)

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#19) D1Rect válasza Hieronymus (#18) üzenetére


D1Rect
félisten

Történetesen pont BMW-vel is járok és nem csinál ilyet.
Jártam Audi-val, az csinált ilyet, de nem azért mert Audi, hanem mert a kínálat majdnem teteje volt.
De a haver Superb-je prémiumabb, mert fiatalabb és fullra van tömve mindennel amit elbírt a megrendelőlap.

(#20) Hieronymus válasza D1Rect (#19) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

"Történetesen pont BMW-vel is járok és nem csinál ilyet."

Milyet?

Ha jól sejtem a vezetőülés finomhangolására és beállítás megőrzésre gondolsz.
Ha Te nem láttál ilyet, akkor nincs. :F
Ha véletlenül Münchenben jársz, akkor látogass el a BMW múzeumba. Az előcsarnokában mindig ki van állítva egy csúcs modell. Abban kipróbálhatod. Végül is egy 120+ ezer euró feletti árú autóba miért ne lehetne kérhető ilyen ülés. Nyilván nem a BMW gyártja, más gyártótól vásárolja.

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#21) D1Rect válasza Hieronymus (#20) üzenetére


D1Rect
félisten

X1 2016.
De még tolatóradar sincs.
A telefont ügyesen megtalálja a kihangosítóhoz, de audiót már nem játszik le.
Igen, a jól felszerelt 5 vagy 7 az prémium.
Ez meg egy jópofa kisautó.

(#22) Lenry válasza Ed3r_X_ (#1) üzenetére


Lenry
félisten

folytatódik

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.