Ha így jön a kontent az első poszttól kezdve, senki nem köt beléd
Nincsen "Na"-val kezdődő mondat, van hossza is. Így élvezhető már teljesen. Szépen alakul az autó.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
MineFox54
őstag
Köszönöm! Igyekszem!
Majdnem úgy kezdtem a választ, hogy "Na tessék"
Most pénteken kezdődik majd a nagy javítás sorozat.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
zolikaDB
veterán
Tetszik-tetszik!
A lámpa üveg amúgy?
barnam_
nagyúr
Úgy tudom, hogy műanyag. A W124-en üveg, nem is mattul.
Azért CDI-be nem raknék 10W-40 olajat
A legtöbbje MB 229.1 specifikációnak felel meg, ami elég régi.
[ Szerkesztve ]
(#6) Lalikiraly
Kezdjük akkor sorban.
A lámpája ezeknek már műanyag, de teljesen üvegnek tűnik amúgy. De viszont mint a képen is látszik, sokat tudtam javítani rajta egy körben is. A polírozás muszáj lesz neki.
Az olajat hát nem tudom, 10W-40 de abból is az egyik legjobb minőségű. 50 millás traktorba is szokták tölteni csak azért.
Iszonyat sokat halkult a motor és ezerszer jobban érzi magát, annyira rossz nem lehet...
Egy rakás vibráció, zörgő hang ilyesmi eltűnt, ezért is gondoltuk, hogy ősrégi lehetett az olaj.
Meg ugye az a baj, hogy éveket állhatott a kocsi.
Nyilván, hogy a tömítését kicseréltük az olajszűrő fedélnek, meg az olajleeresztőnél is, egyrészt nem folyik az olaj, másrészt nagyobb lett a nyomás a motorban. De legyen igazatok, nemsokára majd kap egy 5W-s olajat, ez most egy kicsit átmossa legalább.
Ma rendeltük meg a két első lengéscsillapítót, a motorháztető nyitó kallantyút, a szily-feszítőt, automata váltó olajszűrőt és olajat. Mann szűrő lesz és Mannol olaj asszem. Továbbá ha van kis mázlim rugó is lesz hozzá.
Aztán kerékcsapágyak, új gumik, futómű beállítás és jöhetnek a végleges cicomák.
Kell egy új tetőkárpit és tetőablak mechanika, mert most csak felfele tudja nyitni.
Pénteken tiszteletét teszi Csabai Sándornál csömörön
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
Anyósom kis Astrájában kb. 8 évig és kb. 20e km en keresztül nem volt olaj cserélve, helyette irtó rövid távokat ment. Ettől a képen lévőtől rosszabbul nézett ki...
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
MineFox54
őstag
"50 milliós traktorba is töltik
Attól, hogy a 300 milliárdos börtönben vasrács van az ablak helyett, te még lehet jobban jársz egy ablakkal a házadban
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
barnam_
nagyúr
Ha 10W-40 és 229.3, akkor ezt tudja a Motul 6100 Synergie+ olaja.
Én most ezt raktam a Mercibe - igaz 229.1 is megfelelő bele, de úgy voltam vele, hogy megérdemel egy minőségibb olajat.
Lalikiraly: amúgy képek meg leírás alapján egész jó vételnek tűnik ez az autó. Használtautón meg Jófogáson 500e alatt szinte csak szemét van.
Hát az olaj leírása alapján tuti jó bele.
És mondom csak jó fele változott a motor tőle.
Hát sok apró baja van. De maga a kasztni az jóformán csak ápolást polírozást kér.
Olyan dolgok lesznek még rajta, hogy az első hangszórók, meg tetőablak javítása. Ahogy nézem jövő tavaszra ful toppon lesz a járgány. Majd a következő részben is sok javításról ilyesmiről lesz szó meg fotókkal persze
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
Oke oke, csak egy bonyolult dizelbe fontos, hogy hidegen is jol szivattyuzhato legyen az olaj, foleg egy turbohoz, ami alapjaraton forog 60 ezret percenkent. Egy 10w olyan a minuszokban, mint a mez. Legalabb 15 masodperc kell neki hideginditaskor, mire eljut az utolso kenesi pontra.
Ja, egyebkent a kepet amit betettem a motorrol azon kinezett a hajtokar levegozni
Ez jogos teljesen. Viszont nem is gyilkolom pláne hidegen.
Amúgy tényleg ezekben állandóan forog a turbó? Vagy valami kapcsoló korlatozza valami?
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
Akkor arra már ne mondjam, hogy használd egészséggel.
Nekünk régen volt egy Daewoo Esperonk. Na azzal úgy jártam, hogy éjjel mentem haza. Azt olyan 100 nál egy kis pukkanást hallottam, de semmi ment tovább a kocsi... Aztán kb két km utan nagyon gyengült, meg mikor már fordultam be a kapuhoz leállt. Ajjajj mondom. Beindítottam alig vonszolta magát. Na mondom "ebbű baj lesz" felnyitottam a géptetőt és a hűtővíz már egy egy arányban tartalmazot olajat is. 80 rongyba fájt ezelőtt cirka 18 évvel.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
Halistennek nem az enyem volt. egy arvereses vito volt, sohasem csereltek benne olajat.
Az is szép történet.
[ Szerkesztve ]
Unokabátyám szokott mesélni, meg fotókat mutatni miket visznek műszakira. Aa multkor olyan volt, hogy a rugótányér egy feltehetőleg keverőnek az ékszíjtárcsája volt
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
bejegyzés Mercis kalandok (Hatodik rész)