Hirdetés

2019. november 20., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) kraftxld


kraftxld
(nagyúr)

T-3 óra van 2018-ból, pezsgő behűtve, idén tatás szilveszter van :)

🇳🇿 | MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Soha ne becsüld le az autópályán száguldó DAT kazettákkal megrakott teherautó sávszélességét''

(#2) sutszi


sutszi
(addikt)

- AirBnB mekkora erőforrást igényel?
- CX-5-nek milyen hülyeségei vannak? Milyen évjárat?

- Recruitment témában mire gondolsz? Interjún a pókösztönöd azt mondja nem jó ötlet, de a száraz tényadatok alapján rendben van?
- Időelszámolás, mint időbecslés? Túl vagy alul sikerül lőni?

- Hová utaztok következőnek? Közben távmunka?
- Mozgás mellé az étrenden is tekertél, vagy az maradt? Anélkül nehezebb dobálni a kilókat.

BUÉK! :DDD

"Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

(#3) kraftxld válasza sutszi (#2) üzenetére


kraftxld
(nagyúr)

Az AirBnB-hez azért kell erőforrás, a feleségem csinálja a gyerekek mellett. A felső kicsit elszeparált szintet adjuk ki, valszeg csak addig megy amíg nem megy vissza dolgozni.

2013-as CX5, a navigáció nagyon primitív az entertainment unit-al együtt, pendrive-ról a zenéket kb 2 perc alatt olvassa be és mindig előről kezdi :D Erre van megoldás, ha az előző tulaj időben megcsináltatta volna (valami bluetooth modult kell cserélni) akkor még gariban elintézték volna, de így kb 200e Ft-nyi helyi dollár. Úgyhogy vissza a multba, újraírható mp3-as CD-vel hallgatunk zenét, meg telefonról bluetooth-on. Meg egy vonóhorog is jó lenne néha, de semmi komoly :)
De sokkal jobb mint a volt céges Holden Barina (Chevrolet Spark), és pénzben is jobban jövünk ki.

Igen, volt néhány megérzésem az interjúk alatt de nem vettem őket komolyan. Az új legényt mint Systems Engineer vettük fel, azzal az ígérettel, hogy fejlődik mint a rakéta, de a való életben leginkább helpdesk szinten van és 1 év alatt nagyon minimálisan fejlődött. Ráadásul sokkal komolyabb a kulturális különbség (pakisztáni muszlim legény a lelkem, a volt vegetariánus / állatvédő kolleganőm kigúvadt szemét le kellett volna fotózni amikor valami vallási kecskeáldozásról mesélt neki :DDD )
Majd legközelebb jobban sikerül.

Időelszámolás: Hétközben, napi szinten rögzíteni kell, hogy milyen munkakódra, ügyfélnek mennyi órát dolgoztam, és ebből megy a számlázás / teljesítmény megállapítás is.

A terv: 1 hét japán, 2 hét USA, közben 7-8 hét Mo, de majd látjuk. Most még a felgyűlt szabit / túlórát használom fel, de lehet termelek egy kicsit távolról, mert ennyi időt tétlenül nem nagyon bírok ki :D

🇳🇿 | MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Soha ne becsüld le az autópályán száguldó DAT kazettákkal megrakott teherautó sávszélességét''

(#4) sutszi válasza kraftxld (#3) üzenetére


sutszi
(addikt)

Nem zavaró, hogy idegen emberek mászkálnak nálatok? Még ha külön bejárata van, akkor is át az udvaron..stb.

Nekünk is Mazda van, csak 3-as és régebbi. :DDD De eddig szeretjük...

Nem tudom...de ez a kulturális különbség India/Pakisztán felé valami elképesztő. Én nem tudom, hogy jutnak ott egyről a kettőre... Az, hogy nem hatékonyak enyhe kifejezés. Igaz másodkézből vannak infóim, de valahogy senki nem tud eredményt kicsiholni belőlük.

Ez brutál hosszú "szabi". Hogy tudsz ennyi extrát felhalmozni? 9-10 órákat nyomsz? Vagy NZ-ben másképp van a munkaidő? Kevésbé hajcsárok mint HU-ban?

"Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

(#5) kraftxld válasza sutszi (#4) üzenetére


kraftxld
(nagyúr)

Nincs külön bejárat meg a konyhát is közösen használjuk. Az elején furcsa volt, de most már lassan hiányoznának :D Meg a pénz se rossz, főleg most így főszezonban. Bár pl most 1 hétig naponta melegváltás van, ez azért elég pörgős :)
Párszor hagynak kaját, meg 90%-ban tök jó fej emberkék jönnek.

4 hét szabi van, aztán évközben nem használok fel sokat, plusz túlórákból is összejön elég sok :)

🇳🇿 | MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Soha ne becsüld le az autópályán száguldó DAT kazettákkal megrakott teherautó sávszélességét''

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.