Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#23) hcl


hcl
félisten
LOGOUT blog

Azt nem értem miért kell ugrálni ha előtted valaki lassabban megy mint ami a megengedett max. sebesség.
Tessék szépen mögé fékezni, aztán megvárni amíg lehet előzni, ill. kiderül hogy miért megy lassan (pl. előtte tötyög valaki, szar az út, akármi). Mivel mindenki haladni akar alapbeállításban, ok nélkül nem szokás lassabban menni a megengedettnél...
Aki meg azon sír hogy siet, buszozzon/gyalogoljon pár évig. Nem ugrálna többet, örülne hogy autó viszi, nem érdekelné mennyivel.)

Én szépen ki szoktam várni a megfelelő időt a gyorsan menésre. Odaérek akkor is, csak úgy 20mp-el később. A megengedet meg városban általában úgyis 50, a BMW-nek, a az Audinak és a Kispóknak is.
(Na és persze ugyanúgy lesz@rom a mögöttem villogókat is amikor pl. 50-nel megyek városban. Rá is vonatkozik a KRESZ, én meg nem leszek azért szabálytalan mert neki úgy tetszik.)

Kedvenc sztori : Mecsekben felfele, az 1.4-es Escortom nem épp sportauó :-) jön mögöttem egy Merci. Mivel a Mánfánál felfele vezető kis hajtűkanyarban másztunk felfele (úgy 60-nal, ami a csövön kifér kettesben :-) ) nem tudott előzni, de torzult már az arca rendesen a manusnak... aztán amikor bejött a kapaszkodósáv, megelőzött, láttam hogy egy AMG :-)
Pár kanyarral később ott állnak a pihenőben a rendőrők, háromlábú, rendőrautó, meg a Merga :-D :C

Egyébként meg, ha már sebességkorlátozások vannak, mi a franc akadályozza meg hogy az autókat elektronikusan korlátozzák...? Erre lenne jó a technika, nem arra hogy a 4,2-es motorú Audi (amit azért elfogadnék :-) ) városban pöfögje a CO2-t a dugóban.

Mutogatni való hater díszpinty

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.