Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- potyautas: Kiküldetésben a szép Juhásznénál
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Szevam: ChatGPT: Bizonytalansági jelölés funkció bekapcsolása
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Sapphi: StremHU | Source – Self-hostolható Stremio addon magyar trackerekhez
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ragnar_
addikt
válasz
oldschool_01
#23
üzenetére
Előttem szóló is írta, egyetértek, a mantle gyakorlatilag elindított egy olyan api fejlesztési hajlandóságot, ami minden PC gamernek illetve multiplatform játékfejlesztőnek hasznos lehet a jövőben. A mantle is inkább a CPU kihasználáson javított emlékeim szerint,és valóban a magasabb teljesítményű VGA-k teljesítményén javított jelentősebben. Arra leszek itt még kíváncsi, hogy a VGA gyártók megtartják-e majd a gyártóspecifikus featureöket, mint Physx, vagy TressFx, nagy valószínűséggel az AMD-nek ebből a szempontból annyi előnye van, hogy ugye a konzolokon is AMD GPUk mennek, illetve engem személy szerint a stereo3D is érdekel, mint olyan, az lenne a legszerencsésebb, ha ezeket a featureöket szabványosítanák, és nem lennének gyártóspecifikus külön eljárások. (bár nekem a physx volt legutóbb a vásárlást eldöntő feature) Valve Source2-ben már Vulkant használ, elvileg DOTA2 source2 verziójában vannak komolyabb FPS növekedések, szóval source2 játékoknál elvileg már adott a teljesítménynövekedés.
-
Ragnar_
addikt
válasz
Blindmouse
#21
üzenetére
Nem rémlik, hogy Wolfensteinnél lettek volna problémák, mindegy egyébként majd az új doomnál meglátjuk mit tud az idtech updated verziója..
-
Ragnar_
addikt
válasz
Blindmouse
#17
üzenetére
Wolfensteinnel is ?
(Azért a Rage-nél egy Xbox360, meg egy PS3 is volt mint platform amin működnie kellett, akkor már igencsak az életciklusuk végefelé jártak, PC-k már beelőztek teljesítményben) -
Ragnar_
addikt
válasz
Nowhereman
#14
üzenetére
Platform exkluzív címek eddig is voltak, szerintem az XboxOne/PCdx12 lesz a gyakoribb, a Microsoft valószínűleg meg fogja oldani ha nagyon akarja, hogy egy XboxOne címből ne legyen vulkan csak dx12PC verzió. Többi kiadó meg majd portolja a játékait PCvulkanra ha akarja.
(Az már pl. elvileg biztos, hogy Dark Souls3 lesz PC-re, de hogy melyik apin az ha jól tudom még kérdéses.) -
Ragnar_
addikt
Gyakorlatilag eddig is volt OpenGL és DX11 is, nem mintha túl sok OGL játék lenne jelenleg, a Rage, Wolfenstein, az IDtech5 OGL alapú, jól is fut, a látvánnyal sincsenek problémák, ha marad ez a szint de + 40% teljesítmény, nekem mindegy, hogy Vulkan vagy Dx12. Előbbutóbb úgyis frissíteni kell az oprendszert. Szal jöhet a bólé is meg a süti is.

Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Microsoft Outlook topic
- Sajnos nem lesz ott a The Game Awards-on a The Witcher 4
- Villanyszerelés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Projektor topic
- Milyen monitort vegyek?
- Mini-ITX
- További aktív témák...
- Sound Blaster AE-7 (B-Stock)
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3614, 100% Akkumulátor
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad V130-14IGM - N4000 I 4GB I 128SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro+ 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 16 M4 Max 36GB RAM 1TB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


