Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#20) kovbandi82


kovbandi82
őstag
LOGOUT blog

Kezdeném sorban a válaszokat, egy kommentben ha nem gond:

(#3) BigBlackDog: köszi. A Fordunk is 12 éves, a rendes szervízeken felül - olaj, folyadékok stb - egy vízpumpát, hátsó lengéscsillapítókat, gyújtó trafót és kábeleket és hátsó lambdaszondát kellett cserélni. Mindig mindent megkapott, lassan kezdenek előjönni a nyavalyák.

(#4) buherton: olyan 700 000 Ft körül lehetek, igaz kedvezményes alkatrészárakkal, és a munkadíj is kevés, de soha nem várok el ingyen semmit a barátoktól sem, ezt leszögezem!!

(#7) flymi: köszi. Ford rossz nem lehet, mienk is bevált jószág, nem adnám el.

(#12) tope mert szerinted 800 körül annyival jobb a választék? Mint írtam, célirányosan ezt akartam, mivel amit látok hogy kész van, abban bízok csak. A mai magyar valóság, hogy 1-2 milliós autónál is kókányolnak nem keveset. Anyósom 5 éves VW Polojára alig kevesebb, mint 1 misit költött 2 év alatt anno.
Keret lett volna, most is lenne, de ha veszek egy autót X összegért, evidens, hogy minimum a fékeket, folyadékokat ilyeneket lecserélem.
Most az, hogy milyen jel van rajta, 20+ évnél mindegy. Ugyanaz a lerúgott kotla a nagyrésze, az alkatrészárakban pedig lényegében nem nagy különbség van. Most ne egy Suzukit nézzünk, ami szép és jó autó, de élvezeti értéke 0, biztonsági szempontból ne beszéljünk róla. 5 éves korában vettem egyet, imádtam, kitapostam a lelkét fiatalon, szóval van tapasztalatom benne. Ami klímás és légzsákos nem létezik, főleg ha kifogok egy összekókányolt félig kiszakadt futómüvü darabot.
G Astra, Audi A4, Ford Mondeo/Focus többek között, ami szóba jöhetett, ezek azok az autók, amik azért már kényelmesnek mondhatók, alapvető extrákkal felszereltek, és egy 50 km-es ut után nem úgy szálok ki belőlük, hogy fáj mindenem. Nos, a fenntartási költséget nézve ugyanabban az árban mozognak, ami az E36 előnye, a nagy közösség és a bőséges alkatrészellátás. Sehol nem írtam, hogy csodát vártam, ennyiért ezt kaptam, erre számítottam. Hogy maradjunk a BMW-nél 800-ért vehettem volna akkor egy E46-ot vagy E39-et, persze csak M-es motorosat, mert az N-es nem az igazi. Ugyanezek a nyűgjeik vannak, ugyanitt rohadnak, akkor? Magyar ember megveszi, lerúgja, és jó drágán eladja.....
Mellesleg 500-600 alatt rendes E36-ot nem találsz, a többire csak rámondják.Nem sokkal vagyok rosszabb helyzetben, és ugye ha azt megveszem, akkor simán rámegy arra is 2-300 000 Ft. Mert ugye nem úgy van, hogy megveszem, és hajtom, hanem megveszem, ami kritikus lehet, rendberakom, és utánna hajtom. Ez utóbbit hajlamosak az emberek elfelejteni.

(#14) PuMbA Opeleknél az Ecotec se az igazi, C Corsa nekem nagyon nem tetszik, G Astra is hajlamos a rohadásra, H Astra meg nem az az egyszerű konstrukció, amire vágyom. F Astra volt, jó is, szép is, azt imádtam is, de nem akartam megint. Skoda jó, jó, de a Felicia szétrohad ugyancsak, Octavia még szóba jöhetett volna, de volt már VW-em, igaz egy 3-as Golf, de egyszerűen rühelltem. Nem tudom megmondani miért, alig vártam, hogy eladjam. Fiam keresztapja VW mániás, de abban az időben a 4-es Golffal annyit szopott, mint egy kismalac.

(#17) Petyyyyy valahogy most vagyok a határnál, de ez van. Ha megunom, eladom, persze bukok rajta, de ki nem bukik egy autón a rendszerváltás óta? Az autózás költséges hobbi.

(#19) AxBattler valami lehet benne, amit csináltam az kifutott projekt, ezzel most jól elvagyok, igaz költségesebb.

Látom pár embernek nem ment át a dolog:
Nem panaszkodom, csak leírtam a tényeket.
Nem érdekel a márkajel, de az igen, hogy valamelyest kényelmes legyen, legyenek benne bizonyos extrák. Tehát vannak kritériumok.
Vehettem volna drágábban. Nem vagyok milliomos, de nem panaszkodom.De amúgy is lakótelepen lakom, utcán parkolok......E36-E46-E39-E34 amit egyszerű konstrukciója miatt szerintem érdemes megvenni.
De ott van Audi,Opel,Ford,Saab,Skoda amikben ugyancsak vannak egyszerü, de viszonylag kényelmes modellek. Most ez van, következő cikk lehet egy Skodáról fog szólni valamikor. Nem vagyok sem márkahű, sem elvakult fanatikus. Volt Ladám, Hondám, Renaultom, Fordom, Kis-Polakom, Opelem, VW-em. Most ez is van...
Ha annyira nem akarnék szendveni vele, itt ahol dolgozom van lehetőség, hogy kedvezményesen béreljük az egyik prémium német autómárka bizonyos modelleit. Ez mind új autó, 7 havonta csere egy újra, havi 50 k körül van Cascoval, csak a benzin és a kötelező ami engem terhel. Akkor tudnám, évi 600 000 Ft és benne ülök a tutiban. Minimális alapbér, ami ki van kötve, meglenne hozzá. De nem akarom.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.