Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#28) Raysen623 válasza Busterftw (#26) üzenetére


Raysen623
addikt

Tehát ha veszel egy pl. Dell lapost, amiben Intel proci van, akkor processzor hiba esetén az intelhez kerül vissza és nem a Dell-hez? Ki vállalja a garanciát? Nálam ilyen esetben a Dell-nek kellene. Az hogy a háttérben ők ezt lebokszolják az intellel az már nem rám tartozik. Ugyanez megy AMD-nél is. Milyen supportról beszélünk itt? Nem az Intel és nem az AMD rakja össze a laptopokat.
Ha pedig driver oldalon várnak a gyártók komolyabb támogatást akkor azt tessék a chip gyártó felé foganatosítani. Előbb meg kell jelennie az igénynek, amire lehet támogatást felállítani, nem pedig fordítva. Kissé mintha rosszul akarnánk megülni azt a lovat...

A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.