Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Sani0423


Sani0423
csendes tag

Nem rossz kezdeményezés amúgy :D

(#2) Danecay


Danecay
őstag

Magyarul az eredetileg multiplayer-ben kizárólag csak helyi hálózaton játszható játékokat lehet majd neten keresztül is játszani?

(#3) MasterDeeJay válasza Danecay (#2) üzenetére

Ennél azért kicsit komolyabb dologról van szó.
Itt a fizikailag egy gépen játszható játékokat teszi hálózatos mutliplayeressé.

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#4) Danecay válasza MasterDeeJay (#3) üzenetére


Danecay
őstag

Értem! Gondolom a játéknak ettől függetlenül valamennyi gépen telepítve kell lennie.

(#5) MasterDeeJay válasza Danecay (#4) üzenetére

Aki a játékot indította az a szerver és afelé küldik a kliensek az egér, bill bevitelt és visszakapják hangot/képet. Mintha távolról játszanál egy felhős játékban. Nem kell hozzá telepítve lennie a játéknak a meghívottaknál.
Hátránya a késleltetés amit a hálózat okoz, meg persze a szerveren plusz terhelés a streameléshez.

[ Szerkesztve ]

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#6) Danecay válasza MasterDeeJay (#5) üzenetére


Danecay
őstag

+ lerenderelni a másik játékos számára streamelt képet.

(#7) tevemadar2 válasza Danecay (#6) üzenetére


tevemadar2
friss újonc

> Értem!
Elhamarkodott következtetés.

> + lerenderelni a másik játékos számára streamelt képet.
Osztott- (vagy egyenesen osztatlan) képernyős multiról van szó. Ami alapból egy darab kijelző előtt zajlana. A program egy példányban fut, a távoli játékos ugyanazt a képet látja, amit a streamelő, és a program szempontjából ott ül helyben a streamelő gép előtt.

Ez amúgy ott van a cikkben:
Technikailag tehát olyan az egész, mintha a játékosok helyben néznék ugyanazt a kijelzőt, csak a Remote Play Together esetében ez az interneten keresztül valósul meg, lényegében távoli eléréssel.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.