Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#49) FollowTheORI válasza #06658560 (#33) üzenetére


FollowTheORI
nagyúr

Mert valszeg nem is akarták... mert általában az ilyen nagy cégeknél csak akkor nyúlnak az ilyen őskövület kódbázisokhoz amikor világvége van. :)

Lenne mit párhuzamosítani bőven... :)

Grafikai megjelenéstől, a szimulációs számításokon át sokmindent ami egy "3D tervezés" során felmerülhet, szinte minden számítást lehet párhuzamosítani egy bizonyos fokig.
Nyilván vannak sorrendi dolgok is dögivel, ahol egyik vár a másik eredményére, de az a kisebb rész. :)

Szóval 2 baj/ok van vele... nem akarják basztatni a kódbázisuk, mert eddig megoldották amit kell nyers erővel... a másik meg hogy rengeteg okos dolgot kéne kitaláni hogy előre lehessen lépni ilyen téren (algoritmusok, adatszerkezetek, stb.), amihez valszeg megint nem sok kedvük lehet. Illetve minden újdonság kezdetben több buggal és megoldandó problémával szembesítené a csapatot, amit megintcsak nem kívánnak amig nem muszáj. (röviden munkaóra spórolás - és nyilván pénz)

[ Szerkesztve ]

Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.