Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Milka 78


Milka 78
nagyúr

Konzervatívabb 4+1 fázis, gondolom sima komponens duplázással. Első blikre komolyabbnak tűnik mint a B450 Pro4 és Steel Legend, bár mostanra minden lapgyártó megtanult sok látszat fázisos lapot gyártani.

[ Szerkesztve ]

(#2) opr


opr
veterán

"x16 méretű PCIe foglalatból pedig kettőt kapunk, egy negyedik generációs 16 csatornásat és egy valószínűleg korábbi verziójú x4-eset."

Most akkor ket x16-os port van, de az egyikbe csak 4 sav van bekotve, es az csak pcie x3? m.2 slot pcie 3 vagy 4?
Oszinten szolva ha az egyetlen hozadeka a b550-nek egy pcie 4 x16, a tobbi meg pcie 3, akkor nem biztos, hogy latom az ertelmet a chipsetnek ugy egyaltalan. Ha az m.2 is pcie 4, akkor viszont mar csak az ara (meg a vrm) a kerdes es best buy lehet belole, meg igy erosen megkesve is.

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#3) ZSAPI


ZSAPI
csendes tag

Több infó a lapról:
https://www.youtube.com/watch?v=mBympJkflks&t=233s

ja+aha=jaha

(#4) Milka 78 válasza opr (#2) üzenetére


Milka 78
nagyúr

Lehet pcie4 viszont a 16/4-es felosztás tuti, mert a képen is látszik.

Jobban megnézve ez egy x570 Pro4 minimális változtatásokkal ami viszont egyértelmű előrelépés az eddigi B-s lapjaihoz képest.
Egy jó árazással (meg ha kapható lenne) nem is lenne ez rossz lapocska, bár a wifi miatt tuti x570 árban lesz.

[ Szerkesztve ]

(#5) Male


Male
nagyúr

Annyira nem vagyok képben most AMD téren, de ez a B550 tulajdonképpen egy átnevezett B450, vagy volt valami érdemi fejlesztés rajta? (Ezeken a lapokon engedik a PCIe 4-et az x16-os foglalathoz, de ahhoz igazából a chipsetnek nincs köze, mert a procira kapcsolódik úgyis.)

(#6) Lacika112 válasza Male (#5) üzenetére


Lacika112
aktív tag