Hirdetés

2019. június 17., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Somatom


Somatom
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

Ha nem szimmering, akkor valószínűleg máshol szív falsot. Szívócsonk, hengertalp, vagy hengerfej tömítésnél.

[ Szerkesztve ]

Harley is the best (Dyna Sport 2003). Az első 25 ezer hsz. -em a #79335424 "Nick" alatt olvasható.

(#2) Eastman


Eastman
(őstag)
LOGOUT blog

(Szőrös és emiatt felakad a gáz-bowden? :U )

(#3) TheLázs


TheLázs
(újonc)
LOGOUT blog

Egyet szeretnék tanácsolni.

A típusismeret és a típussal szerzett szerelési tapasztalat mindent felülír. Pláne az utángyártott alkatrészek miatt, marhára nem mindegy, mi kerül beszerelésre.

Egyszerű technika, otthon is meg lehet csinálni ha az alap célszerszámokat megveszitek, de a fent részletezett okok miatt könnyű tátott szájjal rohanni a bizonyos erdőbe :)

Én például gyújtásra specializálódtam, a többit még erősen tanulom. A felújításról vezettem itt a logouton is blogot, pár bejegyzésben részletezve a buktatókat, a végén excellel. Érdemes lenne meglesni, talán. :)

https://logout.hu/bejegyzes/thelazs/a_fecske_egy_koltozo_madar.html

Most állok neki egy új projektnek is, azt részletesebben akarom dokumentálni, és tökéletesebbre szeretném olcsóbban kihozni, mint Gertrudot. Ha valamivel elakadsz, akkor kérdezz nyugodtan.

"Annyi mindenféléhez nem értek, hogy az már sokoldalúságnak számít” – Örkény István

(#4) kisvakond111


kisvakond111
(tag)
LOGOUT blog (1)

Update:
A faluban ajánlott szerelő 4 nap alatt megcsinálta. Új karburátort és gyújtást kapott. Az úszó lyukas volt és kontaktos a gyújtótrafó. Ezekre sohasem jöttem volna rá. Legközelebb teszek fel képeket.

"amúgy mint olyan"

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.