Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) oO7


oO7
őstag

Az a probléma, hogy hiába jó egy reklám ha tipikusan rosszkor, rossz helyen próbálják az emberek arcába döngölni... Nem azon kell változtatni, ahogy a reklámok "működnek" hanem azon "ahogy" és "amikor" és "aminek a hatására" megjelennek egy film alatt, egy weboldalon, egy alkalmazásban vagy épp egy játékban...

Egyelőre az emberekben szerintem az a tudat él a reklámokról, hogy a TV-ben az adás nagyobbik része reklám és csak a kisebbik része értelmes műsor, és hogy még a TV-nél maradjunk, a belógó, bevillanó, beúszó reklámok kitakarják az amúgyis "kissebbségben" lévő műsor felét...
Vagy épp ha az internetes reklámozást nézzük, akkor ottvan az a gyönyörűen kialakult szokás, hogy a reklámra ne kattintsunk mert az vírus/adathalász/stb...
Szóval sikeresen beleneveltek az emberiségbe szinte minden területen egy negatív érzést a reklámokkal kapcsolatban...

És aztán ottvan az emberek "tudatlansága", amikor egyszerre várnák el egy szoftvertől, hogy legyen ingyenes és reklámmentes...

Szóval valahogy a tálaláson kellene kicsit alakítani, valamit forradalmasítani és legfőképp az embereket átnevelni, hogy ez nekik jó... nyilván ehez az kell, hogy tényleg jó legyen nekik és egy férfinak ne kelljen női borotva/intimbetét/hüvelygomba reklámokat néznie...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.