Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#33) holozis_HUN


holozis_HUN
veterán

Nem értem az embereket.

Minden készüléknek van TÍPUSHIBÁJA!!! Mint az autóknál, ami egy egy típusra jellemző. Gyártótól függetlenül. Ha rákeres az ember, mindegyik telefonról talál ilyet, hogy egyiknek sárgul a kijelzője, a harmadiknak szellemképes az IPS a negyediknek melegszik nagyon, Poco-ról azt hallom, hogy néhány telónak pocsék az aksija...

Itt legalább ez a hiba úgy néz ki orvosolható, de majd meglátjuk, ha kijön az a software update. Akkor ott van a 14 napos visszaküldés, ha a tiéd olyan, hogy alul lilás. Ha így gondolkodna mindenki, senki sem venne telefont, mert mindegyiknél van valami hiba, ami kevés embert érint. Nagyon sok review után néztem Norddal kapcsolatban és egyiknél sem volt megemlítve ez a hiba. És nem csak azoknál nem, akiknek maga a OnePlus küldte a telefont, még mielőtt valaki azt írná, hogy a review youtuberek direkt hibátlan példányokat kaptak.

Ez egy típushiba, ami néhány embernél előjött. Nem tudom hányan posztoltak erről, illetve nem tudom, hogy mennyit adtak el eddig Nordból, lehet csak a felhasználók 1-5%-át érinti ez a hiba. De mint tudjuk, mindig az a leghangosabb, aki épp kifogott egy hibás példányt. És ez jól is van így, ezzel vannak kényszerítve a gyártók, hogy kijavítsák. De attól még nem szabad elfelejteni az arányokat :B

El errar es humano y el perdonar, divino.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.