Hirdetés

2020. szeptember 28., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Rocket6


Rocket6
(aktív tag)

Nem garanciális probléma? Nem befolyásolja a mindennapi használatot? Akkor miért javasolják az automatikus fényerő mellőzését? Ne használjanak az userek sötét módot? Az Amoled kijelző helyett akkor tehettek volna bele egy IPS panelt is pont a lényegét veszíti így el az Amoled kijelző. Ez a nyilatkozat enyhén szólva is bicskanyitogató... :W

[ Szerkesztve ]

(#2) Noukoum válasza Rocket6 (#1) üzenetére


Noukoum
(addikt)

“Ráadásul nem is teljesen újszerű a jelenség. A OnePlus 8 Pro esetében egy szoftverfrissítés segített a dolgon.”

Magyarul egy szoftverfrissítéssel megoldják a problémát. Attól még gáz, de láttunk már sokkal rosszabbat amiről itt érdekes módon nem született hír.

Itt már hajlott a Nord, zöldült a Nord. Csinált már mindent csak teszt nincs róla vagy bármi ilyesmi. Nem mintha annyira mérvadó lenne, az elmúlt év 1+ tesztjeiből kiindulva..

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#3) Rocket6 válasza Noukoum (#2) üzenetére


Rocket6
(aktív tag)

Javítani fogják az nem is kérdés. Csak maga a nyilatkozat a 1+ részéről egyáltalán nem korrekt. Mintha ők tennének szívességet, hogy frissítik majd a telefont, mert egyébként nem garanciális probléma és a használatot nem befolyásolja a jelenség. Ez szerintem szánalmas és a vásárlók lenézése. :U :W

(#4) andor80


andor80
(aktív tag)

Ocsmány cég...Arcon csulázzák a vásárlóiakat.Semmit nem vennék ilyen féregtől meg is érdemli aki ezek után bízik bennük.
Nem elég ,hogy törik mint a ropi....

[ Szerkesztve ]

Tartsd tisztán a képernyőd ne engedj a digitális szennyezésnek.Blokád alatt tartom én is!

(#5) AliceWake válasza Noukoum (#2) üzenetére


AliceWake
(HÁZIGAZDA)

A Nord és a 8 Pro nem ugyanolyan kijelzővel szerelt. Egyelőre nem garantálta senki, hogy a frissítés megoldja a problémát. A Mate 20 Pro esetében például cserélni kellett a kijelzőt, egyes piacokon pedig komplett cseregarancia volt érvényes a problémára.

Non omnis moriar.

(#6) Rinocerosz válasza AliceWake (#5) üzenetére


Rinocerosz
(senior tag)

Arról van valami információ, hogy milyen kijelzőt használtak a Nord esetében? (LG, Samsung, BOE?)

(#7) AliceWake válasza Rinocerosz (#6) üzenetére


AliceWake
(HÁZIGAZDA)

Egyelőre nem találtam, de rajta vagyok. A Huawei LG és BOE paneleket használt, és az LG-vel voltak gondok.

Non omnis moriar.

(#8) GeryFlash


GeryFlash
(addikt)

Ezért kell kínait venni.

Több mindent, kevesebb semmit!

(#9) andor80 válasza AliceWake (#5) üzenetére


andor80
(aktív tag)

Ennyi Huawei.

Tartsd tisztán a képernyőd ne engedj a digitális szennyezésnek.Blokád alatt tartom én is!

(#10) gattolino


gattolino
(aktív tag)

Ezért kell kivárni 1-2 hónapot mindig, addig kiderülnek a hibák és megoldódik. Ha nem, akkor mást kell nézni szvsz.

(#11) Timer válasza andor80 (#4) üzenetére


Timer
(addikt)

Nyilván vérlázító, de van megoldás, még ha csak részmegoldás is: erre van a 14 napos visszaküldési lehetőség, mégpedig ingyen. Pénzed visszakapod pár napon belül, ennyi. Pont úgy, mint a melegedő Sams... öööö a lebutított szoftveres Hua...őőőőőőőő...a raklap sz@r MIUI-s Xia.... ja, nem, ők mind nem kínálnak még csak hasonlót sem, úgyhogy ha megvetted, akkor kvázi végleg beszoptad. Na, erről ennyit.

[ Szerkesztve ]

Azt kapod, amit adsz.

(#12) janeszgol válasza Timer (#11) üzenetére


janeszgol
(veterán)

A Huawei nyilt lapokkal jatszik.

Huawei: akárhogy alakul a sorsa, a kedvenc telefonmárkám marad. (2012-től ismerem es követem a márkát.)

(#13) Linkin1994


Linkin1994
(tag)

Szoftver bug mindig előfordul.

PC:I54460+1060+16gb ram

(#14) Shyciii válasza janeszgol (#12) üzenetére


Shyciii
(addikt)

Annyira nyílt lapokkal, hogy már többször behülyítették az embert a tesztképekkel, közben kiderült, hogy tükörreflexes géppel csináltak...

(#15) janeszgol válasza Shyciii (#14) üzenetére


janeszgol
(veterán)

Akkor emlitsuk a benchmark csalasokat is? Igen elkovettek azt, es tokre gaz volt. Meg a P9 kavaras is. De a HMS-sel nem trukkoznek.

Huawei: akárhogy alakul a sorsa, a kedvenc telefonmárkám marad. (2012-től ismerem es követem a márkát.)

(#16) Timer válasza janeszgol (#12) üzenetére


Timer
(addikt)

Jepp, ettől még átlag user úgy beszívja ezt a kis apróságot, mint VadKati segge fénykorában a sötét anyagot. Utólag meg marad a sopánkodás, meg a hákolt megoldások, ezzel szemben itt legalább visszaküldheted, ha nem tetszik, mert semmit nem kérdeznek. Próbáltam, tudom, nem csak sejtem. A pénzt is visszakaptam, az árfolyam ingadozás miatt buktam 1500-at, ha jól emlékszem, na bumm.

@bali: az OP eddig mindig Samu AMOLED-et épített a telefonjaiba tudtommal.

[ Szerkesztve ]

Azt kapod, amit adsz.

(#17) janeszgol válasza Timer (#16) üzenetére


janeszgol
(veterán)

Igen ez igaz. Lattam az Edigital kinalataban (ha amiatt vittek vissza). :)

Huawei: akárhogy alakul a sorsa, a kedvenc telefonmárkám marad. (2012-től ismerem es követem a márkát.)

(#18) bali


bali
(csendes tag)

Kínai amoled, ennyi. Amoledet csak Samutól szabad, a többi felejtős.

Samsung Galaxy Note 20 Ultra + Watch Active 2

(#19) kutyek válasza Timer (#11) üzenetére


kutyek
(aktív tag)

Nem értem, miről beszélsz. Ha online rendelsz bármit IS, mindent visszaküldhetsz 14 napig...
Ez most így troll?! Vagy a postaköltségre hegyezted ki a dolgot? Akkor csak simán demagóg.

(#20) Noukoum válasza bali (#18) üzenetére


Noukoum
(addikt)

Ami meg garantáltan beég ha nagy fényerőn használod :) Remek példa.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#21) dave72


dave72
(csendes újonc)

Az ember ha màr kiad egy csomó pènzt egy telefonèrt akkor az màr legyen jó!A gyàrtó hozzààllàsa pocsèk.Így vesztenek el,potenciàlis vàsàrlókat.Èszrevettètek hogy a bazidràga telefonokkal sokkal több problèma van,mint az olcsóbbakkal?Na èn ezèrt veszek 50-60 ezres telefonokat.Azokkal soha semmi gondom nem volt.Ès sírva röhögök,mikor hallom hogy az egy hasznàlt autó àràba kerülő csúcsmobillal mennyi szarsàg van ès nèha mèg telefonàlni sem lehet velük😂😂😂

(#22) hemaka


hemaka
(nagyúr)

"Alacsony fényerősség mellett adott körülmények között az AMOLED kijelző jellegéből fakadóan enyhén elszíneződhet - ez jellemző az összes OLED kijelzőre“
🤦🏻‍♂️😂

(#23) Barkin válasza Linkin1994 (#13) üzenetére


Barkin
(addikt)

Honnan tudod, hogy nem hardveres probléma? Mert a OnePlus lenyilatkozta, hogy majd jön egy update, ami után 1%-os fényerőn is koromfekete lesz a kijelző? Egyelőre csak annyit tudunk, hogy szerintük újraszarták a spanyolviaszt.

(#24) doooo válasza Noukoum (#20) üzenetére


doooo
(őstag)

Csak a Samsungé ég be, a többi, megegyező technológiás OLED nem? Tényleg remek példa. Arra, hogy mekkora irdatlan hülyeség lehet egy-egy ilyen példa.

(#25) bali válasza Noukoum (#20) üzenetére


bali
(csendes tag)

2012 óta Samut használok, egyik sem égett még be soha.

Samsung Galaxy Note 20 Ultra + Watch Active 2

(#26) Timer válasza kutyek (#19) üzenetére


Timer
(addikt)

Arról beszélek, hogy itt a gyártó kínál közvetlenül ilyen lehetőséget, és nem most kezdte, hanem így van legalább 5 éve már, függetlenül bárminemű hazai jogszabálytól. No meg arról, hogy itt használhatod korlátozás nélkül a 14 napban, nem köt bele a kedves kereskedő, hogy talált 1 deadpixelt a sarokban (ami alapesetben nem garanciális tétel, kivéve ilyen esetekben) amit te okoztál bizonyára, meg a doboz is sérült, meg a fólia sincs már rajta, csak hogy ne kelljen visszavenni. De ha sikerül is elállni, majd harminc nap múlva fizetnek, stb. Itt vegytiszta a helyzet: bejelented a 14. napon, hogy nem kell, nem kérdeznek semmit, jön a futár, felveszi, ingyen elviszi, két nap múlva náluk van, és küldik vissza a zsetont. Ha szerinted nincs különbség a két módozat között, akkor szerencsés vagy, mert nem szívtál még (eleget) hazai kiskerrel.

@Barkin: jól mondod, a 14. napon én is visszaküldeném, ha addig nem jön frissítés, mert az a biztos. Majd ha tisztázódik a helyzet, akkor megrendelném újra maximum. Mint írtam, nincs rajta bukó, maximum kényelmetlenség, de inkább az, mint hibás panelt bámulni akár évekig.

[ Szerkesztve ]

Azt kapod, amit adsz.

(#27) andor80 válasza Shyciii (#14) üzenetére


andor80
(aktív tag)

A merketing bezabálása nem hazugság.Én is etetném akit csak lehet.
Ehhez képest a Huawei mindig megnyeri kb mindenkinél az adott év legjobb kamerája dijat ...

Itt viszont apple féle kurha nagy arc van

Tartsd tisztán a képernyőd ne engedj a digitális szennyezésnek.Blokád alatt tartom én is!

(#28) doooo válasza bali (#25) üzenetére


doooo
(őstag)

Biztos nem volt 100%-on a fényerő állandóan... hisz tudod... "garantált", hogy beég, így csak ez lehet a magyarázat... :U

(#29) Polarstar


Polarstar
(nagyúr)

Nem is értem mi a fene nagy probléma ezzel. :DDD
Ez egy Nord készülék, látható arra az Aurora. Az meg ugye lila-zöld-sárga. Na, ott is van a kijelzőn. Mindenki kaphat egy kis északi élményt instant. Máshol ez extra ficsör. :DDD

Karóra és formatervező projekt + egy lebegő ThinkPad

(#30) kutyek válasza Timer (#26) üzenetére


kutyek
(aktív tag)

Aha. Mondjuk általában amazonról rendelek online, ott sem sz*roznak a visszaküldéssel.

(#31) #80439296


#80439296
(törölt tag)

Nekem még nem volt semelyik telefonommal sem sárga, kék, lila, zöld, hottentotta, mittudomén színű folt, beégés, leégés, öngyulladás, felgyújtás, stb. gond.
OK.
Kopp, kopp, kopp.
Pedig volt már faxom tudja, mennyi telefonom; jó pár úgy, hogy a sale opening - szinte - pillanatában megvásároltam.
Hm, sorrendben: OP3, OP5, OP6, OP7TPro, OP8Pro.
Állj! Nem vagyok elvakult 'márkafán', de bejön a cucc.
Az OP3 nagyon szép volt a maga idejében, Samsung S7 Edge nagyon jó fogású, az OP7TPro és a OP8Pro rettenetesen tetszik.
A SE xperia LT26i képernyőjét a mai napig visszasírom.
És egyikkel sem volt semmilyen gondom.
Szerencsém lenne?
(Megjegyzem, akik itt vonyítanak, milyen xarszemétgyártó, azoknak van is ilyen, vagy csak jó fröcsögni?
És igen, nagyon kipróbálnék egy iPhone 11 Pro Max 512GB-ost!)

(#32) janeszgol válasza #80439296 (#31) üzenetére


janeszgol
(veterán)

A Sony bizonyos telefonjainak kijelzője nekem is mindig tetszett. Mondjuk Xperia S telefonom nem volt, de tetszik az Xperia Compact széria kijelzője, az M2-nek a kijelzője. Meg az utána valóknak. XA stb.
Illetve a Samsung tudott még szép LCD-t adni, továbbá a Huawei, és az Apple (LG) is. Érdekes, hogy az LG telefonoké szépnek szép, de nem valami etvaszok a kijelzőik.

Huawei: akárhogy alakul a sorsa, a kedvenc telefonmárkám marad. (2012-től ismerem es követem a márkát.)

(#33) holozis_HUN


holozis_HUN
(veterán)

Nem értem az embereket.

Minden készüléknek van TÍPUSHIBÁJA!!! Mint az autóknál, ami egy egy típusra jellemző. Gyártótól függetlenül. Ha rákeres az ember, mindegyik telefonról talál ilyet, hogy egyiknek sárgul a kijelzője, a harmadiknak szellemképes az IPS a negyediknek melegszik nagyon, Poco-ról azt hallom, hogy néhány telónak pocsék az aksija...

Itt legalább ez a hiba úgy néz ki orvosolható, de majd meglátjuk, ha kijön az a software update. Akkor ott van a 14 napos visszaküldés, ha a tiéd olyan, hogy alul lilás. Ha így gondolkodna mindenki, senki sem venne telefont, mert mindegyiknél van valami hiba, ami kevés embert érint. Nagyon sok review után néztem Norddal kapcsolatban és egyiknél sem volt megemlítve ez a hiba. És nem csak azoknál nem, akiknek maga a OnePlus küldte a telefont, még mielőtt valaki azt írná, hogy a review youtuberek direkt hibátlan példányokat kaptak.

Ez egy típushiba, ami néhány embernél előjött. Nem tudom hányan posztoltak erről, illetve nem tudom, hogy mennyit adtak el eddig Nordból, lehet csak a felhasználók 1-5%-át érinti ez a hiba. De mint tudjuk, mindig az a leghangosabb, aki épp kifogott egy hibás példányt. És ez jól is van így, ezzel vannak kényszerítve a gyártók, hogy kijavítsák. De attól még nem szabad elfelejteni az arányokat :B

El errar es humano y el perdonar, divino.

(#34) janeszgol válasza holozis_HUN (#33) üzenetére


janeszgol
(veterán)

Mondjuk abban igazad van, hogy nálam tuti nem jött volna elő. Oké oleden sötét témát kedvelem, de a fényerőt sosem veszem le 25% alá. Soha!

Huawei: akárhogy alakul a sorsa, a kedvenc telefonmárkám marad. (2012-től ismerem es követem a márkát.)

(#35) GeryFlash válasza andor80 (#27) üzenetére


GeryFlash
(addikt)

A vakok és gyengénlátók egyesületénél mindenképp. Mivel nem értenek hozzá és a legjobban kinéző, értsd szarrá szaturált ,,élénk" képeket favorizálják. Aztán ha színhelyesség kell ne adj Isten PS-ben szerkesztenéd akkor az iPhone felkérdezi a Huaweit. De egy Sony Xperia 1 II is.

Több mindent, kevesebb semmit!

(#36) _flamer válasza holozis_HUN (#33) üzenetére


_flamer
(junior tag)

+1 :C

“Innovation distinguishes between a leader and a follower”

(#37) scyllarus válasza GeryFlash (#35) üzenetére


scyllarus
(addikt)

A dxomark nem a szarrá szaturált képeket díjazza. :U

"Nem biztos, hogy mindig tisztán látjuk, de Istennek terve van velünk. - Igen, tudom. De miért hiszi mindenki, hogy ez a terv jó?" Lucifer - A Priest Walks Into a Bar

(#38) GeryFlash válasza scyllarus (#37) üzenetére


GeryFlash
(addikt)

Dxo :DDD :DDD :DDD Nemár...
Szerinted hány konkurenst vert meg a Samsung ezzel a portréfotóval is?
[link]

[ Szerkesztve ]

Több mindent, kevesebb semmit!

(#39) janeszgol válasza GeryFlash (#38) üzenetére


janeszgol
(veterán)

Volt ott egy nőcis video (kisétál egy épületből): N10, S10 és Xs Max. Hát az iPhone megette őket. Elképesztő.
Szerk.: a videókat rendre az iPhone nyeri a tavaly előtti széria óta. Tesóm is a sima P30-at használja a naplójához, nem az S10 Plust.

[ Szerkesztve ]

Huawei: akárhogy alakul a sorsa, a kedvenc telefonmárkám marad. (2012-től ismerem es követem a márkát.)

(#40) NemMo


NemMo
(senior tag)

Azért ez elég kellemetlen, már a második telefonjukkal fordul elő rövid időn belül. Én ettől függetlenül tervezem kipróbálni 8pro-t vagy esetleg a 8t pro-t valamikor

(#41) doooo válasza GeryFlash (#38) üzenetére


doooo
(őstag)

Ez nem portréfotó (mai mobilos értelemben), és egyértelmű, hogy mozgatta a kezét, ami a lassabb expozícióval kombinálva ezt eredményezte, egyébként semmi indoka ilyen ujjakat varázsolnia a szoftvernek, és sehol nem láttam bizonyítékát, hogy ez valami általános, állandóan jelentkező hiba lenne. Bármilyen géppel reprodukálni lehet hasonlókat bizonyos körülmények között. Lentebb vannak a valódi portré fotók, a bokeh effektekkel, ahol már inkább születhetnek néha érdekes eredmények (ilyenek ott sem), de lám, minden ujja normális. Ja amúgy tényleg fontos volt ezt benyomni ide, kicsit sem szánalmas vagy abszolút irreleváns.
Ettől még tény, hogy semmit sem érnek a DxO tesztjei, hisz a papíron levő kamerás lehetőségeket pontozzák, a valódi képminőséget kevésbé.

[ Szerkesztve ]

(#42) exedoc


exedoc
(aktív tag)

Fényerő / színkalibrációs problémának tűnik. Főleg mivel bizonyos fényerőn műveli csak a készülék, és szoftveresen orvosolható. Ha nem, és visszahívás lesz belőle, akkor lehet, hogy bizonyos LOT-nál kaki került a levesbe, és szar minőségű paneleket kaptak, és ezek kerültek beszerelésre. Na az a ciki.

Unreal Engine Archviz render -> https://youtu.be/ighSeS7TQss

(#43) joey04


joey04
(titán)

Ameddig olcsón adrak jót, ez belefért. Így már nem.

(#44) Timer válasza exedoc (#42) üzenetére


Timer
(addikt)

Oneplus vásárlóként is azt mondom, hogy visszahívás még akkor sem lesz, ha ez hardver hiba. Volt már hasonlóra precedens a cég életében egy "tervezési sajátosság" kapcsán, amikor globális visszahívást víziónáltunk, és nem lett belőle semmi. Ezért írtam fentebb, hogy ha 14 napon belül nem jön a javítás szoftveresen, vissza kell küldeni a készüléket, mert jó eséllyel hardveres probléma van, amit a kutya nem javít majd. Szívesen eltörném annak az ujjait, aki gyártásba enged ilyen termékeket, akár szoftveres, akár hardveres a hiba. Ez nem az az ársáv, ahol benyelhető hasonló, ez mégsem egy 30 ezres Sharp vagy Umidigi fos a Gearbestről...

Nem mentve az OP-t, de ha jól rémlik, valamelyik S20 modell is produkált hasonlót, ott elvileg szoftveres úton javított a Samsung (kérdés, hogy ennek van-e bármilyen nem részletezett mellékhatása).

[ Szerkesztve ]

Azt kapod, amit adsz.

(#45) Ricardo válasza holozis_HUN (#33) üzenetére


Ricardo
(félisten)

Nem azzal van a gond, hogy előjött egy hiba. az előfordul. A hozzáállásuk szerintem az ami nem megfelelő.
Úgy néz ki az arcuk is a céggel együtt növekszik.
Azért még messze nem akkorák, hogy leszarják az ilyen jellegű dolgokat. Ok javítják (illetve megpróbálják), de már előre azt kommunikálják, ha nem sikerül így jártál. Nem granciális probláma.
Ha veszek egy terméket, ami nem olyan mint amilyennek lennie kellene, az bizony garanciális probléma.

Lenyilatkozzák, hogy az amoled ilyen, utána meg hogy szoftveresen javítják.

Ez a kettő csak szerintem üti egymást?

Ha valóban ilyen mert ez az amloed kijelzők tulajdonsága (szerintem aez a része kamu , hiszen mások meg tudják oldani, hogy jó legyen) akkor mit is akarnak szoftveresen javítani?

(#46) exedoc válasza Timer (#44) üzenetére


exedoc
(aktív tag)

Minden egyes terméket tesztelnek minden egyes funkcióra, amiben a kijelző is benne van, csak az a baj, hogy nem úgy ahogy egy user használja. Max fényerővel az RGB színcsatornákra, illetve külön csak fekete, és fehér színekre vonatkozóan. Itt a hibás pixelekre, vagy pixel sorokra helyeződik a hangsúly, nem arra, hogy bizonyos fényerőn mit művel a készülék, vagy merre halványodik / színeződik pl. 29%-os fényerőn, vagy automatán. Nagy hiba mert így simán elszerelhetnek / legyárthatnak egy hibás kijelző szériát. Azt is el tudom képzelni, hogy látták utólag, hogy rossz a kijelző, de ugye minden arra van ráépítve. Több ezer készüléket, szétbontani / javítani... én sem csinálnám, 2 telómnál is magam cseréltem kijelzőt, kell hozzá türelem / szakértelem.

Unreal Engine Archviz render -> https://youtu.be/ighSeS7TQss

(#47) exedoc válasza Ricardo (#45) üzenetére


exedoc
(aktív tag)

"... Lenyilatkozzák, hogy az amoled ilyen, utána meg hogy szoftveresen javítják.
Ez a kettő csak szerintem üti egymást? ..."

Szerintem is érdekes ez a hozzáállás. Őszintén szólva csak egy-két hibás készülék kell, és tudják javítani. Teszem fel jobb oldalról van zöld színbefolyás, akkor megoldják. Egy Amoled panelt oda kalibrálnak ahová akarnak. Gyakorlatilag "félrekalibrálják" a kijelzőt a hibának megfelelően XY fényerő mellett, vagy bizonyos fényerők pl 0-35%-ig vagy bármerre.

[ Szerkesztve ]

Unreal Engine Archviz render -> https://youtu.be/ighSeS7TQss

(#48) Timer válasza exedoc (#46) üzenetére


Timer
(addikt)

Oké, azt értem, de nem a sorozatgyártás alatt lévő tesztekre utaltam, hanem az élő emberek által végzett, előzetes tesztekre ("aki gyártásba enged ilyen termékeket"). Vélhetően igazad van, későn derült ki a probléma, de ez meg azt erősíti, hogy ha tudnak róla, a szoftver javítást minimum meg kellett volna írni rá addigra, mire kimegy az első tesztelőknek a cucc. Ja várj, azokat megveszik kilóra, tehát minimum meg kellett volna írni rá addigra, mire az első végfelhasználó kezébe jut a termék. Mivel ez nem történt meg, marad az, hogy bár tudnak a hibáról, de nem javítják, mert nem rentábilis, a közösség nagyrésze így is elfogadja / nem látja / benyeli. Ugyanez volt az 5-ös kijelzőjével is, kizártnak tartottam akkor és most is, hogy nem bukott ki még a piacra lépés előtt, a házon belüli teszteken, csak már nem akartak ezresével telefonokat újra gyártósorra küldeni, selejtezni.

Azt kapod, amit adsz.

(#49) exedoc válasza Timer (#48) üzenetére


exedoc
(aktív tag)

Ez attól függ mit küldenek ki tesztelésre. Leválogatott mintapéldányokat direkt erre a célra még gyártás előtt, vagy már validált tömeggyártásból kapták ki azokat, így ugyanezen példányok a végfelhasználókhoz is eljutnak. Kérdés, hogy melyik.
Az a gond, hogy a visszahívás az presztízskérdés mert azzal ergo elismerik, hogy valamit elb**ztak. Gondolom mindenki emlékszik a Samsung robbanó / hevülő / olvadó aksijaira. Az ott kényszerhelyzet volt, mert vagyonkár mellett akár személyi sérüléssel is járhat, és ezen kategóriák besorolása mellett már nincs kecmec, a gyártók felelőssége adott esetben a károk megtérítése.

Unreal Engine Archviz render -> https://youtu.be/ighSeS7TQss

(#50) Ricardo válasza exedoc (#49) üzenetére


Ricardo
(félisten)

"Az a gond, hogy a visszahívás az presztízskérdés "
Nem kell visszahívni a szériát, csak a hibás darabokat szó nélkül cserélni.

Ez a kommunikáció sokkal rombolóbb, mintha beleállnának a hibás darabok cseréjébe.

Ez nem hiba, az Amoled ilyen, de azért szoftveresen javítjuk.

Ez többszörösen visszás.

1. Ha nincs hiba mit javítanak?
2. Ha van hiba, akkor miért hangoztatják hogy ez nem az?

Egy cég részéről a legrosszabb út, ha megpróbálják hülyének nézni a felhasználókat.

A megfelelő az lenne, hogy " Igen tudunk a problémáról, a következő frissítésben javítjuk. Amennyiben ezek után is hibás a színkezelés, forduljon a szervizhez garanciában orvosoljuk a problémát."

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.