Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) #95462144


#95462144
törölt tag

Nem garanciális probléma? Nem befolyásolja a mindennapi használatot? Akkor miért javasolják az automatikus fényerő mellőzését? Ne használjanak az userek sötét módot? Az Amoled kijelző helyett akkor tehettek volna bele egy IPS panelt is pont a lényegét veszíti így el az Amoled kijelző. Ez a nyilatkozat enyhén szólva is bicskanyitogató... :W

[ Szerkesztve ]

(#2) Noukoum válasza #95462144 (#1) üzenetére


Noukoum
veterán

“Ráadásul nem is teljesen újszerű a jelenség. A OnePlus 8 Pro esetében egy szoftverfrissítés segített a dolgon.”

Magyarul egy szoftverfrissítéssel megoldják a problémát. Attól még gáz, de láttunk már sokkal rosszabbat amiről itt érdekes módon nem született hír.

Itt már hajlott a Nord, zöldült a Nord. Csinált már mindent csak teszt nincs róla vagy bármi ilyesmi. Nem mintha annyira mérvadó lenne, az elmúlt év 1+ tesztjeiből kiindulva..

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#3) #95462144 válasza Noukoum (#2) üzenetére


#95462144
törölt tag

Javítani fogják az nem is kérdés. Csak maga a nyilatkozat a 1+ részéről egyáltalán nem korrekt. Mintha ők tennének szívességet, hogy frissítik majd a telefont, mert egyébként nem garanciális probléma és a használatot nem befolyásolja a jelenség. Ez szerintem szánalmas és a vásárlók lenézése. :U :W

(#4) andor80


andor80
senior tag

Ocsmány cég...Arcon csulázzák a vásárlóiakat.Semmit nem vennék ilyen féregtől meg is érdemli aki ezek után bízik bennük.
Nem elég ,hogy törik mint a ropi....

[ Szerkesztve ]

Tartsd tisztán a képernyőd ne engedj a digitális szennyezésnek.Blokád alatt tartom én is!

(#5) AliceWake válasza Noukoum (#2) üzenetére


AliceWake
HÁZIGAZDA

A Nord és a 8 Pro nem ugyanolyan kijelzővel szerelt. Egyelőre nem garantálta senki, hogy a frissítés megoldja a problémát. A Mate 20 Pro esetében például cserélni kellett a kijelzőt, egyes piacokon pedig komplett cseregarancia volt érvényes a problémára.

Non omnis moriar.

(#6) Rinocerosz válasza AliceWake (#5) üzenetére


Rinocerosz
senior tag

Arról van valami információ, hogy milyen kijelzőt használtak a Nord esetében? (LG, Samsung, BOE?)

(#7) AliceWake válasza Rinocerosz (#6) üzenetére


AliceWake
HÁZIGAZDA

Egyelőre nem találtam, de rajta vagyok. A Huawei LG és BOE paneleket használt, és az LG-vel voltak gondok.

Non omnis moriar.

(#8) GeryFlash


GeryFlash
veterán

Ezért kell kínait venni.

Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

(#9) andor80 válasza AliceWake (#5) üzenetére


andor80
senior tag

Ennyi Huawei.

Tartsd tisztán a képernyőd ne engedj a digitális szennyezésnek.Blokád alatt tartom én is!

(#10) gattolino


gattolino
senior tag

Ezért kell kivárni 1-2 hónapot mindig, addig kiderülnek a hibák és megoldódik. Ha nem, akkor mást kell nézni szvsz.

Vivo X90 Pro Plus

(#11) Timer válasza andor80 (#4) üzenetére


Timer
veterán

Nyilván vérlázító, de van megoldás, még ha csak részmegoldás is: erre van a 14 napos visszaküldési lehetőség, mégpedig ingyen. Pénzed visszakapod pár napon belül, ennyi. Pont úgy, mint a melegedő Sams... öööö a lebutított szoftveres Hua...őőőőőőőő...a raklap sz@r MIUI-s Xia.... ja, nem, ők mind nem kínálnak még csak hasonlót sem, úgyhogy ha megvetted, akkor kvázi végleg beszoptad. Na, erről ennyit.

[ Szerkesztve ]

(#12) janeszgol válasza Timer (#11) üzenetére


janeszgol
félisten

A Huawei nyilt lapokkal jatszik.

(#13) Linkin1994


Linkin1994
senior tag

Szoftver bug mindig előfordul.

YT csatornám:https://www.youtube.com/channel/UCQZ2KEX-j9vNsWr6dLeDp3w

(#14) Shyciii válasza janeszgol (#12) üzenetére


Shyciii
veterán

Annyira nyílt lapokkal, hogy már többször behülyítették az embert a tesztképekkel, közben kiderült, hogy tükörreflexes géppel csináltak...

(#15) janeszgol válasza Shyciii (#14) üzenetére


janeszgol
félisten

Akkor emlitsuk a benchmark csalasokat is? Igen elkovettek azt, es tokre gaz volt. Meg a P9 kavaras is. De a HMS-sel nem trukkoznek.

(#16) Timer válasza janeszgol (#12) üzenetére


Timer
veterán

Jepp, ettől még átlag user úgy beszívja ezt a kis apróságot, mint VadKati segge fénykorában a sötét anyagot. Utólag meg marad a sopánkodás, meg a hákolt megoldások, ezzel szemben itt legalább visszaküldheted, ha nem tetszik, mert semmit nem kérdeznek. Próbáltam, tudom, nem csak sejtem. A pénzt is visszakaptam, az árfolyam ingadozás miatt buktam 1500-at, ha jól emlékszem, na bumm.

@bali: az OP eddig mindig Samu AMOLED-et épített a telefonjaiba tudtommal.

[ Szerkesztve ]

(#17) janeszgol válasza Timer (#16) üzenetére


janeszgol
félisten

Igen ez igaz. Lattam az Edigital kinalataban (ha amiatt vittek vissza). :)

(#18) bali


bali
tag

Kínai amoled, ennyi. Amoledet csak Samutól szabad, a többi felejtős.

Samsung Galaxy Note 20 Ultra + Watch Active 2

(#19) kutyek válasza Timer (#11) üzenetére


kutyek
senior tag

Nem értem, miről beszélsz. Ha online rendelsz bármit IS, mindent visszaküldhetsz 14 napig...
Ez most így troll?! Vagy a postaköltségre hegyezted ki a dolgot? Akkor csak simán demagóg.

(#20) Noukoum válasza bali (#18) üzenetére


Noukoum
veterán

Ami meg garantáltan beég ha nagy fényerőn használod :) Remek példa.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#21) dave72


dave72
csendes újonc

Az ember ha màr kiad egy csomó pènzt egy telefonèrt akkor az màr legyen jó!A gyàrtó hozzààllàsa pocsèk.Így vesztenek el,potenciàlis vàsàrlókat.Èszrevettètek hogy a bazidràga telefonokkal sokkal több problèma van,mint az olcsóbbakkal?Na èn ezèrt veszek 50-60 ezres telefonokat.Azokkal soha semmi gondom nem volt.Ès sírva röhögök,mikor hallom hogy az egy hasznàlt autó àràba kerülő csúcsmobillal mennyi szarsàg van ès nèha mèg telefonàlni sem lehet velük😂😂😂

(#22) hemaka


hemaka
nagyúr

"Alacsony fényerősség mellett adott körülmények között az AMOLED kijelző jellegéből fakadóan enyhén elszíneződhet - ez jellemző az összes OLED kijelzőre“
🤦🏻‍♂️😂

(#23) #65577472 válasza Linkin1994 (#13) üzenetére


#65577472
törölt tag

Honnan tudod, hogy nem hardveres probléma? Mert a OnePlus lenyilatkozta, hogy majd jön egy update, ami után 1%-os fényerőn is koromfekete lesz a kijelző? Egyelőre csak annyit tudunk, hogy szerintük újraszarták a spanyolviaszt.

(#24) doooo válasza Noukoum (#20) üzenetére


doooo
veterán

Csak a Samsungé ég be, a többi, megegyező technológiás OLED nem? Tényleg remek példa. Arra, hogy mekkora irdatlan hülyeség lehet egy-egy ilyen példa.

(#25) bali válasza Noukoum (#20) üzenetére


bali
tag

2012 óta Samut használok, egyik sem égett még be soha.

Samsung Galaxy Note 20 Ultra + Watch Active 2

(#26) Timer válasza kutyek (#19) üzenetére


Timer
veterán

Arról beszélek, hogy itt a gyártó kínál közvetlenül ilyen lehetőséget, és nem most kezdte, hanem így van legalább 5 éve már, függetlenül bárminemű hazai jogszabálytól. No meg arról, hogy itt használhatod korlátozás nélkül a 14 napban, nem köt bele a kedves kereskedő, hogy talált 1 deadpixelt a sarokban (ami alapesetben nem garanciális tétel, kivéve ilyen esetekben) amit te okoztál bizonyára, meg a doboz is sérült, meg a fólia sincs már rajta, csak hogy ne kelljen visszavenni. De ha sikerül is elállni, majd harminc nap múlva fizetnek, stb. Itt vegytiszta a helyzet: bejelented a 14. napon, hogy nem kell, nem kérdeznek semmit, jön a futár, felveszi, ingyen elviszi, két nap múlva náluk van, és küldik vissza a zsetont. Ha szerinted nincs különbség a két módozat között, akkor szerencsés vagy, mert nem szívtál még (eleget) hazai kiskerrel.

@Barkin: jól mondod, a 14. napon én is visszaküldeném, ha addig nem jön frissítés, mert az a biztos. Majd ha tisztázódik a helyzet, akkor megrendelném újra maximum. Mint írtam, nincs rajta bukó, maximum kényelmetlenség, de inkább az, mint hibás panelt bámulni akár évekig.

[ Szerkesztve ]

(#27) andor80 válasza Shyciii (#14) üzenetére


andor80
senior tag

A merketing bezabálása nem hazugság.Én is etetném akit csak lehet.
Ehhez képest a Huawei mindig megnyeri kb mindenkinél az adott év legjobb kamerája dijat ...

Itt viszont apple féle kurha nagy arc van

Tartsd tisztán a képernyőd ne engedj a digitális szennyezésnek.Blokád alatt tartom én is!

(#28) doooo válasza bali (#25) üzenetére


doooo
veterán

Biztos nem volt 100%-on a fényerő állandóan... hisz tudod... "garantált", hogy beég, így csak ez lehet a magyarázat... :U

(#29) Polarstar


Polarstar
nagyúr

Nem is értem mi a fene nagy probléma ezzel. :DDD
Ez egy Nord készülék, látható arra az Aurora. Az meg ugye lila-zöld-sárga. Na, ott is van a kijelzőn. Mindenki kaphat egy kis északi élményt instant. Máshol ez extra ficsör. :DDD

Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!

(#30) kutyek válasza Timer (#26) üzenetére


kutyek
senior tag

Aha. Mondjuk általában amazonról rendelek online, ott sem sz*roznak a visszaküldéssel.

(#31) #80439296


#80439296
törölt tag

Nekem még nem volt semelyik telefonommal sem sárga, kék, lila, zöld, hottentotta, mittudomén színű folt, beégés, leégés, öngyulladás, felgyújtás, stb. gond.
OK.
Kopp, kopp, kopp.
Pedig volt már faxom tudja, mennyi telefonom; jó pár úgy, hogy a sale opening - szinte - pillanatában megvásároltam.
Hm, sorrendben: OP3, OP5, OP6, OP7TPro, OP8Pro.
Állj! Nem vagyok elvakult 'márkafán', de bejön a cucc.
Az OP3 nagyon szép volt a maga idejében, Samsung S7 Edge nagyon jó fogású, az OP7TPro és a OP8Pro rettenetesen tetszik.
A SE xperia LT26i képernyőjét a mai napig visszasírom.
És egyikkel sem volt semmilyen gondom.
Szerencsém lenne?
(Megjegyzem, akik itt vonyítanak, milyen xarszemétgyártó, azoknak van is ilyen, vagy csak jó fröcsögni?
És igen, nagyon kipróbálnék egy iPhone 11 Pro Max 512GB-ost!)

(#32) janeszgol válasza #80439296 (#31) üzenetére


janeszgol
félisten

A Sony bizonyos telefonjainak kijelzője nekem is mindig tetszett. Mondjuk Xperia S telefonom nem volt, de tetszik az Xperia Compact széria kijelzője, az M2-nek a kijelzője. Meg az utána valóknak. XA stb.
Illetve a Samsung tudott még szép LCD-t adni, továbbá a Huawei, és az Apple (LG) is. Érdekes, hogy az LG telefonoké szépnek szép, de nem valami etvaszok a kijelzőik.

(#33) holozis_HUN


holozis_HUN
veterán

Nem értem az embereket.

Minden készüléknek van TÍPUSHIBÁJA!!! Mint az autóknál, ami egy egy típusra jellemző. Gyártótól függetlenül. Ha rákeres az ember, mindegyik telefonról talál ilyet, hogy egyiknek sárgul a kijelzője, a harmadiknak szellemképes az IPS a negyediknek melegszik nagyon, Poco-ról azt hallom, hogy néhány telónak pocsék az aksija...

Itt legalább ez a hiba úgy néz ki orvosolható, de majd meglátjuk, ha kijön az a software update. Akkor ott van a 14 napos visszaküldés, ha a tiéd olyan, hogy alul lilás. Ha így gondolkodna mindenki, senki sem venne telefont, mert mindegyiknél van valami hiba, ami kevés embert érint. Nagyon sok review után néztem Norddal kapcsolatban és egyiknél sem volt megemlítve ez a hiba. És nem csak azoknál nem, akiknek maga a OnePlus küldte a telefont, még mielőtt valaki azt írná, hogy a review youtuberek direkt hibátlan példányokat kaptak.

Ez egy típushiba, ami néhány embernél előjött. Nem tudom hányan posztoltak erről, illetve nem tudom, hogy mennyit adtak el eddig Nordból, lehet csak a felhasználók 1-5%-át érinti ez a hiba. De mint tudjuk, mindig az a leghangosabb, aki épp kifogott egy hibás példányt. És ez jól is van így, ezzel vannak kényszerítve a gyártók, hogy kijavítsák. De attól még nem szabad elfelejteni az arányokat :B

El errar es humano y el perdonar, divino.

(#34) janeszgol válasza holozis_HUN (#33) üzenetére


janeszgol
félisten

Mondjuk abban igazad van, hogy nálam tuti nem jött volna elő. Oké oleden sötét témát kedvelem, de a fényerőt sosem veszem le 25% alá. Soha!

(#35) GeryFlash válasza andor80 (#27) üzenetére


GeryFlash
veterán

A vakok és gyengénlátók egyesületénél mindenképp. Mivel nem értenek hozzá és a legjobban kinéző, értsd szarrá szaturált ,,élénk" képeket favorizálják. Aztán ha színhelyesség kell ne adj Isten PS-ben szerkesztenéd akkor az iPhone felkérdezi a Huaweit. De egy Sony Xperia 1 II is.

Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

(#36) _flamer válasza holozis_HUN (#33) üzenetére


_flamer
aktív tag

+1 :C

“Innovation distinguishes between a leader and a follower”

(#37) scyllarus válasza GeryFlash (#35) üzenetére


scyllarus
veterán

A dxomark nem a szarrá szaturált képeket díjazza. :U

"Nem biztos, hogy mindig tisztán látjuk, de Istennek terve van velünk. - Igen, tudom. De miért hiszi mindenki, hogy ez a terv jó?" Lucifer - A Priest Walks Into a Bar

(#38) GeryFlash válasza scyllarus (#37) üzenetére


GeryFlash
veterán

Dxo :DDD :DDD :DDD Nemár...
Szerinted hány konkurenst vert meg a Samsung ezzel a portréfotóval is?
[link]

[ Szerkesztve ]

Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

(#39) janeszgol válasza GeryFlash (#38) üzenetére


janeszgol
félisten

Volt ott egy nőcis video (kisétál egy épületből): N10, S10 és Xs Max. Hát az iPhone megette őket. Elképesztő.
Szerk.: a videókat rendre az iPhone nyeri a tavaly előtti széria óta. Tesóm is a sima P30-at használja a naplójához, nem az S10 Plust.

[ Szerkesztve ]

(#40) NemMo


NemMo
őstag

Azért ez elég kellemetlen, már a második telefonjukkal fordul elő rövid időn belül. Én ettől függetlenül tervezem kipróbálni 8pro-t vagy esetleg a 8t pro-t valamikor

(#41) doooo válasza GeryFlash (#38) üzenetére


doooo
veterán

Ez nem portréfotó (mai mobilos értelemben), és egyértelmű, hogy mozgatta a kezét, ami a lassabb expozícióval kombinálva ezt eredményezte, egyébként semmi indoka ilyen ujjakat varázsolnia a szoftvernek, és sehol nem láttam bizonyítékát, hogy ez valami általános, állandóan jelentkező hiba lenne. Bármilyen géppel reprodukálni lehet hasonlókat bizonyos körülmények között. Lentebb vannak a valódi portré fotók, a bokeh effektekkel, ahol már inkább születhetnek néha érdekes eredmények (ilyenek ott sem), de lám, minden ujja normális. Ja amúgy tényleg fontos volt ezt benyomni ide, kicsit sem szánalmas vagy abszolút irreleváns.
Ettől még tény, hogy semmit sem érnek a DxO tesztjei, hisz a papíron levő kamerás lehetőségeket pontozzák, a valódi képminőséget kevésbé.

[ Szerkesztve ]

(#42) exedoc


exedoc
senior tag

Fényerő / színkalibrációs problémának tűnik. Főleg mivel bizonyos fényerőn műveli csak a készülék, és szoftveresen orvosolható. Ha nem, és visszahívás lesz belőle, akkor lehet, hogy bizonyos LOT-nál kaki került a levesbe, és szar minőségű paneleket kaptak, és ezek kerültek beszerelésre. Na az a ciki.

(#43) joey04


joey04
titán

Ameddig olcsón adrak jót, ez belefért. Így már nem.

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

(#44) Timer válasza exedoc (#42) üzenetére


Timer
veterán

Oneplus vásárlóként is azt mondom, hogy visszahívás még akkor sem lesz, ha ez hardver hiba. Volt már hasonlóra precedens a cég életében egy "tervezési sajátosság" kapcsán, amikor globális visszahívást víziónáltunk, és nem lett belőle semmi. Ezért írtam fentebb, hogy ha 14 napon belül nem jön a javítás szoftveresen, vissza kell küldeni a készüléket, mert jó eséllyel hardveres probléma van, amit a kutya nem javít majd. Szívesen eltörném annak az ujjait, aki gyártásba enged ilyen termékeket, akár szoftveres, akár hardveres a hiba. Ez nem az az ársáv, ahol benyelhető hasonló, ez mégsem egy 30 ezres Sharp vagy Umidigi fos a Gearbestről...

Nem mentve az OP-t, de ha jól rémlik, valamelyik S20 modell is produkált hasonlót, ott elvileg szoftveres úton javított a Samsung (kérdés, hogy ennek van-e bármilyen nem részletezett mellékhatása).

[ Szerkesztve ]

(#45) Ricardo válasza holozis_HUN (#33) üzenetére


Ricardo
félisten

Nem azzal van a gond, hogy előjött egy hiba. az előfordul. A hozzáállásuk szerintem az ami nem megfelelő.
Úgy néz ki az arcuk is a céggel együtt növekszik.
Azért még messze nem akkorák, hogy leszarják az ilyen jellegű dolgokat. Ok javítják (illetve megpróbálják), de már előre azt kommunikálják, ha nem sikerül így jártál. Nem granciális probláma.
Ha veszek egy terméket, ami nem olyan mint amilyennek lennie kellene, az bizony garanciális probléma.

Lenyilatkozzák, hogy az amoled ilyen, utána meg hogy szoftveresen javítják.

Ez a kettő csak szerintem üti egymást?

Ha valóban ilyen mert ez az amloed kijelzők tulajdonsága (szerintem aez a része kamu , hiszen mások meg tudják oldani, hogy jó legyen) akkor mit is akarnak szoftveresen javítani?

(#46) exedoc válasza Timer (#44) üzenetére


exedoc
senior tag

Minden egyes terméket tesztelnek minden egyes funkcióra, amiben a kijelző is benne van, csak az a baj, hogy nem úgy ahogy egy user használja. Max fényerővel az RGB színcsatornákra, illetve külön csak fekete, és fehér színekre vonatkozóan. Itt a hibás pixelekre, vagy pixel sorokra helyeződik a hangsúly, nem arra, hogy bizonyos fényerőn mit művel a készülék, vagy merre halványodik / színeződik pl. 29%-os fényerőn, vagy automatán. Nagy hiba mert így simán elszerelhetnek / legyárthatnak egy hibás kijelző szériát. Azt is el tudom képzelni, hogy látták utólag, hogy rossz a kijelző, de ugye minden arra van ráépítve. Több ezer készüléket, szétbontani / javítani... én sem csinálnám, 2 telómnál is magam cseréltem kijelzőt, kell hozzá türelem / szakértelem.

(#47) exedoc válasza Ricardo (#45) üzenetére


exedoc
senior tag

"... Lenyilatkozzák, hogy az amoled ilyen, utána meg hogy szoftveresen javítják.
Ez a kettő csak szerintem üti egymást? ..."

Szerintem is érdekes ez a hozzáállás. Őszintén szólva csak egy-két hibás készülék kell, és tudják javítani. Teszem fel jobb oldalról van zöld színbefolyás, akkor megoldják. Egy Amoled panelt oda kalibrálnak ahová akarnak. Gyakorlatilag "félrekalibrálják" a kijelzőt a hibának megfelelően XY fényerő mellett, vagy bizonyos fényerők pl 0-35%-ig vagy bármerre.

[ Szerkesztve ]

(#48) Timer válasza exedoc (#46) üzenetére


Timer
veterán

Oké, azt értem, de nem a sorozatgyártás alatt lévő tesztekre utaltam, hanem az élő emberek által végzett, előzetes tesztekre ("aki gyártásba enged ilyen termékeket"). Vélhetően igazad van, későn derült ki a probléma, de ez meg azt erősíti, hogy ha tudnak róla, a szoftver javítást minimum meg kellett volna írni rá addigra, mire kimegy az első tesztelőknek a cucc. Ja várj, azokat megveszik kilóra, tehát minimum meg kellett volna írni rá addigra, mire az első végfelhasználó kezébe jut a termék. Mivel ez nem történt meg, marad az, hogy bár tudnak a hibáról, de nem javítják, mert nem rentábilis, a közösség nagyrésze így is elfogadja / nem látja / benyeli. Ugyanez volt az 5-ös kijelzőjével is, kizártnak tartottam akkor és most is, hogy nem bukott ki még a piacra lépés előtt, a házon belüli teszteken, csak már nem akartak ezresével telefonokat újra gyártósorra küldeni, selejtezni.

(#49) exedoc válasza Timer (#48) üzenetére


exedoc
senior tag

Ez attól függ mit küldenek ki tesztelésre. Leválogatott mintapéldányokat direkt erre a célra még gyártás előtt, vagy már validált tömeggyártásból kapták ki azokat, így ugyanezen példányok a végfelhasználókhoz is eljutnak. Kérdés, hogy melyik.
Az a gond, hogy a visszahívás az presztízskérdés mert azzal ergo elismerik, hogy valamit elb**ztak. Gondolom mindenki emlékszik a Samsung robbanó / hevülő / olvadó aksijaira. Az ott kényszerhelyzet volt, mert vagyonkár mellett akár személyi sérüléssel is járhat, és ezen kategóriák besorolása mellett már nincs kecmec, a gyártók felelőssége adott esetben a károk megtérítése.

(#50) Ricardo válasza exedoc (#49) üzenetére


Ricardo
félisten

"Az a gond, hogy a visszahívás az presztízskérdés "
Nem kell visszahívni a szériát, csak a hibás darabokat szó nélkül cserélni.

Ez a kommunikáció sokkal rombolóbb, mintha beleállnának a hibás darabok cseréjébe.

Ez nem hiba, az Amoled ilyen, de azért szoftveresen javítjuk.

Ez többszörösen visszás.

1. Ha nincs hiba mit javítanak?
2. Ha van hiba, akkor miért hangoztatják hogy ez nem az?

Egy cég részéről a legrosszabb út, ha megpróbálják hülyének nézni a felhasználókat.

A megfelelő az lenne, hogy " Igen tudunk a problémáról, a következő frissítésben javítjuk. Amennyiben ezek után is hibás a színkezelés, forduljon a szervizhez garanciában orvosoljuk a problémát."

(#51) Eugene Roe


Eugene Roe
őstag

60% azért elég bika fényerő ezeken 20:00 után :D 15-20% az olvasós, 35-40% a videónézegetős fényerő egy gyengén megvilágított szobában.

It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!

(#52) holozis_HUN válasza Ricardo (#45) üzenetére


holozis_HUN
veterán

Igen, ez igaz, a hozzáállásuk eléggé rossz.

Ellentétes a két bejelentés, de szerintem először megpróbálták hülyének nézni a felhasználókat, hogy ilyen az amoled panel, aztán miután hangosabb lett emiatt a közvélemény, rájöttek, hogx javítani kéne és kiadták a kózleményt, hogy javítják szoftveresen.

Remélem így lesz és sikerül kijavítaniuk és ténylegesen elkészítik.

Ma megpróbálom berendelni, ha nem lesz túlzsúfolt a bolt, aztán majd megjött írok, hogy milyen a panel. Remélem hibátlan lesz, maga a készülék nagyon tetszik. De ha nem, 14 napos visszaküldés :B

El errar es humano y el perdonar, divino.

(#53) Ricardo válasza holozis_HUN (#52) üzenetére


Ricardo
félisten

Várjuk a tapasztalatokat.

(#54) exedoc válasza Ricardo (#50) üzenetére


exedoc
senior tag

Teljesen egyetértünk. Szerintem is rossz a hozzáállás, és a vásárlók felé való (félre)kommunikáció. Az Amoled ilyen... Nem, nem ilyen, nem szabadna ilyennek lennie.

Az a bajom, hogy ismervén az amoled-et, ha egy ilyen hiba miatt elkezdik szoftveresen monyákolni, és félrekalibrálgatni, az egy-két év elteltével a valamelyik sarok felől vagy sötétedni fog, vagy hamarabb beég, bizonyos színekből veszít, vagy áttűnéses lesz a megvilágítása. Továbbra is tartom, hogy a teljes szériát vissza kellene hívni, és javítani a hibát. A csere körüli zűrzavar, vásárlók részéről a kereskedőknek egyenként visszaküldözgetni... hát nem tudom. Persze egy hibarátát nem ártana tudni, a termékek hány százaléka érintett. Ilyenkor mindig meginog a bizalmam az adott márkákban.

(#55) exedoc válasza exedoc (#54) üzenetére


exedoc
senior tag

Persze a legrosszabb forgatókönyvre gondoltam, de jut eszembe például az is lehet adott esetben, hogy bizonyos szériás kijelzők, vagy különböző beszállítóktól kapott kijelzők kalibrálása nem sikerült megfelelően. Ez még sanszos lehet, itt valóban a szoftveres megoldás segít, és ott később sem keletkezik kár a megjelenítőben. Ebbe mar nem egy gyártó szaladt bele.

(#56) MCs88 válasza exedoc (#55) üzenetére


MCs88
aktív tag

Egyébként a 8-nál ez a "szoftverfrissítés" nem annyi volt, hogy megemelték a minimum fényerőt? :D Valamelyik youtube reviewer panaszkodott is rá, hogy este kisüti a szemét az "update" után.

(#57) Rinocerosz válasza MCs88 (#56) üzenetére


Rinocerosz
senior tag

Ohh... erről nem is hallottam :N az durva lehet ha ezeket csak így lehetne megoldani.
Nekem este elképzelhetetlen, hogy magas fényerőn olvassak.

(#58) MCs88 válasza Rinocerosz (#57) üzenetére


MCs88
aktív tag

(#59) exedoc válasza MCs88 (#56) üzenetére


exedoc
senior tag

Élőfordulhat, hogy csak annyi volt. Viszont akkor is újfent el kell kalibrálni a kijelzőt, és utólag szoftveresen módosítani. Innentől viszont érdekessé válik, hogy a gyártó által megadott specifikáció teljesül-e adott termékre, ebben az esetben a kijelző gyárilag megadott minimum fényereje. Valószínűnek tartom, hogy nem.

(#60) ForRedGlory


ForRedGlory
félisten

Az OT7-nél nálam is ilyen volt, csak nem ennyire látványos. Érdekes más gyártók ezt a lépcsőt meg tudják ugorni... egyértelmáűen a OnePlus sara.

(#61) Timer válasza ForRedGlory (#60) üzenetére


Timer
veterán

Amúgy az hogy lehet, hogy Samu paneleket használnak, és náluk többször is gond van, a panel gyártó készülékeiben meg nem? Direkt alacsonyabb minőségi osztályból vásárolnak? Egyébként engem eddig elkerült a színesedés OP3 / 5T / 6 / 7Pro viszonylatában, és beégést sem láttam. Vagy szerencsém van, vagy nem használom őket elég sokáig.

[ Szerkesztve ]

(#62) mbotnd válasza Timer (#11) üzenetére


mbotnd
tag

Úgy látom neked semmi sem megfelelő... Mit használsz, iPhonet, Nokiát, Realmet?

(#63) mbotnd


mbotnd
tag

Kicsit kevésbé arrogánsan is nyilatkozhattak volna, meg mondjuk ha eddig is sikerült javítani akkor iparkodjanak, és ennyi.

(#64) Timer válasza mbotnd (#62) üzenetére


Timer
veterán

"Egyébként engem eddig elkerült a színesedés OP3 / 5T / 6 / 7Pro viszonylatában"
Szerinted?

(#65) dilajoska1 válasza Timer (#44) üzenetére


dilajoska1
őstag

Sharp? :U

Xiaomi Mi 10T Pro Lunar Silver 8/256Gb (GPU Adreno 650 - 925Mhz OC UV [original 587Mhz] + new Vulkan driver)

(#66) #80439296 válasza Timer (#64) üzenetére


#80439296
törölt tag

Úgyis az a leghangosabb, akinek a háza ég.
Nem védem őket, védi a fene, de ha 1.000-ből 1 xar, és az a tiéd, őrjöngesz.
Szorzással 1.000.000-ból 1.000 telef@ssa a netet. Nem? De.

Más. És ezen is tessék elgondolkodni.
Apple: h@lye user.
OnePlus: h@lye gyártó.
Mindkettő arrogáns. Ki a h@lye? TE! Hja, meg ÉN.

(#67) Timer válasza dilajoska1 (#65) üzenetére


Timer
veterán

Aqous C2, 'asszem. A kijelző sarka körül volt valami probléma. Talán kereknek kellett volna lennie a képek alapján, miközben élőben nem volt az, aztán szoftveresek kerekítették le samsungosra, azt hiszem! ;]

djkakukk: "Úgyis az a leghangosabb, akinek a háza ég." Igen, ezzel egyetértek. A mobilarénán meg amúgy is divat fikázni a OnePlust valamiért, így minden szarság miatt jön egy hír. Reméljük, a papírdoboz nem lesz gyűrött, mert akkor pár nap múlva megint kommentelhetünk.

[ Szerkesztve ]

(#68) Ricardo válasza Timer (#67) üzenetére


Ricardo
félisten

Amikor arról volt hír hogy az éppen aktuális iPhone törik mint a ropi, akkor voltak akik szerint az iPhon fika volt a divat.
ha nem írnának róla, akkor meg azt kapnák meg, hogy elhallgatják a hibákat.

(#69) Timer válasza Ricardo (#68) üzenetére


Timer
veterán

Ebben is van igazság. A gond inkább a trenddel van; OP cikket nem emlékszem, mikor olvastam itt pozitív hangvétel mellett. Arról persze csend van, hogy heteken belül érkezhet az Android 11 az idei sorozatra, és jó eséllyel (még) bétaként a régebbi modellekre is beköszönthet ezzel egyidőben.

[ Szerkesztve ]

(#70) janeszgol válasza Timer (#69) üzenetére


janeszgol
félisten

A Oneplus 1, 2, 3 és 3T jól szerepelt itt. Elég komoly dicséreteket kaptak. Lehet utána csúsztak el a tesztelők szerint. (Akad olyan OP fan, aki szintén ezt vallja, az OP8 fórumában emlékszem ilyenről).

[ Szerkesztve ]

(#71) Timer válasza janeszgol (#70) üzenetére


Timer
veterán

Igen, az ötös volt az első, amit már nem kaptak meg a gyártótól, csak késve, amikor már a fél magyar sajtó letesztelte így-úgy! ;) Valahogy azóta nem sikerült "jó, de" nélkül írni a készülékekről. Márpedig, egy 5T szerintem közel volt a hibátlanhoz, és a 7 Pro-t is elég hibátlannak érzem így bő 1 évvel a hátam mögött. Egyébként annyiban mindenképp igazuk van, hogy ár/érték arányban a 3/3T párosnál érte el a csúcsot a gyártó. Nem mondanám, hogy nem tárgyilagosak a tesztekben, inkább csak azt, hogy kisebb hiányosságokat más gyártóknak könnyebben néznek el.

[ Szerkesztve ]

(#72) #80439296 válasza janeszgol (#70) üzenetére


#80439296
törölt tag

Igazából az árakkal csúsztak el, de egyszer be fogják hajtani azt a befektetést, hasznot és kamatot, amit anno, a (pl.) 3-asnál én SEM fizettem meg a 124.990.- HUF tényleges összeggel (mert forintban lett kifizetve, ténylegesen ennyit kért a gyári oldal).
A kezdeti reklám, grátisz teszt-csomagok, k+f nem ekkora összeget indokolt volna, még akkoriban sem, inkább az alsó hangon vett 200+.
Nem, nincs konkrét infóm, de egy csúcs android már akkor is bőven a 200-250ezres sávban mozgott.
OK, kamerát kivehetjük a képletből, de mivel portolták rá a gcam módot, leesik az ember álla az első software kamera tudása, minősége és az utolsó (általam vélt) jó gcam között, a gcam javára, persze.
Hogy úgy mondjam undorító a különbség! :)

A valós bekerülés '0' kb. a 6-6T környékén volt, és onnan kezdhet el szerintem ténylegesen jövedelmezővé válni a tennen márka.
Az, hogy a 400k-ba hajló (mindegy, hogy itt +50€ a telefon, az már csak számolási hiba) telefonnal beléptek az árban elit cuccosba, holott 1-2 dologban még nincsenek ott, az a kapzsiság része.

A tudása alapján (valós), valahol a 700-800€ között kellene lennie a legtöbb tudással (RAM, ROM) rendelkezőnek, nem az 1.000+ €-s sávban.

(#73) Timer válasza #80439296 (#72) üzenetére


Timer
veterán

"...a 124.990.- HUF tényleges összeggel.."

Az mekkora bitang jó ár volt már! És igen, jól emlékszel, a kurrens csúcsmodellek mind 2k fölött voltak már, mégpedig nem kevéssel. Éppen azon agyaltam akkortájt, hogy Samsung, vagy SZifon, amikor megláttam, hogy van új OP. Ismertem a márkát cikkekből, de soha nem láttam, fogtam előtte. Úgy voltam vele, hogy ha nem tetszik, 14 napom van rá, hogy visszaküldjem. Az állam is leesett, amikor elkezdtem használni a Lumia 930 után. Hihetetlen flash volt.

Most is akkor tarolna igazán az OP, ha 200 alatt tartanák a csúcs telefonjukat, a Nord meg mondjuk 120 körül esett volna be. De sajnos ez csak lázálom, ők is profitból élnek, így ha csak egy százassal olcsóbbak, mint egy Samsung azonos krafttal, már annak is örülhetünk.

[ Szerkesztve ]

(#74) r_zsolt


r_zsolt
tag

Sziasztok!

Nézelődés és agyalás után végűl ezt vettem.
Nekem nincs elszineződés a kijelzőn, szép fekete mindenhol.

OnePlus Nord

(#75) holozis_HUN válasza r_zsolt (#74) üzenetére


holozis_HUN
veterán

Nekem is megjött, nagyon nagyon minimális színeződés van, ami csak szürke háttérnél van, csak akkor vettem észre, amikor figyeltem, olyan minimális. Lehet mások észre sem vennék.

Nagyon imádom, gyors, pörgős, oxygen os eddig nagyon bejön! :B

El errar es humano y el perdonar, divino.

(#76) r_zsolt válasza holozis_HUN (#75) üzenetére


r_zsolt
tag

Nekem is nagyon tetszik. Még barátkozunk. :-)
Kiváncsi vagyok a kamerájára. Majd szép napsütésben tesztelem.

OnePlus Nord

(#77) holozis_HUN válasza r_zsolt (#76) üzenetére


holozis_HUN
veterán

Én lőttem vele tegnap pár fotót Szegeden, úgy este 7 óra magasságában, már nem volt olyan sok feny, de messze nem volt sötét, és hát... Színek meg a HDR nem rossz, de az élességgel van bajom. 48 mp még rosszabb volt élességben.

Stabilan fotóztam, két kézzel fogtam és könyököltem, na meg ott az OIS.

Bárkit érdekel bármi írjon nyugodtan és megpróbálok válaszolni :B

El errar es humano y el perdonar, divino.

(#78) Timer válasza holozis_HUN (#77) üzenetére


Timer
veterán

Látatlanban is megmondtam volna, hogy a Nord is elvérzik minden esetben, ahol nem teljes a napfény... És szerintem bárki ugyanígy, aki kicsit is tudja, mennyit ígérték már a kamera fejlesztését, és mennyire nem lett belőle soha semmi.

(#79) holozis_HUN válasza Timer (#78) üzenetére


holozis_HUN
veterán

Ahogy itt fórumon meg YouTube review alapján hallottam, a OnePlus híres arról, hogy frissítésekkel sokat javítanak a kamerán. Legutóbbi frissítés fele is kamera optimalozáció volt.

Remélem kicsit javítanak rajta, de ha nem azt sem bánom. Marad a Gcam, várok egy ütős portot :B

El errar es humano y el perdonar, divino.

(#80) Timer válasza holozis_HUN (#79) üzenetére


Timer
veterán

Igen, híres arról, hogy beígéri a javítást, ami meg is történik, és azzal együtt már el is éri az ipari átlagot, de kiemelkedően jó sohasem lesz. Tudom, miről beszélek, OP3 / OP5T / OP6 / OP7 Pro vonalon mozogtam az utóbbi években, és még az utóbbi is kiakaszt. Beltérben, közelről le akarsz fényképezni vele egy szériaszámot például, picit megmozdul a kezed és bamm, máris mosott a kép... Szerintem ez nevetséges, a középkategóriás Samsungok / Xiaomik már simán jobbak a legtöbb esetben. Persze ez saját vélemény.

Mindig, mindenkinek bátran ajánlom a márkát, kivéve, ha vásárlás során elsődlegesek a fotós képességek, és ez nem a véletlen műve! :N

[ Szerkesztve ]

(#81) holozis_HUN válasza Timer (#80) üzenetére


holozis_HUN
veterán

Persze, nem a kamera a lényeg a készülékben, nem is azért vettem :B Nekem elég, ha fél éven belül javítanak annyit, hogy felérjen a konkurenciához ezen az árszinten. Meg ott a Gcam :B

El errar es humano y el perdonar, divino.

(#82) adrian87


adrian87
tag

Hello
One plus 6om dash töltő kábelével csak lassan tudok tölteni. A csatlakozót a telefonon és a töltő kábelen ki pucoltam kompresszorral és töltő tápot is cseréltem de csak lassan tölt. Egy másik nem dash töltő kábellel működne megint a gyorstöltés. Idáig egy gyári de utólag vett kábellel használtam.
Köszönöm a segítséget!

Önkéntes adminok, piaci kofák és NAGYOBB KOCKÁK kíméljenek! - de tényleg

(#83) holozis_HUN válasza adrian87 (#82) üzenetére


holozis_HUN
veterán

Tudtommal a Dash charge csak gyári OnePlus kábellel működik.

El errar es humano y el perdonar, divino.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.