Hirdetés

2021. szeptember 25., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Cucuska2


Cucuska2
őstag

Én láttam az átállást, felmentem az mvmnext.hu-ra, egyszerűen kattintgattam, amíg nem sikerült áramot fizetnem, kábé 3 percembe került, aminek a nagyrésze az volt, hogy meg kellett néznem a jelszavamat a LastPassban.

[ Szerkesztve ]

Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

(#2) HyP3b0y


HyP3b0y
senior tag

Én appot jobban kedvelem, az már át is irányított azonnal az új app-ba. Viszont utólag érkezett az augusztusi számla amit a régi appban már nem lehet fizetni az újban meg nem jelenik meg. Volt azért fejvakarás, úgyhogy megismerkedtem ezzel az online felülettel :)

"ez a 3d olyan mint az űrverseny volt a hidegháborúban: sokba kerül, problémás, de muszáj csinálni, mert a versenytársak is csinálják" by JoeYi :)

(#3) draco31


draco31
addikt

Legalább itt bogarászva működik a dolog. De amit a csodafone művel, az már szégyen.

ASUS S14 S410U /\/\ Samu A50 /\/\ Amazfit Bip /\/\ Pi 4 2GB /\/\ Switch Lite

(#4) stickermajom


stickermajom
addikt

"Miért nem küldték ki levélben?"

Három Négy emailt kaptam július-augusztusban a szolgáltatóváltásról és egy fizikai levél is rémlik, de azok nálunk amúgy is a kukában landolnak, mert tök felesleges 2021-ben.

Más kérdés, hogy az összes levél arra hívta fel a figyelmem, hogy diktáljak. HMKE-s ügyfélként, távleolvasós órával ez nem életszerű, csak az (amúgy lejárt SSL certtel rendelkező) oldal eldugott pdf-jében írták le, hogy nincs teendőm.

[ Szerkesztve ]

(#5) AxBattler


AxBattler
félisten

Nekem tavalyról félbemaradt egy H-tarifára átállás... előre félek. :(

ELADÓ: Jonsbo U1 Plus - 13k, Lian Li PC-Q11 - 18k ................................. Cable management is for the weak! ............................ "Vásárolj Durex terméket, és nyerd meg a legújabb Microsoft Xbox Series X 1TB játékkonzolt!"

(#6) Sethdobaloah


Sethdobaloah
senior tag

Augusztus óta nem kapok számlát, egyik felületen sincs. De majd biztos én leszek a hibás... valamiért egyik szolgáltatónak sem mennek ezek a nagyobb valtasok

...csak én vagyok helikopter?

(#7) Victoryus


Victoryus
addikt
LOGOUT blog

Telefonon próbálj velük kommunikálni... Egy élmény!
45mp - rizsa, kit érdekel
1p - végigmondja a menüket
hiába tudod, hogy melyik menüpont melyik almenü
kéri az azonosító számot. De nem mindegy melyiket! Ennek a nyamvadéknak a fogyasztói hely azonosító kellett, nem a felhasználói. 5x hívtam, van amikor egyből bontja a vonalat ha hibás az azonosító, van amikor nem. Végül csak sikerült egy élő embert kapcsolni, miután mindenkit elküldtem oda ahová kell, és 10x elmantráztam, hogy kapcsolj már egy ügyintézőt te ... gép b++. És bejött, kapcsolata. :C Utána már egész simán ment minden.

[ Szerkesztve ]

(#8) Syl


Syl
nagyúr

Ezt a rodeót én még augusztus végén lejátszottam. És szerintem a weblap tervezőjét péklapáttal kellene laposra verni!

The past tempts us, the present confuses us and the future frightens us. And our lives slip away moment by moment… lost in that vast, terrible in-between.

(#9) aujjobba


aujjobba
őstag

Eddig az EnergiApp-ot hasznaltam, mukodott mindig.
Atallaskor megjelent rajta 2 gomb, uj app letoltese es atjelentkezes.
Letoltottem, masik gombbal atjelentkeztem, EnergiApp-ot toroltem, ennyi volt.
Mult heten megkaptam az elszamolo szamlat emailben linkkel, ott kifizettem.

Ez a folyamat szamomra kifejezetten felhasznalobarat volt, meg is lepodtem, egy rossz szavam nem lehet.

Kikuldtek idoben az atallas elott vagy harom emailt a teendokrol, nyilvan aki nem foglalkozott vele most kapkodja a fejet, de ez most speciel nem a szolgaltato sara.

(#10) Syl válasza aujjobba (#9) üzenetére


Syl
nagyúr

Pedig igen is a szolgáltató sara. Mert aki nem telefonról intézi ezeket, az szopott. Emailben jött értesítés, de abban semmi link nem volt a váltás kezeléséhez: [kép]

Ja, és persze az elmű végelszámoló számlája azóta sem látszik az új, mvm appban. Ott nem is lehet befizetni, a régi app meg nem működik. Tehát marad a webes felület.

The past tempts us, the present confuses us and the future frightens us. And our lives slip away moment by moment… lost in that vast, terrible in-between.

(#11) aujjobba válasza Syl (#10) üzenetére


aujjobba
őstag

Tobb email is jott, nem csak ez.
A webes feluleten befizetessel mi volt a problema?

(#12) UnA válasza aujjobba (#11) üzenetére


UnA
Korrektor
LOGOUT blog

Az a probléma, hogy a régi számlákat nem migrálták át az új környezetbe :)

Vagyis befizetni tudsz, de megnézni a régieket csak azon a másodlagos URL-en, amit persze vadászni kellett. És közben az ELMÜ oldala nem azt mondja, hogy butusok, ez nem a ti oldalatok, hanem rendesen hibaüzeneteket dob, hogy nem jól akarsz bejelentkezni...

(#13) aujjobba válasza UnA (#12) üzenetére


aujjobba
őstag

Az MVM földgáz appról is volt egy átállás MVM next-re.
Eleinte ott se látszottak a régi számlák, de azóta megjelentek.
Lehet itt is csak idő kérdése, passz, most valóban nincsenek ott.

(#14) Syl válasza UnA (#12) üzenetére


Syl
nagyúr

Az új felületen azt írja nincs számlám (se weben, se mobilappban). A régi webes felületen meg ott virít az elszámoló végszámla. Amit így persze csak a régi webes felületen tudok kifizetni, mivel a régi mobilapp már nem működik.
Vagyis ezen kicsit reszelhettek volna.

The past tempts us, the present confuses us and the future frightens us. And our lives slip away moment by moment… lost in that vast, terrible in-between.

(#15) Agyturbina


Agyturbina
senior tag
LOGOUT blog

A magánnyugdíjpénztáram 2010 óta 3 tulajdonos váltáson ment keresztül, így 11 év után, azért regisztráltam újra, mert megváltozott a kedvezményezett. :K

,........A szükségletek lettek a célok, és a célok szükségletek lettek........, ,........A paradoxonban az a szép, hogy paradox módon nem szép.............,

(#16) Kolondrum válasza aujjobba (#13) üzenetére

Nekem ott a baj, nem létezik a felhasználási hely.

Hirdetés

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.