Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#33) didyman válasza Gergő_ (#32) üzenetére


didyman
őstag

A kereskedő meg rohadjon meg a tápjával? Nem ismerlek, tehát ne vedd magadra, ha úgy érzed. Szeretem az ilyen rögtön a papírért nyúlok embereket, akik a normális megbeszélést, ha egyáltalán képesek rá, rögtön papírra fordítják, ha vélt igazuknak nem találnak partnert a kereskedőben, aki viszont kénytelen jogok között mozogni és lenyelni, ha a kedves ügyfél egy hónap után kitalálja, hogy neki nem jó A vagy B alkatrész, mert csak. Az ilyen jótétlelkek azok, akik megkeresnek azzal, hogy tönkre kéne tenni ezt vagy azt (nem mondom, vannak helyzetek, amikor tényleg így működik valami), miután a kereskedőt elhajtották a vérbe a felmenőivel együtt. Halkan megjegyzem, hogy az a szemét kereskedő is olyan ember, mint te meg én.

Tehát, hogy tisztába tegyünk pár apróságot. Ez a táp NEM hibás. Két okból is: Mert a gép, amit visz, hiba nélkül működik, és mert a szoftveres mérés nyilvánvalóan irreális értéket ad vissza, amivel maximum a paranoiás aggodalomra van jogunk, semmint bolti cserére meg levásárlásra. Tápot bemérni, szabványtól eltérést megállapítani hivatalos szerviz tud, minden más csak kanalazás, és arról sem a kiskereskedő, sem a gyártó nem tehet, ha egy vásárló megfelelő előtájékozottság nélkül tér be hozzá vásárolni. Mielőtt kitérnénk arra, hogy a kisker tudja, hogy mit árul: Nem, nem tudja. A kisker nem fog fórumokat bújni egész nap mert más dolga van, és értenie sem kell a tápok beléhez, ő az eladott és visszahordott alkatrészek alapján ítélhet meg, és nyilván nem érdeke olyat eladni, amit visszahordanak hozzá, hiszen a nagykerben ő választ és nem rátukmálják, hogy ezt kell eladnod. Mondom ezt azért, mert ahova én anno codegen tápot adtam el, azokból egy sem jött vissza. Eszerint pedig bátran ajánlhatom irodai vackok alá. Úgyhogy el szabad gondolkozni ilyen apróságokon, mielőtt jogot kezdünk emlegetni, meg azt feszegetjük, hogy a szerencsétlen kereskedőt hogyan lehet jobb belátásra bírni. Marha jó dolog a panaszkönyv, komolyan, de a kereskedőnek nincsen panaszkönyve f.sz vásárlók gyűjtésére, és a nagykerrel sem érdemes port rúgnia, így a hatósági eljárást, még ha alaptalan is, inkább kihagyja, mert macera meg kellemetlen. Ebbe célszerű belegondolni, mielőtt nagy mellénnyel jogot kezdünk hangoztatni, olyan helyzetben, aminek kialakulásáért senki más nem okolható saját magunkon kívül.

"Az Antióchiai Szent Kézigránát. Mínár atya az őrizője e kegyes ereklyének"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.