"Mint ismeretes a GPUMMU mód a DDI interfészen belül fix 4 kB-os lapokkal dolgozik annak érdekében, hogy igazodjon a rendszermemória 4 kB-os lapméretéhez."
Hogyne, legalább annyira mint a palacsinta receptje, sőt!
"Mint ismeretes a GPUMMU mód a DDI interfészen belül fix 4 kB-os lapokkal dolgozik annak érdekében, hogy igazodjon a rendszermemória 4 kB-os lapméretéhez."
Hogyne, legalább annyira mint a palacsinta receptje, sőt!
Ahogy a franciák mondják - Tudsz franciául?
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
Majd 2 év múlva jön egy hiba a régebbi GPU-kal, csak már 10% alatt lesz a részesedésük, és nem fognak vele törődni, vegyél újat.
Nem mintha összetörnék magukat ennek a javításával, hiszen háromnegyed éve ilyen. Tiszta mázli, hogy az Xbox One 4 kB-os lapmérettel dolgozik. Ha 64 kB-ossal dolgozna, már rég javítva lenne.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
A némileg régebbi elvek szerint tervezett GPU-k azonban fizikailag 64 kB-os lapmérettel dolgoznak, és ebben a kategóriába tartozik az összes GeForce, illetve a Haswell (Gen7.5) IGP generáció.
Már megint csúnyát írtál az NV-ről!!!
#tarcsad
Durva cikk, ezek a mostani technikai részletekkel megtömött szövegek kicsit megcsikorgatják az agyamat. Elismerésem a cikkírónak, folyamatosan tartja a színvonalat és sokat tanultam már a kommentjeiből is. Respect (hajoldozós smile)
P
Ó, az most nem baj. Igazából a 64 kB is ugyanolyan jó, mint a 4 kB, csak ugye újabban mindenki 4 kB-os lapméretre tervez. Ha nem lenne bugos az OS, akkor ebből igazából nem lehetne gond.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Ugye ezzel nem azt akarod mondani, hogy a DX-12-t fejlődését esetleg gátolnák saját üzleti érdekeik miatt?
amacskarugjameg
(#9) huskydog17
Abu, ez is az OS bug miatt van vagy a Hitman készítői egyszerűen csak sz*r streamelést raktak a DX12 leképző alá? A PCGH szerint a streaming a ludas.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
DX12 módban alapértelmezetten nem állítható a textúra minősége. 2 GB-os VGA-val low-ra rakja. De amúgy felülbírálhatod.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Köszi!
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Hír Jön a javítás a DirectX 12 API-val előforduló fagyásokra