"élvonalbeli technológiával készült remek játékok"
Azok az idők már rég elmúltak náluk.... [felreertesek elkerulese vegett moderalva]
[ Módosította: 7 ]
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
"élvonalbeli technológiával készült remek játékok"
Azok az idők már rég elmúltak náluk.... [felreertesek elkerulese vegett moderalva]
[ Módosította: 7 ]
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
Ennek a korszaknak is vége Remélem Carmack az új munkahelyén is tud korszakalkotót csinálni (nem a Keen 3D-re gondolok ).
Nagyon szomorú hír. Mindig láttam az id-s játékokba valami eredetit, nekem az eredeti Doom3, és a Rage is nagyon tetszett, annak ellenére hogy a motort nagyon beelőzte a CryEngine meg az Unreal Engine. Carmack meghatározó része volt a játékok készítésének, és nemcsak a játék motorjának programozását tekintette munkájának. Az egész játékmenetet, és a játék egész "feelingjét" terelgette a jó irányba. Szomorúan veszem tudomásul, hogy az Epic után most az id-nél is hasonló helyzet alakul ki, a cég meghatárózó emberei, az alapítók távoznak. Részemről ezzel az id már nem az az id. Nagyon sajnálom. Sok sikert neki a jövőben.
[ Szerkesztve ]
Az szép. Mint patkányok a süllyedő hajót.
nem tudok mit mondani.
számomra lezárult egy korszak
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
Posztjáról mondott le gondolom csak, még továbbra is érdekelt/részvényes a cégben.
Mi ez a drámázás? Nem halt meg.
Asszem mindenféleképpen!
Kicsit eros kijelentes de biztos tobbre vitted mint Ő ...
Lehet, hogy részvényes, meg érdekelt, meg satöbbi, de nem vesz részt aktívan a játékok készítésében, nem felügyeli azokat. Részemről innentől lőttek annak az eredetiségnek/feelingnek amit mindig láttam az id-es játékokban. Hozzáteszem hardcore quake3 playerként annak ellenére, hogy már nem játszom (talán 2 havonta egyszer), még mindig fent van a gépemen a játék OSP-vel, 1.32-vel. (Igen, tudom, hogy van quakelive is, toltam egy időbe.)
[ Szerkesztve ]
Ez a hír 2005 környékén talán ütött volna, de az évek óta tartó csúsztatás/hallgatás itt-ott nagyotmondás és "Rage" után kb. nulla hatással lesz a játékiparra.
Ettől sem lesz lesz hamarabb/később új Doom/Quake, vagy bármi más tőlük.
[ Szerkesztve ]
+1....
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
valahol egyébként várható volt. anno a masters of doom könyvből elég világosan látszott, hogy a virtuális valóság, a minél jobb számítógépes reprezentáció hajtotta. a rift pedig végre tényleg az lehet (majd pár dolog feljavítása után), ami elhozza a várt immerziós szintet. a holodeck meg még várhat.
az interfacet kell fejleszteni, mert az a szűk keresztmetszet.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Remélem az új céggel is hasonló kaliberű dolgokat tesz majd le az asztalra. Hatalmas koponya.
from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r
Janejanejane... Így annyi a Doom 4-nek is nélküle. Hiába a sok tehetség ott, ő volt ott az, aki azt a hangulatot megteremtette, amitől Doom lett egy Doom... Tartok tőle ezzel az egyben az id is csak egy név, ami szép emlék lesz éveken belül...
Az egyik meghatározó koponyája a játékiparnak, többek közt vele indult be igazán. Az első Doom, a Wolfeinstein 3D, később a Quake uttörői voltak egy olyan korszaknak, amit aztán a konkurencia igyekezett felülmúlni. El kell ismerni az id egy ideje már nem volt top-on, a Doom3 megjelenése után nagyon megálltak. És bár jól sikerült a Rage, nekem nagyon bejött, de tisztában vagyok vele, hogy nem volt tökéletes. Szerintem az is közrejátszott, hogy nem nagyon akarták soha bővíteni a csapatukat, mindig minimális, a lehető legkevesebb emberrel akartak dolgozni, emiatt rengeteg volt a csúszás, lemaradás. A nagy koponyák akik jelenleg a Crytek, Epic, DICE stb. csapatát gazdagítják kimaradtak, most meg már késő bánat. Persze ebben benne van az is, hogy Carmack nem nagyon akarta kiengedni a motor fejlesztését / programozását a kezéből, és ő meg még pár ember rakta össze az id tech 5-ot. Sajnálom azért.
Talán egy kicsit erős ez a kijelentés. Amúgy akár úgy is lehetne mondani, hogy nem bírta tovább a többiek hülyeségeit elviselni, és inkább váltott. Ha így történt, akkor igaza lehetett - persze ezt mi nem fogjuk megtudni.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
Sajnálom, korszakalkotó ember volt a játékiparban, de az élet megy tovább.
Nem lesz itt semmi probléma, majd az id is vesz mástól grafikus motort, vagy a megmaradtak reszelik tovább azt a tákolmányt ami a Rage alatt nyöszörög.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
minden tiszteletem az övé, de a q3 motor óta alkotott bármi jelentőset?
az meg kb '99-ben volt...
Khm... Doom 3?
Itt találsz egy nagyon jó és alapos összefoglalót ami kitárgyalja, hogy amit csinált miért is jó és korszakalkotó.
No offense!
mobal,
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
Ebben van valami. A doom3-nál ugye nagy probléma volt, hogy nagy külső helyszíneket nem tudott megjeleníteni. Ezért fejlesztették tovább a motort, és elkezdték erőltetni a megatexture-t az id tech 4-ben, ami az Enemy Territory Quake Wars-ba debütált igazán. Nem mondom 2007-ben nem volt rossz ötlet, de gondok voltak a megvalósítással, a mai motorok már más alapokon nyugszanak, ennek ellenére tovább erőltették a Rage-ben, és erőltetik tovább a Doom4 alatt is. Szerintem rossz úton járnak. Ez a Rage-ben is megmutatkozott, ha gyorsan forgatta az egeret az ember, szép lassan rajzolódtak ki a textúrák. A hatalmas méretű megatexture stream-elése nem volt tökéletes, később igyekeztek javításokkal orvosolni a problémát. Másik gond, hogy emiatt, nem nagyon licenszelik a motort, problémás a kezelése, ráadásul több terrabájtnyi lemezterületet foglal amíg szerkesztés alatt van, elmenteni a változásokat egy hálózati meghajtón (mert ugye többen is dolgoznak rajta egy időben) meg inkább nem is mondom mivel jár.
•The virtual machines system and the associated toolchain that altogether account for 30% of the code released. Under this perspective idTech3 is a mini operating system providing system calls to three processes.
Aztakurva.
from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r
Ebből a hírből ez a lényeg:
"Az Oculus nemrég jelentette, hogy közel állnak a tengeribetegséget kiváltó Rift problémájának megoldásához, és a vártnál korábban fogják elérni a 4K felbontást."
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
Plán ehogy 2007-ben az UE3 elkente a szájukat
Vissza kell vinnem pár kazettát.
Tök jó, hogy talált magának valamit, ami újra érdekli. Kár lett volna érte, ha kiég.
És akkor most AMD szemellenző fel: Tán nem a Mantle-t és a Gaming Evolved programot nézte ki magának a Zenimax, hogy hagyták lelépni JC-t?
(#18) Plazmacucci: Hát, ha mástól kell venni, az annyit jelent, hogy a Zenimax rossz vásárt csinált a stúdióval. (Mivel nyilván nem amiatt a 2 cím miatt adtak ki értük pénzt, amiből még egyet se képes 10 éven belül folytatni a cég.)
Szomorú dolog, de ha a Rift bejön, újra korszakalkotó lehet.
Live-Die-Respawn
Szerintem is
Jöhet!
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
2004 óta (Doom3) szerintem nem igazán tett le ütőset az asztalra. Biztos átmegy majd a Microsoft-hoz Xbox One-t polírozni
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
+1
Ebből csak jó származhat.
Nem érdekelnek a kultikus játékok, ha jön helyette korszakalkotó képmegjelenítés minden létező játékhoz.
El lett az már kenve az Unreallel '98-ban.
Számomra a Q1 óta nem tettek le semmi _igazán_ nagyszabásút az asztalra.
ez így igaz, még utoljára a quake 3 volt ami visszahozott némi nosztalgiát a quake 1 -ből , de a doom 3 az már sajnos a sok késésnek hála semmi újat nem hozott. a rage meg megint mire kikerült szerintem nem lett maradandó túlzottan...
>>>>>>>> www.tintarendszer.hu <<<<<<<<
Valóban. Sajnos igaz. Sőt mindenki száját elkente a Crytek a CryEngine 2-vel. Bár az is igaz, hogy abba az időbe nem volt alá hardver.
Egyébként az a vicces, hogy a Crysis a gyakorlatban azt tudta fény/árnyék tekintetben, amit a Doom3. plusz belefért már az AI, a fizika és a nagy pályák, amiket ki kellett dobni a Doom3ból, mert semmin nem futott volna. Bár a Crysis is eléggé hírhedt volt ilyen szempontból.
Ilyen szempontból szerintem a Doom3 eléggé megelőzte a korát, sajnos a hardver képességeinek tekintetében is.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
" majd az id is vesz mástól grafikus motort "
Például Unreal -t .
[ Szerkesztve ]
Különben tényeg ez a lényeg. A grafikus teljesítmény úgyis ezerrel nő, egyre brutálisabb hardverek lesznek. A megjelenítés terén ez a következő dolog amit helyre kell tenni. Meg kell most már tényleg csinálni a jó VR élményt. A monitorok körbepakolása nem megoldás. Számomra is lezárult egy korszak, kicsit el is szomorít, de lehet pont most álunk egy újabb nagy áttörés előtt a játék világában.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
Csak azt ne... azzal csak az Epic tud jól bánni. Én még eddig akár hány külsős címet láttam vele, mind fájóan steril és műanyagszerű lett...
A monitorok szerintem így is úgy is megmaradnak, a játékosok nagyon kis része fog csak ilyen eszközöket használni ha egyáltalán sikerül megcsinálni hogy ne rontsa a szemet, ne kapj fejfájást, tengeribetegséget tőle és akkor még ott van a másik mellékhatás hogy a játékosokat még jobban elszigeteli a külvilágtól ami már így is kezd probléma lenni egyeseknél.
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
A programozás részéhez a játékoknak nem értek de mint kész termék (játékprogram), az id a Quake 3 óta nem alkotott igazán maradandót. Mindig beharangozták a nagy tech újításokat de mire a kiadáshoz értek, valaki mindig beelőzte őket de minimum utolérte. Hogy most ez mennyire JC-on múlott nem tudom, de szerintem a távozása már nagyon nem oszt vagy szoroz helyzeten. Hogy a játékok nem lettek valami fényesek az egy dolog, de a motorjaik sem nagyon. Tech 3-at rengeteg játék használta anno, Tech 4-et már csak töredéke, Tech 5-öt meg... Lehet mindenféle úttörésről beszélni motor téren de a sokkal kevésbe istenített Epic sokszorosan többet adott el az aktuális motorjukból.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Rocksteady Studios?
Vissza kell vinnem pár kazettát.
A lag és a térbeli mozgás érzékelésének hiánya az ami a fizikai tüneteket okozza(egyébként ez is szokható) de javítva lesz amire a boltokba kerül.
Aki meg 16 órát MMO-zik, annak baromi mindegy, hogy monitor vagy rift.
Szerintem megint vmi nagyon dolgozik és a saját maga ura akar lenni újra. Pár év múlva kiderül, de reméljük hogy ütni fog.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
Mostanában tudtommal űrutazással foglalkozott ő is...
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
Öregszünk...
Nem játszottam a Batman játékokkal, szóval nem volt szerencsém megtapasztalni az ezek szerint üdítő kivételt.
Nagy hiba! Gyorsan pótolni!
Vissza kell vinnem pár kazettát.
Sajnos nincsen mivel, nem a szándék hiányzott... tavaly előtt eltávozott a gamer gépem...
Mert te ott voltál és tudod, hogy Carmack felügyelte és aktívan részt vett a játékok elkészítésében. A csapat többi tagja meg egy szánalmas sz*r és nem tudnának jó játékot készíteni. Hogy te milyen okos vagy.