Egyet nem szabad elfelejteni: te sem élsz örökké. Próbáld meg számszerűsíteni az időt, amit a kocsival megspóroltál. Minden forintot megért.
Btw addig olvastam, hogy 3 évig jártál csúszó kuplunggal. Napasztmek, szkuvi
Rip and tear
Egyet nem szabad elfelejteni: te sem élsz örökké. Próbáld meg számszerűsíteni az időt, amit a kocsival megspóroltál. Minden forintot megért.
Btw addig olvastam, hogy 3 évig jártál csúszó kuplunggal. Napasztmek, szkuvi
Rip and tear
Korrekt összefoglaló, köszi! Én ott hagytam abba a C-Max költségeinek vezetését (ja, Ford FTW ) amikor túlléptem a vételár kétszeresét (addig az utolsó tankolást és tescos ablakmosót is felírtam). Ha most eladnám piaci áron, akkor csak a ráköltött összeget nézve minden nap leosztva átlag 2-3000 forintot elégettem rá - ha állt a parkolóban három hete, vagy ha épp 1000 km-t mentem aznap, tökmindegy. Hogy mennyit hozott vissza az nem számszerűsíthető de nem fordul pozitívba a mérleg, az tuti.
Külön köszi az őszinte bevezetőt és végszót, nagyon egyetértek. (Főleg kényelmet, jobb esetben (#1) időt vásárolsz minden autóra locsolt forintért, egyik sem olcsó dolog, és ez így van jól).
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
köszi mindkét hozzászólást. Igen erre nem gondoltam, tényleg időt vesz magának így az ember, Aztán, hogy mire költi azt az időt az más kérdés.
Zolaash: első évben csak szélsőséges helyzetben jött elő, nem is voltam biztos benne, hogy tényleg van valami hiba. Aztán a második évben meg egy darabig pörgött a fejemben, hog ez biztos drága lesz és inkább autót kellene cserélni. Szóval ezért húzódott.
doeeg: igen, ez is fájdalmas nézőpont, íy még nem néztem Most leosztottam a 6 évi költség mínusz telekocsit és napi 1050 Ft-ra jött ki. Illetve üzemanyag nélkül 561-re, szóval napi 561Ft ha nem is megyek sehova Úgy tűnik ez az én napi doboz cigim (nem cigizek)
[ Szerkesztve ]
Márkatárs, csak az enyém nem annyira kocka...
A vételárát már én is ráköltöttem sőt! Picit többet is és ezt 2,5 év alatt (benzinköltség nincs benne). Evvan. De legalább egyben van a gép.
Tavasszal alvázvédőzés, fékek lesznek kompletten cserések. Aztán ha még belefér a büdzsébe akkor idén még egy új első szélvédő és egy horog, meg újra kéne bőröztetni a kormányt, mert a védő már feslik szét. Ősszel pedig műszaki.
De szerintem Ford topicból ismerős lehet a sztorim.
Ezúton is kösz az infókat a szélvédő cseréről!
Helyi szerviz 60k-t mondott ami nettó lehúzás.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Mondjuk sokra nem mész az időddel, ha pénzed alig marad. Márpedig az autó (tök mindegy milyen) luxus hazánkban még mindig.
2 év alatt 1 mlliót beletolt a posztoló. Az havi 42 ezer ft.
Ha az útjaid nagy részét ki tudod váltani tömegközlekedéssel, akkor drága. Ha nem, akkor viszont megéri.
2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.
a kormány bőrözésen néha én is elgondolkodok. Bár szép, de télen, mikor nedvesebb a levegő, vagy legalábbis jobban kicsapódik, akkor ahol markolni szoktam ott egy kicsit furává válik. Mennyibe kerül az ilyesmi?
Ha alváz védőzől akkor nagyon hosszú tervezel igaz?
Amúgy jó a rendszám / matrica páros
Így nem lehet autót tartani. De még feleséget meg gyereket sem mert mind ráfizetés. A szemlélet fontos része annak , hogy az ember jól érezze magát. Aki állandóan csak a 4 alapműveletben létezik az nem él.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Köszi!
Majdnem 2,5 éve van meg és szeretném ha meglenne még 6-8 évig. Vagy amíg a matrica le nem kopik.
bitpork: Melyik négy?
Szív, sűrít, gyújt, kipuffog vagy gyújt, szív, lenntart, kipuffog?
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Az a 4 művelet még elég elviselhetővé tenne sok -sok dolgot De az összeadás-kivonás-szorzás-osztás amire gondoltam.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
bejegyzés Ford Fusion - 2019 és 2020 költségei. Meglocsoltam pénzzel