Mobilos piac e tekintetben speciális. Mivel a reklámok nagy részét a nagy reklámtevékenységet folytató kereskedők és a szolgáltatók végzik. Vannak saját Huawei reklámok is, de ahogy másnál, itt sem ezek teszik ki lényeget.
Az, hogy látsz például egy saját Samsung reklámot csak töredéke a teljes jelenlétnek. Itt az oroszlánrészét a partneri megállapodások határozzák meg. UPC, Telekom, Telenor, Vodafone, Auchan, MM, Tesco...stb. Ebben vannak a nagy pénzek. Eleve egy belistázás vagy egy display is baromi sok pénzbe kerül.
Egy Auchan -ban vannak olyan beszállítók, akik évek alatt termelik ki a kiadási költségeiket egy adott brand -re. Nem beszélve arról, hogy a partneri megállapodás része általában a készletezés is. Tehát az aktív megjelenés része az is, hogy nagyobb leszállításokat, készletezéseket kell biztosítania a gyártónak.
[ Szerkesztve ]