Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#49) .Szaki. válasza Tikakukac (#44) üzenetére


.Szaki.
addikt

"szimplán annyira javíthatatlan gyári technológiával az eszköz, hogy újat kéne adniuk... na azt nem."

Ezen a ponton merül fel bennem a kérdés, hogy lehet, hogy az az adott probléma ami a készülékkel van valójában nem is lenne javítható, ki kéne cserélni, csak a helyi szerviz ezt nem fogja megtenni. Lehet eredetileg pedig cserélni kéne. Itt viszont akkor a gyártó annyiban felelős, hogy nem ellenőrzi megfelelően, hogy a k-európai szervizhálózat megfelelően működik-e. Ha valami javítható és van hozzá alkatrész, akkor azt a márkaszerviznek meg kell tudnia oldani minden kifogás nélkül.

Az Apple márkaszervizzel kapcsolatban úgy mondom a véleményemet, hogy tapasztalatom vele mindössze annyi van, hogy még az iPhone 5S töltőcsatlakozójával volt valami gubanc. Igyekeztem kitakarítani, sűrített levegőt is nyomtam bele, tisztának tűnt, mégsem működött. Elvittem az Andrássy úti szervizbe, srác se látott semmit, 15-20 percen keresztül tökölt vele, de tényleg tele volt szösszel, csak annyira fel volt nyomódva a falra, hogy nem látszott. Kitakarította, nem fogadott el egy forintot sem, majd további szép napot kívánt. Apple termék kapcsán összesen ennyi tapasztalatom van, hál 'Istennek más baja nem volt az 5S-nek és a 12 mini is hibátlan. Illetve hazudok, az 5S-nek végül az akkumulátora megadta magát, ~20.000 lett volna a cseréje márkaszervizben, ezt azért nem csináltattam meg, mert a tárhely már vészesen kevés volt és pár hónapon belül úgyis lecseréltem volna. Ha nagyobb tárhellyel rendelkezett volna, akkor gondolkodás nélkül belevágok.

Régen a Nokiámat kellett garanciában javíttatni, a Nokia Care is teljesen jó sebességgel dolgozott, a hibát orvosolták, 1-2 héten belül nálam volt a telefon. A kellemetlen része annyi volt, hogy be volt bugyolálva átvételkor a telefon és valószínűleg ez nem az óvás miatt volt, hanem azért, hogy ne vegyem észre, hogy a kijelző szélén keletkezett egy 3mm-es karc. Anno SonyEricssont kellett még szervizeltetnem, a K550i-t három alkalommal is kellett vinnem, szintén márkaszerviz, minden hibát 1-2 héten belül orvosoltak. Ott még korrektek voltak egyébként, mert egyik alkalommal a hátlap egyik patentjét eltörték a szervizesek, mutattam a problémát, azonnal kivett a fiókból egy szín azonos másikat és rátette a telefonra.

Ezzel szemben ott van ismerősöm, akit fentebb is említettem és akkoriban legjobb barátom volt. Az összetört 5S-t mindenáron rám akarta tukmálni, hogy cseréljem ki neki a kijelzőjét, ő majd rendel egy kitet kínából, f@sza lesz. Két órát szenvedtem vele és természetesen nem lett jó, mivel gagyi volt az alkatrész, később utánanéztem, akik onnan rendeltek ahonnan ő, 10-ből 8 esetben jártak ugyanúgy, mint én. Aztán később jött az előző sztori, a 6S, amit 3 különböző sufniGSM-be is elvitt, mindenhol csak rontottak rajta (ujjlenyomatolvasó sem működött, pedig eredetileg azzal nem lett volna gond) és még lehetne sorolni és a vége az lett, amit írtam is, ráköltött egy rakat pénzt, majd vehetett egy 11-et. Nem tanult a hibából és ha a 11-nek lesz valami baja, akkor is ugyanígy fog eljárni.

Valahogy nekem ezekből a tapasztalatokból úgy jön le, hogy egyszerűbb a márkaszerviz szolgáltatásait igénybe venni, illetve olyan megbízható szervizét, akik kapnak alkatrészt. És ezt nem az Apple-re kihegyezve mondom, ez teljesen márkafüggetlen.

asdf

"És azt meg felejtsük már el, hogy egy gyári szerviz az atya Úristen, a legjobb minőség a legjobb áron, és bárki más, aki hozzányúl, az egy fakezű barom, aki csak tönkreteszi."

Abban az országban, ahol mindenki mindent "okosba' " akar, nem szabad elfelejteni. A többség igenis fakezű és csak tönkreteszi. Aki meg nem, az kap ellátmányt alkatrészből is.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.