Hétfőn küldtem vissza egy cipőt elállással, mivel nem volt abból nagyobb cserére. A rendelt méret helyett ugyanis, kisebbet küldtek. Ez már alapból bosszantó, inkább jelezték volna, hogy még sincs.. Azóta semmi hír. Írtam egy email-t amire a válasz az volt, mint vevőnek, nekik is van 14 napjuk vele foglalkozni. Az eddigi pozitív felőlük az, hogy ingyen küldtek egy futárt aki vitte a (méret)hibás terméket. Nem lettem nyugodtabb, olvasva a te sztoridat. De legalább megtanultam, hogy többet cipőt biztos nem fogok neten vásárolni, az ilyesfajta kellemetlenségek előre elkerülése végett. Ruházati cikk esetén az a biztos -szvsz-, ha személyesen meggyőződtél róla egy próba után, hogy jó és úgy ad ki érte pénzt az ember.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [gyimger:] Fallout 3 - Indítás Windows 10-en és ajánlott modok.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Témaindító írás:
bejegyzés Ruhavásárlás a neten...