Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) atike


atike
nagyúr

Engem meggyőzött. Látványos grafika, hangulat a helyén, a harcrendszer is tetszik. Remélhetőleg nem lesznek túl bugyuták az ellenfelek... :)

(#2) Fitzgerald


Fitzgerald
veterán

Most egy órája végeztem a Mordor-al a közelgő folytatás apropóján. Ez az egyetlen olyan játék, ami az első blikkre az Ubisoft-féle statikus open world sémára emlékeztető játékmenete ellenére képes volt üdítő dinamizmust csempészni abba, és ez főleg a nemesis-rendszernek köszönhető. Ez egy nagyon jól összegyúrt kis játék, kár hogy nem játszottam végig hamarabb (többször elkezdtem már, több mint 2 éve megvan).
Nekem tökre semmi bajom nincs azzal sem, hogy gyakorlatilag össze lett lopkodva innen-onnan, mert egyszerűen annyira jó lett a végeredmény, hogy ez szinte fel sem tűnik. Amikor a Batman Arkham játékokkal játszottam, végig az járt a fejemben, hogy mekkora fun lenne már ha lehetne gyilkolni, kaszabolni, leszúrni, lefejezni ugyanezzel a harcrendszerrel, csak ugye egy Batman játékban ez nem lehetséges. Itt viszont kiélheti magát az ember. Persze nincs annyiféle mozdulat mint az Arkham Knight-ban, meg az animációk sem olyan szépek és dinamikusak, mint abban, de azért látszik hogy igyekezett a csapat. Az Assassin's Creed-et szokták még emlegetni mint fő inspirációt, de az a sorozat már régóta csak árnyéka régi önmagának, bármelyik "újkori" AC-t fejen hugyozza a Mordor játékmenetben és hangulatban is.
A SoW-ból meg szerintem túl sok mindent mutattak eddig. Biztos lesz sok érdekes újdonság, de nem kéne mindent megmutatni előre. Az elmúlt pár hétben volt már itt balrog fight, várostrom, most meg ez.
Valami meglepi maradjon azért a megjelenésre is.
A sztori meg remélem nem nettó három óra lesz, mint a Mordorban. Mert oké hogy a legszórakoztatóbb rész a kapitányok levadászása, meg a hierarchia manipulálása. De ha a 20 sztori küldetést lenyomtad, akkor már csak a szotyi gyűjtögetés meg az AC-re hajazó statikusabb mellékküldetések, challenge-ek maradnak. Úgyhogy legyen jó hosszú a sztori, sokkal több küldetéssel.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.