Nem biztos, hogy belekeverném a képviseletet ebbe a dologba, mivel sem alátámasztani sem ellentmondani nem tudok ismeretek hiányában az idevonatkozó kijelentésedre. Vagy te konkrét információkkal rendelkezel erről?
Legnagyobb sajnálatomra szinte tökéletesen egyetértek veled, mármint ami a Moi. Toshiba jelenlétet illeti.
A szervízhálózat minőségéről pedig, remélem, hogy soha nem is fogom megtudni, hogy milyen is valójában. Majd az idő kiforogja, hogy jó döntés volt é ebből a megközelítésből is ez a készülék. 3 évig biztosan javítanak mindent hiszen teljes körű garanciával vásároltam, ez meg nem amolyan Samsung-os ''teljes kör'' hanem valós...
Az egyetlen dolog amiben igazán nem értek veled 1et az az általad belinkelt készülékkel való minőségi azonosítás. Majdnem 2 hónapig jártam az üzleteket, megnéztem minden szóba vehető készüléket és valóban óriási a különbség van a Toshibák és a többi készülék között a Toshiba javára, minőségben. Az persze jogos, hogy nem 100 forintnyi ez a különbség, de ki mondta, hogy én a bolti árért vettem...
A döntésképtelenség legnagyobb akadálya, ha túlságosan nagy a tudásbázis...