Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#18) DonDragonka válasza Bargain (#17) üzenetére


DonDragonka
őstag

Nem biztos, hogy belekeverném a képviseletet ebbe a dologba, mivel sem alátámasztani sem ellentmondani nem tudok ismeretek hiányában az idevonatkozó kijelentésedre. Vagy te konkrét információkkal rendelkezel erről? :F
Legnagyobb sajnálatomra szinte tökéletesen egyetértek veled, mármint ami a Moi. Toshiba jelenlétet illeti. :O
A szervízhálózat minőségéről pedig, remélem, hogy soha nem is fogom megtudni, hogy milyen is valójában. Majd az idő kiforogja, hogy jó döntés volt é ebből a megközelítésből is ez a készülék. 3 évig biztosan javítanak mindent hiszen teljes körű garanciával vásároltam, ez meg nem amolyan Samsung-os ''teljes kör'' hanem valós... :DDD
Az egyetlen dolog amiben igazán nem értek veled 1et az az általad belinkelt készülékkel való minőségi azonosítás. Majdnem 2 hónapig jártam az üzleteket, megnéztem minden szóba vehető készüléket és valóban óriási a különbség van a Toshibák és a többi készülék között a Toshiba javára, minőségben. Az persze jogos, hogy nem 100 forintnyi ez a különbség, de ki mondta, hogy én a bolti árért vettem... :))

A döntésképtelenség legnagyobb akadálya, ha túlságosan nagy a tudásbázis...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.