Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Gzolo


Gzolo
senior tag

Úgy emlékszem úgy van ez a szervizes dolog, hogy 2 hét max, hogyha nem kapsz cserekészüléket, és 4 hét hogyha igényled. Ezek Vodafones tapasztalatok , csak én eddig mindig megjavítva kaptam vissza a telókat.( Ráadásul Sagem volt, nem Nokia)

Egyébként mi a problémád az N80-nal, hogy mindig szervízbe kell vinni?

(#2) ALI_G


ALI_G
veterán

én is kíváncsi vagoyk hogy mi volt a baja, reméljük a szerző hamarosan felvilágosít bennünket.
Mellesleg sosem volt nokiám, de sosem lesz. És nem ez a cikk ábrándított ki belőle.

Egyébként ajánlom ilyen esetben, hogy hívd ki jobb esetben a szervízesek, roszabb esetben az irodavezetőt és piros fejjel ordibálj vele. Olyankor valahogy készségesebbek :)

(#3) hcl


hcl
félisten
LOGOUT blog

Fenyegetőzz fogyasztóvédelemmel. És olvass Tékozló Homárt :) Sok tapasztalatot lehet meríteni belőle.
Egyébként nem csak a Nokia ilyen rossz színvonalú... Hw és szoftveresen is tömegtermék lett a telefon, sokkal jobban mint 4-5 éve, így egyenes következménye hogy romlik a minőség.
(Javítok én is telefonokat, de néhe elég hajmeresztő dolgok vannak. És van egy 5 éves 6310i-m :) )

Mutogatni való hater díszpinty

(#4) Noodra válasza ALI_G (#2) üzenetére


Noodra
tag

Nem para... megoldottam, és újra levásárolhattam a vételárat.

Üdv.

(#5) Noodra válasza Gzolo (#1) üzenetére


Noodra
tag

Már semmi.... visszavették. WLAN, Sw, hibák tömkelege.

Soha többé S60. :DD :W

(#6) Yushchenko


Yushchenko
őstag

ma vittem vissza anyám 6280-ját, amég vártam, hogy megcsinálják még 2 ugyanilyet hoztak vissza. Sajnos úgy néz ki már nokiánál is luxus a minőség :(

(#7) Akheron


Akheron
senior tag

Helyesen írt szerviz szó, magyar helyesírásnak megfelelő nyitó és záró idézőjel... Komolyan mondom, elkényeztetsz minket. :)

"It’s not the noise disturbing your meditation, it’s you who is disturbing the noise." – Ajahn Chah

(#8) Veatta válasza Gzolo (#1) üzenetére


Veatta
aktív tag

Ez csak régen volt így azóta változott a törvény bekerült egy gumiparagrafus, amiben az szerepel, hogy ''törekednie kell'', és még azok a szavak is hogy ''túlzottan nagy'' költséggel
így aztán futkozhatsz te akárhova, a multik kijárták ezt a tv módosítást ígyhát kedves ügyfél b@hatja. Ez húzta ki a fogy véd méregfogát is az ilyen esetekben.

Üdv:
Veatta

(#9) #54715584 válasza Noodra (#5) üzenetére


#54715584
törölt tag

ugyan, nehogy azt hidd mar, hogy az s60 miatt volt ilyen rossz a telod...
sajnos az n szeria szeriahibas, lehetne ugy is irni, hogy nseries error edition :D
lehet tobb baj van veluk, es lehet, hogy pont az s60 miatt, de ha semmi nem mukodott ,akkor az mar mas...
paromnak volt 6680, semmi gond nem volt vele, az volt eddig a legstabilabb, az uj n90-es telojaval sincs semmi gond, a memoriakartyakkal volt gondunk, de megoldottuk az en n70-es telommal is csak az a baj, hogy neha ''befemesedik'' beszed kozben es ujra kell inditani, viszont a haverom is rosszul jart az n80-nal, semmi nem mukodott rajta rendesen

egyebkent sajnalom, hogy igy jartal, es orulok sikerult uj telot venned, milyen tipust valasztottal?

(#10) FPéter válasza Akheron (#7) üzenetére


FPéter
aktív tag

Pont ezt akartam írni.

(#11) róland válasza #54715584 (#9) üzenetére


róland
veterán

Nekem sikerült kicseréltetnem a 6280-am, egy SE k800i-re. De nem könnyű mostanában egy cserét elérni.

Ajánlom figyelmedbe a Vásárlók könyvét, nagyon hasznos eszköz a megemlítése is.

http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!

(#12) Mr.Grincs


Mr.Grincs
veterán

A történet nagyon jó lett minden értelemben. Le a kalappal előtte. Ez azért tényleg gáz, hogy olyan cserekészüléket kapnak a ''károsultak'' amivel szinte még telefonálni sem lehet. Ekkora összegben mint pl a tied. elvárná az ember hogy hasonló kategóriást biztosítanak, amivel tudzs dolgozni, mert mondjuk elengedhetetlen lenne a munkádhoz az olyan tudású készülék mint ami kuksopl a szerívzben.
Velem is történt hasonló eset, elvittem a mobilom személyesen a nagyszervízbe. Ide jönnek ide küldik mindenhonnan a telefonokat szervízelni, gsm kereskedésből innen onnan, ez a fő szervíz. Ahol javítják az összes nokiát, motorolát, siemenst, alcatelt, sharpot. Nem vártam meg míg a szolgáltatón keresztül beküldik, két hétig szaroznak rajta és egyszer csak visszakapom hibásan. A lényeg az hogy ide elvileg csak szolgáltatón keresztül jöhetnek be mopbilok meg kereskedések által. Amikor ott voltam egy csávó hozott két szatyornyi mobilt szerelésre.
Elvittem személyesen, beaadtam a nőnek aki felvette a szervízlistára azonnal, ott helyben megvártam. 15 perc múlva kijött egy fószer ak mondta hogy nem geciznek vele, mert ez és ez a baja, hanem kicserélik egy újra. Ez megtörtént. A régi mobilomról pedig kaptam szakvéleményt egy rakás oldalt. Különféle mérési adatok, hibadiganózis stb.
Mindenféle balhé nélkül és jelenetrendezés nélkül történt a dolog.
Aki ismeri az tudja a helyet, aki nem annak leírom:

PPI - ETC Hungary Kft.
1134 Budapest,
Róbert Károly krt. 61-65.
Tel.: +36 (1) 465 6900, +36 (1) 465-6901
Fax: +36 (1) 465-6903
[link]

 /  MacBook Air A1466 /  Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF /  iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!

(#13) ijjájom


ijjájom
csendes tag

Hali! Én is telefonos problémákkal küszködök, igaz az enyém Sagem, ápr.1.-én vettem /lehet, hogy ez a baj?!/, és másodszor van szervízbe. Elejétől fogva kb. másfél napot bírt az aksi, kaptam én is cseretelót, de olyan kőkorszaki szakisat, de már a második fajtát tanulmányozom ebben is ki, mert ugye a javítás után /szoftverfrissítést csináltak rajta/ ismét az volt a hibája. Már nagyon megbántam, hogy ezt a fajtát választottam, mert az előző Motorolám két naposan bele lett téve egy pohár limonádéba, / :C /ennek kb. 2 éve, és még most is szuper teló, a kisebbik lányom használja.
Ja és a szervízben felvilágosítottak, hogy akárhányszor javítják is, megváltozott a törvény és nem kötelesek cserélni, jobban tenném, ha eladnám és vennék másikat helyette!
Szóval akkor verjek át valakit???? Mi a véleményetek erről? Etikus? Mert szerintem nem, és én is Fogyasztóvédelmet fogom felkeresni, mert azért tesznek is valamit a vásárlók érdekében. Remélem a telóm hamar meglesz és várom, hogyha újból bedöglik, milyet fogok cserére kapni :))

A felhő mögött, mely ránk veti árnyékát, ott a csillag, mely ránk veti fényét. Victor Hugo

(#14) Bdanyy


Bdanyy
addikt

Nekem az N95 öm kijelzője kábé 1 hónaposan tönkrement,most szerdán vittem nekik vissza.Azt mondták kábé 10 nap,remélem minél hamarabb vissza fogom kapni.Kaptam cseretelót 3100.Itt még nem szóltam semmit csak mosolyogtam kicsit,aztán amikor már alá kellett írnom hogyha elhagoym vagy tönkremegy 40000 plusz áfát kell fizetnem,akkor sajnos már tényleg röhögöm kellett :D Sőt asszem 300 forint naponta hogyha nem viszem vissza időben.Megpróbáltam bekapcsolni de nem tudtam beírni a pin kódomat,mert a 0 gomb nem működik rajta csak néha,néha * ot nyom helyette,de em tudtak másikat adni,bztos ami biztos szóltam előre hogy ezt nem én szúrtam el nehogy lehúzzanak :D

http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

(#15) Mr.Grincs válasza Bdanyy (#14) üzenetére


Mr.Grincs
veterán

Ez nevetséges.
Ilyen árkategóriás telefonod van és ilyen ratyit adnak, ráadásul nem is működik normálisan.
Ez a csereszolgáltatás akkor lenne a jó ha olyat kapnál amiet leadsz és akkor senki nem szívná a fogát, hogy milyen silány a szervízszolgáltatás a nokiánál, vagy bármelyik más telefonmárkánál.
Reméljük sikerül megszerelniük a mobilodat és nem lesz vele több gond.

 /  MacBook Air A1466 /  Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF /  iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!

(#16) Bdanyy válasza Mr.Grincs (#15) üzenetére


Bdanyy
addikt

Köszi :)

Viszont még mindig nem kaptam vissza :(( 17 napja adtam be nekik és mindig csak mondják hogy szerintük méár ácsak 1-2 nap és nem tudnak cserekészüléket adni helyette :((( :(( :((

http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

(#17) Noodra válasza ALI_G (#2) üzenetére


Noodra
tag

1 szériás problémák állandó lefagyás, belassulás, wifi problémák.

Üdv.

Sorry a késői válasz miatt.

(#18) tigerscorpio válasza hcl (#3) üzenetére


tigerscorpio
aktív tag

Vodafone, és x10mini pro seriahibás ...
békéltető testület javasolta a vodafonenak, hogy adjon új telót helyette, a tárgyaláson leraktam az asztalra "cirma" ellen 80 oldal terhelőt ""szakszerviz""
bementem vodához, azt mondták, hogy menjek pár nap múlva, na ezután közölték írásban is, szóban is, hogy
Nem adnak,
a békéltetőnél elméletileg valami fekete listára kerültek, de szerintem már fentvoltak amúgyis, szóval nem volt probléma nekik

aztán összekucorgattam egy másik telóra

a tanulság az, hogyha nekem van igazam, akkor sincs igazam ilyen esetben úgy gondolom...
:F

ja és a vodafone os telefonos mondta, hogy menjek Fogyvédelemhez,
:)

" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.