Hirdetés

2019. május 20., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Juniper


Juniper
(kvázi-tag)

Ennek aztán semmi értelme...

(#2) Yushchenko


Yushchenko
(őstag)

he?

(#3) ftc


ftc
(PH! nagyúr)

Mi a lényeg? nem tudtam kihámozni

(#4) stangli válasza ftc (#3) üzenetére


stangli
(senior tag)

A lényeg mögé kell tekinteni :D

(#5) blunt válasza stangli (#4) üzenetére


blunt
(senior tag)

ez nekem is magas egy picit :F :U

2017 Tesla Model S100D, Hollywood, CA, https://www.youtube.com/user/avidadrenalin

(#6) ollie


ollie
(MODERÁTOR)

Nem értem miért kell fikázni a metró építést. Sehol nem építik gyorsan, aki azt gondolja, hogy 1 év alatt fel lehet építeni egy metróvonalat, annak javaslom, hogy nézzen utána a dolgoknak. Mindenhol évekig tart.

***

(#7) sh4d0w válasza ollie (#6) üzenetére


sh4d0w
(PH! nagyúr)

ollie: ez azért így ebben a formában nem igaz. A tervezés valóban eltarthat sokáig, de ha jól emléxem tán Mallorcán éppen most készült el egy akkora metróvonal, mint az itteni 4-es; az építése az első kapavágástól az átadásig tán másfél év volt...

Ha marhasagot irok, vallalom a pofonokat erte a forumon, nem sirok a modiknak.

(#8) Satan_Claus válasza sh4d0w (#7) üzenetére


Satan_Claus
(őstag)

És átszámítva 32 milliárdba került. :U

itt a link: [link]

[Szerkesztve]

Védd az állatokat! Egyél embert.

(#9) ftc válasza sh4d0w (#7) üzenetére


ftc
(PH! nagyúr)

de nem tiltakoztak ellene...nem kérté 1000x ,hogy ne arra menjen...

hasonlít az M0-s körgyűrűre..máshol rég felhuzták volna

(#10) lesaux


lesaux
(PH! kedvence)

Az egész plakátból nem sugárzik több, mint az igénytelenség
Aztán beszúrsz egy ilyen minőségű fotót...

utazómajom - http://facebook.com/utazomajom/

(#11) rudi válasza sh4d0w (#7) üzenetére


rudi
(PH! félisten)

Ami a technikai részt illeti, azért egy dolog a földközi tenger körüli kőzetet megfúrni és egy másik a budapestit, ami tudtommal bazalt és ilyen egyéb kemény összetevőkből áll. A korábbi vonalak építéséről láttam régebben egy filmet, ahol írták, hogy az orosz technológia, amivel ástak Budapesten kb. 1 métert haladt naponta (vagy óránként, nem emlékszem pontosan, de a hasonlatom szempontjából ez lényegtelen) máshol meg 3-5 métert.

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#12) sh4d0w válasza rudi (#11) üzenetére


sh4d0w
(PH! nagyúr)

Az lehet, hogy a budapesti keményebb kőzet, mint a mallorcai, de azé 30 év alatt mokkáskanállal is kivájom... Ez nem mostani történet, már az előző rendszerben is téma volt... Kiszámoltam egyébként, 20 évvel, napi 1 m-rel 7300 métert lehetett volna ásni a ruszki technikával. Már akkor is a végéhez közeledne; egyébként meg teljességgel elfogadhatatlan az ilyen ''ütemterv''; még unokáink is látni fogják, ahogy a 4-es metró épül...

Ha marhasagot irok, vallalom a pofonokat erte a forumon, nem sirok a modiknak.

(#13) spirit007


spirit007
(senior tag)

Az élelmes spekulánsok máris megjelentek .
Ennyi .

(#14) stangli válasza ollie (#6) üzenetére


stangli
(senior tag)

nem egy évről van szó hanem, 35 évről [link]

(#15) Bog


Bog
(HÁZIGAZDA)

Na, akkor foglaljuk össze.

A 4-es metró a jelenlegi változatában szart sem ér. Pont arra nem ad alternatívát, amitől nem lehet közlekedni a városban, nevezetesen, hogy a peremkerületekből és az agglomerációból autózók számára kínáljon gyors, átszállásmentes alternatívát.

Ha az érdi-budafoki-budaörsi-albertfalvai lakos már bevonszolja a kocsiját az etele térre, akkor ott már nem fogja letenni. A másik oldalról ugyanez, ha már a Bosnyákig bejutottál, akkor akér mehetsz tovább is.

Ki kell kukkantani külföldre. A normálisabb városokban az elővárosi vasút a belvárosba érve lemegy a föld alá, majd kijön a másik oldalon. Mondhatod, hogy fasza, erre itt is megvan a lehetőség, csak be kell küldeni az Etelén a vonatokat és ki kell húzni a másik oldalon a Keletinél, máris megvan az Érd-Gödöllő tengely.

Nagy francokat. Mert sikerült az Etelén a metróállomásra merőlegesen tervezni a végállomást, hogy MÉG VÉLETLENÜL SE kanyarodhasson rá a metró a vasútra. Gratuláció. Ebben a tetves városban annyi vasúti sínünk van, mint a franc, de még véletlenül sem használjuk ki őket a városi tömegközlekedés kapcsán, holott a Liget térről a BNV érintésével (ahova egyébként is kellene kötöttpályás kapcsolat) 6 perc alatt lehetne a nyugatinál a vonat, ha mondjuk kalkulálható menetrendje lenne és nem lenne ilyen koszos, meg mondjuk a bérletemmel felszállhatnék rá.

A sínek megvannak, csak ki kellene pofozni.

De nem, építsünk 500 milliárdból metrót oda, ahol a felszíni forgalom csak két megálló között indokolja (Móricz-Gellért), utána ugyanis nem lesz elég utas, mert nem arra mennek az emberek. Ezt nem az ujjamból szopom, hanem hatástanulmányokból. Ráadásul sikerül két kicseszett drága megállót egymást 300-400 méterre építeni: budai skála-móricz, illetve gellért-fővám-kálvin útvonalakon, ami egyrészt egy metrónál nem praktikus, mert rontja az átlagsebességet, másrészt pedig kurva költséges, nem is beszélve arról, hogy a cvekkeres nénike is le bír gyalogolni ekkora távolságot.

Továbbá már most lehet sejteni, hogy miután nincs elég utas, ezért majd kinyírják a kiskörúti villamost, hogy a helyét belvárosi autópálya vegye át, az egyes nem lesz átvive a lágymányosin, mert az is a metrótól venné el az utast.

Egyszóval ez az egész négyesmetró egy szar, szemét, szar terv, de nem meri egyik döntéshozó sem felvállalni, EGYIK OLDALON SEM. Oh, igen, és még valami: amikor megmutatták a DBR projectiroda vezetőjének képen, hogy mondjuk a németeknél a villamos megy be a földalá, és viselkedik metróként, és hogy felülről is szedheti az áramot, illetve alulról is, akkor azt mondta, hogy ez műszakilag lehetetlen és biztos FOTOSOP.

Ennyire ért hozzá, de rábíztunk 500 milliárdot, hogy bassza el.

Sikerült.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#17) Bog válasza Kalandor (#16) üzenetére


Bog
(HÁZIGAZDA)

Brüsszelben is a főpályaudvar a föld alatt van, oda olyan bizbert toltak, hogy 2 percenként jönnek be a különböző irányokból különböző irányokba haladó vonatok. Stuttgartban is a villamos lemegy a föld alá a belső területeken, hogy aztán kijöjjön a város másik végén, de szerintem lehetne sorolni a példákat.

Budapesten sem kellene olyan sokat áldozni egy hasonló dologért: a 2-es metrót össze kell kötni a gödöllői hévvel, és voilá: gödöllő-moszkva tér átszállás nélkül, kötöttpályán, megbízhatóan, pontosan. De nem, mi szopatjuk az utast, végülis nincs más választása, csak az AUTÓ.

A sínekkel kapcsolatban egyetértek, viszont azt is vedd figyelembe, hogy nem kell ásni, nem kell területet kisajátítani (hiszen a MÁVé), ami jelentősen redukálja a költségeket. Ráadásul a legtöbb helyen - pont mert nagyvasúti pályáról van szó - kevés a közüti kereszt, ami jelentős szeparáltásgot teremt a felszínen is, ezzel is kevésbé zavarérzékennyé téve az itt közlekedő járműveket.

Az a bajom, hogy a közvélemény egy részének fingja sincs arról, hogy itt 4-es metró címén mekkora orbitális baromságokat követnek el, mennyire hiábavaló a pénz elköltése, mennyire el van barmolva az egész építkezés is (pl azzal, hogy kettévágják az észak-déli tengely egyik kulcsviszonylatát, a 2-es villamost), és hogy ehhez milyen pofátlanul hazudik KIVÉTEL NÉLKÜL MINDENKI.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#18) dr faustus válasza Bog (#17) üzenetére


dr faustus
(senior tag)

Úgy tudom, hogy az EU is kifogásolta a túl sűrű megállórendszert, és hogy ez mennyire megdobja a költségeket. Viszont ha át kell tervezni az egészet, az megint rengeteg pénz, és további csúszás. Sajnos a Boros-Bochkor fúrófej már elindult, az Isten sem állítja meg őket. :(

Warning: Explicit Content

(#19) spirit007 válasza Bog (#17) üzenetére


spirit007
(senior tag)

Mindkét hsz.-od maximálisan fedi a valóságot (sajnos)
Sajnos néhány ember kicsinyességéért és sumákságáért kell (majd) megfizetnie egy országnak ... az utasoknak meg szívnia .
Demszky-ben csak azt látom , hogy görcsösen ragaszkodik az Ő négyes metrójához ... naja valhogy be szeretne kerülni a történelem könyvekbe ... akár negatív akár pozitív vonatkozásban , de ott akar lenni . A sleppje meg lesz@rja , csak jól meg akar gazdagodni a metró projektből .
Gusztustalan.

Na abba hagyom , mert még a végén valami politiokai flém lesz az egész topicból :((

(#20) Crisp Rat


Crisp Rat
(PH! nagyúr)

aaaaah, itt nem a metro a lenyeg gyerekek, ez csak azert van, hogy a duledezo irodahazat jo penzert el tudjak adni
legalabbis nekem a kepen nem tunik ujepitesunek :D
szoval egyszeru ingatlaspekulacio az egesz... :)

I dream about magic. And dragons. Do better today than did yesterday. Some people are so empty they can't even fill a soul gem. https://www.mixcloud.com/S_t_e_v_e_S/

(#21) venember83 válasza spirit007 (#19) üzenetére


venember83
(PH! nagyúr)

Metro-temaval kapcsolatosan masra nem szamithatsz (csak politikara es flame-re), semmire se jo csak, h mindenki majd meglovagolja politikailag, aki megepiti, h o megepitette, aki meg nem az majd jo lesz kifogasolonak s bironak.
En meg azt hittem, h csak nalunk kepesek igy elxarni el a kozlekedest, de nem... Jo, h nincs metronk :U 1 hibatenyezovel kevesebb :DDD

(#23) Pyton


Pyton
(fanatikus tag)

Bosnyák térre SOHA, DE SOHA nem fog kiérni a metró! Pontosan ugyanazt akarják eljátszani, mint a 3-as metónál: jaboccs, elfogyott (szétlopták) a pénz(t), majd befejezzük később. Azóta is épül, csak egyelőre a 14-es villamos elődöngöli a földet, hogy majd legyen öntartása a talajnak arrafele...

Legszívesebben feltölteném ezer meg ezer köbméter betonnal a munkagödröket.

(De maga a hírdetés marha nagy ötlet :D )

[Szerkesztve]

(#24) Jim Tonic


Jim Tonic
(PH! nagyúr)

Más országokban meg azzal jönnek, hogy bezzeg a magyarok mennyivel előbb megcsinálták.
Marhára felesleges fújni ezt a témát, de az tény, hogy ennek az országnak nagyobb hiányosságai is vannak, mint a 4-es metro.
Ez a logout feleslegses, igénytelen, a kép is az. Egyszerűen nincs mit b@szakodni ezzel a témával.

Szerk.: Egyébként cinizmusnak elég gyenge: Egy lakást megvásárolni mindig gyorsabb, mint metrót fúrni. Ha a felhívás a metróépítés sebességét hivatott fikázni, akkor azt is jelentheti, hogy baromira ráérsz ennek a megvásárlásával, úgyis nehezen ér ide a vonal. Ha pedig arra utal, hogy siess, mert alig van időd, akkor...

[Szerkesztve]

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#25) Bog válasza Jim Tonic (#24) üzenetére


Bog
(HÁZIGAZDA)

Bocs, nem értek egyet.

Kidobunk 500 milliárdot.

Akkor már érdemes lenne mondjuk normálisan megtervezni és elkölteni. Mondjuk talán így: [link]

Ez egy olyan koncepció, amely egyszerre oldja meg a város alatti vasúti összeköttetést az agglomeráció bekapcsolásával, a belvárosban pedig metróként üzemel. Azon a tengelyen fut, amelyik az utazási irányoknak a leginkább megfelelő, ahol lehet, ott villamosként fut.

A független közlekedésmérnökök szerint az egyik legjobb alternatívája a metrónak, megvalósulása esetén maradt volna pénz a 17-19 villamosok összekötésére, a műszaki egyetem előtti villamos megépítésére, az 1-es kelenföldig vezetésére. Máris lett volna egy körbejárható hálózat, plusz egy agglomerációs vasúti alagút.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#26) Yushchenko válasza Jim Tonic (#24) üzenetére


Yushchenko
(őstag)

Más országokban meg azzal jönnek, hogy bezzeg a magyarok mennyivel előbb megcsinálták

pl hol?

mod: (#25) Bog: az túl logikus lenne. Én csepelen lakok, ha óbudára kell mennem éppen iskolába, akkor nem ritka hogy 2 órát utazok. Pedig Bp-Bp.

[Szerkesztve]

(#27) Crisp Rat válasza Yushchenko (#26) üzenetére


Crisp Rat
(PH! nagyúr)

nagy/budateteny-ujpest hasonlo volt regebben :(((

I dream about magic. And dragons. Do better today than did yesterday. Some people are so empty they can't even fill a soul gem. https://www.mixcloud.com/S_t_e_v_e_S/

(#28) Bog válasza Yushchenko (#26) üzenetére


Bog
(HÁZIGAZDA)

Nekem mondod? Kőbánya-Újhegy - Solymár. Kereken 4 átszállás. Jó esetben 2 óra. Kocsival 40 perc se.

Pedig a Kökinél ott a vonatsín, azzal el lehetne surranni... hát konkrétan Solymárra, ha az északi összekötőn megy át a vonat. Persze nem én vagyok a fő csapásirány, ezt tudom, de a ''Körvasútsor'' kifejezést talán már hallottátok, azt pont arról szólna, hogy a Hungáriánál kintebbi, de az M0-nál bentebbi közlekedési gyűrű épüljön, akár csak kötöttpályás, akár autós használatra is. Keleti körút néven is láttam pl az M0-s terveken az autópályakezelő weboldalán.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#29) Yushchenko válasza Bog (#28) üzenetére


Yushchenko
(őstag)

egyik hajnalba lenyomtam 25perc alatt kocsival az utat, hát nem kicsit lol

(#31) Jim Tonic válasza Yushchenko (#26) üzenetére


Jim Tonic
(PH! nagyúr)

Honnan kellene tudnom? Nem vagyok külföldi. De mivel mi azzal jövünk folyton, hogy bezzeg ott ez hogyan ment, gondolom ott ez fordítva van. Sőt, biztos vagyok benne. A szomszéd kertje mindig zöldebb.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#32) Jim Tonic válasza Bog (#25) üzenetére


Jim Tonic
(PH! nagyúr)

Azért azt nem hiszem, hogy ekkora seggek ülnek Pest élén. Ha mégis, Ti szavaztátok meg már sokadszorra.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#33) dr faustus válasza Jim Tonic (#31) üzenetére


dr faustus
(senior tag)

Elég gyenge lábakon álló érvelés, ami eleve egy feltételezésre épít (mármint arra, hogy külföldön biztos ezt meg azt mondják rólunk). :U

Warning: Explicit Content

(#34) Jim Tonic válasza dr faustus (#33) üzenetére


Jim Tonic
(PH! nagyúr)

Jajj, neeemár. Mi ebben a feltételezés? Gondolod máshol máshogy megy? Inkább az lenne a gyenge feltételezés.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#35) dr faustus válasza Jim Tonic (#34) üzenetére


dr faustus
(senior tag)

Nem tudok róla, hogy bárhol is bezzegország lennénk, főleg nem a négyesmetróval kapcsolatosan. Bizonyára példálóznak pl. Romániában is fejlettebb régiókkal, de hogy ez pont mi lennénk, arra nem mernék megesküdni.
De azt sem értem, hogy ennek mi köze van a négyes metróhoz, mit magyaráz vagy cáfol a négyes metróval kapcsolatban.

Warning: Explicit Content

(#36) Yushchenko válasza Jim Tonic (#31) üzenetére


Yushchenko
(őstag)

levegőbe beszélés éljen :R

(#37) Jim Tonic válasza dr faustus (#35) üzenetére


Jim Tonic
(PH! nagyúr)

Ez már nem az én hibám, talán el kellene olvasnod a topikot.
Nem hiszem, hogy az éppen az említett mallorcai lakosok tudnának róla, hogy itt róluk volt szó, hogy bezzeg náluk...
Nem feszítem veled a témát, úgy sem akarod megérteni, miről beszélek.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#38) Jim Tonic válasza Yushchenko (#36) üzenetére


Jim Tonic
(PH! nagyúr)

Ohh, látom, olvasol is. És még helyesen írni is tudsz. Woow. Gondolod, ezek után egy szinten vagyunk? :R

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#39) dr faustus válasza Jim Tonic (#37) üzenetére


dr faustus
(senior tag)

Ez már nem az én hibám, talán el kellene olvasnod a topikot.

Elolvastam a topikot, és tökéletesen értem, ki miről beszél. Nyilván leegyszerűsítése a témának a mallorcai tervezett építéssel való összehasonlítás, de ebből még egyáltalán nem következik, hogy biztos az itteni metróépítéssel is példálódzik bárki bárhol a világban. Egy épkézláb érvet nem sikerült még produkálnod, csak célozgatsz mások szellemi képességére, ez meglehetősen átlátszó.

Nem feszítem veled a témát, úgy sem akarod megérteni, miről beszélek.
Ilyen a sértett önérzet. Mások szellemi színvonalát egyszerűbb becsmérelni, mint épkézláb ellenérvet felhozni.

Warning: Explicit Content

(#40) Jim Tonic válasza dr faustus (#39) üzenetére


Jim Tonic
(PH! nagyúr)

Én arra utaltam, hogy ahogy ide teljesen alaptalanul hozták fel a mallorcai (spanyol) mintát, ugyanúgy máshol is előfordulhat, hogy bezzeg nálunk mi van. Teljesen mind1, mi van Mallorcán, mivel 10x annyi ott a pénz, és teljesen más a talaj. Azt egy szóval sem említettem, hogy metróépítésben lennénk mi bárkinek példa.
Ha nem lennénk'' bezzegország'', akkor nem lenne Győr tele szlovák dolgozókkal. Bezzeg Magyarországon ennyit keresnek... Vagy nem jönnének át ide dolgozni a törökök, románok, ukránok dögivel.
Nem sértett az önérzetem, csak nem értem, miért nem akarod megérteni, amit írtam.

Én nem akartalak téged sértegetni, veled semmi bajom. Elnézést, ha bármilyen ellenszenvet éreznél irányomból.
Ilyenekre , mint a #36, képtelen lennék bármilyen más stílusú választ írni.

[Szerkesztve]

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#41) dr faustus válasza Jim Tonic (#40) üzenetére


dr faustus
(senior tag)

Haggyuk, reménytelen.

Szerk: Ezt tényleg nem értem, tételezzük fel, hogy tényleg jobbak vagyunk a szlovákoknál bizonyos paraméterekben. Szerinted ebből az következik, hogy a négyes metró projectben nem lehetnek szarvashibák?

[Szerkesztve]

Warning: Explicit Content

(#42) Jim Tonic válasza dr faustus (#41) üzenetére


Jim Tonic
(PH! nagyúr)

Ohh, erről szó sincs. Ezek szerint félreértjük egymást.
Az én meglátásaim:
Én is úgy gondolom, hogy nincs rendben a terv. De az bonyolultabb annál, hogy elintézzük annyival, hogy bezzeg Mallorcán... (Ugyanúgy agyamra ment, amikor azzal jöttek anno, hogy Franciaországban bezzeg 8megabites sávszél ennyi, meg ennyi. Afrikában meg internet sincs... Szal'.)
Erősnek tartom, hogy valaki kijelentse bármilyen komoly belelátás nélkül, hogy kidobunk 500 miliárdot.
Amiért meg feleslegesnek tartom az egészet, az az (de ez már politika), hogy bár évek óta nem vezet sehová ez az ügy, mint ahogy sokminden nem vezet sehová Pesten, ennek ellenére mindig megválasztja a lakosság ugyanazt a vezetést. Ami azért érdekes, mert eddig jót még nem hallottam a polgármesterről.
Persze ettől még tökéletesen igazad lehet, és én hajlok is rá, hogy igazad(tok) van. De akkor ne abban a stílusban írjuk le, hogy bezzeg itt, bezzeg ott, bezzeg kidobunk 500 milliárdot.

[Szerkesztve]

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#43) Bog válasza Jim Tonic (#32) üzenetére


Bog
(HÁZIGAZDA)

Miva?

Mutass egy politikai erőt aki NEM akarta megépíteni ezt az elb@szott négyes metrót a kampány idején.

Köszi.

Szerintem úgy érdemes érvelni, hogy tények is állnak mögötted, különben irtóra nagy pofára esés lesz belőle.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#44) EQMontoya válasza Bog (#43) üzenetére


EQMontoya
(PH! kedvence)

azért tegyük hozzá, h anno a fidesz papiron nagyon meg akarta épiteni a 4es metrót, de ott kötött bele, ahol tudott.

Same rules apply!

(#45) venember83 válasza EQMontoya (#44) üzenetére


venember83
(PH! nagyúr)

Csak halkan megjegyzem: volt es van is mibe belekotni ;)

(#46) EQMontoya válasza venember83 (#45) üzenetére


EQMontoya
(PH! kedvence)

ebben teljesen igazad van, az már más kérdés, h ha állandóan belekötünk, akkor a büdös életbe nem is lesz kész.

Same rules apply!

(#47) Bog válasza EQMontoya (#44) üzenetére


Bog
(HÁZIGAZDA)

Kétséged se legyen felőle, hogy ha ők nyernek, akkor is épül ez a szar.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#48) Jim Tonic válasza Bog (#43) üzenetére


Jim Tonic
(PH! nagyúr)

Szerintem pont Te vagy az, aki szaktudás nélkül okoskodik, míg én azt mondtam, hogy nem vagyunk mi ehhez elég tanultak...
Te mobiltelefonos oldal főszerkesztőjeként kijelented, hogy kidobunk 500 miliárdot. Pff...
Gondolod vagy Te ennyire topon ebben a témában, és meg is tudnád védeni ezt az állításod szakemberek előtt is?
Szerintem neked lenne ebből pofára esés...

[Szerkesztve]

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#49) Jim Tonic válasza Bog (#43) üzenetére


Jim Tonic
(PH! nagyúr)

Ha konkrétan beszélünk a politikáról: A fidesz egyáltalán nem sürgette a 4-es metro megépítését, miközben egyszer nem mondta, hogy nincs rá szükség. Csak azt mondta, hogy szar a terv, ill. nincs rá keret. Mindig is az MSZP/SZDSZ kampányának volt szerves része, és bár 1x éve ugyanaz a polgármester, egyszer nem tudta keresztülvinni. Miva...
(Ennyit a politikáról, mivel semmi kedvem hozzá).

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#50) dr faustus válasza EQMontoya (#44) üzenetére


dr faustus
(senior tag)

Nagyon jól tette. Elzárta a pénzforrást, és ezzel gyakorlatilag leállt a dolog. Bele is bukott, főleg Budapesten. Most már, ha esetleg nyernének 2010-ben, nem igazán lenne értelme leállítani. Elméletileg 2009 végére kész lesz, de ha ez nem is jön össze, a készültségi foka elég magas lesz addigra.
Nem baj, megépül, és majd meglátjuk. Picit drága tanulópénznek, de hát megszavaztuk a négyesmetrót. Én is jobbnak tartom az elővárosi közlekedéssel integrált megoldásokat, de már túl késő.

[Szerkesztve]

Warning: Explicit Content

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.