Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#43) biga válasza Gyuri27 (#40) üzenetére


biga
senior tag

Nincs is semmi gond azzal, ha valaki jogos igényt érvényesít 3 napon belül. Biztosan van kivétel, de szvsz a legtöbb szervíz ezen nem problémázik, egyböl cserél. A gond a bizonytalan termékekkel van, mint ami a cikkben is szerepel. Amikor az eszköz a hibát az istennek sem produkálja.
Szerintem azért a több hónapos bevizsgálás elég végletes példa. Biztosan van ilyen és egyértelműen nem áll fenn a ''lehető legkisebb kényelmetlenség'' elve, szvsz is elitélendő eset ami mellesleg a többi szervíz hírét is rontja. De 1-2 hét bizony előfordul, ugyanis a legtöbb alkalommal gyártó által akkreditált szervíz vizsgálhatja be csak, annak meg a kiskerek igencsak ki van szolgáltatva.
A kipróbálás meg egyrészt sok terméknél nem működik (pl. egy számítógépen max annyit tesztelhetsz, hogy elindul-e vagy sem, de hallottam már olyat is, hogy ügyfél fagysztóládát akart kipróbálni), másrészt gyakori, hogy a kedves ügyfél kipróbálja, aztán egy bontatlant hajlandó csak elvinni. Aztán meg próbáld meg eladni a bontottat. Azért az én tapasztalatom az, hogy az ésszerűség határain belül a legtöbb helyen ki lehet próbálni az eszközöket.

''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.