Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#15) rudi válasza dragonfx (#13) üzenetére


rudi
nagyúr

Szinte 100% a 128 bit, mert a 8600 lábkompatibilis lesz a 7600-zal és 256 bites nyák fölöslegesen drága lenne, meg ma már a shadererő többet számít a memóriasávszélességnél mert egyre jobbak az AA algoritmusok. A GHz körüli GDDR3 reális. GPU-ban már most látni 1 GHz-es eredményeket, ami egy nullszériás magtól elég meredek. Persze, ezeket fenntartással kell venni, mert csak a GPU alap órajele volt ennyi, fene tudja, a shader egységek mit mentek. Mindenesetre akár X1950 Pro szintű shader teljesímény is várható, az meg 1024-ben (sőt néha 1280-ban is) szűrőkkel is elég mindenhez.

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.