Hirdetés

2019. augusztus 25., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Retekegér


Retekegér
(HARDVERAPRÓD)

Az Unreal engine-t eddig is jól eltalálták, és hát az előzetesek sok jót igérnek. :C

<< AMD - Advanced Mining Devices >>

(#2) Crisp Rat


Crisp Rat
(nagyúr)

nekem nagyon bejon, lehidalok, ha ilyenek lesznek a jatekok :R

I dream about magic. And dragons. - Be a better version of yourself: Do better today than did yesterday. - Some people are so empty they can't even fill a soul gem. - https://www.mixcloud.com/S_t_e_v_e_S/

(#3) Akheron válasza Retekegér (#1) üzenetére


Akheron
(senior tag)

Nekem csak a RoboBlitz-ből ismerős az új Unreal-engine, de abban a játékban nem sok jót tapasztaltam belőle. X800XL kártyával akármilyen grafikus beállításokat is adok meg, tetűlassú :(

"It’s not the noise disturbing your meditation, it’s you who is disturbing the noise." – Ajahn Chah

(#4) Thomas1


Thomas1
(őstag)

Ezek nagyon jól néznek ki, most töltöttem le a Roboblitz-et, kíváncsi vagyok rá, hogy mit produkál a kis 7300GT-vel. :DDD

Eladó cuccok: https://tinyurl.com/yayrsbty

(#5) dabadab


dabadab
(félisten)

Tenyleg, latta valaki annak idejen a Stasht a Black Lotustol? Egy 64k intro, '97 januarjaban jott ki, vagyis majd' tiz eve es akkoriban mindenkinek leesett az alla, mert az is proceduralis texturakat hasznalt, sot, a zenet is igy generalta.

DRM is theft

(#6) Thomas1 válasza Thomas1 (#4) üzenetére


Thomas1
(őstag)

Kipróbáltam a Roboblitz-et, nem néz ki rosszul. És 1024-ben teljesen jól megy az alapon járatott 7300GT-mmel, 1280-ban is csak nagyon ritkán akad be egy pillanatra. Be volt kapcsolva minden látványjavító, ami a progiban van, AA-t nem találtam benne.

Eladó cuccok: https://tinyurl.com/yayrsbty

(#7) Goose-T válasza dabadab (#5) üzenetére


Goose-T
(veterán)

Igen, ennyi idő telik el, amíg valaki felküzdi magát egy jelentéktelen democsapatból valami olyan helyre, ahol szabadon engedheti a programozói kreativitását és publicitást is kap. Ha el nem tűnik addig a süllyesztőben.

Rockzenénk: https://fb.me/scharlotterhodes

(#8) (Bundás) válasza dabadab (#5) üzenetére


(Bundás)
(addikt)

18. PC-X-en volt rajta, már nem emlékszem rá, de mindet elindítottam, ami elindult. Régi szép emlékek, nagyon komoly grafikák voltak, imádtam nézegetni őket.
Kettő maradt meg a fejemben, egy hullámvasutas (mondjuk ez elég sokban volt jelen, mint effekt) és a magyar X-files, nomeg az X-rated (utóbbi Bill Gates paródia. :D ) Igaz utóbbi kettő csak 2D-s volt, de nagyon jó történettel rendelkezett, mint amikor Murder-t elkapták a bárba, s másnap panaszkodott, mikor Szkáli ülésre intette, hogy ''Sajnos leülni még nem tudok'' ! Mennyit röhögtem rajta anno.

mod: sajnos nem indul el XP alatt, próbáltam. :)

[Szerkesztve]

(#9) karib válasza (Bundás) (#8) üzenetére


karib
(addikt)

Google keresés után le lehet tölteni videóban is.

Jól mutatja az idők változását: 40 MB AVI :DDD :C

Amúgy ezek a procedurális textúrák a HDR mellett az első olyan dolgok, amire azt mondom már, hogy ejha, egész jól néz ki.

Department of Redundancy Department

(#10) (Bundás) válasza karib (#9) üzenetére


(Bundás)
(addikt)

Mármint melyiket találtad meg? Linkeljél please. :)

Jó ég, még a Wikipédiában is meg lehet találni : [link]

(#11) - iSO - válasza karib (#9) üzenetére


- iSO -
(tag)

Szerintem is iszonyat jól néz ki !
És ha még ''gazdaságosabb'' is...

:R
iSO

http://www.kameramiskolc.hu

(#12) g4dg3t válasza Goose-T (#7) üzenetére


g4dg3t
(senior tag)

Azert ennyire nem dramai a helyzet...szvsz igazan jo coderbol eleg keves van. Ha vki ~9ev alatt nem talal megfelelo allast akkor vele van baj!
Mellesleg az emlitett technika joval regebbi mint ez a '97-es compo, csakhat a fejlesztok inkabb az egyszerubb megoldast valasztjak es jol teleb*sszak hatalmas bitmapokkal...hdd+ram van boven alapon.


#8 X-Aktas lamademo mekkora volt...Mulder es a kek osztriga :DDD

(#13) Goose-T válasza g4dg3t (#12) üzenetére


Goose-T
(veterán)

Az X-aktás demó egyik készítője a munkatársam volt még Zalaegerszegen, a Flextronicsnál. :)

Rockzenénk: https://fb.me/scharlotterhodes

(#14) dabadab válasza Goose-T (#7) üzenetére


dabadab
(félisten)

A TBL minden volt, csak nem jelentektelen :) Egyebkent nem hiszem, hogy ezt ok csinalnak, vegulis nem ok taltak ki, csak az o revukon lathatta az atlaguser az elso PC-s real-time implementaciot.

DRM is theft

(#15) dabadab válasza karib (#9) üzenetére


dabadab
(félisten)

Igazabol nem az idok valtozasat, hanem a proceduralis ''tomorites'' hatekonysagat mutatja jol :)

[Szerkesztve]

DRM is theft

(#16) rudi válasza Goose-T (#7) üzenetére


rudi
(nagyúr)

Ugyan! Ezeknek az emberkéknek a többsége valami infós egyetemre megy, és ott vagy a grafikás vonalon megy tovább, vagy a programozás más ágán, publikálni meg nem az átlagos júzerek szintjén szoktak, hanem tudományos konferenciákon, szakirodalomban, szaksajtóban (nem, nem a CHIP magazin és társai című izékre gondolok) :)

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#17) rudi


rudi
(nagyúr)

.kkriegert is érdemes megnézni [link]

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#18) g4dg3t válasza Goose-T (#13) üzenetére


g4dg3t
(senior tag)

Pacsi az embernek. Jokat rohogtunk ezeken a demokon a 90-es kozepe tajt...ahh ilyen reg lett volna? :)

(#19) Wolverine válasza rudi (#17) üzenetére


Wolverine
(félisten)

Igen, nekem is ez jutott eszembe; hangulatos és kicsi :)

"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

(#20) Winner_hun


Winner_hun
(félisten)

Az írásban szereplő videóban az egyik részt nem igazán értem. Amikor a tükör leesik, akkor homályosabb, ''pikkelyesebb'':F lesz. Ez az egyik, hogy a tükör az így ''romlik?'' A másik ugyan itt van, a tükörben látható radiátor mintha ferdülne, vagy az élére dőlne, namost azt hogy?:) Süllyed alatta a padló?:DDD

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#21) karib válasza (Bundás) (#10) üzenetére


karib
(addikt)

Letölthető az eredeti 64k-s kompozíció, illetve AVI videó is: [link]

Amúgy Google stash black lotus, második találat :)

Érdekes lenne áttenni korszerűbb vasra ezt a demót, mert valszeg a program nem nőne nagyobbra, ha feltolnánk a felbontást, viszont a képminőség sokat javulna. Csakhát gondolom anno a hardver eléggé behatárolta a lehetséges felbontást :)

Department of Redundancy Department

(#22) (Bundás) válasza karib (#21) üzenetére


(Bundás)
(addikt)

Lál, itt már jártam! :D Nagyon kellett koncentrálnom mire megláttam a ''video'' szócskát.

Köszi.

Ősrégen, a Duke3D idejében engem is érdekelt e téma, mármint az ''élő textrúrák'' feltalálása. Azonban a Realm engine-je csak a bitmap-es ökörködéseket engedte meg. Más játékokból loptam ki a textúrákat, állítgattam át a színpalettát a Duke féle 256 színre, majd kicseréltem őket egyes funkcióbeli társukra. Így kerültek bele sérülékeny téglafalak, csak annyi baj volt vele, ha belelöttem egyet a 4x4 méteres házoldal mind megkapta a sérült nyomatot. :DDD Még a régi iskolámat is lemodelleztem, imádtam pályákat szerkeszteni.
Programozni nem tudtam, de a grafikával szerettem kókányolni. Öreg PSP-vel kaptak ''soften'' effektet a textúrák, így lett 3DFX kompatibilis a játék, nem volt sok pixel. ;]

(#23) ddekany válasza Winner_hun (#20) üzenetére


ddekany
(addikt)

Az a demo kb úgy néz ki, mintha lenne úgy 3 féle textura (a különböző lerohadtsági szintekhez), amiket egyszerűen átmosnak egymásba. (A csempe és a tükör leesésnek meg természetesen semmi köze a techológiához, mivel az nem textúra effekt.) Szóval ezt hagyományos módszerrel is meg lehetett volna tenni. Azaz, az élő textúra része a dolognak erősen marketinges ''értéknövelés'' gyanús.

Meg bennem felmerül a kérdés, hogy ha egy bizonyos kinézetű textúrát akar előállítani a grafikus (amit már előre elképzelt), akkor azt vajon hogyan és mennyi idő alatt tudja megtenni ezzel a módszerrel. Erre vonatkozóan nem találtam semmi konkrétat a meglinkelt cikkben.

(#24) maross válasza rudi (#17) üzenetére


maross
(veterán)

ez mindig amulatba ejt, ahanyszor csak meglatom..hihetetlen mi belefer 100k-ba..es meg csak nem is ilyen zzbrama grafikaval :)

eladó társasjátékaim: http://maross.hu/tarsasjatekok

(#25) rudi válasza ddekany (#23) üzenetére


rudi
(nagyúr)

Szerintem nem fogtad a dolog lényegét. Itt nem arról van szó, hogy máshogyan nem lehet ilyet (vagy szebbet) csinálni, hanem arról, hogy matematikai alapon is lehet ilyet csinálni, és hogy annak mik az előnyei. A textúrát textúrakészítő kitekkel lehet procedurálisan elkészíteni. A folyamat durva vázlata [link], konkrét eszközöket pedig a linkelt cikkben linkelnek.

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#26) ~Ph'vEscha


~Ph'vEscha
(aktív tag)

Tudom hogy régi írás , de azért leirom :
Ha látni akarjátok hogy mire képes ez , akkor nézzétek meg ezt : .kkrieger

Uj nickem : Phvhun

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.