Nekem is az EVO a kedvencem, de a WRX se rossz, főként a hangja miatt. Remélem, hogy egyszer majd tellik nem is egyre...
''Te! Hogyis van ez?''
Nekem is az EVO a kedvencem, de a WRX se rossz, főként a hangja miatt. Remélem, hogy egyszer majd tellik nem is egyre...
''Te! Hogyis van ez?''
Képeket, képekt Kivételesen tudom melyik két autóról van szó, de nagyon könnyen előfordulhatott volna hogy olyat mondasz amit nem. Egy kép pedig mint tudjuk többet ér ezer szónál.
És akkor ha már itt tartunk: utólagosan boldog szülinapot és névnapot
[Szerkesztve]
Várom a folytatást, állítólag (TotalCar) az EVO jobb pályán míg az Imprezának inkább az utca áll. Erről írnál majd a köv. részben?
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
Na volt még egy kis időm... Módosítottam még rajta és befejeztem. Az addig írottat is kiegészítettem.
Minek veszel Ferrarit, ha 50-nel közlekedsz...
Én is reménykedek...
Minek veszel Ferrarit, ha 50-nel közlekedsz...
Köszönöm szépen!
Képeket ha megkapom felrakom mindenféle képpen!
Ha lesz egy kis időm, akkor videókat is rakok fel, de ezt tényleg csak később tudom.
Minek veszel Ferrarit, ha 50-nel közlekedsz...
Beleírtam az én véleményemet is, de utcán még nem próbáltam őket.
De ami késik, nem múlik...
Minek veszel Ferrarit, ha 50-nel közlekedsz...
''Vannak emberek akik vezettek ilyen autót, vannak akinek van is, de nagyon kevesen vannak akik mind a kettőt vezették, ilyen körülmények között''
Szvsz ez vallási kérdés...
Aki EVOs az nem ül Imprezába és fordítva.
Az autórajongók, meg mindent ki akarnak próbálni.
Üdv!
Végigolvastam az ''extended'' verziót is. Írígyellek is ám, pedig még jogsim sincs (már rég lehetne mondjuk ha akarnák, de még nincs mit vezetni addig nem siettetem). Biztos marha jó élmény lehetett, de csak úgy pluszban is simán bentültem volna. Tök jó barátaid vannak hogy így megleptek. A videót és a képeket pedig várom, kíváncsi leszek rá.
Csináld meg! Ha nincs mit vezetni akkor is.
Miért? Mert a jogosítvány megszezése után 2 évig nem használhatod olyan hasznos dolgokra mint pl utánfutó vagy lakókocsi vontatása.
Meg az árak sem csökkennek.
Szóval érdemes.
[Szerkesztve]
Ezek mind észerű érvek és egyet is értek. Talán inkább úgy mondanám hogy általában ha van annyi pénzem nagynehezen ami autóvizsgára lehetne költeni akkor azt is valami másra (többnyire gépre) költöm. De az árak tényleg nem mennek lefelé így lehet nem ártana hamarosan megcsinálni.
Tény, ami tény, de az erős rajongók kedéjeit is felborzolja a másik... Tudok rá oéldát mondani!
És igen vagyunk mi, mint autórajongók...
Minek veszel Ferrarit, ha 50-nel közlekedsz...
Tényleg nagyon jó volt. Még mindíg a hatása alatt vagyok, kicsit hihetetlen számomra. Tudom ez lehet, hogy hülyeség. Amúgy vasárnap voltunk, úgyhogy még friss is az élmény.
Tényleg lenne értelme leraknod minnél előbb, több okból is. Egy párat már említettek előttem...
Nekem se volt kocsim amikor elkezdtem. utána volt 2 évig aztán megint nincs mostmár lassan 3 éve.
[Szerkesztve]
Minek veszel Ferrarit, ha 50-nel közlekedsz...
Az árak nem mennek lefelé. Nem olyan mint a PC ipar.
Lehet részletre is, 1 évre havonta fizetve vagy 2-3-4 részletben. Szóval minden adott, hogy ne kelljen sokat gyűjtögetni.
[Szerkesztve]
Én is részletre csináltam anno...
Minek veszel Ferrarit, ha 50-nel közlekedsz...
megmondanád ennek a cégnek a nevét, meg címét? ha nem akarsz reklámozni, jöhet a PM, de sztem sokmki kíváncsi még rá
Engem az érdekelne, hogy mennyibe fájt a teljes balhé?
less qq more pewpew!
Utána járok, hogy lehet-e és kiteszem.
Minek veszel Ferrarit, ha 50-nel közlekedsz...
Ment privi...
Minek veszel Ferrarit, ha 50-nel közlekedsz...
nem rossz kis story jól választottál h előbb az evo (evot mindenkinek!! )
ezek tuningoltak voltak vagy full gyári? vagy ezeket a konyhatitkokat nem kötötték az orrotokra?
állat...nagyon irigyellek egyszer én is ki szeretnék próbálni egy nagyon fullos kocsit de fizetni biztos nem fogok
Dell G3 3779 || Samsung S23+ || Samsung Watch 5 Pro || Oculus Quest 2 || Creality Ender 3 V2
Hello
Nagyon irigyellek.
"Csak úgy mondom"
Jol hangzik, nekem is le el tudnad kuldeni kik is ok ?
koszi
énis régóta tervezem, hogy ellátogatok hozzájuk, és az imprezát kipróbálom (nagy rajongója vagyok ), csak az anyagiak mindig közbeszólnak.
a videóidat kíváncsian várom
mod: a szegedi autókiállításon beleültem ebbe az imprezába, mert ottvolt a cég. ott tudtam meg, hogy van ilyen lehetőség
[Szerkesztve]
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
nem titok ez sztem
[link]
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
először is boldog szülinapot és névanpot
másodszor:
az ár és a cím engem is érdekelne...
megkéne ünnepelni valahogy ezt a 18. szülinapot
ha lehetne, mondjuk inkább motorral mennék, de azt meg ha jóltudom, nem rakják a hátsóm alá ha nincs nagymotorra jogsim...
pedig egyenlőre a motorokat jobban érzem mint az autókat...
amúgy ott a helyszínen milyen a pája?
és mennyire volt furcsa a faralás vele?
Az is lehet hogy minden kincsem csak egy másodperc töredéke...
az ár és a cím engem is érdekelne..
csak egyet olvass vissza!
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
igen, közbe már láttam énis, sorry, csak amikor nekiálltam pötyögni a HSZ-t akkor még nem volt kint... =)
amikor meg megláttam egyből rákattintottam és már néztem is a videót...
asszem egy ilyet megfogok játszani énis =D
Az is lehet hogy minden kincsem csak egy másodperc töredéke...
Sziasztok.én elsö kézböl mondhatom h az evo kikurtul jó kocsiegyik barátomnak olyan volt.8as és nagyon hasitott.rendesn rángatott.
Haverokkal olcsóbb, 10 alkalmas bérlet 120e Ft, ami rugalmasan elosztható.
Lesz egy kis megtakarított zsetonom, pár haverral kipróbáljuk. Majd egyszer...
A legjobb aláírás a héten
hát először én csak egy alkalmat akarok, nem mintha nem tudnám/tudnánk a bérletet kihasználni
sok az a 120k egyszerre
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
Elég igényesen össze van rakva az a videó, nagyon jó kis kedvcsináló. A zenét esetleg, ami alatta van ha valaki tudná hogy micsoda, megsúghatná
A címe most így hirtelen nem jut eszembe, de a Most Wantednek is ez volt a menüzenéje
Ugyanezzel a társasággal én is nyomtam két hónapja két menetet, de csak ismerkedés jelleggel, a röviden, viszont mind a két autóval.
Beszállt mellém a fickó, megkérdeztem, hogy most befizetett 15 perc minősített halálfélelemre? Azért az brutál volt, mikor mindkét autóval 170-180 körül beszállok a kanyarba, szépen négy keréken csúszik le az ívről és a fickó csak annyit mond, hogy nyomjam padlóig a gázt, ne törődjek semmivel
Ezt, meg a Hungaroringes vezetéstechnikai kurzust mindenkinek ki kell próbálnia szerintem. A ringen a biztonságért, itt meg a benzin meg az égett gumiszagért
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Az eggyel régebbi Subaruhoz nekem is volt szerencsém egy TVs forgatás keretében. Bár csak utasként, de az sem volt mindennapi élmény.
Köszi, hogy megosztottad az élményeidet! Most, hogy tudok erről a lehetőségről, szerintem elkezdek sprólni egy kicsit, mert ezt ki kell próbálni!
-
Amúgy kb hány percnyi élményt kap az ember 1 menetért? Ha jól sejtem ez csak 1 autóval való játszadozást foglal magában, igaz?
-
Teljesen gyáriak voltak. Kivéve a fékeket, azok versenyfékek, hogy bírják a folyamatos terhelést...
Minek veszel Ferrarit, ha 50-nel közlekedsz...
Ha nincs lehetőséged venni a közeljövőben ilyen autót, akkor megéri!
Plussz azért gondold meg, csak egy reptér és hozzáértő emberekkel vagy körülvéve.
Érdemes meggondolni.
Minek veszel Ferrarit, ha 50-nel közlekedsz...
Köszönöm! Nekem is hihetetlen, még mindíg a hatása alatt vagyok...
Minek veszel Ferrarit, ha 50-nel közlekedsz...
Megéri!
Nem tudok időpontot mondani a videóra, de amint lessz időm, rakom is fel! Valszeg a képek előbb meglesznek.
Minek veszel Ferrarit, ha 50-nel közlekedsz...
Köszönöm a jókivánságot!
Tuttommal ez a cég csak evvel a két autóval (ill. később még többel) foglalkozik.
Motorról nem tudok, de az azért teljesen más. Ott nagyobb azért a rizikó.
Gondold meg, itt azért kapsz segítséget és közbe is nyúlhat, ha valami van.
A motort egy ilyen helyen könnyebben el lehet dobni... Elkap a hév és kész.
A pálya azon része ahol mentünk, teljesen kultúrált volt.
A farolás, hát komoly volt. Van hova, van mivel csúszni. A derékszögekbe azért 90 környékén mentünk bele...
Minek veszel Ferrarit, ha 50-nel közlekedsz...
A lehetőség adott...
Minek veszel Ferrarit, ha 50-nel közlekedsz...
Itt az igazolás...
Minek veszel Ferrarit, ha 50-nel közlekedsz...
Pontos időt nem tudok neked mondani. Azért ekkora sebességnél gyorsan mennek a körök.
Pontosan tudsz tájékozódni az oldalukon...
Szét is bonthatod mindkét autóra ha gondolod. Én is így mentem.
Minek veszel Ferrarit, ha 50-nel közlekedsz...
szia.
először is boldog szülinévnapot
másodszor pedig: most kb egy citromba harapott emberhez vagyok hasonlítható, mert olyan görbe a szám én is ki szeretném próbálni egyszer, csak még nem nagyon látok rá esélyt
pedig biztos nagyo állat lehet
am is nagy kedvenvem egy Impreza, az Evo se rossz,de azért a BUBU az BUBU.
grat még egyszer hozzá. remélem én is beszámolhatok majd hasonló élményekről.
megnéztem a videót ami a cég honlapján van, az a beton motorra nem jó. Ezek a régi betonok túl nagy hézaggal rendelkeznek már és ha odarántod a motornak, akkor az kitör a nagy tapadás miatt, viszont az elsőkereket meg beszitálja meg pattog. 150-nél az nem egészséges
Én ezt tapasztaltam a 100 lovas motorommal a Kalocsai reptéren (tök ugyanilyen) motorosoknak kialakított pályán, szóval lehet rajta menni, de oda kell figyelni
Az árak meg tök jók, ha azt nézzük nem a te kocsid. Kalocsán 3000 volt, de saját motorral kellett menni no és egész nap mehettél.
Ilyen ajándékot kapni egy barátnőtől...huhh. Nemsemmi. Vigyázz rá nagyon! Nagyon szerencsés ember vagy!
PS C:\>_
Módosítottam még rajta és befejeztem.
A kérdés csak az: a helyesírás előtte is ilyen szar volt, vagy ez már a javított verzió...?
Így első blikkre:
Én elég régóta fanatikusan rajongok…megilletődve láttuk a neten (egyes szám vs. többes szám)
Kollektívan befizettek egyilyen élményvezetésre. (nem külön írjuk? „egy ilyen”)
gulyásleves még plussz javított (van egy plusz „s”)
mehetek mind a két autoval (hosszú ó…szerintem)
És hidjem el (kicsit parasztos, de én nem szégyellem?)
400LE-re huzva (megint hosszú ékezet kellene)
Mondatm neki (betűcsere)
Dölöngéltek...kikéreckedett (lásd fenn…de betudjuk az írói szabadságnak)
hogy ugye kiengejük (betűhiány)
és nyúlt a kormányba, hogy hogy tartsam az ívet. (szebb lett volna a „hogy hogyan, esetleg „hogy miként”)
és volt amikor, 180 fölött ugyan ebbe a kanyarba. („ugyanebben a kanyarban”)
Gázadásnál ugyan azok hatottak rám (''ugyanazok'')
Ugyan úgy (szintén zenész)
amíg bemutatja a páját. (ezért a fiamat lelőtték volna „ált. isiben”…)
Öszzesen (Inkább „Összesen”)
Visszaértünk és kiszált az egyik barátom (tán hiányzott az egyik lába?)
ill. íveskanyarok (inkább külön írják)
Ez számra igazi technikás pálya volt (betűhiány)
egy csúszást egyedűl végig tudtam vinni (rövid „ü”)
ahogy a nagykönyvbe megvan írva („nagykönyvben”)
Visszérkeztünk és immár ismét négyen (betűhiány)
Azért itt mégjoban meglátszott (horribile dictu)
Mondták, hogy jópár fejlesztést akarnak eszközölni („jó pár”…de még ez is elég ronda)
normálisan kitáblázi (betűhiány)
területrendezések következtében eltüntek (inkább hosszú „ű”)
Teljesen korrektek, emberközponzúak (elgépelés)
mondott egy egész bizalomnővelő dolgot (ez meg inkább rövid „ö”)
P.S.:
Egyébként boldog szülinapot...
[Szerkesztve]
primus inter pares
Hali!
Köszönöm szépen!
Csak rajtad múlik, hogy kipróbáld...
Minek veszel Ferrarit, ha 50-nel közlekedsz...