Nyilván, de ez pl egy hátránya az éles piaci versenynek, hogy ha belekalkulálja, akkor kénytelen árat emelni. Sokkal egyszerűbb, és olcsóbb annak a 130-ból mondjuk 2 embernek, aki reklamál, 1-2 tizest peren kívül kifizetni.
Hasonló élményem nekem is volt, '97-ben mentünk ciprusra, és valami mittudomén milyen nagyhatalmú vezető érkezése miatt 5 órát késett a gép. (ferihegyen volt, de mondjuk ott mostanában már ''normálisak'' a késések..) Igaz, kaptunk szendvicseket, egész sokat..
Na meg tavaly a vb miatt, pont akkor repültünk volna, amikor a brazil-francia meccs volt, de csak a végén idnultunk el.(2 óra volt a késés) Ez több okból volt szerencsés: meg tudtuk nézni a meccs nagy részét, valamint a pilóták, és a repülésirányítás sem a meccsel foglalkozott - kisebb volt egy baleset valószínűsége. Jah, és a pilóta is rendes volt, mert bemondta a végeredményt
A ''félórátkésik'' átverést meg a ferihegyen nyomatják már elég régóta.
Egyébként szerintem a repülőterek túlterheltsége miatt természetes, hogy késnek a gépek. Amiket leírtam, egyik sem fapados volt, az meg gondolom egyértelmű, hogy ha döntenie kell egy légiirányítónak, meg a repülőtér személyzetének, hogy fapados, vagy normál, akkor inkább normál, tehát a fapados csak másodrendű. Ha sietsz, akkor fizess!
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő