Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) e-biza


e-biza
őstag

Jo irás :) Mi szerettünk volna Vodafone céges elöfizetéssel rendelkezni (Voda B 1500), de a hölgy nem fogadta el az eredeti cégbírósági végzést, illetve hiányzott a kis négyzethálos APEH bejelentőlap. A csavar az egészben az, hogy felhivtam nemrégiben a 1270-et, ott egy hölgy közölte velem, már nincs ilyenre szükség, blablabla (Biztonság kedvéért felvettem a beszélgetést.), majd egy ismerős pár nappal később szeretett volna Voda céges elöfizus lenni, de tőle kérték még az APEH bejelentő lapot. Azért megproábljuk :)

Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu

(#2) Parci válasza e-biza (#1) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

nem javaslom. mi visszük az egész céget, amint lejár a hűség. ennél egyszerűen nem lehet rosszabb.

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#3) simonzé válasza Parci (#2) üzenetére


simonzé
addikt

Glu... Pont ma adtam le az igényemet, miszerint igenigenakarokolcsónsokatbeszélniavodánál.
Lehet hogy nem kéne?

Tudom már: nem kéne. :( De azért adok az érzésnek.

I don't fit in. I fit out.

(#4) #43960832 válasza e-biza (#1) üzenetére


#43960832
törölt tag

Nekem akkor lett (v_é_g_l_e_g) elegem a vodából, amikor magánszemélyként egy egyszerű havidíjas előfizut akartam kötni, és aszongyák: 20-80 ezer HUF közötti kauciót kell befizetni, amit az első hónapban jóváírnak a számlán. :C Hozzáteszem, a legeslegolcsóbb telefon volt, mivel a vezetékest akartuk kiváltani vele. Nem beszélve még olyan apróságokról, hogy minden telefonjuknak úgy néz ki a menüje, mint az okádék, hiába a millió színű kijelző, ha 3 színű a menü! A másik vicc meg a 98%-os lefedettség-duma. Itt, Észak-Nógrádban, megyei jogú városban nem mindenhol van térerő! 2006-ban!!! Mit akarnak a 3G-vel? Mégcsak telefonálni sem lehet mindenhol... Már bennem is érlelődik egy vodagyalázó cikk, és most mégjobban felspanoltam magam. :W

(#5) ktg3 válasza Parci (#2) üzenetére


ktg3
őstag

ez a vodafone......
bár nem hiszem h a többi szolgáltató sokkal jobb lenne.
miért van az h az ember a pénzéért nagy sz@art kap :F

látom az avatarodon is kezd előtörni a sötét oldal-ha esetleg megvalósítod a 2.at akkor szólj nekem pls mert beverném 1-2 ......, ...... fejét aki átcseszi a másikat az apróknál.... :(

(#6) Viktor0610 válasza #43960832 (#4) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Kötbér: Ezért ne a Vodafone-t szídd, hanem azokat, akik visszaéltek az aránylag egyszerű előfizetéshez jutás lehetőségével és ezért a cég bekeményített... Ezt itt máshogy nem lehet. Amikor én '01-ben előfizetést kötöttem náluk, még sokkal lazábbak voltak a feltételek.
Live! menü: egyszerű árukapcsolás, ami a kezdetekben szenvedett még gyerekbetegségektől, de mint a cég világpiaci helyzete is mutatja, nem voltak hülyék -a világ legnagyobb mobilos cége a Vodafone-, arról nem is beszélve, h. a Live! mostanra nagyon felhasználóbarát lett. Ez személyes tapasztalat.
Lefedettség: u.ezt elmondhatnánk a másik két szolgáltatóról is, csak más helységnevekkel.


A cikkhez.
Valóban, a Vodafone nem áll a helyzet magaslatán, amennyiben ügyfélkezelésről van szó... Ez tény és személyes tapasztalat.

Samsung Galaxy A54

(#7) Akheron


Akheron
senior tag

Kész öröm, hogy szökőévente egyszer ha telefonálok, és azt is feltöltőkártyással teszem. No meg hogy tévét se nézek. Persze kissé remeteformát öltöttem, de legalább spórolok, és kevesebbet idegeskedem. :)

"It’s not the noise disturbing your meditation, it’s you who is disturbing the noise." – Ajahn Chah

(#8) Jégkokó


Jégkokó
veterán

2. Jay és Néma Bob mintájára megkeresem a legrosszindulatúbb, legszemetebb fórumozóinkat és laposra püffölöm őket Ez tetszik :D

A viccet féleretéve egyszer engem megkeresett a voda telefonon, hogy milyen hiper szuper előfizetési akciói vannak és csak 900 ft ba kerül havonta és milyen olcsón telefonálhatok, meg hogy kapok még egy ajándék sim kártyát is meg majd kiküldik a tájékoztatót.Na azóta is küldik.Nálam leírták magukat

[Szerkesztve]

A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.

(#9) Akheron válasza Jégkokó (#8) üzenetére


Akheron
senior tag

Én (jelenlegi feltöltőkártyás ügyfélként) olyan felszólítást kaptam tőlük néhány hónapja levélben, hogy fizessem be a ''dolgozói'' előfizetéssel kapcsolatban felmerült tartozásomat.

Miközben: 1) Már rég nem vagyok előfizető; 2) Nincs tartozásom; 3) Sosem volt közöm a Vodafone-hoz alkalmazotti jogviszony formájában.

"It’s not the noise disturbing your meditation, it’s you who is disturbing the noise." – Ajahn Chah

(#10) sh4d0w válasza #43960832 (#4) üzenetére


sh4d0w
nagyúr
LOGOUT blog

Nem akarom védeni őket, mert nekem is volt bajum velük elég, de: a 98%-os lefedettség nem földrajzi lefedettség, hanem a népességre vetített lefedettség. Ez persze nem kell, hogy jóllakottá tegyen egy szolgáltatót, mert akkor megkérdezem: miért nem 100%?

Akheron: nem a dolgozójuk voltál, hanem esetleg egy munkáltatód, aki szerződést kötött a Vodával, hogy dolgozói előfizetéseket köthessenek az alkalmazottaik. Nekem is ilyen van. Az más tészta, hogy esetleg összekeverték az adataidat máséval...



[Szerkesztve]

https://www.coreinfinity.tech

(#11) #43960832 válasza Viktor0610 (#6) üzenetére


#43960832
törölt tag

Kérdezem én: akkor a konkurens szolgáltatók miért nem kérnek kauciót előfizetés kötésekor? Hiszen nekik egy kicsivel több előfizetőjük van, tehát többen vissza tudnak élni. Kérdem én: mi az, hogy az első hónapban jóváírják? Ki beszél egy hónap alatt 20-80 ezer HUF-ot?

Tapasztalat: A Live! menü a mai napig n a gy o n távol áll a felhasználóbarátságtól. Milyen alapon változtatja meg a szolgáltató, a gyártó által kifejlesztett, optimalizált szoftvert? Milyen alapon butítja le a telefont pl infra, és fájltípus korlátozással, és egyéb funkciók törlésével?

Lefedettség: a másik két szolgáltató n e m hanoztatta sohasem, hogy hány százalékos a lefedttsége!

Köszönöm.

(#12) Grafiqs


Grafiqs
őstag

Előszóban csak annyit, hogy nem védeni akarom a vodát. De pár nappal ezelőtt betekintést nyertem a voda (szerződéskötésre, és egyéb dolgokra használt) számítógépes rendszerébe. Egy voda kereskedő is megosztotta velem tapasztalatait. Ezekből szemezgetnék most alább.
A 1270 mint a voda központi help-deskje nagyon nem áll a helyzet magaslatán. Nagyon nem. Rendszeresen félretájékoztatja az érdeklődőket. Példát is mondok. Lehet-e befizetni számlatartozást szerződőtt partnernél. Voda mondja, hát persze. A helyzet pedig az, hogy persze, hogy nem. Csak bankkártyával.

A kauciót a voda központi credit csoportja állapítja meg az ügyfél által megadott adatok alapján. Abba a kereskedőnek sok beleszólása nincsen. Csak a szenvedő alanya. Mert csak akkor kap a szerződés kötés után pénzt, hogyha az ügyfél rendesen fizeti az előfizetést.
Épp az üzletben voltam egyik este, amikor bejött 3 elég rosszúl öltözött férfi. Az egyik aki beszélt kicsit beszédhibás volt. Előfizetést szerettek volna kötni 4 telefonra Vodafone 800-al. Ehhez ugye kell néhány személyes irat, de ezen felül szükség van még egy a bejelentett lakcímen befizetett közüzemi csekkre (számla igazolásra). Namost ez a 3 úriember egy nyomtatóval készített papírfecnivel akarta igazolni a a befizetést. Magyarul hamis volt. Persze nem kaptak.

Egy másik esetnek is tanúja voltam. A különbség csak annyi volt, hogy az úriemberek éppen arról beszélgettek a telefonok összeválogatása közben, hogy ezeket mennyiért tudják majd elpasszolni...

Maga a szerződés kötésre használt rendszer pedig...

És még mindig nem fogja, vagy nem akarja felfogni. Hihetetlen. A Föld tényleg a Naprendszer elmegyógyintézete lenne?! by Bon3ss

(#13) róland


róland
veterán

Ezért vagyok még mindig más szolgáltatónál.

Eddig egy Vodafone-os ajánlat se nyerte el a tetszésemet. (Tudom, nagyon rossz tulajdonság elolvasni mindig az ajánlatok apróbetűs részét is. :) )

http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!

(#14) Renwick


Renwick
őstag

Hát jah, olyan ez kicsit, mint a fapados légitársaságok. Azokat is szeressük, igaz Parci? :C
Az olcsóságnak sajna többnyire ára van, bár ilyen adminisztratív bakikkal én már találkoztam a t-csoportnál is vagy éppen most az ELMŰ-nél, ahol a számlázási renccer behalása miatt még mindig nem tudták levonni a bankszámlámról a novemberi áramdíjat. Persze, hogy mindez decemberben fog visszaütni, amikor amúgy sincs az embernek pénze... :W

üdv

R.

I see you blaming each other -- And I love you still

(#15) villamos


villamos
őstag

Én sem vagyok oda a vodáért. Először mégis náluk vettem telefont, mert olcsó volt, meg minden. Nem vagyok az a nagyon telefonálós tipus, így a feltöltőkártyát választottam, ne kelljen már számlával postára rohangálni. Fel is töltöttem szépen, méghozzá 3000Ft -tal, gondoltam elég lesz az. Elvileg bőven elég is lenne, csakhogy én elég keveset telefonálok. Egyszer csak jön az SMS: egyenlegfelhasználási ideje, hamarosan lejár... Mivan? :W Kiderült számomra is, hogy 3 hónapom van arra, hogy lebeszéljem a pénzem, különben a zsebükbe vándorol... mit tehettem mást, feltöltöttem újra, majd újra, majd megint.
Egészen addig, amíg elkezdték nyomatni ezt a számhordozósdit. Gondoltam, hogy kipróbálom. Be is mentem a voda boltba, és bejelentettem hogy én is szeretnék ilyen ''Portans numeri'' lenni. Egyből vigyorogtak rám. Majd így folytattam: tudjátok van egy 06 70 -es számom és szeretném átvinni máshová. Arcukra fagyott a mosoly. ;] Végül is három hét huzavona után sikerült a számot átvinni. Jelenleg a ''kék'' szolgáltató elégedett ügyfele vagyok, most kb. évente töltök 7000Ft -ot... :D (eddig kétszer töltöttem)
A kártyámon kb. 23000 Ft gyűlt össze addigra, amelyet különféle trükkökkel sikerült pár k-ra redukálni, nehogy már lenyeljék.

Szép álmokat csillagom! És amíg te csicsikálsz, én hozok neked egy... LÁNGSZÓRÓT TAKAROGGYÁ!

(#16) f_sanyee


f_sanyee
senior tag

nekem is 1 intézményen keresztül van előfizetésem a vodánál. 1800+áfa lebeszélhető, 20 sms, blabla....
2005 szeptemberben lejárt a 2 éves hüségem. mondtam jók a percdijak, maradok tovább. igy kedvezményesen vásárolhattam telefont előfizu nélkül. meg is rendeltem a kiszemelt mobil még október elején és mire ideért január lett....

(#17) HolyDay


HolyDay
tag

04' szeptembert írtunk, mikor édesanyámmal kitaláltuk, hogy befejezzük ezt a feltöltőkártyás műsorszámot, mert elég drágának találtuk. Akkoriban jelentek meg a vodának a ''vodafon 90'' és hasonló ''vodafon XXX'' előfizetési opciói, és abban az időben ezek elég jó ajánlatok voltak. (a lényeg h 3400Ft -ért 90 percet beszélhettem és +1000Ft-ért 100sms-t küldhettem). A boltban először édesanyámnak kötöttük meg a szerződést. Ő csak egy kártyát vett, én pedig telefonnal együtt számdékoztam előfizut kötni náluk.
Anyukámnak pik-pak elintézték a dolgot, s miközben az ővét intézték, kinéztem magamnak 70 Ft-ért egy készüléket, hogy azzal kötsem meg a szerződést. Rám került a sor, kitöltöttük a papírokat, elküldtök a vodának, majd jött a válasz, hogy akkor a 70Ft-os telefonra 20K lenne a kaúció... Hirtelen nem volt nálunk ennyi pénz, de gondoltam sebaj, majd máskor veszek telefont, most elég lesz ha megkötöm az előfizut. (egyébként mind2 előfizu anyukám nevén ment). Kitöltöttük az új papírokat, miszerint csak egy előfizus kártyát kérek. Vodának elküldtük, majd jött a válasz, hogy akkor legyek kedves és tegyek le a ''semmire'' 20K kaúciót. Azt gondolom, h ez nevetséges, hiszen fél órával ezelőtt igényeltünk egy másik előfizut és arra egy vasat sem kértek. Mérgünkben hazamentünk és egy hét múlva újra próbálkoztunk. Közben a voda úgy döntött, hogy egyátalán nem kaphatunk több előfizut! Nah akkor beszerveztünk egy ismerőst, akinek a nevére megvettük a 70 Ft-os készüléket. Természetesen itt is kérték a 20000 Ft- kaúciót, de azt mondták, hogy ezt az első X hónapban folyamatosan vonják le a számlából, tehát kvázi visszakapjuk a pénzt. Eltet fél év, aztán még egy év, mire észbe kaptunk, hogy ha nem figyelünk, akkor ''elsunnyognak a lóvénkal'' - ugyanis valahgy elfelejtették vonni a 20K-t... Durván 06' január óta próbáltuk elintézni, hogy vonják a pénzt, mire most novemberben sikerült... Arra hivatkoztak, hogy az a kolléga akivel a szerződést kötöttük, idő közben kilépett, a nyugta a pénzünkről elveszett stb... az egy szerencsénk az volt, hogy volt róla másolatunk. Volt még egy érdekes story: első hónapja volt meg az előfizum, mikoris jött egy számla - rajta egy olyan tétellel, hogy telefonszám csere v vmi ilyesmi. 5K-t kellett volna fizetnünk, mert a Mancika a voda irodában rossz emberkének számláz... Ebből is volt aztán reklama...
Más: pénteken kaptam egy telefonhívást imádott szolgáltatómtól - egy tényleg nagyon udvarias hölgyel társalogtam - elmesélte hogy ''személyre szabott ajándék''-ot kapok tőlük, ezért kikérdezett a telefonálási szokásaimről. lényeg a lényeg - azt mondta nekem, hogy 20 ingyen SMS-el lepnek meg és erről 48 órán belül sms-ben értesítenek. Nah azóta is értesítenek..
Nem tudom, hogy más szolgáltatóknál mi a szitu, de elegem van a voda féle adminisztrációs csődből.

(#18) Hugo85 válasza HolyDay (#17) üzenetére


Hugo85
aktív tag

Hát, hogy mi a szituáció máshol?

Nos én mint hűséges Westeles majd később Tré Dominós ügyfél aki mellesleg aranykártyás (hihetetlen milyen nevetséges beszélt összeg után jár Aranykártya Dominósnak) kaptam például a nagy rózsaszínségtől 200 perc ingyen (mint minden aranykártyás) beszélgetést év végéig 7végén hálózaton belül. Nem is fog elfogyni. De pl amikor múltkor lejárt az aranykártyám akkor kb egy héten belül küldték az újat és olyan csontog benyalós levelet írtak hozzá, hogy magam alá...

Szóval lehet, hogy nem a legolcsóbbak, de nincs olyan varázslat pl, hogy egyik ismerősmnél a Deák Téren nincs Voda térerő a házban :Y ;] , lehet, hogy rózsaszínek és a készülék se 70 Ft, de nekem nem nagyon volt velül semmi bajom. Apám most hagyta el harmadszor egy éven belül a Domino Sim-Kártyáját, 1 héten belül mindig visszakapta a számát egy újal. 4 éve vagyok Westeles/T-s, de nem vonz semelyik másik formáció sem, maradok itten :) .

Ja és 6 Tré Domino (meg régebben előfizetés) van a családban és egyszer sem tűnt el fura módon összeg a kártyákról és nem kaptunk semmilyen felszólítást. Ismerősük egy jó része is magentaszínű és tőlük se halottam semmi ilyesmit, bezzeg a Vodások... ;]

(#19) moonman


moonman
titán

én meg öt éve előfizettem és azóta nem is hallottam felőlük. jön a számla, megy a csekk, tudok telefonálni és internetezni, ráadásul egész jó áron. jónapot.

(#20) Harang


Harang
tag

Üdv!
Én csak annyival járulnék a témához, hogy ne hagyjuk magunkat!
MOnak illene már lábraállnia(a multik úgy jönnek ide, hogy itt mindent megcsinálhatnak, alkalmazottal-ügyfélel egyaránt + annyit szakítanak amennyit tudnak).
Én Pannontól kaptam egyszer egy telefont, hogy válthatok ingyen minden utánajárás nélkül számomra jobb csomagra(csak tudnom kellett volna, hogy mikor telefonálok többet, vagy meik szolgáltató felé... de nem figyelem, vagyis maradtam ennél), amiért végighallgattam a meleghangú hölgyet kaptam az igéretet, hogy 500Ft jóváírás... bla bla... 5 perc múlva jött az SMS :P Mivel 900Ft feltöltésnél tovább nem szoktam menni és csutka üres volt a számlám, telefonáltam is próbaképp, láss csodát 500 Ftot kaptam!
Csak a Voda ilyen pöcs?
A többi szolgáltatóról mi a vélemény? Érdemes otthagyni a vodát?

(#21) dzsoni


dzsoni
senior tag

nagyon komoly ügyvédeket fogadok és céget alapítunk arra, hogy az ilyen nagy szolgáltatókra ráverjük azt, amire az átlag ember sajnos nem képes

Sajnos elkéstél vele, mert ilyen cég már létezik :), az egyetlen gond hogy vállalkozásoknak még nem szolgáltat, de magánembereknek igen.

(#22) #43960832 válasza Harang (#20) üzenetére


#43960832
törölt tag

Szerintem mindenképpen érdemes. Előző hozzászólásom is ezt indolokja többek közt... Én is otthagytam, mert elegem lett belőle. Hába volt a 9 Ft-os percdíj, hiába dobják utánad a telefonokat, több idegességgel jár az egész, mint amennyi pozitív dolgot kapsz. Most teljes megelégedettséggel a kék szolgáltató ügyfele vagyok, eddig még semmilyen atrocitás nem ért. ;)

(#23) ALI_G


ALI_G
veterán

''Legalább fél éve. Rendszerátállítás volt, mindenkinek túlszámláztak. Szerinted hány ember vette észre (rohadt nehéz volt kibogozni)? Szerinted hányan küzdenek fél évet azért, hogy visszakapják? Szerinted közben hány forint megy el telefonálásra velük? Szerinted ez normális, megengedhető?''

Félek n ekem volt valami hasonló, csak durvább. De nem tudok mit kezdeni vele. Esélytelen. Le is tiltottak, és hiába mondtam a diszpécser kisasszonynak akármit, ő nem intézkedhet, mert csak egy egyszerű alkalmazott. Felesleges vele ordibáljak, mert csak őt bántom meg, elmegy a kedve a munkától, és azt nem akarom, hisz rendesen dolgozik stb. Nem tudom kit kéne ilyenkor jól seg*b*qqqni,de már nagyon érik a dolog. Invitelnél sec perc alatt kikérettem az ügyvezető igazgatót, de még a lidl-ben is. Persze ők már készségesek voltak, és meg akarták oldani a problémám (kinek kell, hogy egy olyan jól fizető állásból -amiért lehet semmit se tett le az asztalra - kirúgják?!?!?!?!) Amúgy is.........elfelejtettem mit akartam, annyira tombol bennem az indulat.

sorry.

Parci, mamám ismét üdvözöl! :) És reméli jól vagytok.

[Szerkesztve]

(#24) Parci válasza moonman (#19) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

egyéni előfizető vagy gondolom. ott némileg egyszerűbb. nálunk van egy pár sim, ki alkalmazott, ki dolgozó, ki számhordozott, ki nem, stb.

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#25) Alukard


Alukard
senior tag

2000 ben vettem meg az első telefonomat a vodánál, kártyásan. 10 perc alatt megvolt a dolog, probléma nélkül. Felmerült 1-2 probléma az kártyás csomaggal, és ezért úgy döntöttem, hogy csomagot cserélek. Ezt a csomagot egészen 2006 első negyed évéig használtam amikor is átálltam előfizetésre, megtartva a régi számom. Ez hosszabb ideíg tartott... 12 perc... Nekem is volt problémám a Vodával, de az inkább a telefonom szoftverének a baja volt, és 1 telefon cserével megoldódott :DDD
Mivel az előfizetési szerződésem mellé nem vásároltam telefont ezért 1 éven belül vásárolhattam telefont, ezt meg is tettem :DDD 12ért vettem 1 L7est, itt szintén 10 perc volt az ügyintézés várakozással együtt.

Nekem még nem volt tapasztalaom céges előfizuval, de annyit mondhatok, hogy mint általános előfizetési szerződéssel rendelkező Vodafone ügyfél gondom nem volt

https://blackfyre.ninja

(#26) Hiperbola válasza #43960832 (#11) üzenetére


Hiperbola
csendes tag

Nem egy hónap alatt kell lebeszélni a kauciót:) 3 havit ha rendesen fizetsz, akkor utána a köv. számlákat a már befizetett kaucióból vonják le. így jön nekem hónapok óta csekk helyett minuszos számla... így nem annyira vészes :)

(#27) MC Pite


MC Pite
veterán

Csatlakozni tudok...
Anno vettem exemnek vodás kártyát, szegény Domoni SMSben volt, iszonyat drága volt telefonálni neki. Meglestem a lefedettségi térképet, van beltéri lefedettség is a környéken is, remek. Próba;... hát igen, 3 és 0 között változik a térerő.. beszélgetés közben is. Szal maradt a főiskolán tartalék kártyának nekem.

Így került 3210esembe is, ahol azután hogy egyszer másik telefonban wapoztam róla egyszer, utána - mint utólag kiderült - 3 hónapig vonták a GPRS havidíjat.
(Ez is nevetséges, sehol másutt nincs ilyen, hogy a hálózat fejlesztése helyett inkább havidíjassá teszik a wapot, így hiába (volt) a vodának a legmodernebb mobil parkja; mégsem lehetet sokmindent kezdenni a telefonnal.Igaz, a hülye magyarnak pont jó ha kicsöngés alatt zenét hall, minek jó hangminőség, jó lefedettség, GPRS/EDGE/3G? Ugyanmá'...)
3. ügyintéző és 15 perc telefonlásás után jutottunk el odáig, hogy tényleg; elképzelhető hogy bő 3 hónapja GPRSre egyáltalán alkalmatlan készülékkel fel sem léphettem a wapra; újabb 5 perc után eljutottunk hogy lesznek szívesek ezt jóváírni. Persze ehhez már vmi csopvezt kellett kérnem, mert nem akarták az ügyfélszolgálatosok benyelni hogy az ő hibájuk - ami nem tudom hogy vicces vagy siralmas?

Hogy ismerőseim közül majdnem mindnekinek problémája volt aki Vodától átment a Pannonhoz; volt aki már 2 hónapja új szolgáltatónál volt, és kapott a vodától 95 forintos csekket; az megint röhej. Pedig 1 hét helyett 1 hónap volt mire elegendték. 2 ismerősöm is nemrég vodánál kezdte aszámhordozást, ahol ha tőlük akrnak elmenni, nem ismerik az 1 kapus megoldást, és 2 hétre taksálták az átváltást. Persze pár méterrel odébb másik szolgáltató már tudta 1 kapusan, rugalmasan, gyorsan intézni.
Az említett vodás kártyámat pl már nem; mert az 100Ft egyenleg elveszett rajta. A szám él, hívni tudnak; mondom akkor csak átvihető. Azt mondják nem, nem megoldható a számhordozás - ergó járjon le náluk a kártya, mert statisztikailag jobb, mintha átmennék máshova. A csaj azt mondja ez van,. nem tud mit tenni.

Hogy nevetséges az egész rendszerük (azt sem tudják milyen készülék hol van és mennyi; nem hogy elrakatniii), hogy korlátoznak nagyonsok telefont (file küldést/fogadást, mp3 csengőhangokat; meg elve az az ótvar live menü :U ), hogy még Kmét közepén is elő-elő fordult hogy megszakadtam, hogy bnőmet többszöri ki-bekapcs után sem lehetett elérni esténként - holott ő tudott hívást kezdeményezni; és ezt is természetesen ránk hárították, hogy biztos a készülékkel van a baj - hogy ide egy fillért nem fektetnek be, hanem kiviszik az összes lóvét, és egyébb idegesítő dolgokat ne is említsek.

Sokan megtanulták már, hogy azzal a 2-3 forinttal amivel (esetleg) olcsóbb, nem biztos hogy jól járnak! Kivéve ha szeretnének küzdeni a legbugosabb, legkevésbé rugalmasabb szolgáltatóval. Akik ráadásul rendre hülyének próbálják nézni az embert.

<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#28) MC Pite válasza ktg3 (#5) üzenetére


MC Pite
veterán

De, mert 99 óta vagyok Pannonos, fél éve van Tmobilos cégesem, és 2 évig használtam vodát, és sok telefonos/telefonra és telefonálásra figyelő ismerősöm van.

Jobbak. Rugalmasság, ár, lefedettség, elérhető szolgáltatások és költségcsökkentő szolgáltatások szempontjából szvsz vezet kicsit a pannon (egyik legnagyobb bajuk hogy a rengeteg dolgot ami van náluk nem reklámozzák, soxor 1-2 ügyintézőt/boltost is megfogok mert nem tudja, ez azért vicc :( ); mögötte picivel a Tmobile (mostanában egyre inkább érne pl a környékünkön egy kis fejlesztés mert fogy a térerő, és nem igazán izgatja őket; rugalmasságból közepes), Voda meg... khm, eléggé a sor végén.

Elsősorban azoknak, akik türelmesek, és nem sok mindent és nem soxor csinálnak telefonon. Különös tekintettel a beszélgetésre; mert sajnos mai napig nagoyn sok helyen gyalázatos térerejük van, vagy semmilyen. Mivel aktív természetjáró ember vagyok és sokat vagyok lakott területeken kívűl is, nekem főkártyának egyáltalán nem lenne alternatíva a voda, még ha félűron telefonálhatnék sem.

És miért lehet ezt megcsinálni? Mert ez Magyarország. A tájékozatlanok országa, a lustáké, a nemtörődömöké. Ezért :(

<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#29) MC Pite válasza sh4d0w (#10) üzenetére


MC Pite
veterán

Nem tudom megállni hogy ne tegyem hozzá, hogy a 98%ban benne van a kültéri lefedettség is, amit a vodának köszönhetően ismertünk meg. Azaz ha kimész a kertbe és felmászol a fára van térerőd. És ez nem (teljesen) vicc...

Mittomén; megyeközpontban csak kéne hogy legyen végig térerőm, nem? :U :F

<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#30) ollie


ollie
MODERÁTOR

Eddig sem voltam a Vodafone híve, és úgy tűnik, hogy ezután sem leszek...

***

(#31) ollie válasza ALI_G (#23) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Mi történt amiért letiltottak?

***

(#32) róland válasza Hugo85 (#18) üzenetére


róland
veterán

KAP rendszer úgy van kitalálva, hogy amennyiben nem tartozol a cégnek, akkor mindenképp beleessél 13 hónap hűséges ''kapcsolat'' után. Én már több mint 5 éve vagyok náluk számlás előfizető, s azon kívül, hogy most lusta vagyok csomagot váltani (pedig 6 havonta ingyenes, a jelenlegi pedig nagyon drága nappal), semmi bajom nem volt velük.

http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!

(#33) XSiGma


XSiGma
aktív tag

nekem is szinte csak rossz tapasztalatom van a vodával
hetekben lett véve egy v3 előfizetéssel.csak 45percen át tartott az egész folyamat,mondjuk amikor meghallottam,hogy lehet kauciót is kérnek,ami a telefon árának kétszerese,az azért elég vicces volt.jo persze aztán jováírják de azért szerintem ez így mégsem teljesen korrekt ..
régebben v550re,akciosan meghiredetett 70forintos előfizetésre 40ezer kauciót
kellett volna fizetni,az is elég érdekes volt
nemtudom hogy a többi szolgáltatonál vajon miért nincs ilyen.. :F
meg azis nagyon szimpatikus hogy össze kell baszni a telefonokat logokkal-matricákkal,ja meg a live menü is csodálatos :U

(#34) FaBatka


FaBatka
aktív tag

Hogyan is áll a voda?

Rendeltek nálunk kb 1 hónapja 170db szkennert, amit szét kellett teritenünk az országban. A srácok el is indultak szétszórni a cuccot(hazánk legtávolabbi zugaiba is), mikor a kiderültek, hogy a gépek nem alkalmasak a szkennerhez(nem felelnek meg a MINIMUM hardver követelményeknek)...

Kérdem én? a Voda nincs tisztában a saját gépparkjával? A saját rendszerével?

Egyszer, úgy 2000ben bolt egy feltöltős kártyám tőlük. Otthon ha a kerti ablaknál álltam tudtam telefonálni, ha az utcainál akkor már nem, a táv kb 5méter.

Mindegy mit csinálsz a Windowsban, a Nagy Kék Halál úgyis ítélkezik feletted...

(#35) MC Pite válasza róland (#32) üzenetére


MC Pite
veterán

Miért, nem tetszik az 5 napig tartó tarifacsomagváltási idő, meg hogy a váltás napján késődéluántól em kezdeményezhetsz hívást/küldhetsz smst? :Y :D :D :D

<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#36) tildy


tildy
nagyúr

T-mobile se sokkal jobb.Nalunk a cegnel benn kitalaltak, hogy szolgaltatot valtunk, ok lettek a kiszemeltek.
Le volt beszelve, hogy mikor lesz atallas, persze az uj kartyakat addig nekunk ki kellett adnunk. ki is tudtuk volna adni, erre ''veletlenul'' az atvivendo szamok tobb mint felet egy hettel korabban atszamhordoztak..
Penteken este 6kor... Kepzelheted mennyire orultek a tobbiek, akik mondjuk ekkor mar hazamentek, t-s kartya meg benn a cegnel.

Tudod hol dolgoztam, ismerem azon ceg belso munkamoraljat, es szakmai tudasat , es meg mindig csak igy tudok roluk nyilatkozni :R :R :R Ha gondolod, probald ki oket.

[Szerkesztve]

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#37) jerry311


jerry311
nagyúr

Érdekes, hogy egyre inkább csak jönnek a panaszok vodáról. Előző melóhelyem vált a kékre, jelenlegi melóhelyem váltott a kékre. Mindkettő vodáról, mindkettő a folyamatos panaszok miatt.
Azt még megérteném, hogy 1-1 egyéni előfizetőre nem figyelnek, elviselhető veszteség, de hogy a nagyokra sem? Azért csak nem mindegy, hogy 1000 előfizetés volt nincs egyik napról a másikra. Vagy ennyire mindegy a pirosnak?

[Szerkesztve]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.