04' szeptembert írtunk, mikor édesanyámmal kitaláltuk, hogy befejezzük ezt a feltöltőkártyás műsorszámot, mert elég drágának találtuk. Akkoriban jelentek meg a vodának a ''vodafon 90'' és hasonló ''vodafon XXX'' előfizetési opciói, és abban az időben ezek elég jó ajánlatok voltak. (a lényeg h 3400Ft -ért 90 percet beszélhettem és +1000Ft-ért 100sms-t küldhettem). A boltban először édesanyámnak kötöttük meg a szerződést. Ő csak egy kártyát vett, én pedig telefonnal együtt számdékoztam előfizut kötni náluk.
Anyukámnak pik-pak elintézték a dolgot, s miközben az ővét intézték, kinéztem magamnak 70 Ft-ért egy készüléket, hogy azzal kötsem meg a szerződést. Rám került a sor, kitöltöttük a papírokat, elküldtök a vodának, majd jött a válasz, hogy akkor a 70Ft-os telefonra 20K lenne a kaúció... Hirtelen nem volt nálunk ennyi pénz, de gondoltam sebaj, majd máskor veszek telefont, most elég lesz ha megkötöm az előfizut. (egyébként mind2 előfizu anyukám nevén ment). Kitöltöttük az új papírokat, miszerint csak egy előfizus kártyát kérek. Vodának elküldtük, majd jött a válasz, hogy akkor legyek kedves és tegyek le a ''semmire'' 20K kaúciót. Azt gondolom, h ez nevetséges, hiszen fél órával ezelőtt igényeltünk egy másik előfizut és arra egy vasat sem kértek. Mérgünkben hazamentünk és egy hét múlva újra próbálkoztunk. Közben a voda úgy döntött, hogy egyátalán nem kaphatunk több előfizut! Nah akkor beszerveztünk egy ismerőst, akinek a nevére megvettük a 70 Ft-os készüléket. Természetesen itt is kérték a 20000 Ft- kaúciót, de azt mondták, hogy ezt az első X hónapban folyamatosan vonják le a számlából, tehát kvázi visszakapjuk a pénzt. Eltet fél év, aztán még egy év, mire észbe kaptunk, hogy ha nem figyelünk, akkor ''elsunnyognak a lóvénkal'' - ugyanis valahgy elfelejtették vonni a 20K-t... Durván 06' január óta próbáltuk elintézni, hogy vonják a pénzt, mire most novemberben sikerült... Arra hivatkoztak, hogy az a kolléga akivel a szerződést kötöttük, idő közben kilépett, a nyugta a pénzünkről elveszett stb... az egy szerencsénk az volt, hogy volt róla másolatunk. Volt még egy érdekes story: első hónapja volt meg az előfizum, mikoris jött egy számla - rajta egy olyan tétellel, hogy telefonszám csere v vmi ilyesmi. 5K-t kellett volna fizetnünk, mert a Mancika a voda irodában rossz emberkének számláz... Ebből is volt aztán reklama...
Más: pénteken kaptam egy telefonhívást imádott szolgáltatómtól - egy tényleg nagyon udvarias hölgyel társalogtam - elmesélte hogy ''személyre szabott ajándék''-ot kapok tőlük, ezért kikérdezett a telefonálási szokásaimről. lényeg a lényeg - azt mondta nekem, hogy 20 ingyen SMS-el lepnek meg és erről 48 órán belül sms-ben értesítenek. Nah azóta is értesítenek..
Nem tudom, hogy más szolgáltatóknál mi a szitu, de elegem van a voda féle adminisztrációs csődből.