Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#14) harry válasza sekli (#13) üzenetére


harry
veterán

Ha jól emlékszem egyik lényege az volt, hogy mivel min.grafikán megy, így nagyobb (több száz) fps-t lehet elérni, amivel vagy ki lehet használni egyes bugokat, vagy ténylegesen azt eredményezi, hogy pontosabban lehet irányítani, nagyobbat ugrani pl volt erről szó egy topicban, ott linkeltek egy videót is. Lényege az volt, hogy a kép 2 részre volt osztva: bal oldalt egy alacsony, jobb oldalt egy magas felbontás volt, és egy célkeresztet mutattak, asszem CS 1.6ból. A célkereszt lövés közben nagyobb lesz, nagyobb a szórása a fegyvereknek, viszont magasabb FPS számnál gyorsabban 'visszaált' az eredeti méretre -> pontosabban lehet lőni. Q3ban vol vmi hasonló az ugrással ha jól tudom, de annyira nem vagyok jártas a témában.

Theoretically, this damn thing oughta work now.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.