Hirdetés

2019. augusztus 25., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Muton


Muton
(addikt)

mondjuk jobban belemehettél volna a szoftver részletezésébe, mert az gyári (az alap) beállításokról szinte minden a termékkel kapcsolatos cikkben lehet olvasni, a további lehetőségeket meg mindenki letudja azzal, h vannak.

Az egeret játék alatt még nem volt időm tesztelni...

sajnos erre csak azt lehet mondani, h akkor a minitesztet még nem kellett volna publikálni, csak későbbi időpontban. az nyilvánvaló, h hc FPS-re nem jó, már csk a vezeték nélküli technológiából adódóan, viszont így azt sem tudni, h az átlagos fehasználás mellett mégis mennyire alkalmas játékra (emlékezzünk az MX1000 'lefagyásaira')

az akkuja mennyi idő alat tölt fel és meddig bírja? nem kényelmetlen az egér súlya (függetlenül attól, h milyen könnyen csúszik) egérpadot igényel? az anyaga, tapintása kellemes (főleg hosszabb használat esetén)? ha jól látom, akkor vmi gumiszerű borítása van az oldalán. a görgők könnyen megcsúsznak, vagy még izzadt kézzel is jól tapadnak.

Muton#2316 - $z@r a drop >_<

(#2) rgqjx válasza Muton (#1) üzenetére


rgqjx
(tag)

''az nyilvánvaló, h hc FPS-re nem jó, már csk a vezeték nélküli technológiából adódóan''

Lehet, hogy én vagyok naiv, de a netes játék közben jobban aggodnék a pingidő miatt, mint az egér és a vevője között megtett ~2m vezetéknélküli távolságon.
Rosszul gondolom? :F

(#3) (Kolombusz) válasza Muton (#1) üzenetére


(Kolombusz)
(veterán)

Apám ez mekkora hülyeség, hogy FPS-re nem jó...

Mutass már nekem egy olyan gamert akinek láthatóan rosszabbul megy a játék, mikor vezetékes helyett vezetéknélküli egérrel tolja...

Urban legend ez teljesen. Meg flancolás, a szar 3 gombos, vezetékes egerekért kiadni 15 ezer forintot.

(#4) Muton válasza rgqjx (#2) üzenetére


Muton
(addikt)

van a neten kívül más is. pl lan. ott nem kell félni a pingtől

#3: látom értelmezési gondjaid vannak, nem baj kifejtem. senki sem mondta, ha fps-re nem jó. én _hc fps-ről_ beszéltem. én is ut-zek néha (nekem aztán hót mindegy, akár billel/gamepadal is nyomhatnám, akkor se lennék rosszabb), viszont aki 640x480-ban küldi 2 színnel (egyik az ellenség, másik meg a többi) 900as fps-sel (mert sokak szerint akkor másképp lő és ugrik :F ). gondolom átérzed a különbséget. tehát valszeg nekem jó, neki nem. ja és nekik kezd magyarázni, h nincs az egérnek laggja, ne nekem (gondolom egy quake topik erre tökéletesen alkalmas. hajrá!). mondhatogy hogy urban legend, viszont minden profi vezetékessel nyomja. ami nem téged támaszt alá. emellett az is nagy hátrány a vezeték nélkülinél, h ha a telep kímélése érdekében átvált energiatakarékos módba, akkor a visszakpcsoláskor megint eltelik vgy fél mp. ha neked mindegy, akkor fps-ez ilyen egérrel.

Muton#2316 - $z@r a drop >_<

(#5) DJ.Gróf válasza Muton (#1) üzenetére


DJ.Gróf
(aktív tag)

Ez tényleg hülyeség,hogy vezeték nélküli egér az lassú fps-re! G7-em is tökéletes,de teljesen mind1 milyen egér van szinte,olcsobb egérrel is jól lehet nyomni! Köszi a cikket! Szeressük a Logitech egereket,bár kicsit drágák ,de gondolnak a felhasználókra is! :R :R

(#6) harry válasza DJ.Gróf (#5) üzenetére


harry
(veterán)

Ki mondta, hogy lassú? HC game-re nem való, és ez bizony igaz. Én MX1000el tolom, és (többnyire) jó is átlag felhasználásra, néha LAN haverokkal, de versenyszintű játékra nem. Pl akksi miatt eleve van súlya, ami miatt valamelyest nehezebb gyorsan ide-oda pakolgatni (valamint ugye így súly nem is állítható, més kérdés, hogy az mennyire fontos). Nincs usb hack, csak max 125Hz frissítés a vezetéksenél elérhető 500, 1000-el szemben. Akkut töltögetni kell, egy maratoni játéknál elég zavaró lehet ha pont lemerül (főleg ha beépített akksija van, mint pl mx1000). A rádiós kapcsolatot iganis zavarhatja más is. Pl ha hívnak akkor volt olyan, hogy pár sec-re megállt az egér. Aztán ott a probléma, hogy ha nem mozgatod (vagy pl mx1000nél pont, amikor felemeled) akkor a fény takarékos módba kapcsol, ami miatt késve reagál. Lehet, hogy szerintetek apróság, de versenynél ez igenis fontos. Pl mint a Forma1ben, ezred másodpercekért küzdenek, mit számít az? Hát van, hogy sokat.

(#7) kamikaze boci válasza (Kolombusz) (#3) üzenetére


kamikaze boci
(őstag)

Erről régebben sokat dumáltunk itt, nem írom le újra, de van, akinek nem mindegy, hogy 125-ös vagy 1000-es mintavételezéssel játszik.

egyéb állatfajták

(#8) zsiga667 válasza (Kolombusz) (#3) üzenetére


zsiga667
(addikt)

Itt vagyok én mint élő példa, láthatóan rosszabbul megy az FPS ha az MX1000-t használom az MX518 helyett, pedig elég messze vagyok attól hogy hc gamernek tartsam magam... ;) Sőt, még az se mindegy hogy az egérpad sima vagy érdes felületét használom, a sima jobb UT-hez vagy Quake-hez, míg az érdes pl. COD-hoz.

(#9) kamikaze boci válasza kamikaze boci (#7) üzenetére


kamikaze boci
(őstag)

Bazz, mégis leírom, de utoljára. :)
Tegyük fel, hogy egy egeret 1m/s sebességgel mozgatsz. Ez nem egy őrült tempó, 3,6 km/óra, ha sétálsz az utcán, akkor is tépsz ennyivel. (Amikor hirtelen kell megfordulni egy játékban, ennél nagyobb sebességgel is mozgatod az egeret.) 100/125=8mm, ha csak az 1m/s-ot veszem alapul, azaz majdnem 1 centit halad az egér a két frissítés között.
Passziánszban mindegy, de ha valaki komolyan játszik, annak esetleg nem ;)

[Szerkesztve]

egyéb állatfajták

(#10) harry válasza kamikaze boci (#9) üzenetére


harry
(veterán)

Hmm hogy jött ez ki, nem 1000/125=8mm?

[Szerkesztve]

(#11) sekli válasza harry (#10) üzenetére


sekli
(addikt)

de, de az eredmény az 8mm akkor is...

[ Szerkesztve ]

(#12) harry válasza sekli (#11) üzenetére


harry
(veterán)

Valóban, csak először nem számoltam utána, és az jutott eszembe, hogy a 8mm sem pontos, csak aztán jöttem rá, hogy mégis, de akkor inkább hagytam.

(#13) sekli


sekli
(addikt)

és miért jó a 640x480? csak , hogy tanuljak is valami okosat...:) (a két(?) színt még esetleg értem...

[ Szerkesztve ]

(#14) harry válasza sekli (#13) üzenetére


harry
(veterán)

Ha jól emlékszem egyik lényege az volt, hogy mivel min.grafikán megy, így nagyobb (több száz) fps-t lehet elérni, amivel vagy ki lehet használni egyes bugokat, vagy ténylegesen azt eredményezi, hogy pontosabban lehet irányítani, nagyobbat ugrani pl volt erről szó egy topicban, ott linkeltek egy videót is. Lényege az volt, hogy a kép 2 részre volt osztva: bal oldalt egy alacsony, jobb oldalt egy magas felbontás volt, és egy célkeresztet mutattak, asszem CS 1.6ból. A célkereszt lövés közben nagyobb lesz, nagyobb a szórása a fegyvereknek, viszont magasabb FPS számnál gyorsabban 'visszaált' az eredeti méretre -> pontosabban lehet lőni. Q3ban vol vmi hasonló az ugrással ha jól tudom, de annyira nem vagyok jártas a témában.

(#15) r4dix válasza harry (#14) üzenetére


r4dix
(csendes tag)

Úgy volt, hogy ha com_maxfps 125-re volt állítva, akkor nagyobbakat lehetett ugrani, mint más fps értékeken. Asszem ahogy gyorsultak a vga-k és a nagyobb fps-ek is elérhetővé váltak, úgy a következő lépcsőfok a 333 volt, ott még nagyobbat lehetett, de ebben nem vagyok már teljesen biztos.

(#16) sekli válasza harry (#14) üzenetére


sekli
(addikt)

:R tehát ha jo a vga és ugyan ugy kihozza a 900FPS-t, akkor jo (lenne) az 1024x768+ is...

[ Szerkesztve ]

(#17) harry válasza sekli (#16) üzenetére


harry
(veterán)

Szerintem ehhez már tényleg elfajult kockaság kell, hogy valaki így játszon. Csak azért írtuk, hogy szemléltessük, hogy van akinek a legapróbb részlet is fontos. De mivel én a látványt is szeretem élvezni nem csak az ölést, ezért emberibb beállítások mellett játszom és (egyelőre) rádiós egérrel :)

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.