Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) DJGABI


DJGABI
addikt

Nagyon ott van a topon, kösz a képet :))

<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>

(#3) stangli válasza Kalandor (#2) üzenetére


stangli
senior tag

te a mozgólépcső mellettiekre gondolsz... ebben ténylegesen igazad van, de ez nem az a fajta plakát, sőt méretben is különbőznek :)

(#4) Peet


Peet
senior tag

Igazad van, de ha megpróbálnám kimagyarázni akkor:
- Honnan tudod, hogy nincs így is már kint annyi helyen, hogy egymás mellé is kerülhet?
- Miből gondolod, hogy többet látva egymás mellett nem érnek el vele nagyobb hatást mintha csak egy lenne? (a csapból is az folyik szindróma)
- Valószínűleg már el is érték vele a kívánt hatást, hiszen Te is írtál a filmről! ;)

(#5) stangli válasza Peet (#4) üzenetére


stangli
senior tag

Honnan tudod, hogy nincs így is már kint annyi helyen, hogy egymás mellé is kerülhet?
Jellemző, de a megfigyeléseim alapján mostanában ilyesmi nem fordult elő, annak is köszönhetően, hogy eléggé visszaesett a nézőközönség, így kevesebb reklám plakát is kerül az utcákra/újságokba. Gondolom költségtakarékosság miatt is. De vannak nagyobb filmek mint pl. e film is ahol nem nagyon számíthat a pénz. De akkor is. Értelme nulla egymás mellé tenni. Pl. veled egyetemben, nem sokan vették észre, mert nem találtam feljegyzést ezzel kapcsolatban. Ha észre is vették, az futhatott át a fejükön, „mi a manónak tesznek két plakátot egymás mellé? Hm talán meg kellene nézni, vagy a fene sem nézi meg…” (ízlések és pofonok) És tovább elmélkedik mindenki a saját kis életén…

Miből gondolod, hogy többet látva egymás mellett nem érnek el vele nagyobb hatást mintha csak egy lenne? (a csapból is az folyik szindróma)
Egy átlag ember látószöge 125 fokos, ami azt jelenti, hogy ha egy plakát van ott, azt is meglátod nemhogy kettőt. Ha azt mondtad volna, hogy nagyobb hatást érnek el azzal, ha van egy darab a megálló elején és egy a végén, akkor egy szavam sem lenne. És így nagyobb hatást érnének el a szavaiddal élve „csapból is folyik szindróma” elvén, mert két irányból tudnának támadni.

Valószínűleg már el is érték vele a kívánt hatást, hiszen Te is írtál a filmről!
Tévedés ne essék a Filmről nem írtam véleményt, csak megneveztem, hogy mennyire szórják a plakátok terén a pénzt. Ami egy ekkora költségvetésű filmnél nem meglepő.
A mondat második részével egyet értek hisz „Bad reklám, is reklám too.” azaz Ungárissh Rossz reklám is reklám :D


[Szerkesztve]

[Szerkesztve]

(#6) Akheron


Akheron
senior tag

Épp most iratkoztam le a fotexnet hírleveléről emiatt a kritikán aluli baromság miatt. Néhány perc múlva a DVDRent hírlevele is hasonló sorsra jut... egész egyszerűen levélszemétté degradálódott a reklámozott filmek nulla értelme okán.

(Megjegyzem, hűen tanúsítja a társadalmunkban uralkodó viszonyokat, hogy ilyen filmekkel dollármilliókat lehet kaszálni. Homo sapiens...)

"It’s not the noise disturbing your meditation, it’s you who is disturbing the noise." – Ajahn Chah

(#7) Peet válasza stangli (#5) üzenetére


Peet
senior tag

Mondom, én egyetértek veled, csak ha ki kellene magyarázni így magyaráznám ki.
Mellesleg a „Bad reklám, is reklám too.” -ról nekem a Vámház körút 9 kartonpapírlap jut eszembe, ami bár hihetetlen gagyi, de hatásosabb. Sőt, azt kell, hogy mondjam a szép csajos sem fogott meg annyira mint a kartonpapíros. Talán a nőmet is kartonpapírra kéne cserélnem. :DDD

(#8) BloodRay válasza Peet (#7) üzenetére


BloodRay
veterán

:)) Ez jó volt! :DDD Azért nőddel vigyázz, el ne olvassa ezt mert mehetsz Karton Karolához aludni. ;]
Sajnos él az, hogy minél többször emlegetnek valamit azt elhiszed, de legalábbis érdekelni kezd. :(((

"A gép pentium 4-es. Mit mondjak még róla?! Leírom mégegyszer. PENTIUM 4." -► Henky83

(#9) tkazmer


tkazmer
addikt

Ha tesznek mellé más reklámot, megtörténhet, hogy az elvonja a figyelmet erről.

úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

(#10) stangli válasza Peet (#7) üzenetére


stangli
senior tag


Hát igen, az egy olyan reklám, ami teljesen le van csupaszítva marketingileg. Egy szőke nőciké, nagy szilikon cicivel ellátva és egy kartonra kézileg felvésve a cím... és ez a meglepő, nincs olyan ember, aki ne tudná fejből a szlogent, ami egyben a cím is :D
Szerintem Óriásit alkotott az öreg. :)

(#11) stangli válasza tkazmer (#9) üzenetére


stangli
senior tag

Ezzel azt akarod mondani, hogy tesztelés alatt van, és várjam a Sonda Ypsos hívását? :F

(#12) tkazmer válasza stangli (#11) üzenetére


tkazmer
addikt

Nem, azért mondtam, mert ha mondjuk tesznek mellé két narancssárga reklámot, akkor az nagy valószínűséggel elvonja a figyelmet a karib tengeres reklámról, tehát biztosra mennek, és kitesznek többet.

úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

(#13) Jim Tonic válasza DJGABI (#1) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Kis ''m'', magyarországi.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.