- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- SCYROX V8 gamer egér
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Watch_Dogs 2 EAC hiba Windows 11 24H2-n
- Felfedezés a Gamer egerek világában: Az én egérkalandom.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Köszönöm szépen, de ugyanezt el tudom mondani én is a tiedről.
Mindenképpen át fogom pörgetni, már csak azért is, mert kell egy kis szikra. Mostanság inkább csak a negatív impulzusok csapnak meg Japánnal kapcsolatban, legfőképp az, ami most megy ott. Hogy mennyire kezd az ország, és egyre több város úgymond "túristaellenes" lenni. Mondjuk nem csodálom, mert azzal, hogy gyakorlatilag minden komolyabb "akadályt" eltávolítottak a határellenőrzésnél, azzal sikerült beengedni a csőcseléket, és sokszor olyanokat látni, olvasni, ami gyomorfogató.De azzal abszolút egyetértek, hogy az a Japán amiben én voltam, és amiben te, az teljesen más. És valahogy az az érzésem, hogy szívesebben lettem volna ott a 10-15 évvel ezelőtt.
All→M8
-
Snoop27
őstag
Nagyon brutál a blogod, persze jó értelemben.
Bele kezdtem, de lesz pár hét mire a végére érek
[ Szerkesztve ]
LG Optimus G Black --> LG G2 32 GB Black --> LG G4 Brown Leather --> Note 5 Black Sapphire --> Samsung S8 Orchid Grey + Moto 360 --> Huawei P40 Pro --> iPhone 11 Pro Max
-
Köszönöm a beszámolót, egy élmény volt olvasni, nagyon jó írás lett.
2012 áprilisától voltam kint egy évet Tokióban, és most minden felelvenedett. Fantasztikus ország, de inkább turistaként, ott élni és dolgozni már nem feltétlenül európai gondolkodású embernek való (én legalábbis eléggé megszenvedtem vele).Ha gondolod, nézd meg a blogomat, fogsz találni pár érdekességet Tokióban, és környékén, amit talán majd egyszer érdemes lesz megnézni. Igaz, az a Japán, amit én láttam már nem ugyan az, mint ahol voltál. Akkor még 2011 és Fukushima élt a köztudatban Covid még nem volt sehol.
Icewolf || kósza ||
-
Lomha 8V
addikt
Szuper beszámoló, köszi szépen! A repülős ülés hátába épített szórakoztató rendszerrel én pont fordítva jártam, mikor 2017-ben Los Angeles-be repültem. Kifelé egy Airbus A380-al mentem, aminek nevetséges rossz volt ez a része, igazi gagyi. Hazafelé pedig egy Boeing 787 volt, abban viszont nagyon jó volt. Gondolom a légitársaság választhatja ki, hogy milyen legyen benne és ha győz a filléreskedés, akkor kerül bele ez a gagyi.
-
Ez magyarázat arra, hogy miért törölték az eredeti visszautat ahol Helsinkiben kellett volna átszállnom. Odafele a Fekete Tenger után Afganisztán és Kínán át ment a gép, visszafele viszont került egy nagyot és Alaszkán illetve Grönlandon keresztül ment a gép. Érdekes is volt, hogy a bánatba látok havas tájat [kép]
All→M8
-
joey04
titán
Japán nekem is bakancslistás hely, nagyon szeretnék eljutni. Azt nem tudom elképzelni, hogy ott éljek, de biztos nagyon tetszeni fog. Régebben jobban bele voltam buzulva, ma már annyira nem, de mindenképpen megnézném.
-
woros
őstag
Visszatalálós UP, btw ayo még, h h nem kommentelt?
-
Cassi
őstag
Sajnos az orosz légtér lezárása egyben sok japán járatnak is odavágott, például Helsinkin keresztül már nem érdemes menni: korábban Szibéria északi peremén repült odafelé kb. 10 óra alatt, ez most közel 4 órával tovább tart, mert lejön a gép Mo. sarkáig, ott fordul el és megy Kínán keresztül. Emiatt aztán jóval drágább is lett.
-
-
Köszi szépen a visszajelzést, örülök hogy tetszettek. Különösképpen, mert nem profi géppel lett a képek készítve.
Tokióra egy hét se elég, de ugyanez elmondható Kiotóról is, főleg ha belevesszük ott a környező városokat, mint mondjuk Narát.
Remek képek lettek a tieid, látom te is annó Air Chinat használtál. Őszintén, ha legközelebb megyek, velük fogok menni, mert ugyan át kell egyszer velük szállni, ami egy ilyen hosszú út alatt nem biztos hogy hátrány, viszont a jegyárak, majdhogynem fele mint amennyi a nagy társaságoknál.
All→M8
-
Z-o-t-y
tag
Nagyon jó volt olvasni az írásodat, és visszatérni újra!
2018-ban voltam 2 hétig! ( Annó az utazómajom meg is osztotta a beszámolómat itt )
Fotósként mondom, hogy nagyon jó, hangulatos képeket készítettél, gratula.
Hatalmas élmény vollt annó az a kulturális és gasztrosokk. Mi is JR bérlettel nyomtuk, és lementünk egészen Fukuókáig majd vissza lépcsőzetesen megálltunk Osaka, Kyoto, Hiroshima (ez utóbbi nagyon nagy élmény volt) Tokyo-ra két hét egyedül sem lenne elég, de nekem is megmaradt, hogy mindig annyit mentünk, annyi mindent kinéztünk, hogy az alvással sosem volt gond!
Instán már akkor is végigstoryztam az utat azt itt találod
És az #UtaZoltan_japan hashtag alatt IG-n.Mégegyszer kösz!
(Ui: Anno végignaplóztam mindent, mi történt velünk aznap, mi mennyibe került, és tervezek ebből és a 4000 képből valami fotókönyv szerűséget csinálni, csak rá kénne szánni egy pár napot, ami hat éve nem megy
)
[ Szerkesztve ]
http://instagram.com/_doublez_
-
Akula
őstag
Az a kép a Fujiról nagyon szuper lett, főleg így, hogy a repülőgép is belelóg, eredetivé teszi.
Jó kis írás, én nem hiszem, hogy valaha is eljutok oda"Akula Sub, ready for the deep!"
-
válasz
waverider #43 üzenetére
Köszi az észrevételt. Idő közben megszűnt a cikk.
#44jalos
Egyet értek, viszont munka miatt nem tudtam tovább ott maradni, és különben is, nekem akkor pont annyi elég volt. Az utolsó napra valóban azt éreztem, hogy túl sok impulzus ért, és lehet ha tovább húzom, nem feltétlen tudtam volna annyira értékelni a látottakat, mint az elején. Jelenleg is azon dolgozom, hogy milyen minőségben menjek vissza, és nem is biztos feltétlen hogy turistaként. De ez még korai.JR Pass az tényleg brutálisan drágább lett, lehetséges hogy akinek nem játszik az autóbérlés (mint pl nekem) az jobban jár a regionális bérlettel.
All→M8
-
Mondjuk Hokkaidóra nem is árt az autó. Én mindig megpróbáltam tömegközlekedéssel megoldani az útjaimat, de arrafelé - főleg a kevésbé felkapott régiókban - helyenként annyira gyér még a busz is, hogy az még akkor sem opció, ha az ember egyébként veszi a fáradtságot a menetrendek átnyálazására.
Voltam egy Saroma nevű kis faluban, csak a hét bizonyos napjain jár busz, a sofőr meg egyébként teherautózik és csak úgy brahiból ugrik be buszt vezetni.
毋捌食過豬肉,嘛捌看過豬行路。
-
jalos
csendes tag
válasz
Skyline15 #32 üzenetére
"A 2. utam után úgy voltam megint vele, hogy lesz ami lesz, biztos visszamegyek harmadszor is."
Mi még nem vagyunk ott 2.-jára, de már azt tervezzük hogy utána Korea - Japán, vagy Singapúr - Japán út legyen
. Csak a kontraszt kedvéért, mert már megmondták páran hogy elrontottuk hogy életünkben előszőr Ázsián belül Japánba utaztunk, hiszen ilyen jó sehol máshol nem lesz!
-
jalos
csendes tag
Gratula Japánhoz!
10 nap talán kicsit kevés! El kell menni mégegyszer-kétszer!
Miután mi 2019-ben voltunk ősszel 14 napig (életünkben először Ázsiában), az egész COVID időszakot a japán emlékekkel éltük túl fejben! És annyira bejött hogy most áprilisban megint megyünk 16 napra (3 éjszaka ebből egy kis városlátogatás Shanghaiban, ha már ott repülünk el felette - Oroszország, Szibéria most nem játszik a repülőknek), a cél: Oszaka és Hokkaido, amik kimaradtak a múltkor. (Hokkaido az északi sziget, ahol Sapphoro is megtalálható).
A JR pass annyira megdrágult, hogy helyi kis vonatokon kívül mi 2* belföldi repülővel megyünk és autóval (ott is van Túrista kedvezmény!). Repülővel Tokyo - Osaka kb féláron van mint egy JR menetjegy!
Osaka-Sapphoro meg esélytelen vonattal (kivéve az időmilliomos fiatalokat), mert 12 óra. Persze egyszer a shinkansenen is kell mennie mindenkinek, de a múltkor mi leginkább Kioto központú csillagtúrán voltunk, és ott vonatoztunk eleget JR Passal a shinkanseneken.
Autóbérlés: még Hokkaidó autópálydíjaira is van túrista kedvezmény, ami nem árt mert amúgy dúrva 60ft/km az autópályadíj! És mégegyszer a vonatdíjakról : mindenki csodálja a Japán vonatokat , vonatközlekedést (Én is), csak az árát nem szívesen fizetné ki senki!
Autóbérléssel 2 főre Sapphoro - Hakodate oda vissza (kb 500km összesen) mindösszesen annyiba kerül mint vonattal, és mivel Hokkaido nem olyan sűrűn lakott mint a fősziget, ergo a tömegközlekedés sem olyan perfect, ezért az autóval olyan helyekre is eljutunk ami idő hiányában amúgy nem lenne lehetséges.A lényeg: Japán egy gyönyörű, kulturálisan nagyon más, sok mindenben mégis nagyon hasonló, biztonságos ország, amit mindenkinek javaslok! Nagyon sok, sokáig emlékezetes élményt tud adni. Hogy mennyire: Párom azóta már alapfokon tud japánul, és csak ezért kezdett el Japánul tanulni, ahol elég sokáig nincs sikerélmény, hiszen az írást, a katakanákat és hiraganákat kell előszőr valamilyen szinten megtanulni.
Repülés árak: mostanában Air China légijáratoknak vannak, voltak egész jó árai (kb. 500€/oda vissza út). Igaz hogy Pekingben vagy Shanghaiban át kell szállni, de a lehetőség adott.
-
waverider
senior tag
igazán köszi az irást, remek volt!
ha meg nem jelezték, az első oldali 'ezt' link halott - Hibakód: 404
Informatikus csemete mondókája: ZIP ZIP csóka, vak vARJúcska. A Windows 2 dologtól akadhat ki: az egyik önmaga, a másik bármi más. Donald billentyűzetet használ, Mickey egeret. A WORD elszáll, az írás megmarad.
-
.LnB
titán
válasz
callmeakos #41 üzenetére
Miután megírtam itt a kommentet, eszembe jutott megnézni a privát üzeneteimet. És abból leesett, hogy te vagy az.
Teljesen lemaradtam erről az "átalakulásról".[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Ezek a sétálós videók addiktívak tudnak ám lenni
Nekem ez a kedvencem, az eső meg még pluszba rátesz [link]Igen igen, én vagyok az
Pár éve lekopott a noxwill név rólam, és az Amerika Kapitány is, ahogyan vége lett a karakter az Endgammel, úgy nálam is befejeződött az a "korszak". Azóta voltam már Saquon is, NFL topikban párszor váltottunk eszmét. Most pedig Japán korszakomat élem, csak ez kicsit mélyebb és stabilabb lábakon áll, mint a kapitányAll→M8
Új hozzászólás Aktív témák
lo Szeretném bemutatni a felkelő nap országában tett látogatásomat a tervezéstől egészen a visszaútig.
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest