Hat gondolom egy kis penzert vagy teszt keszulekert vagyis remelem, hogy mindenkinek megeri.
Modern az, ha látsz valami szépet, ami nagyon drága és nincs pénzed megvenni.
Hat gondolom egy kis penzert vagy teszt keszulekert vagyis remelem, hogy mindenkinek megeri.
Modern az, ha látsz valami szépet, ami nagyon drága és nincs pénzed megvenni.
én ezektől az iphone-s blogbejegyzésektől a falra mászok.
Hát úgy néz ki vannak olyan isheepek akiknek nem megy
Megnéztem volna Sámsont, ha nem rockernek nevelik, Rapperként a gettóban kopaszon mivel dicsekedik
Segítek. Ha nem érdekel, nem kell elolvasni.
Én is így szoktam tenni azokkal a cikkekkel ami nem érdekelnek.
Iphone 5s-t frissítettem ios 8.1-re, utána nem lehetett telefonálni vele, mivel nem volt térerő (másik simmel sem).
Szerencsére még garanciális volt, így a szervíz kicserélte egy újra. Ha lejárt volna a garancia, azt hiszem ez lett volna az utolsó Iphone-om.
-----Ivy-----
Húú, köszönöm szépen a leírást, eddig sosem sikerült!
(azért nem, mert nincs iOS-es készülékem )
Oké, most ezt kérjük az összes androidos telefon gyártó specifikusan is leírni.
Nah, ott vannak buktatók...
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
Nem hát
Megnéztem volna Sámsont, ha nem rockernek nevelik, Rapperként a gettóban kopaszon mivel dicsekedik
Nincsenek buktatók, meg frissítések se nagyon.
Ilyen erővel miért nem linkeltek folyton Appleblog . Hu ról vagy szifon. Com ról?? Az egész család iPhoneal mozog vagy mi? Ennyi lóvé jön tőlük?
[ Szerkesztve ]
Nem kell elolvasni ha nem érdekel. Ki van emelve, hogy szervíz blog bejegyzés. És akármennyire is hihetetlen, a fórumozók a mobilos társadalom 1%-át sem érik el. Mi természetesen tudjuk a buktatókat, de az átlagfelhasználó nem (mint az a bejegyzésbôl kiderül). Ezen kívül a platformváltók számára is hasznos lehet egy ilyen alap cikk.
És szerinted akiknek nem sikerülne egy ilyen folyamat, azok napi szinten MA-t olvasnak?
Én pl. guglizni szoktam ha problémám van.
SW frissítési tapasztalat HTC és ASUS termékeknél: két tapicskolás és ha van friss már megy is föl... Ennyi, de lehet ha veszek i terméket akkor nekem is szükségem lesz szájbarágós leírásra.
Amúgy ha ez az a budai gyors látványszerviz akkor ez a szakma legalja. A weboldalon sehol egy ESD asztal, cipő, csuklópánt, szerszáomok! Viszont a nem ESD-s hilti befigyel a nem ESD asztalon! Több képen is ESD kesztyű és csuklópánt nélkül fogják az iPhone panelokat...
[ Szerkesztve ]
100% survivor 24/7 MC szerver: http://lavstud.enjin.com/
Blogbejegyzés iPhone Szerviz blog: Szoftverfrissítési tapasztalatok