Hirdetés

2019. október 19., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) laleh


laleh
(addikt)

Jó cikk és nagyon hasznos!

Ha fontos, inkább telefonon: 06302832078 Apple garanciális ügyintézés törött , ázott is!

(#2) Roxbury


Roxbury
(őstag)

Röhely ez az egy év garancia. Viszont, hogy azonnal cserélik az rendben van nagyon.

(#3) alkatraz3000 válasza Roxbury (#2) üzenetére


alkatraz3000
(senior tag)
LOGOUT blog

és akkor viszont az átadástól számított 1 évnek újra kell indulnia, mert ez is benne van a jogszabályban.

"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"

(#4) energy4ever válasza Roxbury (#2) üzenetére


energy4ever
(őstag)

Hiaba van mashol 2 ev. Az elso ev a hardverre, a masodik csak a szoftverre terjed ki. Szoval mas gyartoknal is csak 1 ev van. (Mondom ezt Samsung Galaxy Note 4 tulajkent)

Egyedi ventiracsok gyartasa: https://hardverapro.hu/apro/egyedi_ventiracsok_olcson_modding_fan_grill_akar_vizesradira_/hsz_1-200.html

(#5) batai15 válasza Roxbury (#2) üzenetére


batai15
(veterán)

viszont én úgy tudom hogy ilyenkor nem vatta új telefont kapol hanem felújjítottat..

"A tűzoltó nem azért rohan be az égő házba, mert rettenthetetlen, hanem mert az elhivatottsága erősebb a félelménél". John C. Maxwell*******

(#6) laleh válasza energy4ever (#4) üzenetére


laleh
(addikt)

Ezt hogy? A Samsung 2. évben cserélt nekem kijelzőt. Az első évben van full mindenre, a 2. évben pedig a telefonra és a tartozékokra nem ( pl akku) 1 éve még így volt azóta változott?

Ha fontos, inkább telefonon: 06302832078 Apple garanciális ügyintézés törött , ázott is!

(#7) CoDWaW07


CoDWaW07
(őstag)

Köszönjük, nagyon hasznos cikk, rengeteg ember segítségére is lesz! :R

●ASUS M5A97 EVO R2.0 ● AMD FX8320 ● 8 GB Corsair Vengeance 1600 Mhz ● MSI R9 280X 3GB ● Samsung 850 EVO 120 GB ● 1.5 TB ● Cooler Master Silent PRO 600W ● iPhone 6 Space Gray

(#8) alkatraz3000 válasza batai15 (#5) üzenetére


alkatraz3000
(senior tag)
LOGOUT blog

az alaplap elméletben régi (ellenőrzött), minden más új. szerintem azért ez így elég jó kis garancia :)

"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"

(#9) energy4ever válasza laleh (#6) üzenetére


energy4ever
(őstag)

Rozsaszin szolgaltatotol vettem a Note 4-em. Nem hozzajuk szol a garancia hanem a hivatalos Samsung-hoz. A szolgaltato vasarlaskor igy tajekoztatott. 1-ev teljeskoru Premium garancia(hazhoz jonnek amikor neked is megfelel, ha helyben nem javithato a keszulek, akkor cserelik, es egybol kapsz masikat), a masodik ev pedig csak szoftveres garancia(vagyis nagy semmi).

Egyedi ventiracsok gyartasa: https://hardverapro.hu/apro/egyedi_ventiracsok_olcson_modding_fan_grill_akar_vizesradira_/hsz_1-200.html

(#10) laleh válasza energy4ever (#9) üzenetére


laleh
(addikt)

Érdekes...

Ha fontos, inkább telefonon: 06302832078 Apple garanciális ügyintézés törött , ázott is!

(#11) Roxbury válasza energy4ever (#9) üzenetére


Roxbury
(őstag)

2 év van a telóra mindenkinel, samunal is. Viszont a töltőre, akksira, fulesre valoban egy ev. Minden masra 2.

Pontositok. Xperia Z1 Compactnal az akksira is 2 ev. De ezek szerint az osszes unibodyra, de sz nem biztos.

[ Szerkesztve ]

(#12) energy4ever válasza Roxbury (#11) üzenetére


energy4ever
(őstag)

Itt egy is 12 honapot irnak:
Samsung jótállási jegy mobilszolgáltatónál vásárolt mobilkészülékekhez, tabletekhez és gear-ekhez

[ Szerkesztve ]

Egyedi ventiracsok gyartasa: https://hardverapro.hu/apro/egyedi_ventiracsok_olcson_modding_fan_grill_akar_vizesradira_/hsz_1-200.html

(#13) jezusom


jezusom
(csendes tag)

Én a másfél éves 5S készülékemet vittem be hivatalos szervizbe, mert a kijelző a jobb felső saroknál kb 2 mm-t mozgott. Most hívtak a szervizből, hogy kapok másik készüléket, szó nélkül cserélik a szavatosság alapján. A készülék a magenta szolgáltatónál lett vásárolva.

[ Szerkesztve ]

Az élet egy szar játék, de a grafikája nagyon ott van...

(#14) batai15 válasza alkatraz3000 (#8) üzenetére


batai15
(veterán)

valóban azt, csak meg inkább hozzá fűztem :R

"A tűzoltó nem azért rohan be az égő házba, mert rettenthetetlen, hanem mert az elhivatottsága erősebb a félelménél". John C. Maxwell*******

(#15) kislaszlo83


kislaszlo83
(tag)

Hasznos olvasmány, habár, a topicokat rendszeresen olvasók már összerakhatták magukban ezeket az infókat. :R

U.i.: az csak nekem fura, hogyha, a cég van feltüntetve, mint szerző a cikk végén, akkor jönnek a " de gázos ez a reklám" trollok, de így Bocha nevével olyan kis nyugodt a légkör :D

(#16) PreikeStoleN válasza alkatraz3000 (#3) üzenetére


PreikeStoleN
(addikt)

Akkor nekem miért mondta a telefonba,a szájával,a fiú,hogy csak folytatódik a gari?Tehát nem hosszabbodik.
(Az apple-t hívtam gari ügyben kb. 2 héttel ezelőtt)

RAMONES '74 ___ *Johnny*Joey*Dee Dee*Tommy*

(#17) alkatraz3000 válasza PreikeStoleN (#16) üzenetére


alkatraz3000
(senior tag)
LOGOUT blog

ez megint hülyeség, mert ha a gari végén cseréled ki a telefont, akkor ők elméletileg 90 napot adnak. a fiú a telefonban azt mondja, amit a cége diktál. barátnőmnek 2 hete cserélték a telefonját, 2016 júli xy van gari végének írva az apple oldalán.

"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"

(#18) LurkerSheik válasza alkatraz3000 (#17) üzenetére


LurkerSheik
(tag)

Alapvetően úgy különül el a független és szolgáltatós teló garanciája, hogy 1(+1) évet adnak, ahogy a cikk is említi.
Függetlennél folytatódik ha cserélik, (de minimum 3 hónap) szolgáltatónál újraindul. (itt jegyzem meg, hogy nem tudod megtenni ,hogy mondjuk a 11. hónapban ismét beviszed a cserélt telefont, hogy kicseréljék, mert azért nem fizettél már, így más feltételek vonatkoznak legjobb tudomásom szerint.)
A 2. évben a szavatosság nálam úgy adódott, hogy szolgáltatós és független telefont is javítanak a PR-ek (istyle, stb...), ahogy fentebb írták cserélték a másfél éves T-s 5S-t.
Ellenben szükséges a számla megléte, imei, s/n-el.
Összességében itt esnek ki a bolti garis telók, az adásvételivel (eu, uk telefonok), a 12 hónap után az ingyenes javítás (szavatosság) alól!

Új WD Passport 4TB /// Xiaomi NEW Dual USB QC3.0 Power Bank 2 10000mAh

(#19) alkatraz3000 válasza LurkerSheik (#18) üzenetére


alkatraz3000
(senior tag)
LOGOUT blog

de miért különül el? es a cserélt késtülék esetén hogyan és miért mentesülnek a kötelező 1 év alól?

"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"

(#20) TH448


TH448
(csendes tag)

Akkor nekem azt mondja el valaki legyen szíves, hogy az hogy lehet, hogy: nekem is cseréltek jótállásban gyári független telefont, de mivel még több, mint 3 hónap jótállás van rá, azt mondták, nem hosszabbodik a garancia. Viszont ha beírom a szériaszámot a keresőbe a linkelt oldalon, aszerint meg újraindult a garancia.
Ki hazudik?

Mondjuk a jogszabályi pontos hátteret nem ismerem, de az tényleg eszméletlen gázos, ha pont a gyári független telóknál nem mindig hosszabbodik a garancia...

(#21) Beri78 válasza energy4ever (#12) üzenetére


Beri78
(őstag)

pl a telenornál is két év: link

"...a valósággal az a gáz hogy nincsen hozzá háttérzene..."

(#22) llaszlo válasza energy4ever (#12) üzenetére


llaszlo
(veterán)

Ott van "2 év teljeskörű garancia a készülékre" Tök nyóc, hogy a csamcsung mit írkál az oldalán, nem tőlük vetted a telefont, hanem a T-től és csak ez számít.
[link]

Jerusalem: Azért, mert az apple nem illeszkedik egyedileg az országok jogszabályaihoz. Nálunk ha fődarab vagy készülékcsere történik, akkor a jogszabályok értelmében újra kell indulni a garanciának. De nem csak ők nem alkalmazkodnak. Viszont ha perled őket, akkor úgyis neked lesz igazad.

[ Szerkesztve ]

(#23) PreikeStoleN válasza llaszlo (#22) üzenetére


PreikeStoleN
(addikt)

Szóval újra "kell"indulnia a garinak.
Sajnos nem vagyok tisztában az erre vonatkozó jogszabályokkal,ráadásul nekem telefonon ezt a tájékoztatást adták.Ezt hogy van bátorságuk megtenni?
Végülis nem hinném,hogy biróságra rohangálna mindenki,én sem mennék,bár ennek tudatában,amit mondtál,már lehet elgondolkoznék egy per indításán.

[ Szerkesztve ]

RAMONES '74 ___ *Johnny*Joey*Dee Dee*Tommy*

(#24) alkatraz3000 válasza PreikeStoleN (#23) üzenetére


alkatraz3000
(senior tag)
LOGOUT blog

Nem fog elmenni senki a perig megnyugodhatsz. Panaszkonyv, békéltető testület, fogyasztóvédelem es itt meg is kapod ami illet :) fontos, a cserekor kapott dokumentumot rakd el.

"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"

(#25) Koda #1 válasza alkatraz3000 (#8) üzenetére


Koda #1
(tag)

Hat nem tudom... En szivtam anno 4S-el. Kaptam egy refourb-ot gari lejarta elott egy honappal es ra masfel honappal elromlott a sim card reader... Fasza :D anno hiaba vittem istyeba hogy 90 nap gari meg van, de elhajtottak. Na azota kerulom Horvath Andriskaekat. pont ezt elkerulendo inteztem ezek utan, hogy iCentre-be mar csak szakvelemenyt kertem az i6-ra es igy a telenorba ketszer is csereltek full stock dobozra miutan vittem a regi telot es az osszes tartozekot a dobozaval. A legjobb, hogy a mostaninak is huppog a kijlezoje... Mint az elsonek a masodik meg alaplap hibas volt... Vagy en vagyok nagyon "szerencses" vagy a sima 5 mellett a 6 lett a legramatyabb osszeszerelesi minosegu keszuleke az applenek. Mindenesetre amig ilyen modon csereli nekem a telenor addig nem parazok, mert igy tenyleg ujra indul a gari. Csak az iTunes-bol kell mindig levalasztani a regi eszkozt es ezt evente csak egyszer lehet, vagy max irni az applenek hogy ok tegyek meg. Az 5 helyem mar betelt es most keszulok uj apple cuccot venni, de a masodik 6-ost nem tudom iden levalaszani :D

[ Szerkesztve ]

(#26) llaszlo válasza PreikeStoleN (#23) üzenetére


llaszlo
(veterán)

Bármilyen kérdésed van részletes választ kapsz jogszabállyal alátámasztva. Kb évi 2-3-4 alkalommal írok nekik. Legutóbb pont egy fődarabcserés kérdést tettem fel. [link]

(#27) Tibee86 válasza PreikeStoleN (#16) üzenetére


Tibee86
(veterán)

Azért mondhatta, mert biztos nem hazai hivatalos viszonteladótól származik a telefonod. Kizárólag a magyarországi hivatalos viszonteladótól származó telefonoknál indul újra az egy év cserénél, a többi esetén ha 90 napnál több van még hátra a garanciádból akkor marad az eredeti dátum, ha kevesebb, akkor a cserétől számítva 90 nap.
"Többletjogok az Apple Egy (1) Éves Korlátozott Jótálláshoz képest magyarországi hivatalos vásárlás esetén:
a cserélt alkatrészre vagy készülékre 1 év jótállás vonatkozik 90 nap helyett
fogyasztók (olyan természetes személyek, akik szakmájuk, önálló foglalkozásuk vagy üzleti tevékenységük körén kívül járnak el) számára a vásárlástól számított 2 évig van lehetőség garanciális javításra"
[link]

[ Szerkesztve ]

(#28) kiiso


kiiso
(tag)

Fontos hogy a 2014. márc 15. előtt vásárolt készülékek esetén a fogyasztó a második évben, azaz a szavatosságon belül az eladóhoz fordulhat. 2014. március 15. után vásárolt eszközök esetén szavatossági jogát a vásárló a gyártóval szemben is támaszthatja.

[ Szerkesztve ]

(#29) alkatraz3000 válasza Tibee86 (#27) üzenetére


alkatraz3000
(senior tag)
LOGOUT blog

De az EU-ban vásárolt készülékekre is egységesen 2 ev "valami" jár.

"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"

(#30) kali válasza energy4ever (#4) üzenetére


kali
(legenda)

rosszul tudod ám!
12 hónap (egy év) kötelező - kapcsolódó hazai jogszabály által előírt - jótállás, ami teljes körű - tehát nem csak a készülékekre, hanem a tartozékokra is vonatkozik -, amit a gyártó kiegészített további 12 hónap kiterjesztett korlátozott jótállással, ez is vonatkozik a hardverre is, viszont csak a készülékre, a tartozékokra már nem, illetve alább bemásolom majd a többi részletet is.
hazai szolgáltatós készüléknél alapban jár a második 12 hónap is - mert azok biztosan megfelelő forrásból származnak adott szempontból -, független készülékeknél viszont regisztrációhoz köti a gyártó - hazai képviselete -, annak ellenőrzése végett, hogy rajta keresztül lett értékesítve - és ekkor megadja a második 12 hónapot -, vagy nem - ekkor nem jár csak a kötelező első egy év, de az is csak megfelelő feltételek esetén, tehát minimum egy korrekt számla kell hozzá, hogy külföldön megfelelő forrásból vásárolták, nem pedig egy hazai gsm üzlet hozta be busmániából, nem megfelelő helyen kiállított darab volt és nem direktben értékesítették...stb.
infók; link
kivágtam a lényeget;

j

a csak szoftveres garancia csak a gsm boltok agyszüleménye, jogszabályilag csak jótállás és szavatosság létezik - a vásárló szemszögéből a jótállás a jobb -, és ha a gyártó azt mondja, hogy 12 + 12 hónap jótállás, akkor ott mind a 2 * 12 hónap hardveres, az alábbi megkötésekkel;

„Korlátozott Samsung jótállás”: a Samsung az általa forgalomba hozott termékekre 12 hónap teljes körű kötelező jótállást és további 12 hónap „korlátozott Samsung jótállást” biztosít. A „korlátozott Samsung jótállás” alapján a jótállás kizárólag a készülék kijavítására vonatkozik, és nem terjed ki a készülékkel együtt értékesített tartozékokra, továbbá a kötelező jótállási időt (12 hónap) követően történő fődarab csere esetén a jótállási idő nem indul újra.

az általad belinkelt jótállási jegyen is olvashatsz a kiterjesztett jótállásról.

[ Szerkesztve ]

Just Mobile Gum Plus külső akkumulátor eladó: https://hardverapro.hu/apro/just_mobile_gum_plus_elado_keveset_hasznalt_kifoga/friss.html

(#31) Tibee86 válasza alkatraz3000 (#29) üzenetére


Tibee86
(veterán)

De hol állítottam ennek az ellenkezőjét? A kimásolt rész az iStyle oldaláról van, nem én találtam ki.
"EU-ban vásárolt készülékekre is egységesen 2 ev "valami" jár."
Valami hivatalos forrás erről, vagy hogy mi az a "valami", vagy csak gondolod hogy így van, mint azt, hogy minden telefon esetében cserénél újraindul a garancia?

[ Szerkesztve ]

(#32) ToniSoprano válasza energy4ever (#4) üzenetére


ToniSoprano
(addikt)

Nem értenek hozzá, hülyeséget beszélnek. Pl. Mediamarktban hosszan vitatkoztak az eladók. Az egyik váltig állította, Lumia 640-re már csak egy év gari van. Végül nagy nehezen megnézte saját honlapját és 2 év van feltüntetve, ilyen egyszerű az egész... De akár megnézhették volna a gyártó honlapját is, ott is ez van.
Már szinte minden gyártó 2 év garit ad alapból, annyi hogy a plusz 1 év a tartozékokra nem vonatkozik pl.töltő akku, fülhallgató csak a készülékre.
De ez nem EU előírás, egyszerűen ez a korrekt a vásárlóval szemben.

[ Szerkesztve ]

(#33) alkatraz3000 válasza Tibee86 (#31) üzenetére


alkatraz3000
(senior tag)
LOGOUT blog

Felkelés után csak neked kikerestem. Külön részben ki van emelve :)
[link]

"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"

(#34) Tibee86 válasza alkatraz3000 (#33) üzenetére


Tibee86
(veterán)

Köszi! :R (csak annyi balgaság terjeng a fórumokon, hogy én már csak forrással megjelölt "tényeket" vagyok hajlandó elhinni :) )
Akkor az a "valami" a 2. évben a szavatosságot fogja jelenteni.

(#35) laleh


laleh
(addikt)

Sajnos itthon full hulyenek nezik az embereket

Ha fontos, inkább telefonon: 06302832078 Apple garanciális ügyintézés törött , ázott is!

(#36) ToniSoprano válasza alkatraz3000 (#33) üzenetére


ToniSoprano
(addikt)

Ebben az van, hogy az egy év jótállás a kötelező, a +1, vagy 2 év szavatosságot a gyártó önkéntesen hatarozza meg. A mobilarena cikk is 1 év jótállásról szól csak.

(#38) Dreimus válasza ToniSoprano (#32) üzenetére


Dreimus
(senior tag)

A Nokia, Microsoft termékekre már csak 1 év a jótállás, a garjegyen módosult a weboldal nem. Sajnos belefutottam én is, tehát az egyik eladónak volt igaza, mert a jótállási jegy az ami a hivatalos dokumentum.

Illetve bemásolom ide is amit találhatott a másik a Microsoft oldalán az Ő általuk vállalt Korlátozott garancia. Tehát alapvetően 1 év amit a törvény előír a többi az adott szervizesen múlik majd, hogy betartja a linkelt dolgot, de nem köteles.

[ Szerkesztve ]

(#39) llaszlo válasza Dreimus (#38) üzenetére


llaszlo
(veterán)

Hát nem. Ami a fogyasztónak kedvezőbb azt kell figyelembe venni. Mivel ez a vásárló megtévesztése. Gondolom nem ismeretlen ez a fogalom. Nem közölhetnek mást. Én egyszer nekimentem egy ilyen miatt a T-nek végül inkább szervizeltek.

(#40) Dreimus válasza llaszlo (#39) üzenetére


Dreimus
(senior tag)

Hát igen, ilyenkor nem irigylem az ügyfélszolgálatosokat a cégeknél Ők aztán nem tehetnek az ilyen balfasz telefoncégekkel szemben aztán amikor meg rákérdeznek mi a helyzet azt se tudják mi van.

(#41) khron78


khron78
(senior tag)

Ez egy korrekt és összeszedett írás! Nagyon hasznos!

(#42) rika28


rika28
(csendes tag)

Sziasztok ! 2014 márciusában vettem egy I5s-t. Tavaly nyáron szépen besárgult a kijelző ,visszavittem Istyleba pár nap múlva írtak, hogy készen van mehetek érte. Kaptam egy újat zacskóból .... Kívül új belül viszont gondolom nem ,mivel azóta is vacakol . A Garancia teljesen újraindult ! Most készülök visszavinni mert borzalmas amiket csinál ,pl hívnak csörög de a kijelzőn nem jelez semmit ,készenléti módban van. Igazából a kérdésem az lenne, hogy lehet az ,hogy ismerőseim körében teljesen új készüléket kaptak polcról egyik 5s volt igaz az Münchenben, a másik 6s Bp. Nekem meg adtak egy zacskós telefont ami nem is jó.Ez normális dolog ? el kell fogadni? Nekem se időm se kedvem nincsen mindig cserélgetni járni főleg ,hogy az előző kis telóm teljesen jó volt belül :( Válaszotok előre is köszönöm :)

(#43) Tibee86 válasza rika28 (#42) üzenetére


Tibee86
(veterán)

Nem adnak új telefont, refurbished készüléket kapsz garanciális cserénél.

(#44) rika28 válasza Tibee86 (#43) üzenetére


rika28
(csendes tag)

Köszönöm a választ ! :)

(#45) phobos86


phobos86
(csendes tag)

Sziasztok, most akkor 1 év után de a 2. éven belül javítanak iphone-t garanciában vagy sem?

(#46) mcdennis válasza Koda #1 (#25) üzenetére


mcdennis
(tag)

Szerintem a Telenor a legszarabb I6-okat kapta meg, mert nekem is egy felhorpadt kijelzőjűt adtak aztán cserélték is. Mostaninak is eléggé kattog a home gombja. nehogy a garancia előtt megelégeljem ezt a prémium termékhez nem méltó kattogást :D

(#47) Stanley-B. válasza phobos86 (#45) üzenetére


Stanley-B.
(őstag)

javítanak, a gyakorlat azt mutatja, méghozzá szó nélkül, nem kell bizonygatnod semmit.
Családban meghalt egy iPhone 5c teljesen (be sem kapcsolt), 23 hónapos volt a készülék, szóval pont egy hó garancia volt még rá. Elküldtük, szó nélkül megjavították.

(#48) Bitmill


Bitmill
(csendes tag)

Sziasztok! Azt szeretném megtudni, hogy "sarkiGSM"-től vásárolt iPhone szervizeltetése hogyan alakul, ki végzi el?

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.