Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) NoMagix


NoMagix
addikt

Hajrá gyerekek, örömmel látok magyar fejlesztésű játékokat! :C

(#2) oriic válasza NoMagix (#1) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Jó cucc lesz, teljesen rá vagyok pörögve én is. :C

(#3) gbors

Rövidnek tűnik, de így is elment szerintem vagy 2 óra vele. :D

[ Szerkesztve ]

Live-Die-Respawn

(#3) gbors


gbors
nagyúr

Várjuk a kickstartert :C Az interjú pedig jó, csak rövid :DDD

Viszont egy kérdés. Számos stúdiót hallottam arról fejtegetni, hogy mennyire komplikált egy demot kiadni. Voltaképpen mi az akadálya, hogy a játék első 5-10%-át elérhetővé tegyétek ingyenes formában?

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#4) vadkörte


vadkörte
addikt

Csak én látok hasonlóságot??? :C

Visszavonom. Figyelmetlenül olvastam. Gyerekkorom egyik meghatározó képregénye volt. Valamerrre még meg is van. Imádtam, így már várom én is a játékot.
Sok sikert kívánok a szerzőknek.

[ Szerkesztve ]

Üdv. V. Körte

(#5) NoMagix válasza oriic (#2) üzenetére


NoMagix
addikt

Ja, én is, de sajnos a pc-m halott gyenge és X360-on meg nem lesz! :U

[ Szerkesztve ]

(#6) exedoc


exedoc
senior tag

Nagyon jó interjú, köszönjük. Örömmel látok magyar fejlesztőcsapatot játékot készíteni. Főleg az UE4-nek örülök igazán, én is dolgozom vele, jelenleg is készül egy map az UT-hoz. Nem egyszerű dolog az biztos. Minden elismerésem.

(#7) Šolaire


Šolaire
veterán

Én biztos hogy megveszem csak így tovább😊 remélem sikeresek lesznek nekünk magyaroknak is kellene egy hasonló kaliberű játékfejlesztő csapat mint a lengyel cd project red.

“Praise The Sun” \[T]/

(#8) kovgab válasza vadkörte (#4) üzenetére


kovgab
aktív tag

... jájj...
mikor megláttam a képet egyből beugrott mennyire bírtam ezt :)
hajrá nekik !

Ká Úr

(#9) csongi


csongi
veterán

Hajrá! Mindent bele!!! Még egy vásárlóval több van :), remélem hamarosan többet láthatunk hallhatunk a fejlesztésről. A motor adott, és az biztató, hogy PC az elős platform, és nem a konzol. A látvány nem minden. A jó storival felvértezett játékok, de gyengébb grafikával, lassabban terjed, de hosszabb életűek szerintem.

(#10) Plutor


Plutor
aktív tag

Gyerekként az egyik kedvenc könyvem volt.
Rettenetesen érdekel,hogy hogyan sikerül átültetni játékba.
Az elérhető videók alapján eddig nagyon jó.
Siker esetén jöhet a folytatás.(Kozmosz lovagjai)

(#11) DjFlanker válasza NoMagix (#5) üzenetére


DjFlanker
aktív tag

2017-ig ez még bőven változhatsz :)

Jó pilóta alagútban nem katapultál

(#12) oriic válasza NoMagix (#5) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Arra nem is jön. Xbox One-ra tervezik kiadni.

Live-Die-Respawn

(#13) NoMagix


NoMagix
addikt

DjFlanker

orichalcos

igaz a családban még elég friss a jelenlegi konzol, de már tervezem a cserét ONE-ra!

[ Szerkesztve ]

(#14) VinoRosso


VinoRosso
veterán

Eddig amit láttam belőle elég ötlettelennek tűnt, de majd meglátjuk mi kerekedik ki ebből.

(#15) atike


atike
nagyúr

Részemről várom és drukkolok!

(#16) FoxiestFox


FoxiestFox
félisten

2017 nagyon soká lesz még, és ez jó. Ugye az eddigi hírek-képek-videók alapján sokan lefikkantották a cuccot, de az állapotát tekintve korai még az.
Sok sikert nekik, én is várom továbbra is.

(#17) L3zl13 válasza gbors (#3) üzenetére


L3zl13
nagyúr

Ha open world akkor elég problémás lehet egy adott területet úgy kivágni, hogy bugmentes legyen.
Ha bugos, akkor a demó használói a teljes játékról lesznek rosszabb véleménnyel. És minden egyes a demó elkészítésébe ölt óra a teljes játéktól veszi el az erőforrásokat.

Aki hülye, haljon meg!

(#18) VinoRosso válasza L3zl13 (#17) üzenetére


VinoRosso
veterán

Ez csak tervezés kérdése. Minél kisebb epizódokra kell osztani, úgy hogy az epizódok között ne legyen függőség. Az epizódokon belül már lehet. A 0. epizód lehet egy pilot. Mint pl az MGS V Ground Zeros, ami mehet ki teaserként / demoként. Az ebből kapott feedbacket meg vissza lehet csatolni a fejlesztésbe, ami javítja a végtermék minőségét.
Tesztelhetőség szempontjából pedig alapból érdemes így tervezni, mivel a kis scope miatt bugok sem tudnak propagálni olyan könnyen, és a core funkcionalitások a lehető leghamarabb elkezdett és a legintenzivebben tesztelt részei lesznek a játéknak.

(#19) gbors válasza L3zl13 (#17) üzenetére


gbors
nagyúr

Nem hiszem, hogy annyira open world lenne, hogy ez komoly problémát okozzon.

És minden egyes a demó elkészítésébe ölt óra a teljes játéktól veszi el az erőforrásokat.

A reklámra költött pénz meg az assetektől. De akkor is kell. Szerintem a demo is kellene.

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#20) L3zl13 válasza gbors (#19) üzenetére


L3zl13
nagyúr

"A reklámra költött pénz meg az assetektől."
Manapság inkább fordítva...

Aki hülye, haljon meg!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.