Kár érte, jó játék volt amíg 2013 nyarán meg nem érkezett az alliance patch content. Nem is beszélve az elbaltázott további tervekről. Fél évenkénti grindfest lett az egész...
2011-ben lett bejelentve, de a hivatalos start 2012 júniusa volt.
Kár érte, jó játék volt amíg 2013 nyarán meg nem érkezett az alliance patch content. Nem is beszélve az elbaltázott további tervekről. Fél évenkénti grindfest lett az egész...
2011-ben lett bejelentve, de a hivatalos start 2012 júniusa volt.
Koreában már 2011-ben elindult.
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
ahh, sry ^^; én eu/na verziókra gondoltam, mivel itt is az angol verzióról van szó
És elin mánia.. plusz race és gender locked új classok. Surprise boxok.. BAMek legyengítése, mondjuk az egész játékot leegyszerűsítették. Kár érte, sokat játszottam vele, néha visszanézek rá de mindig elmegy a kedvem tőle.
[ Szerkesztve ]
Én meg hallottam olyan véleményt miszerint az elején volt szar és utána vált játszhatóbbá. Számomra sem hozta azt PC-n amit vártam tőle. Volt klántársam miatt próbáltam ki és vettem meg, de aztán le is álltam vele. Ingyenes időkben másokkal újrakezdtem és akkor még elég jól el lehetett vele lenni. Insták jók voltak és kellően nehezek.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
Elin mánia az egy dolog. Aranyosak, vihognak, de közben kegyetlen vérmesek tudnak lenni...
race lock class-ek még a reaper esetén okés volt, rendes történet meg egyebek, de a többi...
bam és insta nerf az még az alliance content hozadéka volt, többi egyszerűsítés már a játékos bázis csökkenése miatt van, pedig a régi nehézség még ally content előtt... az volt az igaz Tera
(#5) Raysen623:
pont hogy addig volt élvezhető amíg nehéz volt, ahogy bejött a bam nerf, avatar fegyók meg egyebek, iszonyat hamar 60-65 lehetett a player, semmi kihívás nem volt benne, csak rush aztán meg a 6 havonkénti újabb endgame set farm, semmi rendes történet, pedig ally content helyett simán lehetett volna folytatni az Argon szálat, Manaya is említett egy nevet mikor meghalt, egyértelmű volt a sztori, errefel elcseszték a fejlesztők...
Soha nem volt igazán nehéz a játék, egyszerűen csak csapnivaló volt a class balance és az itemizáció.
ha játszottál vele alliance content, azaz 2013 nyara előtt, főleg Manaya Core Hard Mode, akkor igen csak izzasztó volt helyenként
Zárt bétától kezdve játszottam vele. Ezért is mondtam azt, amit. Class balance az első naptól fogva nem volt, és a mai napig nincs. Archer + berserker duó együtt kitett 1 sorcerert. Kickelték is szép számmal a pugok mind a kettőt. Az első HM dungeonök Balder és Kaprima voltak. Balder hardban még maxos gearben sem bírták megütni az emberek a dps checket, ezért is exploitoltak a Kaia buffal. Igaz volt később egy nagy ban hullám, ahol szinte az összes "top játékos" eltűnt. Igen, MC HM volt a játék fénypontja, de az is inkább a lassú reflexek miatt büntetett, mintsem a debuffváltás miatt.
Akkor dec 18 utan mar nem is lehet jatszani vele? Vagy csak addig valthato be a kapott kod? Mas jatekoknal lehetett hasznalni a jatekot barmikor pl ARK
D2r.guide; http://classic.battle.net/diablo2exp/; https://d2.maxroll.gg/
Ez csak időszakos teszt, csak 18-ig játszható. Utána is elindul de nem tudsz játszani mert nem mennek szerverek.
Live-Die-Respawn
Ezt szomorúan hallom, hogy csak 18-ig játszható. Pont ilyenkor kellene hagyniuk a játékosokat játszani, amikor a legtöbb embernek több szabadideje lesz.
Bakker ehhez Gold kell, és most járt le a 200 Ft-os, ehh.
Switch Tax