"Ennek az oka az, hogy a Sakai, azaz a Sharp, azaz a Foxconn másokat is kikosarazott, így most jó néhány piaci szereplő (állítólag például a Sony is) a fejét fogva rohangál, és keresi, hogy honnan is tud majd megfelelő mennyiségű LCD panelt szerezni idén. Ez egyébként némi árdrágulással fog járni, szóval végső soron mi azaz a végfelhasználók járunk megint rosszul."
Az egész onnan indult, hogy a Foxconn a Sharp márkát azzal akarja újra felfuttatni, hogy elárasztja a piacot velük. Tehát a másoktól hiányzó panelek nem eltűnnek, hanem ugyanúgy piacra kerülnek, csak Foxconn-Sharp tévékben, a kínált össz-mennyiség nem változik. Szóval a kínálat szűkülésére hivatkozva emelnek árat, miközben a kínálat nem is szűkül?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/