Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Klímaváltozás, természetszennyezés
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] AMD Radeon undervolt/overclock
- [Re:] Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezzel a struktúrával bármit lehet csinálni. Tetszőleges a függő hajszálak alakja.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Dtomka
veterán
Értem. Esetleg tudod azt is melyik lesz az első játék melyben láthatjuk ezt a "képességet" ?
Pl: A Metro Exodus füvek mozgásánál alkalmazhatnák mert elégé vicces a jelenlegi állapotuk
Abu85
HÁZIGAZDA
Amiből a képek származnak a hírben. Meg is van említve.
Hát azért ezt fűre ne. Van arra a TressFX-nek külön grass modulja. A hajra írt leképezővel még shortcut mellett is lezabálná a teljesítményt.
(#5) b.: Mint írtam a struktúra a lényeg. Akár cikkcakkos is lehet a haj. Ez már beállítás kérdése csak. A lényeg az, hogy a fő és a függő hajszálak egymáshoz vannak rendelve. Függő hajkánt olyat rajzolsz, amilyet akarsz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Akkor a címmel van gond
Mert az ilyen az ilyen
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Abu85
HÁZIGAZDA
Hát, most ilyenre csinálták a hajmodellt. Egy jó része még egyenes is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Raymond
félisten
A kepekbol itelve az "Ilyen a göndör haj a TressFX új verziójában" cim kb. olyan mint az "Ilyen a kockahas Raymond aktualis testen" cim egy olyan hirnel ahol az en fenykepeim szerepelnek. Ertelmetlen.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Dtomka
veterán
Köszi a választ. Kíváncsi leszek milyen lesz a játékokban.
Raymond
félisten
Ez meg a masik dolog:
"...milyen lesz a játékokban"
Ha ugy megy mint eddig akkor mar lathatod most is mert ez lesz az egyetlen jatek ami hasznalja. Ahogy az elozoket is kb. egy jatek hasznalta verzionkent.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Puma K
veterán
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
Ragnar_
addikt
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
A hírbe bekerülhetett volna a fél perces GDC trailer is a göndör hajról.
Göndör haj nélkül, de TressFX 4 a játékban.
Nagyon szomorú, hogy a fűhöz egyáltalán nem alkalmazzák a technológiát, még a nagy stúdiók sem, pedig mára már úgy tűnik, hogy az MMO-k is fejlettebb füvet használnak, mint a mai AAA címek.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Cyberboy42
senior tag
a gond így is úgy is mindig a hardver teljesítményében lesz... szerintem nem lenne gond belerakni az effektet akár egy battlefiel típusú játékba, de mihaszna lenne ha jólfésült amerikaiak lőnék egymást halomra ha közben 2 fps lenne a végeredmény a játékfejlesztőknek sokszor azzal akad gondjuk hogy milyen effekteket csippentsenek ki a játékokból, meg hol lehet kisebb textúrákat használni hogy ne fogyjon el az összes erőforrás. ez meg pont az amit néhány kivétellel inkább bele se raknak.
...A teknős ezután pszichoanalitikusként kezeli az identitászavaros krokodilt...
Abu85
HÁZIGAZDA
Bedobtam. Én csak kínai videoportált kaptam linknek. De akkor megvan a youtube-on is.
Fűre nem igazán optimális ez. Oké, hogy van grass modulja, de iszonyatosan számításigényessé teszi magát a szimulációt, hogy sok lesz a fűszál, és azokat azért nem lehet ám összevonni "szolga" struktúrába. Sokkal egyszerűbb szimulációval lenne értelme ennek. Vagy alternatív opció még az FP16. Az megduplázza a teljesítményt.
De persze, hogy ha így nő a TFLOPS, meg általános lesz az FP16, akkor előbb-utóbb lesz komplexebb fűszimuláció is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
atok666
őstag
Göndör, ja... Ez minden, csak nem göndör...
Atok
[ Szerkesztve ]
Vhiktor
veterán
Ezen mi a nagyszám?
UC4-ben a néger csajnak tényleg göndör haja van.....
[link]
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
Abu85
HÁZIGAZDA
A szimuláció. Rajzolni bármikor lehet göndör hajat, csak egy megfelelő leképező kell, ami megjeleníti. Szimulálni már nagyon nehéz, nem is igazán sikerült eddig összehozni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Shing
őstag
Csak ez még a közeli átvezetőknél sem néz ki így, ahol magasabb részletességű modellre vált a játék. Egyébként ezernyi játékban van ezernyi haj. Az más kérdés, hogy mennyire statikusak, hogyan reagálnak a mozgásra, mennyire realisztikusak, stb...
Biztos vagyok benne, hogy az idén érkező Shadow of the Tomb Raider-ben Lara frizurát fog váltani egyenesről göndörre.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Szerintem az a baja meg a TressFX-nek, hogy ugy nez ki mintha keves, de vastag damilbol lenne a haj.
Gondolom, hogy a szamitasi kapacitas a limit oka.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
shteer
titán
Attól a cikk címe még egetrengető baromság - vagy szimpla hazugság, kinek hogyan tetszik.
..szerintem jónak tűnik
Solten
addikt
Valamiert a Szorny RT ugrott be... (haj, szor animacio)
[ Szerkesztve ]
Saor Alba
Lacok
őstag
Ez a legjobb jóindulattal is csak hullámos haj.
"Errare humanum est, sed in errare perseverare diabolicum"
troviko
senior tag
Na ez nekem tetszik, királyság.
https://www.oldtech.hu/
cskamacska
addikt
Engem az érdekelne, hogy ez várhatóan mennyi teljesítményt visz el, illetve hogy fut nVidia, vagy régebbi AMD vasakon.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
sultansmith
senior tag
Biztos, hogy ez hiányzott nekünk?
Babakék is never ever motherfuckin' DIE!
Redneck
veterán
Szerintem nagyon gagyin néz ki.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
MongolZ
addikt
Úgy látszik, a kínaiaknak igen...
zseko
veterán
Miért is? Nem azt írja, hogy 'göndör haj a TressFX új verziójában!', hanem azt, hogy 'ilyen(re sikerült) a göndör haj a TressFX új verziójában'.
Nem beszél mellé, ilyet tudtak csinálni
HR24.hu
rodrigez
senior tag
TressFX fut NV kártyákon is, ahogy a Tomb Raider alatt is. Azt nem tudom mi a minimum követelmény GPU oldalról. De szerintem minden GCN-es Radeon-on fut.
zseko
veterán
A 7870-en már működik, szóval ami attól újabb kártya, szinte 100% hogy fut.
HR24.hu
Jinxb1rd
addikt
Még mindig gagyin néz ki, de cserébe legalább sokat zabál.
We are only Stardust...
rodrigez
senior tag
Akkor jól mondtam, mert ha jól rémlik a 7870-es az GCN1-es arch-ra épül
fornettisuti
veterán
Ez inkább a "most ébredtem fel, elfeküdtem a hajam" verzió.
iPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod
Abu85
HÁZIGAZDA
Az optimalizálások miatt még gyorsabb is, mint a 4.0-s verzió. A göndör haj igazából csak egy strukturális módosítás. Maga a szimuláció a hardver felé kifejtett hatásában nem változott, tehát ugyanannyi hajtincs, akár némileg eltérő konfigurációval is nagyjából ugyanannyi tempóveszteséget okoz. Függetlenül attól, hogy a haj göndör-e vagy sem. A teljesítményre igazából az van inkább hatással, hogy mennyi hajtincset szimulálnak le, ez pedig egyénileg beállítható.
Amin futott a TressFX 4.0, azon ez a verzió is futni fog, elvégre némileg gyorsult. A nagyon hurka hardverek igazából az SDF miatt nem lesznek elég jók, de az már a TressFX 4.0-nál megjelent. Viszont, ha a nagyon régi GPU-knak is akar kedvezni a fejlesztők, akkor az SDF mellé egy low beállításban visszahozható a kapszulametódus is. De ez azért nem valószínű, hogy alkalmazva lesz, amelyik GPU nem tudja az SDF-et megoldani, az már az OIT PPLL-nél is el fog vérezni, de talán a gyorsabb shortcut algoritmusra sem lesz elég ereje.
Maga a kód maradt szabványos, tehát amelyik hardver tud legalább compute shader 5.0-t, azon működik. Egyedül a shortcut algoritmus, ami annyira speciális, hogy nem feltétlenül ajánlott minden architektúrára, de az effekt szállítható PPLL és shortcut path mellett is, tehát az adott architektúrának megfelelő OIT futhat le. Ez már a Deus Ex Mankind Divided, a Monster Hunter Online és a Justice Online játékokban is így van megoldva: ha a GPU AMD akkor shortcut path, ha nem AMD, akkor PPLL.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Chp
őstag
Ezek se igen láttak még göndör hajat, ne bohóckodjunk már.
Jó hogy van. Ha ennyire jó ez a TressFx, akkor miért csak pár játékban használják?
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
hapakj
aktív tag
+1
rendkívül gagyi.
rumkola
veterán
"Ilyen a göndör haj a TressFX új verziójában"
Akkor van még mit csiszolni rajta.
Csúnya de legalább lassú.
Raysen623
addikt
Egészen pofás lett, bár ez inkább hullámos haj nem göndör. A hairworks féle foshoz képest tömör gyönyör.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
Televan74
nagyúr
Engem nem az új göndörke fx miatt érdekelne a játék. Gondolom angol verzió nem lesz belőle.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez azért eléggé sportszerűtlen az összehasonlítás ma már. A HairWorkshöz másfél éve nem nyúltak hozzá, a DX12 portot elkezdték, de sose fejezték be. Az utolsó komoly fejlesztését (hosszú haj támogatása) három éve kapta meg. Úgy tényleg nem nehéz jobbnak lennie a TressFX-nek, hogy évente kap egy új verziót, míg a konkurens HairWorks három éve effektíve egy helyben áll. Ez olyan dolog, mintha nyernél egy olyan futóversenyen, amin a másik induló nem tud futni. Ezt a hajszimulációs dolgot az NVIDIA valamiért elengedte.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
azbest
félisten
tibaimp
nagyúr
Azt lehet tudni, hogy milyen nagyobb játékokban tűnhet fel ez a TressFX4?
Illetve ez működik nv vga-n, vagy csak amd-n?
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
"Sokkot kaptál, olyan jó".
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- ZBook Firefly 14 G9 14" FHD+ IPS i7-1255U T550 32GB 512GB NVMe SSD IR kam gar
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)