Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) #16939776


#16939776
törölt tag

(#2) Dtomka


Dtomka
veterán

Azt hittem, hogy a göndör ilyen: :D

(#3) Abu85 válasza Dtomka (#2) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ezzel a struktúrával bármit lehet csinálni. Tetszőleges a függő hajszálak alakja. :)

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#4) Dtomka válasza Abu85 (#3) üzenetére


Dtomka
veterán

Értem. Esetleg tudod azt is melyik lesz az első játék melyben láthatjuk ezt a "képességet" ?
Pl: A Metro Exodus füvek mozgásánál alkalmazhatnák mert elégé vicces a jelenlegi állapotuk :)

(#5) b.


b.
félisten

ha ilyen lesz a göndör haj, akkor lehet még fejleszteni, mert ez nem göndör, hanem hullámos. :)

Ez göndör, ráadásul természetes.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#6) Abu85 válasza Dtomka (#4) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Amiből a képek származnak a hírben. Meg is van említve.

Hát azért ezt fűre ne. Van arra a TressFX-nek külön grass modulja. A hajra írt leképezővel még shortcut mellett is lezabálná a teljesítményt.

(#5) b.: Mint írtam a struktúra a lényeg. Akár cikkcakkos is lehet a haj. Ez már beállítás kérdése csak. A lényeg az, hogy a fő és a függő hajszálak egymáshoz vannak rendelve. Függő hajkánt olyat rajzolsz, amilyet akarsz.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#8) b. válasza Abu85 (#6) üzenetére


b.
félisten

Akkor a címmel van gond :)
Mert az ilyen az ilyen :D

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#9) Abu85 válasza b. (#8) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Hát, most ilyenre csinálták a hajmodellt. :DDD Egy jó része még egyenes is. :D

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#10) Raymond


Raymond
félisten

A kepekbol itelve az "Ilyen a göndör haj a TressFX új verziójában" cim kb. olyan mint az "Ilyen a kockahas Raymond aktualis testen" cim egy olyan hirnel ahol az en fenykepeim szerepelnek. Ertelmetlen.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#12) Dtomka válasza Abu85 (#6) üzenetére


Dtomka
veterán

Köszi a választ. Kíváncsi leszek milyen lesz a játékokban.

(#13) Raymond válasza Dtomka (#12) üzenetére


Raymond
félisten

Ez meg a masik dolog:

"...milyen lesz a játékokban"

Ha ugy megy mint eddig akkor mar lathatod most is mert ez lesz az egyetlen jatek ami hasznalja. Ahogy az elozoket is kb. egy jatek hasznalta verzionkent.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#14) Puma K


Puma K
veterán

[link]

"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

(#15) Ragnar_ válasza #16939776 (#1) üzenetére


Ragnar_
addikt

:C

Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

(#16) huskydog17


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

A hírbe bekerülhetett volna a fél perces GDC trailer is a göndör hajról.

Göndör haj nélkül, de TressFX 4 a játékban.

Nagyon szomorú, hogy a fűhöz egyáltalán nem alkalmazzák a technológiát, még a nagy stúdiók sem, pedig mára már úgy tűnik, hogy az MMO-k is fejlettebb füvet használnak, mint a mai AAA címek.

[ Szerkesztve ]

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#17) Cyberboy42 válasza Raymond (#13) üzenetére


Cyberboy42
senior tag

a gond így is úgy is mindig a hardver teljesítményében lesz... szerintem nem lenne gond belerakni az effektet akár egy battlefiel típusú játékba, de mihaszna lenne ha jólfésült amerikaiak lőnék egymást halomra ha közben 2 fps lenne a végeredmény :) a játékfejlesztőknek sokszor azzal akad gondjuk hogy milyen effekteket csippentsenek ki a játékokból, meg hol lehet kisebb textúrákat használni hogy ne fogyjon el az összes erőforrás. ez meg pont az amit néhány kivétellel inkább bele se raknak.

...A teknős ezután pszichoanalitikusként kezeli az identitászavaros krokodilt...

(#18) Abu85 válasza huskydog17 (#16) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Bedobtam. Én csak kínai videoportált kaptam linknek. De akkor megvan a youtube-on is. :D

Fűre nem igazán optimális ez. Oké, hogy van grass modulja, de iszonyatosan számításigényessé teszi magát a szimulációt, hogy sok lesz a fűszál, és azokat azért nem lehet ám összevonni "szolga" struktúrába. Sokkal egyszerűbb szimulációval lenne értelme ennek. Vagy alternatív opció még az FP16. Az megduplázza a teljesítményt.
De persze, hogy ha így nő a TFLOPS, meg általános lesz az FP16, akkor előbb-utóbb lesz komplexebb fűszimuláció is.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#19) atok666


atok666
őstag

Göndör, ja... :U Ez minden, csak nem göndör...

Atok

[ Szerkesztve ]

(#20) Vhiktor


Vhiktor
veterán

Ezen mi a nagyszám?
UC4-ben a néger csajnak tényleg göndör haja van.....
[link]

ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A

(#21) Abu85 válasza Vhiktor (#20) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A szimuláció. Rajzolni bármikor lehet göndör hajat, csak egy megfelelő leképező kell, ami megjeleníti. Szimulálni már nagyon nehéz, nem is igazán sikerült eddig összehozni.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#22) Shing válasza Vhiktor (#20) üzenetére


Shing
őstag

Csak ez még a közeli átvezetőknél sem néz ki így, ahol magasabb részletességű modellre vált a játék. Egyébként ezernyi játékban van ezernyi haj. Az más kérdés, hogy mennyire statikusak, hogyan reagálnak a mozgásra, mennyire realisztikusak, stb...

(#23) huskydog17


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Biztos vagyok benne, hogy az idén érkező Shadow of the Tomb Raider-ben Lara frizurát fog váltani egyenesről göndörre. ;)

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#24) Bici válasza Abu85 (#21) üzenetére


Bici
félisten

Szerintem az a baja meg a TressFX-nek, hogy ugy nez ki mintha keves, de vastag damilbol lenne a haj.

Gondolom, hogy a szamitasi kapacitas a limit oka.

[ Szerkesztve ]

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#25) shteer válasza Abu85 (#3) üzenetére


shteer
titán

Attól a cikk címe még egetrengető baromság - vagy szimpla hazugság, kinek hogyan tetszik.

..szerintem jónak tűnik

(#26) Solten válasza #16939776 (#1) üzenetére


Solten
addikt

Valamiert a Szorny RT ugrott be... :D (haj, szor animacio)

[ Szerkesztve ]

Saor Alba

(#27) Lacok


Lacok
őstag

Ez a legjobb jóindulattal is csak hullámos haj.

"Errare humanum est, sed in errare perseverare diabolicum"

(#28) troviko


troviko
senior tag

Na ez nekem tetszik, királyság.

https://www.oldtech.hu/

(#29) cskamacska válasza Abu85 (#21) üzenetére


cskamacska
addikt

Engem az érdekelne, hogy ez várhatóan mennyi teljesítményt visz el, illetve hogy fut nVidia, vagy régebbi AMD vasakon.

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#30) sultansmith


sultansmith
senior tag

Biztos, hogy ez hiányzott nekünk? :D

Babakék is never ever motherfuckin' DIE!

(#31) Redneck


Redneck
veterán

Szerintem nagyon gagyin néz ki. :(((

Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

(#32) MongolZ válasza sultansmith (#30) üzenetére


MongolZ
addikt

Úgy látszik, a kínaiaknak igen...

(#33) zseko válasza shteer (#25) üzenetére


zseko
veterán

Miért is? Nem azt írja, hogy 'göndör haj a TressFX új verziójában!', hanem azt, hogy 'ilyen(re sikerült) a göndör haj a TressFX új verziójában'. :P
Nem beszél mellé, ilyet tudtak csinálni :)

HR24.hu

(#34) rodrigez válasza cskamacska (#29) üzenetére


rodrigez
senior tag

TressFX fut NV kártyákon is, ahogy a Tomb Raider alatt is. Azt nem tudom mi a minimum követelmény GPU oldalról. De szerintem minden GCN-es Radeon-on fut.

(#35) zseko válasza rodrigez (#34) üzenetére


zseko
veterán

A 7870-en már működik, szóval ami attól újabb kártya, szinte 100% hogy fut.

HR24.hu

(#36) Jinxb1rd


Jinxb1rd
addikt

Még mindig gagyin néz ki, de cserébe legalább sokat zabál. ;]

We are only Stardust...

(#37) rodrigez válasza zseko (#35) üzenetére


rodrigez
senior tag

Akkor jól mondtam, mert ha jól rémlik a 7870-es az GCN1-es arch-ra épül :)

(#38) fornettisuti


fornettisuti
veterán

Ez inkább a "most ébredtem fel, elfeküdtem a hajam" verzió.

iPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod

(#39) Abu85 válasza cskamacska (#29) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az optimalizálások miatt még gyorsabb is, mint a 4.0-s verzió. A göndör haj igazából csak egy strukturális módosítás. Maga a szimuláció a hardver felé kifejtett hatásában nem változott, tehát ugyanannyi hajtincs, akár némileg eltérő konfigurációval is nagyjából ugyanannyi tempóveszteséget okoz. Függetlenül attól, hogy a haj göndör-e vagy sem. A teljesítményre igazából az van inkább hatással, hogy mennyi hajtincset szimulálnak le, ez pedig egyénileg beállítható.

Amin futott a TressFX 4.0, azon ez a verzió is futni fog, elvégre némileg gyorsult. A nagyon hurka hardverek igazából az SDF miatt nem lesznek elég jók, de az már a TressFX 4.0-nál megjelent. Viszont, ha a nagyon régi GPU-knak is akar kedvezni a fejlesztők, akkor az SDF mellé egy low beállításban visszahozható a kapszulametódus is. De ez azért nem valószínű, hogy alkalmazva lesz, amelyik GPU nem tudja az SDF-et megoldani, az már az OIT PPLL-nél is el fog vérezni, de talán a gyorsabb shortcut algoritmusra sem lesz elég ereje.

Maga a kód maradt szabványos, tehát amelyik hardver tud legalább compute shader 5.0-t, azon működik. Egyedül a shortcut algoritmus, ami annyira speciális, hogy nem feltétlenül ajánlott minden architektúrára, de az effekt szállítható PPLL és shortcut path mellett is, tehát az adott architektúrának megfelelő OIT futhat le. Ez már a Deus Ex Mankind Divided, a Monster Hunter Online és a Justice Online játékokban is így van megoldva: ha a GPU AMD akkor shortcut path, ha nem AMD, akkor PPLL.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#40) Chp


Chp
őstag

Ezek se igen láttak még göndör hajat, ne bohóckodjunk már.

(#41) .LnB


.LnB
titán
LOGOUT blog

Jó hogy van. Ha ennyire jó ez a TressFx, akkor miért csak pár játékban használják?

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#42) hapakj válasza Redneck (#31) üzenetére


hapakj
aktív tag

+1

rendkívül gagyi.

(#43) rumkola


rumkola
veterán

"Ilyen a göndör haj a TressFX új verziójában"
Akkor van még mit csiszolni rajta. :Y
Csúnya de legalább lassú.

(#44) Raysen623


Raysen623
addikt

Egészen pofás lett, bár ez inkább hullámos haj nem göndör. A hairworks féle foshoz képest tömör gyönyör. ;]

A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

(#45) Televan74


Televan74
nagyúr

Engem nem az új göndörke fx miatt érdekelne a játék. Gondolom angol verzió nem lesz belőle.

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#46) Abu85 válasza Raysen623 (#44) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ez azért eléggé sportszerűtlen az összehasonlítás ma már. A HairWorkshöz másfél éve nem nyúltak hozzá, a DX12 portot elkezdték, de sose fejezték be. Az utolsó komoly fejlesztését (hosszú haj támogatása) három éve kapta meg. Úgy tényleg nem nehéz jobbnak lennie a TressFX-nek, hogy évente kap egy új verziót, míg a konkurens HairWorks három éve effektíve egy helyben áll. Ez olyan dolog, mintha nyernél egy olyan futóversenyen, amin a másik induló nem tud futni. Ezt a hajszimulációs dolgot az NVIDIA valamiért elengedte.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#47) azbest válasza huskydog17 (#16) üzenetére


azbest
félisten

a körös kislány rokona lehet. Hm látom a tartó hajszálakat ;]

(#48) tibaimp


tibaimp
nagyúr

Azt lehet tudni, hogy milyen nagyobb játékokban tűnhet fel ez a TressFX4?
Illetve ez működik nv vga-n, vagy csak amd-n?

A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...

(#49) atike


atike
nagyúr

És ez jó amúgy...? :F

(#50) Williamgrant válasza atike (#49) üzenetére


Williamgrant
veterán

"Sokkot kaptál, olyan jó". :D

Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.