Hirdetés

2018. december 12., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) sanchezsa


sanchezsa
(PH! kedvence)

Jók ezek a túrák, én egy apukám által örökölt MZ TS 250/1 -et hajtottam 600-700km-en. 1 hónapja. Hangulatosak az ilyen dolgok. :))

Utalásnál mindig írj tárgyat. Számom az adatlapomon. Privát számot nem veszek fel!

(#2) Massmurderer


Massmurderer
(senior tag)

MZ 250/1 volt nekem is,utána 250es ETZ.Minden nap mentem vele melózni.Jó kis gépek voltak.Most mondjuk a 125ös is elég drága.Szép túra volt,föleg hogy egyik motorral se volt gond :D

(#3) bitpork


bitpork
(PH! kedvence)
LOGOUT blog (1)

Nah, legalább elfogadható mentséged van az idei kimaradásra :P

#eci ~~~ secundarium verecundiam ~ Az megvan, hogy Mária országa vagyunk, csak így körülnézve nem világos, hogy Geronazzo vagy Schmidt.

(#4) Francia91 válasza bitpork (#3) üzenetére


Francia91
(PH! kedvence)

Jövőre 8 napos Erdély-túra. Az is elfogadható lesz? :D

[ Szerkesztve ]

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#5) bitpork válasza Francia91 (#4) üzenetére


bitpork
(PH! kedvence)
LOGOUT blog (1)

:K

#eci ~~~ secundarium verecundiam ~ Az megvan, hogy Mária országa vagyunk, csak így körülnézve nem világos, hogy Geronazzo vagy Schmidt.

(#6) Somatom


Somatom
(PH! kedvence)

Köszi a beszámolót! Úgy látom, hogy nem a Transalp volt az egyetlen típusidegen vas. :)
Sajnos, nekem a teljes szezon kimaradt. Remélem, a következőig rendeződnek a dolgaim, mert nagyon hiányzik a gurulás. Főleg, amikor ilyen túrázós képeket nézegetek.

Harley is the best (Dyna Sport 2003). Az első 25 ezer hsz. -em a "#79335424" Nick alatt olvasható.

(#7) Francia91 válasza Somatom (#6) üzenetére


Francia91
(PH! kedvence)

Volt egy CBF500-as, 2 db Transalp, és egy 1986-os GPZ900-as, valamint egy Yamaha chopper, ami ezen a videón durrog jó hangosan :)

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#8) Somatom válasza Francia91 (#7) üzenetére


Somatom
(PH! kedvence)

Nem lett szép hangja. Ahhoz kevés egy betonvassal átütni a dobot. :( Azért durrog, mert a nyitottabb csőhöz nem kap elég üzemanyagot. Erről egyik barátom elektromérnök bátyjának szavai jutnak eszembe, amikor meglátta az öccse motorjának a kábelezését:
"Ja, kérem! Akit a tudás nem gátol .....!" :)

[ Szerkesztve ]

Harley is the best (Dyna Sport 2003). Az első 25 ezer hsz. -em a "#79335424" Nick alatt olvasható.

(#9) Freiherr


Freiherr
(őstag)

Mi az a Tátratea? Sose hallottam még róla.

"WRC is for boys, Group B was for men"

(#10) Francia91 válasza Freiherr (#9) üzenetére


Francia91
(PH! kedvence)

Ejj, nagy hiba... :D

Tessék, egy kis infó :)

Poprádon az 52%-os Tatratea 15 Euro, itthon 7.700 Ft... Tehát amikor kint túrázunk, ott vásárolunk be Tátrateából :D

[ Szerkesztve ]

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#11) Freiherr válasza Francia91 (#10) üzenetére


Freiherr
(őstag)

Tudtam én, csak nem sejtettem.😉
De 72%- os? Az már adja a fílinget.

"WRC is for boys, Group B was for men"

(#12) Francia91 válasza Freiherr (#11) üzenetére


Francia91
(PH! kedvence)

Van itthon 72-es és 52-es is, de ízre, mindenre nekem az 52-es az igazi.

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#13) apatyas


apatyas
(Korrektor)

Na, ez az iromány is kijött, végre :)
Szerk: Csak én nem voltam netközelben.

[ Szerkesztve ]

pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)

(#14) perempe válasza Francia91 (#10) üzenetére


perempe
(PH! addikt)

a sör és pia (pl. Becherovka) mellett a szállások (pl. panziók) is sokkal olcsóbbak.

* George Benson : White Rabbit *

(#15) panki70


panki70
(újonc)

Remek túraötlet, sokak nevében köszi a beszámolót, a képeket és az értékes információkat.
És az, hogy jó kis oldschool MZ-kel jártátok végig... emelem kalapom az egész brigád előtt!
Tali az utakon! :R

(#16) Veatta


Veatta
(senior tag)

Szia!

Jó írás!

Mi a tapasztalat az új karbival? Honnan szerezted be?

Köszi!

(#17) Francia91 válasza Veatta (#16) üzenetére


Francia91
(PH! kedvence)

Szia!

AliExpress-ről vettem, 32 Euro volt. Teljesen jó, a powerjet ott dolgozik, ahol szükséges, 120-as főfúvókával, és 32-es alapjáratival sikerült jóra belőni. Alapjárati fúvókaszettet külön kell hozzá rendelni, mert alapból 38-as van benne, azt sokallja az ETZ. Alapjáratit csak készletben kapsz, az kb 5 Euro környéke árban
Eddig több mint 10.000 km van a karbiban, szépen muzsikál, én teljesen megvagyok vele elégedve

[ Szerkesztve ]

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#18) Veatta válasza Francia91 (#17) üzenetére


Veatta
(senior tag)

Köszi a kimerítő választ!
(Képet nem is volt pofám kérni)

(#19) Francia91 válasza Veatta (#18) üzenetére


Francia91
(PH! kedvence)

Amire tudok, szívesen válaszolok és segítek :)

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#20) Den Hadnagy


Den Hadnagy
(senior tag)

Kellemes beszámoló, azonban annyit tennék hozzá, hogy a dobsinai jégbarlangnál inkább 1 km a táv a parkoló és a barlangbejárat között. Ja, és persze a parkolóban lehúznak motorra is :)

Széles utat!

[ Szerkesztve ]

"Ha máshogy éled az életedet, azt a társadalom önmagában kihívásnak tekinti. Nem  kell, hogy árts, a másság félelmet kelt. Fél, mert rámutatsz, hogy máshogy is lehetne. Fél, hogy ha nem követed a normáit, a végén mégsem szakad rád az ég."

(#21) panki70 válasza Den Hadnagy (#20) üzenetére


panki70
(újonc)

Igaz..meg egy jó kis szint is van benne. Gyakorlatlan túrázóknak/öreg motorosoknak 30-45 perc a parkolóból a barlang bejárata. A csatolt görbe kb. a szívritmusom is lehetne, mire felértem.. De mindenképpen megéri. Különleges jelenség az a jégbarlang, hihetetlen, hogy a nyár közepén sem olvad.

(#22) csongi


csongi
(PH! kedvence)

Szep tura gratulalok!
Nem egy kapkodos motorozas volt az biztos.
A keleti vasaknak elismeresem, hogy gond nelkul vegigmentek.
Egy jol karbantartott es normalis hasznalat mellett szepen mennek, itt a bizonyitek.. :).
Mennyire jott ki az atlag fogyasztas?

(#23) Francia91 válasza csongi (#22) üzenetére


Francia91
(PH! kedvence)

90-es túratempó simán megvolt
5,1 liter/100 km-re jött ki az átlagfogyasztásom a teljes túrára számolva

[ Szerkesztve ]

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#24) Veatta válasza Francia91 (#19) üzenetére


Veatta
(senior tag)

Rendeltem egyet innen

de a fúvóka készletet egyenlőre nem mertem berendelni, nem tudtam 100 % osan beazonosítani hogy melyik kell bele:
Ez
vagy
ez a fajta.

majd ha megjön, meglátom.

(#25) Francia91 válasza Veatta (#24) üzenetére


Francia91
(PH! kedvence)

Ezt vedd hozzá

Főfuvit is vehetsz éppen hozzá, de a BVF-é tökéletes bele, azonos a menete, a kialakítása pedig ne ijesszen meg, nekem is 120-as BVF főfúvókával megy ez a karbi

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#26) csongi válasza Francia91 (#23) üzenetére


csongi
(PH! kedvence)

Az egesz baratsagos.
Gyari atettellel?

(#27) Francia91 válasza csongi (#26) üzenetére


Francia91
(PH! kedvence)

Teljesen gyári az áttétel, egyedül a gyújtás és a karburátor nem gyári
A gyújtás Mecseki-féle optikai jeladós, elektronikus. A Tátra előtt pár héttel tettem fel, mert a gyári elektronikus gyújtásom gyújtóegysége (fekete doboz) elkezdett szarakodni, és biztosra akartam menni. De a gyárihoz lett készítve gyújtóegység azóta, így télen megy vissza a gyári Hall jeladós elektronikus gyújtás, abban jobban bízok.

Ez a Mecseki-féle optikai jeladós elektronikus gyújtás

[ Szerkesztve ]

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#28) csongi válasza Francia91 (#27) üzenetére


csongi
(PH! kedvence)

Igen, a keleti blokkoknak a gyujtas rendszeruk a leggyengebb pontja.

(#29) Veatta válasza Francia91 (#25) üzenetére


Veatta
(senior tag)

Köszi, meg is rendeltem!

(#30) Francia91 válasza csongi (#28) üzenetére


Francia91
(PH! kedvence)

Az ETZ-k gyári elektronikus gyújtása egy nagyon is jó konstrukció. Egyedül a 30 éves NYÁK-kal és kábeleivel volt probléma. Megy vissza télen a gyári elektronikus gyújtás, egy új gyújtóegységgel.

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#31) csongi válasza Francia91 (#30) üzenetére


csongi
(PH! kedvence)

Az, ameddig gyári értékekkel üzemelt ha jól emlékszem. Aztán a tuningnál már kellette valami update.
:)
A jaffák többet szenvedtek a gyújtás gondokkal, meg a p20 pancsik.

(#32) simonzé


simonzé
(PH! addikt)

Nagyon jó kis kedvcsinalo cikk, köszönöm! Pont most keresgelek utiranyt a sajat gyártású teardrop traileremmel tervezett apa-fia turnemhoz. Mar latom, hogy hamarosan le fogom követni a turatok utvonalat. Alig várom! :)

I don't fit in. I fit out.

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.