Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) atike


atike
nagyúr

Én az első résznél leragadtam... :DDD Mondjuk ebből a videóból számomra kb semmi nem derült ki a játékról... :U

(#2) duvi válasza atike (#1) üzenetére


duvi
nagyúr

Én nagyon vártam már, de az eddig látottak alapján elég vegyesek az érzéseim. Persze tuti behúzom, csak az a kérdés, hogy mikor és mennyiért :D
Nézd meg ezt: Mechwarrior 5: Mercenaries First Impression

[ Szerkesztve ]

(#3) atike válasza duvi (#2) üzenetére


atike
nagyúr

Az komoly, köszi! :R

(#4) Szőrös  válasza duvi (#2) üzenetére


Szőrös 
veterán

MWO-hoz képest nem sok fejlődést látni. :(

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#5) duvi válasza Szőrös  (#4) üzenetére


duvi
nagyúr

Nem igazán. Csináltak egy kampányt és scenario szerkesztőt és kb. ennyi. Én is csak mint Battletech rajongó fogom behúzni :)

(#6) Heroes fan


Heroes fan
őstag

Kezdjük ott,hogy a játékot nagyon nem 2016-ban jelentették be, hanem már 2009-ben a pc guruban is volt egy előzetese és már 60%-ékban kész volt a játék. Tehát olyan 2007-körül kezdhették el vagy 2006 év végén.

(#7) Cifu válasza Heroes fan (#6) üzenetére


Cifu
nagyúr

Kezdjük ott, hogy az egy teljesen más játék volt. A Piranha Games fejlesztette Unreal motor alá, a trailer azért készült, hogy kiadót találjanak a játéknak - nos jelentkezett is egy kiadó, az Infinite Game Publishing, de ők azt javasolták, hogy a World of Tanks mintájára egy Free-2-Play online többjátékos irányba kellene elmenni az eredetileg egyjátékos játékélményre kihegyezett játéknak. A Piranha Games pedig rábólintott, a MechWarrior: Online saga elkezdődött....

Szóval abból a trailerből az MW: Online született meg...

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#8) Cifu válasza duvi (#5) üzenetére


Cifu
nagyúr

Azért nem csak annyi, mert az MW: Online-ban a rombolhatóság messze nem volt ilyen szinten, amikor legutóbb láttam...

Plusz lecserélték a motort (Cryengine -> Unreal).

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#9) duvi válasza Cifu (#8) üzenetére


duvi
nagyúr

Jogos, bár ezek az egyen épületek (kb. 5féle modell van) és a rombolás animációjuk elég puritán. A növényzet szintén sok évvel ezelőtti színvonal. Ennél fényévekkel többre képes ez a motor. De mindezek ellenére kell nekem :K

(#10) Heroes fan


Heroes fan
őstag

Csak az újságban 5-dik számozott részként volt.

(#11) Cifu válasza Heroes fan (#10) üzenetére


Cifu
nagyúr

Nem, csak simán Mechwarrior volt látható címként a teaser trailerben, nem hivatalosan (a videó elején látható évszám miatt) Mechwarrior 3015-ként hivatkoztak rá, sok helyen Mechwarrior 5-ként hivatkoztak rá, de nem ez volt a hivatalos címe. A Piranha Games Interactive lett volna a fejlesztő, a Smith & Tinker (Jordan Weismann, a FASA és így a Battletech egyik atyjának sokadik cége) pedig a kiadó és a producer. Aztán abból a projektből nem lett semmi. Akkor derült ki, hogy Weismann-éknak továbbra sincs semmi jogvédelmük az Egyesült Államokban a "klasszilus" (unseen) Mech-ek felhasználására, mivel azok jogait a Harmony Gold cég birtokolja. Ezen Mech-ek ugye japán animációs filmekből lettek lenyúlva. A 2009-es teaser trailerben a Warhammer volt látható, közben pedig kiadtak egy 25. évi jubileumi könyvet, tele Unseen Mech képekkel. A Harmony Gold pedig (ismét) rájuk küldte az ügyvédeket...

A Piranha Games hamar rájött, hogy Weismann-ék túlságosan amatőrök, így más kiadó után néztek. Ez lett a Infinite Game Publishing, akivel a Mechwarrior Online elindult...

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#12) Heroes fan


Heroes fan
őstag

Ja értem hát nem semmi.

(#13) GodGamer5


GodGamer5
addikt

Ez a látvány engem teljesen a 98-as Incoming-ra emlékeztet... :) Ez a sok lézer meg robbanás.

[ Szerkesztve ]

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#14) Heroes fan


Heroes fan
őstag

Máris neki lehet esni aki akar ránézni.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.